• Yaay het schrijftopic ^^

    Klik hier voor het inschrijftopic

    KLIK HIER VOOR DEEL 2

    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    xlufjoetoexx - Lindsey Banker
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:31 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Vince

    Ik grijns even om haar eerste opmerking maar dan verstrakt mijn blik even. Ik staar even naar het busje en plots schiet er een idee mijn hoofd binnen, 'We kunnen de motor van de bus wel aan zetten, die word binnen een paar minuten gloeiend heet.'


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    'We kunnen de motor van de bus wel aan zetten, die word binnen een paar minuten gloeiend heet.' Ik geef hem een klopje op zijn schouder. 'Perfect idee,' zeg ik glimlachend. 'Als jij je pan pakt pak ik alvast wat sneeuw,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik knik, 'Sneeuw pakken hoeft denk ik niet, eerder sneeuw van de grond scheppen,' zeg ik nog met een klein grijnsje voor ik naar binnen ga en mijn koffer open waar mijn kleine kampeer pan in zit.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 23:24 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Henry McKinney
    Ik loop naar de bus en bekijk de anderen. Ik heb een paar bessen in mijn hand, maar als er nog voorraden in de bus zitten kunnen we daar voorlopig nog op leven. Ik besluit te kijken of ik kan helpen.


    Cookies!

    Felicity
    'Sneeuw pakken hoeft denk ik niet, eerder sneeuw van de grond scheppen,' zegt Vince met een klein grijnsje. Ik snap niet helemaal wat hij bedoelt maar ik zeg niks. Vince loopt weg om zijn pan te pakken en ik bedenk dat ik dat soepmaakpak nog moet pakken dus ik loop achter hem aan. Vince zit met zijn rug naar mij toe en heeft niet door dat ik er aan kom. 'Boe!' roep ik in zijn oor terwijl ik met mijn vingers in zijn zij prik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik schrik op als ik iemand achter me heel hard 'Boe!' hoor roepen en in mijn zij word geprikt. Ik draai me om met mijn pan in de aanslag maar zie dat Felicity maar is en ik zucht even, 'Ik schrok,' zeg ik terwijl ik haar geïriteerd aan kijk.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    'Ik schrok,' zegt Vince geïrriteerd. Ik begin te grinniken, 'eigen schuld'. Dan zie ik een jongen staan [Henry]. 'He, wil je ons helpen soep te maken?' vraag ik aan hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Henry McKinney
    Ik wordt gevraagd soep te maken.
    'Em, ja hoor. Ik denk wel dat ik soep kan maken..' Zeg ik en bedenk me dat ik nog nooit min eigen soep heb gemaakt.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 23:33 ]


    Cookies!

    Vince

    'Eigen schuld,' zegt ze nadat ze heeft gegrinnikt, als ik net wat wil zeggen zie ik een jongen achter ons en kijk even om. Hij heeft heel wat bessen in zijn hand en ik glimlach even naar hem.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    'Em, ja hoor. Ik denk wel dat ik soep kan maken..' zegt hij. 'Nouja, je kan het niet echt "maken" noemen want het komt gewoon uit zo'n pak maar we hebben wel hulp nodig bij het ontsmetten van de gesmolten sneeuw enzo,' zeg ik terwijl ik naar hem glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Henry McKinney
    Sneeuw ontsmetten, dat kon ik dan weer wel. Merkwaardig dat ik zoveel dingen wist behalve hoe je een pak soep moest klaarmaken.
    'Oke, ik zie dat jullie al een pan hebben.' Zeg ik.


    Cookies!

    Felicity
    'Oke, ik zie dat jullie al een pan hebben.' 'Klopt,' zeg ik terwijl ik een soepmaakpak uit mij tas haal, 'en zo'n pak,' vervolg ik. 'Ik ben trouwens Felicity. Maar noem me alsjeblieft Fee. Vince weet wat er gebeurd als je me niet zo noemt,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik knik heftig als ik hoor wat Felicity zegt, ja in mijn gedachten hoefde ik haar hopelijk niet Fee te noemen, 'Ja, ik zou echt op oppassen,' zeg ik tegen de jongen.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 10:11 ]


    I only miss you when I'm breathing

    [Wow, jullie zijn echt vet snel! Waar kan ik inspringen?]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Ze hebben buiten al een hut gemaakt en een paar zijn eten aan het maken.]

    Iral

    Af en toe kijken de jongeren van buiten met een geïrriteerde uitdrukking op hun gezicht. Ik vraag me af of ze dat doen omdat ik hier zit en niet help. Ik denk dat het daaraan ligt.
    Langzaam sta ik op, leg de deken op mijn stoel neer en loop naar buiten. In de deuropening van de bus blijf ik staan, en kijk de mensen buiten aan. 'Kunnen we niet beter in de bus slapen?' stel ik voor als ik de hut zie.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~