• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.







    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:33 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Macadamia schreef:
    (...)

    [Hoi allemaal! Zoals jullie weten (of niet, haha) had ik examens. Morgen moet ik de laatste keer naar school, dus ik hoop vanaf morgenavond weer wat actiever mee te kunnen doen. Ik hoop dat jullie me mijn lange afwezigheid vergeven, want ik heb jullie wel gemist hoor (: En nu ga ik slapen, ik heb wat in te halen van vorige nacht ;p]


    Ik vergeef het je natuurlijk, school gaat altijd voor. :Y) Succes met je laatste toetsen alweer en slaaplekker! c:


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Moringa schreef:
    (...)

    Ik vergeef het je natuurlijk, school gaat altijd voor. :Y) Succes met je laatste toetsen alweer en slaaplekker! c:


    [Alle examens zijn voorbij, morgen is gewoon boeken inleveren. Lekker chill een uurtje (: doei! x]


    The truth may be orange!

    Macadamia schreef:
    (...)

    [Alle examens zijn voorbij, morgen is gewoon boeken inleveren. Lekker chill een uurtje (: doei! x]


    [Mijn toetsen zijn ook allemaal voorbij *vreugdedansje* nu alleen nog cijfers afwachten -.-']


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik gebaarde met mijn handen. "Je mag kiezen..... Of alsje wat anders wilt mag het ook haar. Ik heb wel al taart uitgekozen." Zeg ik en bijt even op mijn lip. "Anders help ik eerst wel even met de bruiloft."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Lief, waar heb je het allemaal over?' vraag ik glimlachend aan hem. 'En je ziet er heel schattig uit als je op je lip bijt. Voor de bruiloft is eigenlijk alles wel geregeld. Daar heb ik voor gezorgd.' en even ben ik trots op mezelf. Het voelde weer net zoals toen mijn ouders gingen trouwen. Ik was toen 6. Maar ik wist het gewoon nog goed. 'Dus vertel op, wat bedoel je nou precies met kiezen en mijn verjaardag? Als ik zou mogen kiezen waar ik het zou willen vieren... dan zou ik zeggen een boot. Maar ik vier het voor zover ik weet gewoon op de camping?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik knikte even. "Voor zover jij weet wel ja."Zei ik en lach ik even. Ik Denk even na. "Als jij het gewoon op de camping wil houden is het goed hoor." Ik ging zitten en pakte wat te drinken. "Ik hou vanbruiloften, echt waar, maar wat een hoop gedoe..."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik ging naast hem zitten en pakte ook wat drinken. 'Ik weet niet zo goed waar je het over hebt,' zeg ik lachend tegen Jasper. 'Je hebt het over mijn verjaardag, en een boot ofzo? Hoe wil je dat voor elkaar krijgen? Een papieren bootje vouwen en er 1 teen allemaal op zetten.' en ik grinnik even. 'Ik heb wel zin in de bruiloft, we gaan wel samen dansen he, nadat Jane en Finn de openingsdans hebben gedaan?' vraag ik aan hem. En leg even mijn hoofd op zijn schouder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [zullen we een tijd afspreken dat iedereen morgen bij de bruiloft online is? c: ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik kan niet de hele dag. Ik ben vanaf half 5 weg. Voorbereiden voor de musical. En dan om 7 uur schitteren op het podium :3 en dan iets van 9 uur, half 10 weer thuis :3 Dus ik kan ervoor, of erna :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jasper:

    "Tuurlijk, ik mag wel de muziek regelen, toch?" Riep ik geshrokken. Ik hield van muziek en eerlijk, helemaal van dat soort muziekjes. "Toch?" Drong ik aan.

    (Ik ga wel haarverf halen..... morgen....)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Van mij mag je hoor,' zeg ik glimlachend, hoewel hij dat niet zag, omdat we elkaar niet aankeken. Dan kijk ik op,'heb jij Finn gezien vandaag?' dan bedenk ik me ineens dat hij pas is bijgekomen van een migraine aanval. Als het maar goed met hem gaat.. Oke, vast wel. Jane heb ik ook al in geen eeuwen gezien, die zullen wel samen zijn. 'Je kan toch wel dansen he?' vraag ik lachend aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Finn, nee. ik heb hem al een hele tijd niet meer gezien." Zeg ik en zucht even. "Maar, wel jammer. Ik had best een taart willen regelen." Zeg ik en pak mijn mobiel. "Kijk deze was van mijn ouders en van die van Misery's ouders. Mijn tante's taart" Ik legdemijn mobiel weg en stond op. "Ik ga de rest zoeken, ga je mee?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Tuurlijk, ik ga mee,' zeg ik, en ik sta ook op. Ik twijfel even of ik zijn hand zal vast pakken, maar ik doe het maar niet. Wil hij vast niet. 'Dat zijn veel taarten,' zeg ik lachend. 'Mijn ouders hadden ook een hele mooie taart. Alleen, daar heb ik geen foto van.' en ik denk terug aan de taart. Hij was heel erg mooi, met 4 lagen. 4 was hun geluksgetal. 'Maar ik beloof je dat deze taart ook mooi is,' en ik glimlach even naar hem. We lopen over de camping, maar ik zie niemand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet alleen van 5 tot 7 werken, de rest van de dag heb ik tijd.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:

    Vrolijk liep ik over de camping. "Anybody here?" Roep ik even en kijk in wat tentjes. "Waar is iedereen?"Vraag ik en ga op een boomstam zitten. Ik begin 'the man who can't be moved' te zingen en ga op mijn rug liggen. "Dat liedje wil ik later zo en zo op mijn bruiloft. En ik wil mijn bruiloft op de plaats waar ik haar ontmoet heb." Zeg ik halvewege en zing weer verder. "En jij?"


    We've lived in the shadows for far too long.