• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgins
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog




    We beginnen dat iedereen, van alle drie de scholen, in de Grote Zaal zitten en dat Perkamentus (die ik voor nu even speel) aan de hand van de beker verteld wie er mee mag doen met het toverschooltoernooi

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:15 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elion
    "Wat vind je zelf eigenlijk van deze plotselinge aandacht?" vroeg het meisje verder. Elion keek haar scherp aan. Ze leek hem minder oppervlakkig dan de meeste meisjes; deze leek aardig wat meer te merken. Haar vraag was bijna dezelfde als net, maar net anders waardoor hij wist dat er niet hetzelfde mee bedoeld werd. Smart.
    Hij dacht even na voordat hij antwoordde.
    "Het verbaasd me niet. Zo zijn mensen. je wordt bekend, ze mogen je, je bent onbekend, je bent niemand," zei hij kalm. "Of ik dat leuk vind? Nee, maar je doet er niets aan."
    Het kwam niet veel voor dat hij zo uitgebreid en eerlijk antwoordde op iemands vraag, maar ach.


    Don't run away this time and die like a man.

    Axelle Bernette Beaumonde
    'Ach lager als derde kunnen we niet eindigen,' zei ik grinnikend.
    We hadden allebei vijftig procent kans gehad omdat we allebei onze naam in de beker hadden gedaan. 'Maar heb jij hier al veel mensen gesproken?'


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    Axelle Bernette Beaumonde
    'Ach lager als derde kunnen we niet eindigen,' zei ik grinnikend.
    We hadden allebei vijftig procent kans gehad omdat we allebei onze naam in de beker hadden gedaan. 'Maar heb jij hier al veel mensen gesproken?'


    Alize
    'Alleen heel even de winnaar van Hogwarts, maar die had niet echt zin om te praten en deed heel afstandelijk en een meisje dat moest huilen omdat ze voor een "freak" ofzo uitgemaakt werd terwijl ik nieteens een idee heb wat dat is.' antwoordde ik 'Kortom, ik ben heel blij dat wij op Beauxbatons zitten. Jij?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Wie wil Alicia meeten?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Aragog? Waar ben je? xd Ray wacht op aw]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Audrey Lynn Winchester:
    'Het verbaasd me niet. Zo zijn mensen. je wordt bekend, ze mogen je, je bent onbekend, je bent niemand,' zei hij kalm. 'Of ik dat leuk vind? Nee, maar je doet er niets aan.' Opnieuw dacht ik even na over zijn antwoord.
    'Dus net als ik zie jij de roem eerder als een vloek, dan als een zegen?' gokte ik en bleef zijn gezicht bestuderen in me opnemen. Zijn uitdrukking was emotieloos en er was ook niet veel van af te lezen.
    'Als ik de keuze had om in jou plek te mogen staan, dan zou ik dat niet willen.' gaf ik eerlijk toe. 'En waarom niet? Omdat je nooit weet wie oprécht je vriend wil zijn, of alleen maar doet alsof om zelf ook wat mee te krijgen van het roem, al is het maar een beetje.' Ik liet me op de bank vallen en dacht diep na.
    'Het leven kan soms anders uitpakken dan je wilt, en soms ook vreselijk oneerlijk. Maar voor alles is een oplossing, dus ook voor dit. Het hoeft niet altijd verkeerd te zijn dat mensen je nu ineens wél zien staan. Soms kan het ook gewoon een kans zijn om mensen te laten zien hoe je werkelijk bent, en laat je de keuze aan hun. Vinden ze je oprecht aardig, of doen ze maar alsof? Het is niet moeilijk om er doorheen te prikken, je moet alleen wat mensen kennis hebben om dat te kunnen. Dus als ik jou was, zou ik deze kans grijpen en verstandig gebruiken. Het kan altijd nog goed uitpakken, daar moet je alleen zelf voor zorgen.'

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:59 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Axelle Bernette Beaumonde
    'Ik ook, van wat ik hoorde kwam die jongen uit de minst populaire afdeling,' zei ik. 'En heb je die uniformen gezien? Je hoeft niet altijd helemaal op je kleding te letten maar het mag je figuur een beetje benadrukken inplaats van verbergen.'


    Remember to be ridiculous.

    Blaise
    Ook hij was de commonroom ingegaan, had kort naar de kampioen geknikt en wat medeleerlingen gegroet. Ja, hij was er wel over te spreken dat de kampioen van hun afdeling was. Of hij Elion de beste keuze vond was een twee, maar die vuurbeker zou het vast wel weten.
    Hij ging in een comfortabele stoel zitten en keek in het haardvuur. Hij had wel zin in morgen; lekker een dagje relaxen. Misschien waren er nog wel lui met wie hij eventueel wat zou kunnen gaan doen, maar Blaise was iemand die zich alleen ook prima kon vermaken als dat nodig was.
    Hij vouwde zijn armen achter zijn hoofd en keek de ruimte rond, genietend van het feit dat hij weer was omringd met alleen mensen van zijn eigen afdeling.


    Elion
    "Dus net als ik zie jij de roem eerder als een vloek, dan als een zegen?"
    Hij dacht wederom even na.
    "Nee," zei hij uiteindelijk. "Ik zie roem als iets wat mogelijkheden schept. Ik wil uiteindelijk iets bereiken waarmee ik geschiedenis schrijf, en als mensen aardig en meegaand naar me zijn als ik bekend ben zie ik dat als een weg om er te komen," zei hij eerlijk. Zo was hij; direct, eerlijk en zonder gedoe. Elion deed zich niet liever voor dan hij was, dat leidde toch nergens toe.
    Hij luisterde naar wat ze zei, in wezen kwam het neer op wat hij net ook zei, dat je dit in je voordeel kon gebruiken.
    "Geen zorgen," zei hij uiteindelijk nuchter, "ik ga het zeker verstandig gebruiken."


    Don't run away this time and die like a man.

    [overheen gelezen, sorry!]

    Klaine4Ever schreef:
    Ray

    "Volgende suggestie, ukkie?" Vraagt Elisábeth.
    "Noemde je mij nou ukkie?" Vraag ik lachend. "Uh, misschien zijn er buiten ergens mensen?" Zeg ik en kijk naar de deur.

    Elisàbeth
    ''Yes, I did.'' grijnsde ik, en knikte.
    ''Ja, laten we daar maar gaan kijken.'' glimlachte ik. Ik trok hem mee uit de Common Room, en toen we eenmaal buiten stonden, keek ik zuchtend rond.
    ''Waar is Draco? Of Blaise ofzo.'' mompelde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "Waar is Draco? Of Blaise ofzo."
    Ik lach even. "Blaise liep net naar binnen." Zeg ik naar achter wijzend.
    "En Draco? Geen idee." Zeg ik dan.
    Ik had het niet zo op Draco, hij lijkt me iets te verwend en als je een keer iets fout doet, maakt hij je belachelijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    ''..Oh.'' grinnikte ik. ''Zullen we hem vragen?'' vroeg ik Ray, en mijn mondhoeken krulden omhoog bij het denken aan Blaise. Ik mocht die jongen wel.
    Ik wierp nog een blik naar de deur.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alicia jones
    Na even rondgekeken te hebben besloot ik bij Blaise te gaan zitten. 'Hoi' zei ik glimlachend. Hij was één van de weinige bij wie ik niet hoefde te doen alsof ik beter was dan ik was. Iets wat waarschijnlijk kwam omdat hij ook als één van de weinige wist wie ik echt was en daarom zoiezo al respect voor mij leek te hebben. Iets wat ook niet heel onlogisch was.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 21:06 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ray

    "Zullen we hem vragen?" Ik kijk naar Elizábeth en haal mijn schouders op.
    "Ik denk dat hij daar wel blijft." Zeg ik dan. "Dus... Zullen we verder kijken?" Vraag ik en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    ''Is goed,'' zei ik schouderophalend, en liep met Ray verder.
    Het was al vrij laat, dus over een paar uur moest ik op Malfoy Manor zijn.. Ik was ondetussen bezig met het bedenken van een smoesje om weg te komen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blaise weet wie zij echt is? Waarom weet ik daar niets van? :/ Zou het erg fijn vinden als dat soort dingen van tevoren jeweetwel, met me overlegt worden enzo

    Blaise
    Hij keek op toen Alicia bij hem kwam zitten en hem vriendelijk groette. Tegen hem gedroeg ze zich anders dan jegens de meesten, maar Blaise zette er geen vraagtekens bij; het was voordelig voor hem, dus hij klaagde niet.
    "Hoi," groette hij. Zoals gebruikelijk wekte hij geen enthousiaste indruk; het duurde vaak even voor mensen aanvoelden wanneer hij wel of niet blij was hen te zien, omdat hij geen erg uitgelaten persoonlijkheid was.
    Alicia mocht hij echter wel. Hoe ze bij anderen was.. ach, dat was het probleem van anderen, niet van hem. Zolang ze niet onvriendelijk was richting degenen die hij mocht was er niets aan de hand.


    Don't run away this time and die like a man.