• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Vrouw

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:19 ]


    ~

    Marigold Rosalynn Sullivan - District 5
    Mijn ogen werden groot. ''Je hebt jezelf aangeboden? Wow, ik zou dat nooit kunnen..'', zeg ik en kijk naar Shadow. Zijn woorden maakte me een beetje bang. ''Gaat het?'', vraag ik wanneer hij naar zijn borst grijpt. Heeft dat iets te maken met zijn kracht, net zoals ik goed zicht en goed gehoor heb in de nacht. Ik leek wel een kat, dat had Nalin zo gezegd. Hij noemde me zijn kitten. Nog meer herrineringen...


    Billy Bob Bob Billy :P

    [mijn topics. kunnen jullie even mijn personage goedkeuren? (;]


    If there's no risk, there's no reward.

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik glimlach even en kom met moeite omhoog 'J.. Ja het gaat wel' zeg ik met een glimlachje. Amelia die ondersteund me voor de helft, ze wist meer en deels wat er was.

    Amelia Rivers ~ District 12

    Ik schrik wanneer Shadow naar zijn borst grijp en ondersteun hem gelijk, ik glimlach even naar Marigold 'Het gebeurt wel vaker' zeg ik waarna ik Shadow even op een muurtje neerzet 'Het is een oude kwaal, sommige zeggen dat het in zijn familie zat maar niemand weet het zekker' lieg ik er nog even achteraan.

    Marigold Rosalynn Sullivan - District 5
    ''Ai, klinkt ernstig...'', zeg ik. Weet ik veel dat het een leugen is. ''Is er geen medicijn ofzo? Bij Nalin hadden ze ook van alles geprobeerd...'', zeg ik en kijk even naar Shadow.


    Billy Bob Bob Billy :P

    NightVision schreef:
    [mijn topics. kunnen jullie even mijn personage goedkeuren? (;]


    { Ik heb er naar gekeken, comments gegeven en je hebt echt geluk dat ik in een goeie bui was want gister om 6 uur was de topic om personages te maken eigenlijk al gesloten (; }

    Amelia Rivers ~ District 12

    Ik kijk Marigold even aan 'Nee, ze hebben ook al van alles geprobeerd bij Shadow maar na een tijd hebben ze gezegt dat hij er maar mee moet leven' zeg ik dan. Ik kijk weer even naar Shadow die de pijn probeert te bevechten.

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik glimlach even en knik als Amelia het verhaal vertelt, ik hou mijn hand op mijn borst om de pijn meer en deels te bevechten.
    Na een minuut of 5 sta ik weer deels op en glimlach even 'Het gaat alweer' zeg ik terwijl ik merk dat Amelia mij nog meer en deels ondersteund.

    Matthew - District 11

    Mijn moeder sloeg huilend haar armen om me heen. 'Het komt wel goed mam, Ik heb Mason gevraagt voor je te zorgen als ik er niet meer ben.' Ze huilt nog harder. 'Ik kun jou niet ookal kwijt raken Matt.' Ik bijt op mijn onderlip. ze bedoelde Sarah.. Ze overleed een maand geleden en mijn moeder had het niet in zich om het teverwerken.

    Marigold Rosalynn Sullivan - District 5
    ''Gelukkig maar, ik begon me nog zorgen te maken..'', gaf ik toe. Ik kon er niet tegen wanneer mensen pijn aan het leiden waren, het deed iets met me. Al moest ik me wel voorbereiden op het feit dat ik veel mensen links moest laten liggen tijdens de Spelen, mensen die dood bloedden... Ik kon er nu niet aandenken..

    [Ik moet gaan, ben vanavond terug rond een uur of acht :)]


    Billy Bob Bob Billy :P

    { Hahaha is goed (: Dan is Naomi ook terug dus hoef ik haar ook niet meer te spelen xD }

    [Oke, dat is dan ook weer makkelijker. Kan Marigold dan weer bij Shadow en Amelia aansluiten? Als we nog steeds hiermee bezig zijn en niet met de training ofzo :)]


    Billy Bob Bob Billy :P

    NiallsMofo schreef:
    [Oke, dat is dan ook weer makkelijker. Kan Marigold dan weer bij Shadow en Amelia aansluiten? Als we nog steeds hiermee bezig zijn en niet met de training ofzo :)]


    { Zolang nog niet alle tributen er zijn zullen de openings ceremonie en training ook nog niet beginnen dustja :P }

    Julie Chandler - District 11
    Geduldig blijf ik in de auto wachten op Matthew. Het liefst zou ik meteen in de arena zijn. Dan ben ik van dit alles af. Als ik uit het raampje kijk zie je allerlei flitsen en verslaggevers. Dat is gewoon niets voor mij, ik blijf liever uit de belangstelling, tot nu toe heeft het niet gewerkt. In ieder geval heb ik wel een spectaculaire dood. Hoop ik dan, ik ga liever dood in een gevecht dan door de kou. Dan heb ik het tenminste geprobeert, ik geef niet zomaar op. Ik ben zeker niet de sterkste maar ik heb andere specialiteiten. Mijn zelfvertrouwen zakt weer weg als ik denk aan de anderen, die hebben ook krachten en ik ben benieuwd wat voor krachten.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Louise - District 6.

    Na dat ik uit de trein kwam, mocht ik het Capitool gaan verkennen. Ik keek zenuwachtig rond en zag mijn districtgenoot weggaan. Ik liep naar een paar andere tributen en stelde me voor.

    Matthew - district 11

    Ik neem afscheid en probeer niet om te kijken en stap in de auto waar Julie al in zit. Ik probeer de pers te negeren en doe mijn gordel gedachtenloos om. Ik haal een hand door mijn haar. Mijn gedachten dwalen af naar wat er komen gaat.

    Julie - distict 11
    De auto begint te rijden waardoor de pers uit de weg gaat en die achter ons laten. Ik moet toch iets tegen Matthew zeggen, dat ik dood ga, betekent dat niet dat ik nog dat ik een paar gezellige dagen mag hebben. 'Dus..' begin ik. Even denk ik na over wat ik moet zeggen. 'Hoe denk jij dat het eruit ziet?' Hij zal vast wel begrijpen dat ik het heb over het capitool. De vrouw kijkt verbaast op waarna ze al het hele verhaal begint te vertellen. Over de luxe die we zullen meemaken, zelfs al in de trein. Geïrriteerd rol ik met mijn ogen en kijk naar buiten. Ik vroeg het aan Matthew, niet aan haar. Hoe goed ze het ook bedoelde, ik had geen zin in haar liefde voor de spelen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”