• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Vrouw

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:19 ]


    ~

    Matthew - District 11

    Ik draai mijn hoofd naar Julie toe. 'Het zal wel erg fake zijn. Zoals elk jaar. Veel hologrammen en veel dingen die voor verwoesting kunnen zorgen.' Antwoord ik. 'Maar de trein en ons hotel zullen op hun manier wel 'mooi' zijn en zekerweten té luxe.' Ik negeer de vrouw voor in de auto en kijk naar Julie. 'Wat denk jij?'

    (Abbooo xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Julie - district 11
    'Het zal wel erg fake zijn. Zoals elk jaar. Veel hologrammen en veel dingen die voor verwoesting kunnen zorgen. Maar de trein en ons hotel zullen op hun manier wel 'mooi' zijn en zekerweten té luxe.' Ik grinnik even omdat hij de vrouw negeert. Haar gezicht staat nu vol ongeloof. Ik bijt snel op mijn lip om niet in lachen uit te barsten. 'Wat denk jij?' vraagt hij dan. 'Ik vind het eigenlijk wel leuk dat het zo overdreven is. Dan heb je nog een paar geweldige dagen.' Je zou je normaal kunnen douchen, er zal geen dag zijn dat je zonder eten naar bed moet gaan omdat er te weinig is en het beste is nog wel hun vreselijke kleding en kapsels. Als je er alleen al naar kijkt levert dat een lachbui op.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Wat is de laatste post van Florian? ;D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Okeej, mag ik ffies een uitleg heb echt alles gemist en heb geen zin om 11 pagina's te lezen xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Matthew - District 11

    Ik kijk haar met een lichte frons aan. 'Ik zou er maar niet te erg aan gaan wennen als ik jou was. Je zult het in de arena nog zwaarder krijgen dan ik het echt leven nu. Maar ja... Je hebt opzich wel gelijk. Genieten van de dingen die er komen zorgen komen altijd vroeg genoeg.'

    Julie - District 11.
    Nu kijk ik hem met een lichte frons aan. 'Grapje zeker? We weten beide dat ik bij de hoorn al dood zal gaan of ik zou zonder spullen de arena in moeten waardoor ik de eerste nacht bevries of de dagen daarna doodga van de honger.' Het maakt me niet echt meer uit nu ik het geaccepteerd heb. Ik denk dat ik van dit gebeuren moet genieten. Zoveel eten als ik kan en zorgen dat mensen me echt kennen als ik dood ben. Niet dat ik een van de vele tributen dit jaar ben maar dat ze echt mijn naam kennen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Ik ga het zelf wel lezen ;p)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Matthew - District 11

    Boos kijk ik haar aan. 'Je gaat niet al dood bij de hoorn. Volg mij gewoon ik laat je echt niet zomaar dood gaan. ' ik kijk opstandig voor me uit. 'Ik heb besloten dat ik je ga helpen winnen. Ik heb het thuis allemaal al geregeld voor mijn moeder. '

    Julie - District 11.
    'Ahw, je moet niet zo boos kijken. Het staat leuker als je lacht.' Ik haal zijn mondhoeken omhoog met zijn vingers. 'Zo ja.' De auto komt tot stilstand. 'Maar is het niet handiger dingen met mij te bespreken voordat je besluit mij te helpen?' Hij was echt gek. Iemand anders laten winnen terwijl hij het zelf zo kon doen als hij wilde, zonder hulp. Enthousiast leid de vrouw van ons district ons naar de trein, zodra we ingestapt zijn begint die gelijk al te rijden, je merkt het niet eens. Mijn mond valt werkelijk over van de luxe, ik had wel wat verwacht, maar dit?


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Matthew - District 11

    Ik word gedwongen te lachen als ze mijn mondhoeken omhoog tilt. 'Maar is het niet handiger dingen met mij te bespreken voordat je besluit mij te helpen?' Ik wil wat zeggen maar we zijn er op dat moment. Een vvrouw leid ons de trein rond en zegt dat we ons op onze kamer moeten omkleden voor het avond eten. 'Ik zie je zo.' Ik glimlach kort maar gemeend naar Julie en krijg een sleutel voor mijn kamer.

    [I'm back! Okay, wat heb ik gemist ;P]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Julie - District 11.
    Ook ik loop braaf naar mijn kamer om me om te kleden. Ik pak de eerste kleding die ik zie. Er is zoveel, het zou een uur duren om iets te vinden waar ik me echt prettig in voel. Snel trek ik de kleding aan en loop weer terug naar de tafel die vol staat met eten dat er ook nog eens lekker uitziet. Ik kijk naar de overvolle tafel. Dit krijgen we nooit allemaal op, het zou zonde zijn om weg te gooien. 'Is dit allemaal voor ons?' vraag ik verwonderd. De vrouw knikt van ja. Ik kan me nog maar net inhouden om niet alles in mijn mond te proppen wat binnen handbereik had. Ik had nog niets gegeten vandaag, dat merkte ik nu echt, mijn maag begon zelfs te knorren.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Amelia Rivers - District 12

    Ik kijk glimlachend naar Marigold. Ze was bezorgt om Shadow dat zei ze, en dat kon je ook merken. Ik blijf Shadow goed vast houden omdat ik precies weet wat er met hem is. Ik wist alles van hem en wist ook precies wat ik moest doen. Behalve snachts...


    ~

    Matthew - District 11

    Ik open mijn kast en pak een blouse met een broek en een paar schoenen. mijn outfitt zonder de hoed Ik fris me op en loop terug de kamer in waar ik Julie aantref die al aan het eten is. Ik ga naast haar zitten en glimlach kort als begroeting.