• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgins
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog




    We beginnen dat iedereen, van alle drie de scholen, in de Grote Zaal zitten en dat Perkamentus (die ik voor nu even speel) aan de hand van de beker verteld wie er mee mag doen met het toverschooltoernooi

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:15 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Fred
    Ik hoorde een derde stem en voelde zo'n hevige pijnsteek dat ik een geluid niet tegen kon houden.Ik beet op mijn lip om de schreeuw binnen te houden waardoor het klonk als een luide, pijnlijke kreun.


    Remember to be ridiculous.

    Ray

    Ik kijk naar Weasley als ik zijn pijnlijke kreun hoor.
    Ik weet even niet wat te doen. "Weasley? Op schaal van een tot tien, hoeveel pijn heb je?" Vraag ik dan aan hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dawn Melodie Harmonie
    "Heb je hem vervloekt ofzo?" Vraag ik geschrokken als ik naar Weasly kijk. Hij heeft een pijnlijke uitdrukking op zijn gezicht en het feit dat de jongen uit slytherin vroeg of het goed met hem ging deed me best goed. En daarom stond er ook een klein glimlachje op mijn gezicht.
    Ik was niet zo'n slytherin die een hekel had aan alle andere afdelingen. Ik had gewoon een hekel aan Potter want hij had me een keer uitgescholden in het 2e jaar..


    Little do you know

    Elisàbeth
    ''Yup, I did.'' antwoordde ik nonchalant. ''Maar hey, ik probeerde aardig te doen. Echt, ik wou opnieuw beginnen, maar..'' ik haalde zwakjes mijn schouders op, en trok een uitdrukking alsof ik heel erg gekwetst was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred
    Mijn spraakvermogen lijkt op dit moment aangetast en ik heb het idee dat wanneer ik iets zeg ik begin te schreeuwen en dat gun ik haar niet maar ik kan het niet laten om met mijn ogen te rollen. Zal ik straks even een onvergeefelijke vloek over hem uispreken? Wat dacht je van een 100 op een schaal van1 tot 10?


    Remember to be ridiculous.

    Dawn Melodie Harmonie
    Toen ze dat had gezegd wist ik meteen welke vloek ze had uitgesproken.
    Ik trok mijn staf zo snel als ik kon "Crucio!" Gilde ik waarna de straal haar aardig raakte. Ik probeerde zo sterk mogelijk geconcentreed te blijven op mijn spreuk aangezien ik anders kracht verlies.
    Maar concentratie was nooit mijn sterkste punt. Aangezien het me dit keer aardig lukte.


    Little do you know

    Elisàbeth
    Ik viel pijnlijk op de grond. Het was onverwachts, maar ik was de pijn gewend.
    Het deed wel pijn, maar niet zo erg dat ik het uit moest schreeuwen.
    Ik hield mijn gezicht zo neutraal mogelijk, en terwijl ik in een foetus-houding lag, probeerde ik geen enkele beweging te maken. Uit mijn ervaringen houden ze dan zo snel mogelijk op, bij mijn moeder en The Lord werkt het in ieder geval wel.
    Ik slikte en adem rustig in en uit, om mezelf te kalmeren en de helse pijn te negeren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dawn Melodie Harmonie
    Ik was niet vanplan snel op te geven want ik vond dit niet echt kunnen.
    En god wat was ik blij dat er geen leraar was.. Erg vond ik het dit keer niet om regels te breken. Ik kwam op voor mijn mede leerlingen.
    Toen ik mijn concentratie vermogen voelde afdalen omdat ik gewoon wilde weten hoe het met Weasly was liet ik de spreuk los en ging ik bij Weasly en Ray zitten. Al wist ik niet zo goed of dat wel zo slim was maar ik was bereid ervoor te springen als Elisábeth nog een Cruciatusvloek op iemand afstuurde. En dat zou ik dus ook zeker doen.


    Little do you know

    Ray

    Ik schrik wanneer ik Weasley hoor schreeuwen, achter me hoor ik de Cruciatusvloek en ik draai me met een ruk op.
    "Expelliarmus!" Roep ik en richt mijn stok op die van Dawn. "Doe effe normaal!" Roep ik naar haar.
    Ik kan hier zo niet tegen, als iemand de cruciatusvloek op iemand in het bijzijn van mij afvuurt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga het niet veranderen me computer liep vast dus...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Haha Oke sgoed =p]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 23:23 ]


    Little do you know

    Elisàbeth
    Toen ze wegliep naar die verdomde Weasley, krabbelde ik onopvallend maar moeizaam omhoog. Goed, twee irritante mensen die hun verdiende loon moeten krijgen, maar laat ik eens beginnen met die Dawn.
    ''Confundo.'' fluisterde ik, aangezien mijn stem nogal schor was van de pijn. Ik leunde als steun tegen de muur, maar verloor mijn concentratie niet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ik ga slapen, I guess..
    Ik doe nog éen post misschien, maar ben er morgenochtend rond 10/11 uur weer ;3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Wat doet die spreuk? Ik ken hem niet xd]


    Little do you know

    [Maakt je in de war. Confundo ook wel verwarring, de spreuk brengt het slachtoffer in de war, hij weet niet meer waar die is en dat soort dingen.]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 23:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.