• Het getal hierboven mot 8 zijn, maar ja



    RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.


    Updates komen later.



    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    Hij blijft verder lopen, in stilte. Gelukkig heeft hij nog wel een arm om me heen. Ik zet een stap opzij zodat ik voor hem staan en druk een kleine kus op zijn lippen. 'Die telt wel voor vier wangkusjes toch?' vraag ik. Ik leun weer tegen hem aan terwijl we verder lopen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Het gaat erom dat Jasper boos was op Jacky, maar haar toch leuk vond. En toen zei Dianta dat Jacky met Patch het had gedaan. Wat niet zo is, Jasper was de eerste die ze gekust had. Toen koos Jasper voor Dianta. En dan gaat Jacky ze achterna, ze laat Jasper niet nog een keer gaan. Maar ja, dan komt wat je nunet hebt kunnen lezen.

    Maar ik meot toegeven, dat met dat IMP etc is wel vaag xD Want dat snap ik ook niet.

    Het gaat er in iedergeval om, dat Dianta een vijand is. Een superninja ofzo. En ze gaat Jasper levend begraven, maar gelukkig liep Jacky daar (: en die komt Jasper redden, al wordt dat het laatste wat ze doet.

    Maar Sav, leg is uit, hoe zit dat met IMP etc?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik heb het de hele tijd al gelezen... ;p maar nu is er opeens een imp?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    Ik ben blij als ik Jasper eindelijk weer zie. Hij helpt verder met uitgraven zodra zijn armen vrij zijn.
    'Kijk uit ze is van IMP, daar moet je echt voor oppassen.' zegt Jasper. En ik heb geen idee wat het IMP is, maar het klinkt gevaarlijk. Zoals CIA enzo.
    'Zodra ze overeind is, moet je wegwezen. Alleen een ninja red het tegen haar.' maar ik zal Jasper niet achter laten. Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat Dianta met moeite overeind komt. En een wankelende stap zet, maar al sterker in haar schoenen gaat staan. Ik kan niet en Jasper uitgraven, en haar op een afstand houden.
    'Jasper, graaf jezelf verder uit. En dan, wegwezen.' ik geef hem een kus op de mond, ik weet niet of het me namelijk gaat lukken. En dan doe ik wat ik wil doen. Ik ren terug naar Dianta, en ga boven op haar liggen. Ik houd haar handen beet boven haar hoofd, en sta met beide knieën aan weerszijden van haar.
    'Ik weet niet wie je bent, maar als je Jasper ook nog maar íets aan durft te doen, dan zul je mij wel écht leren kennen.' bijt ik haar toe. En ik kijk even achterom naar Jasper. Wat ik beter niet had kunnen doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    Ze zet een stap opzij en komt voor me staan, vervolgens drukt ze een kleine kus op mijn lippen. Ik kan een lach niet onderdrukken. 'Die telt wel voor vier wangkusjes, toch?' vraagt ze lief terwijl ze weer tegen me aan komt leunen.
    'Hm, maar drie denk ik. Ik wil nog een wangkusje nu,' zeg ik met een glimlach en mijn arm nog steeds rond haar schouder.


    The truth may be orange!

    Jane
    'Hm, maar drie denk ik. Ik wil nog een wangkusje nu,' zegt hij met een glimlach. 'Pfoee, jij bent ook veeleisend hoor.' Toch doe ik wat hei zei en geef een kus op zijn wang. 'Nu niet meer zeuren Finnie.' Ondertussen zijn we bij de camping aangekomen. Ik zie onze tent al staan. 'Ik ga me even omkleden, als je het maar laat om te kijken.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Moringa schreef:
    [ik heb het de hele tijd al gelezen... ;p maar nu is er opeens een imp?]


    [ik weet ook niet wat het is :3 Sav, wat is IMP? xd Improvising Milkyway Products? (: Maar ja, it's Jasper's past. Dus het is logisch dat we het niet weten :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    'Pfoee, jij bent wel veeleisend hoor.' Toch geeft ze me een kus op mijn wang. 'Nu niet meer zeuren, Finnie.' Intussen zijn we op de camping gekomen en ik zie onze tent al. 'Ik ga me even omkleden, als je het maar laat om te kijken,' zegt Jane terwijl ze naar onze tent loopt.
    'Maar ik wil me ook omkleden en toevallig is het ook mijn tent,' zeg ik met een grijns en ik trek een sprintje, zodat ik als eerste bij de tent aankom. 'Lekker puh!' Voor ik naar binnen ga, steek ik nog even mijn tong naar haar uit.


    The truth may be orange!

    (We moesten laats voor IB /Engels/ een verhaal lezen met de IMP/ International Maffia patrons/ Vaagste verhaal ooit. Maar oke, sinds Jaspers vader CIA is komt het goed uit. (cool))

    Jasper:


    Ik zucht even. Klote vader, klote leven, klote liefde. Ik probeer alle aarde zo goe mogelijk weg te krijgen en als ik eindelijk er beweging in voel komen ben ik dan ook erg blij. "Jacky kijk uit!" Schreeuw ik en graaf de aarde sneller weg. Dit was hopeloos. "Ga, fucking ga!" Roep ik en pak eerst even mijn mobiel. "Ze zijn hier!" Schreeuw ik zodra er opgenomen word. "Nee, natuurlijk niet!"- "Weet ik het!" Boos hang ik op en klim uit het gat. "Meekomen." Zeg ik en sleur Jacky mee het bos in.


    We've lived in the shadows for far too long.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [ik weet ook niet wat het is :3 Sav, wat is IMP? xd Improvising Milkyway Products? (: Maar ja, it's Jasper's past. Dus het is logisch dat we het niet weten :Y)]



    (Whut the fack is that?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    Hij trekt een sprint en is eerder in de tent dan ik. 'Lekker puh!' Hij steekt zijn tong nog even uit. Finn haalt soms echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Zo eigenwijs als ik ben stap ik de tent binnen. 'Vrouwen gaan voor.' Met mijn vinger wijs ik naar de uitgang van de tent. 'En jij bent hier geen vrouw.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    Eigenwijs stapt ze de tent binnen. 'Vrouwen gaan voor.' Haar vinger wijst naar de uitgang. 'En jij bent hier geen vrouw.'
    Ik grijns even. 'Hoe weet jij dat zo zeker?' vraag ik terwijl ik nog even met mijn wenkbrauwen wiebel. Ongestoord zoek ik een schone broek uit mijn koffer, met mijn rug naar haar toe.


    The truth may be orange!

    Jacky
    Dianta is minder sterk dan ik, wat me verbaasd. Waarschijnlijk is ze tegen iets aangekomen toen ik haar wegduwde.
    'Jacky, kijk uit!' schreeuwt Jasper. Hij graaft steeds sneller. 'Ga, fucking ga!' roept hij. Maar ik kan hem niet achter laten. Dan hoor ik jasper schreeuwen:
    'Ze zijn hier!' Ik dacht dat hij het tegen mij had, maar ik zag dat hij zijn mobiel had. Ik had mijn aandacht even van Dianta afgehouden. En ik voelde ineens een kracht onder me, maar wist nog net op tijd weer haar handen boven haar hoofd te houden. 'Nee, natuurlijk niet!' - 'Weet ik het!' en dan hangt Jasper op. Hij klimt het gat uit. En dan sleurt hij me mee, van Dianta af en zegt:
    'Meekomen.' en we gaan dieper het bos in. Ik wist niet wat me allemaal overkwam. Gister was alles gewoon nog normaal.
    'Wat.. wat is er aan de hand?' vraag ik, licht hijgend. Dianta tegenhouden was uitputtend na het uitgraven van Jasper. 'Wie is zij?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Hoe weet jij dat zo zeker?' vraagt hij, nog steeds met zijn wenkbrauwen wiebelend. Ik gil het nog net niet uit van frustratratie. 'Weet je dat ik me nu heel erg in hou om je niet voor alle mogelijke beledigingen uit te schelden?' Van achter sla ik mijn armen om me heen. 'Hoeveel kusjes wil je hebben voordat je weggaat?' fluister ik in zijn oor.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    ''Weet je dat ik me nu heel erg inhou om je niet voor alle mogelijke beledigingen uit te schelden?', vraagt ze alvorens ze langs achter haar armen om me heen slaat. 'Hoeveel kusjes wil je hebben voordat je weggaat?' fluistert ze in mijn oor.
    'Als ik duizend zeg, mag ik dan blijven?' vraag ik lachend. Inmiddels heb ik een broek gevonden en tevreden bekijk ik hem.


    The truth may be orange!