• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.







    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:33 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik kijk Jasper verbaasd aan, de toon waar op hij het zei klonk niet helemaal goed. Alsof er iets mis wat met Lars.
    'Is er soms iets met Lars?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    'Ik heb lekker de hele dag in de zon gelegen.' zeg ik lachend als ik naar mijn bruine buik wijs. 'Austin is nog ergens bij de tent denk ik.' Toen gingen ze door over waar Lars was. Zou hij nog steeds boos zijn dat ik met Austin was?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:

    "Het gaat wel denk ik." ik wist het niet, maar volgens mij ging het niet zo goed..... Hij zat daar maar, at heel weinig, dronk bijna niets. "Maar als er iets gebeurt met hem, weet ik wel wieik de schuld geef." Ik keek even onopvallend naar Neon. "Hij komt vast naar de bruiloft."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    Jasper maakte een nogal lullige opmerking en ik glimlachte even naar hem. Lars was dus nog steeds boos en daar kreeg ik de schuld van. 'Ik kom niet helemaal gelegen denk ik.' zei ik toen en ik stond op. 'Tot vanavond.' zei ik en ik liep weg.

    [Hoezo noemt Jasper Felicia Neon haha?]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 0:36 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:

    Ik rol even met mijn ogen. "Je hoeft niet weg. Ik zou zelfs blij zijn als je bleef." Lars vond haar alleen niet aardig, dat beteknde niet dit ik haar niet aardig vond. "Ik zeg alleen maar, als er iets gebeurt. Wat waarschijnlijk niet zo is."


    (Het is haar bijnaam. Fel=Neon. Jane=vanilla)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 0:39 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Dat lijkt me wel leuk, als Lars ook komt,' zeg ik met een glimlach. Felicia en Jasper leken even een soort meningsverschil te hebben, en Felicia was van plan op te stappen. 'Ik moet nog even douchen enzo, voor de bruiloft begint. En ik moet me ervan verzekeren dat alle spullen er zijn. Gaat iemand van jullie toevallig douchen?' zeg ik dan maar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    Ik zuchtte en ging weer zitten. 'Waarom is het dan mijn schuld? Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik van Austin hou..' zei ik zachtjes. 'Ik hou van Austin oke.. En als hij daarop ingaat, kan ik daar niks aan doen. Ik had geen idee dat Lars hem leuk vond, en het spijt me. Als ik hem zie zal ik hem dat ook echt wel vertellen.' zei ik en ik ging op mijn rug in het gras liggen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik ga slapen ^^ adios amigas!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Een schrapper lachje verlaat mijn keel. "Ik hou van,....." Herhaal ik zacht en schud mijn hoofd even. "Wat moet je daar nu weer mee." Mompel ik. De woorden steken me als een duivel die mijn aandacht wilt. 'Ik hou van je betekent niks, ik hou van is voor iedereen.' zijn de dingen die door mijn hoofd spoken. "Het zal wel."


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Trusten!)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    Me uitlachen in mijn gezicht. Als er iets was waar ik niet tegen kon was het dat wel, ik wist heus wel wat ik voelde en daar had hij niks mee te maken. Ik glimlachte even naar Jacky. 'Ik ga nu maar eens douchen.' zei ik en ik liep weg, Jasper negeerde ik maar. Wat was hij kinderachtig bezig zeg. Maar oke, als hij ruzie wilde dan was dat zijn keus. Ik liep de tent in en pakte mijn shampoo, conditioner, douche schuim en 2 handdoeken. 'Ik ben douchen.' zei ik kort tegen Austin en ik liep naar het douche hok. Ik stapte onder de warme stralen en zuchtte. Wat een topvakantie zeg, het enige positieve tot nu toe was Austin, meer positiefs was er niet.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik keek Felies na. Wat ?! Ik liep naar Jasper toe en bleef voor hem staan. De blik in mijn ogen zei niet veel goeds, want ik was normaal nooit rap boos. "Wat heb je gezegd tegen Felicia ?".

    [Ik moet nu gaan babysitten, maar morgen ben ik er normaal de hele dag! Met mijn oma gaat het gelukkig een stuk beter, al moet ze nog wel een tijdje in het ziekenhuis blijven.]


    The truth may be orange!

    Jasper:

    Ik keek even op toen Austin aan kwam lopen. "Jij leeft ook nog!"Was mijn eerste reactie. Daarna viel de blik in zijn ogen me pas op. Boos, maar ergens ook wel nieuwsgierig. "Opzich niks, alleen dat Lars niet zo blij met haar is. Ik denkdat ze er gewoon niet tegen kan als iemand haar niet mag. Zoals in dit geval Lars." Zei ik en dacht even na. sommige mensen wouden nou eenmaal door indereen gemogen worden........


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Ik hield mijn hoofd een stukje schuin. Goddank, ik dacht echt dat het erger was. Ik haalde mijn schouders op. De boze blik in mijn ogen vervaagde. "Nee ik leef niet meer, je denkt dat alleen maar, het is je verbeelding".