• Het getal hierboven mot 8 zijn, maar ja



    RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.


    Updates komen later.



    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Pauze! ;p]

    Finn
    Ze aait over mijn haren. 'Ze vergeven me wel, niemand kan boos op me blijven. Duh. Daar ben ik veel te lief, aardig, slim, grappig en knap voor.'
    Ik moet lachend. 'En bescheiden,' kuch ik. 'Ik heb warm, gaan we nog wat zwemmen?'


    The truth may be orange!

    Jane
    'En bescheiden,' kucht Finn. 'Altijd,' is mijn korte antwoord terug.
    'Ik heb het warm, gaan we nog wat zwemmen?' vraagt hij dan. 'Je krijgt het warm van mij hé? Ik ben ook zo hot,' grinnik ik. 'Maar oke, jij draagt me.' Nog voordat hij kan antwoorden zit ik op zijn rug met mijn armen om hem heen. 'Krijg je het nu niet heeeel warm Finnie?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [als ik pauzes neem tijdens het leren duren die drie uur. c:]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Je krijgt het warm van mij hé? Ik ben ook zo hot,' grinnikt Jane. 'Maar oké, jij draagt me.' Voordat ik iets kan zeggen, zit ze al op mijn rug met haar armen om me heen. 'Krijg je het nu niet heeeel warm, Finnie?' Ik gooi mijn hoofd naar achteren, waardoor ze mijn haren in haar gezicht krijgt.
    'Wees maar lief, of ik gooi je zo van mijn rug af.' Ik begin in de richting van het water te lopen en wanneer we bij de vloedlijn aankomen, verbijt ik de kou en blijf ik doorlopen. Na enkele minuten sta ik tot mijn middel in het water en laat ik Jane zakken.


    The truth may be orange!

    Jane
    Het lijkt alsof het water alleen maar kouder is geworden sinds de vorige keer. Finn staat tot zijn middel in het water. Ik ben kleiner dan hij, ik sta tot mijn borsten in het water. 'Het is dat je mijn verloofde bent, anders had je nu al spijt van je zwemidee.' Terwijl ik de kou negeer zwem ik een paar meter na voren, net zolang tot ik moet watertrappelen. Ik heb het gevoel dat ik blauw moet zien van de kou. 'Durf je niet zover in het water? Watje.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Het is dat je mijn verloofde bent, anders had je nu al spijt van je zwemidee.' Ze zwemt een paar meter naar voren. 'Durf je niet zo ver in het water? Watje!' Ik duik helemaal onder en zwem haar voorbij. Wanneer ik weer boven water kom, kijk ik haar met een verwaande lach aan.
    'In your face, Janie!'


    The truth may be orange!

    Jane
    Hij duikt onder water en komt een paar meter achter me tevoorschijn. 'In your face, Janie!' Hij kijkt me met een verwarmde lach aan.
    Ik sla mijn armen over elkaar. Even was ik vergeten dat ik aan het zwemmen ben waardoor ik kopje onder ga door deze actie. Als ik weer boven water kom zwem ik naar het gedeelte waar ik kan staan en begin te hoesten. Na een paar seconden ben ik uitgehoest. 'Je was eerst veel liever tegen me.' Mijn gezicht zet ik overdreven zielig. Om niet te laten merken dat ik het erg vind.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    Wanneer Jane uitgehoest is, betrekt haar gezicht. 'Je was eerst veel liever tegen me.' Haar gezicht staat ontzettend zielig en ik zwem naar haar toe.
    'Janie toch,' zeg ik met een glimlach en ik neem haar in mijn armen. Ik strijk haar natte haren uit haar gezicht en druk een kusje op haar wang.
    'Zo beter?' vraag ik.

    [Hm, nu ga ik nog even leren. Straks ben ik er weer!]


    The truth may be orange!

    Jane
    'Janie toch.' Hij geeft me een knuffel en haalt de natte haren uit mijn gezicht.
    Ik kan het niet laten om weer een glimlach op mijn gezicht te toveren als hij een kusje op mijn wang drukt. 'Zo beter?' vraagt hij. 'Nee, jij kreeg er twee van mij. Ik wil er drie.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Nee, jij kreeg er twee van mij. Ik wil er drie.' Ik druk mijn lippen nog twee keer tegen haar wangen en kijk haar dan stralend aan.
    'Ben je nu blij? Ik wil er wel vier terug hoor,' zeg ik met een brede lach en mijn armen nog steeds om haar heen.


    The truth may be orange!

    [perfect timing, ik ben net klaar met leren, kom jij ook. ^^]

    Jane
    Hij drukt nog twee kusjes op mijn wangen en kijkt me blij aan. 'Ben je nu blij? ik wil er wel vier terug hoor.' Nog steeds heeft hij zijn armen om me heen geslagen. 'Jij bent ook niet snel tevreden,' lach ik. Ook ik sla mijn armen om hem heen, maar dan om zijn nek. 'Vraag het lief.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Haha, ik moet nog leren hoor ;p ik ben nu gewoon bezig met Spaans op wrts, dus ik kan tussendoor wat op Q]

    Finn
    'Jij bent ook niet snel tevreden,' lacht ze en ze slaat haar armen om mijn nek. 'Vraag het lief.'
    Ik kijk haar smekend aan. 'Allerliefste Janie, krijg ik nu vier kusjes van jou alsjeblieft?' vraag ik met mijn liefste stemmetje. Ik knipper met mijn ogen. 'Zo goed?'


    The truth may be orange!

    Jacky
    'Dat klinkt bijna als een uitnodiging om weg te lopen,' zeg ik glimlachend. 'Want je zingt natuurlijk goed.' ik negeerde Dianta die weer eens een hopeloze poging deed om gemeen te zijn. Dat Jasper zei dat ik het inderdaad niet waard was, dat deed wel pijn. Zelfs toen hij zei dat ik ben wat hij wil. En toen voelde ik me een beetje ongemakkelijk worden.
    'En nu... als ik niet weg kan lopen, wat ik niet wil hoor, moet ik er dan bij zitten? Want Dianta zal dat niet leuk vinden.' zeg ik tegen hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Hij kijkt me smekend aan, wat hem heel schattig staat. 'Allerliefst Janie, krijg ik nu vier kusjes van jou alsjeblieft?' vraagt hij, ik hoor dat het met zijn liefste stem vraagt. Hij knippert met zijn ogen. 'Zo goed?'
    Ik doe alsof ik hard nadenk. 'Hmm, even denken..' Als ik tot een besluit ben gekomen kijk ik hem met een grote lach aan. 'Nee.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Hmm, even denken..' Uiteindelijk kijkt ze me met een grote lach aan. 'Nee.' Ik zet mijn zeurstemmetje op.
    'Wat moet ik doen zodat je me wel kusjes geeft? Want ik wil ze zo graag,' zeg ik met een pruillipje.


    The truth may be orange!