• Een groep jongeren word uitgekozen voor een geheim project. Project Morbid. Ze zijn met niet veel maar ze zijn heel verschillend en afkomstig uit bijna alle werelddelen. Op het kleine eiland worden ze getraind en opgeleid zonder dat ze weten waarom, zonder te weten dat ze speciaal zijn, anders zijn. Want iedere mens heeft bepaalde Machten, ze moeten alleen maar tot uiting gebracht worden.




    Trainers
    - Carolina Maellis Sawyer (Hoofdtrainster|Oprichtster)
    - Rose Victoria Stann

    jongeren.

    - Joachim Nowak
    - Jess(ica) Alexis Lane
    - Jayden Micah Rhodes
    - Celeste Artemis Dubois
    - Val (Valentin) Gray
    - Elín Jónsdóttir
    - Liberty Roxanne Summers
    - Jace Dagget
    - Drake Lunix



    Rose Victoria Stann

    Joachim Nowak
    Jess(ica) Alexis Lane
    Celeste Artemis Dubois
    Jace Dagget



    Carolina Maellis Sawyer

    Val (Valentin) Gray
    Elín Jónsdóttir
    Liberty Roxanne Summers
    Drake Lunix



    Wat afspraken.


    # Ik wil vragen om toch iets meer dan 1 zinnetje te schrijven, het is heus niet zo moeilijk om een post te schrijven van een vijftal zinnen. Je hoeft ook geen posts van 800 woorden te gaan schrijven als de rest dat doet.
    # Maak geen ruzie, hou het leuk. Personages onderling mogen natuurlijk wel ruzie maken.
    # Houd je alsjeblieft aan de verhaallijn.
    # Don’t be scared. Stuur je personage gewoon op anderen af, PB mij of een ander dan om te vragen waar zijn personage is en of die naar jouw personage kan gaan.
    # Verhaal kwijt? Stop dan niet zomaar zonder wat te melden, maar vraag waar de rest is of om een kleine samenvatting.
    # Je maakt geen grote beslissingen in je eentje en bestuurt de anderen hun personage niet!
    # Have fun

    Je kan nog steeds inspringen als jongere!


    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 20:27 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Aotearoa schreef:
    (...)
    Drake: ja zeker. Ik niet ik ben gewoon al de hele tijd vrolijk terwijl iedereen moe en suf is:D

    [Dat wordt dan een leuke gezelligheid. Ik maak trouwens een post als Val gereageerd heeft. :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    (...)
    [Dat wordt dan een leuke gezelligheid. Ik maak trouwens een post als Val gereageerd heeft. :'D]

    ow oke, is goed. Dan kan ik op beide in een keer reageren. ow en hoe schrijf je een "cursus Limburgse vlaai bakken" leuk op een uitnodiging zetten? Het is een soort cadeau voor mijn vriend en ik weet er geen leuke tekst voor.

    'Cursus limburgse vlaai bakken' leuk op een uitnodiging zetten? Hahahaha. Ik zou al blij zijn als ik "Limburgse Vlaai" zag staan, want dat betekend dat je het op mag eten! Lol.
    Nee, sorry, liefje, daar kan ik je niet mee helpen :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    'Cursus limburgse vlaai bakken' leuk op een uitnodiging zetten? Hahahaha. Ik zou al blij zijn als ik "Limburgse Vlaai" zag staan, want dat betekend dat je het op mag eten! Lol.
    Nee, sorry, liefje, daar kan ik je niet mee helpen :')

    dat krijgt hij ook, maar hij is brabands dus ik geef hem zo'n cursus, gegeven door mij, als cadeau. Maar dan denk ik nog even verder.

    Zet erop dat je als verrassing jou erbij krijgt? :Y) Lol, no, jk. gehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    Zet erop dat je als verrassing jou erbij krijgt? :Y) Lol, no, jk. gehe.

    ik ga mezelf niet cadeau doen met een strikje om me heen xD

    Hahahahaha. Ik vond het wel grappig eigenlijk, lol.
    Oké, oké, just joking, girl. Vraag aan je vrienden hoe je het erop kan schrijven, of aan je familie?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    Hahahahaha. Ik vond het wel grappig eigenlijk, lol.
    Oké, oké, just joking, girl. Vraag aan je vrienden hoe je het erop kan schrijven, of aan je familie?

    ja dat vraag ik morgen ook, heb nog een paar dagen. En mijn vriend wou ook al dat hij 'mij' kreeg op zijn verjaardag.

    Hahahaha, omg, oké, hoe oud wordt die gast dan?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    Hahahaha, omg, oké, hoe oud wordt die gast dan?

    daar doe ik geen uitspraak over, maar ik zal het morgen wel vragen.

    Oké, ik vind het goed, hoor. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Val Gray.

    Ik heb aan de mogelijkheid gedacht anderen in mijn kleine plannetje te betrekken, maar ik ben me wel bewust van het risico. Jess vroeg me of ik haar vertrouwde. Wat als ik zulke vragen van anderen krijg? Ik durf niet volmondig te zeggen dat ik heb vertrouw. Misschien moet ik me daarom maar gaan verdiepen in het netwerken. Desnoods kan ik altijd nog bepalen om mijn plan als een solo-project door te voeren.
    Langzaam kom ik overeind en doe mijn bril op.
    'Ik ben even koffie halen.' Kopje nummer.. vijf? Ik ben de tel kwijt. Gelukkig is er een zo goed als onbeperkte voorraad hier. Met het kopje in mijn hand kom ik de gang op gelopen en glimlach alvast bij het vooruitzicht van een lekker kopje.
    Ineens doet een stem uit een kamer me stoppen.
    ‘Dan komt mijn klunzigheid een keer van pas.’ Het klinkt gedempt, maar ik heb een feilloos gehoor. Het is niet beleefd gesprekken af te luisteren, berisp ik mezelf. Maar wie weet bevat het waardevolle informatie, zegt een andere stem me.
    Even aarzel ik, tot ik aanklop en voorzichtig de deur van de kamer open. Een jongeman en Celeste. Op een bed. Ik krab even aan mijn hoofd.
    'De diameter van een eicel is ongeveer 0,2 mm en is daarmee de grootste cel in het vrouwelijk lichaam,' deel ik mede.
    'Ongelofelijk hoe klein zaadcellen dan zijn, als je er over nadenkt,' zeg ik en breng een vinger naar mijn lip.
    'Oh eh, aangenaam. Ik ben Val,' zeg ik met een klein glimlachje, zet wat aarzelend een paar stappen de ruimte binnen en steek mijn hand uit naar de jongen.


    No growth of the heart is ever a waste

    oke, ik ben redelijk natuurkundig en alles, maar zo zou ik nooit een kamer binnen komen. Hoe verzin je het??

    Ja dat is typisch Val x'D. Hij is nogal eigenzinnig haha.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Ja dat is typisch Val x'D. Hij is nogal eigenzinnig haha.

    ow oke, handig om te weten. Dat gaat waarschijnlijk een leuke opmerking opleveren van Drake's kant.