• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgins
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog




    We beginnen dat iedereen, van alle drie de scholen, in de Grote Zaal zitten en dat Perkamentus (die ik voor nu even speel) aan de hand van de beker verteld wie er mee mag doen met het toverschooltoernooi

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:15 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Audrey Lynn Winchester:
    Ik glimlachte naar hem. 'Het is fijn om eens een keer met iemand te kunnen spreken die zijn eigen mening eerlijk durft te uiten, en niet met je instemt om je tevreden te stellen.' gaf ik toe en bleef de jongen onderzoekend aankijken.
    'Ik zie de roem eerder als bedrog, om het zo te zeggen. Vaak denk ik namelijk dat mensen je willen om je roem, niet om wat je in huis hebt. Het kan dus inderdaad je kansen vergroten-.' Ik was even stil om verder na te kunnen denken over mijn verhaal. 'Maar ik zal me dan toch altijd afvragen of het om mijn roem was, of om mijn specialiteiten. Als je begrijpt wat ik bedoel. Maar ach, voor veel mensen maakt dat niet veel uit, als ze die kans maar hebben. Maar ik zelf denk daar echt heel anders over. En jij? Hoe denk jij er over?' vroeg ik Alion toen maar.


    "We accept the love we think we deserve."

    Squib schreef:
    Axelle Bernette Beaumonde
    'Ik ook, van wat ik hoorde kwam die jongen uit de minst populaire afdeling,' zei ik. 'En heb je die uniformen gezien? Je hoeft niet altijd helemaal op je kleding te letten maar het mag je figuur een beetje benadrukken inplaats van verbergen.'


    [mag ik een reactie?]


    Remember to be ridiculous.

    Alicia
    'Heb je al plannen voor je extra dagje vrij?' vroeg ik hem. Ik doelde er niet persé op dat ik iets met hem wou gaan doen ofzo, dat zou ik morgen wel zien. Ik was meer benieuwd of hij wel al wist hoe hij zijn extra dagje vrij in zou vullen. Want ik had er eerlijk gezegt geen idee van wat ik morgen zou moeten gaan doen...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ray

    "Is goed." Antwoorde Elizábeth.
    "Heb best zin in dat feest denk ik." Zeg ik nadenkent.
    Ik haal mijn schouders op. "Jawel." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brb. Ff wat over een potentiële opleidingen bespreken


    Don't run away this time and die like a man.

    Squib schreef:
    Axelle Bernette Beaumonde
    'Ik ook, van wat ik hoorde kwam die jongen uit de minst populaire afdeling,' zei ik. 'En heb je die uniformen gezien? Je hoeft niet altijd helemaal op je kleding te letten maar het mag je figuur een beetje benadrukken inplaats van verbergen.'


    Alize
    Toen ze over de uniformen begon, begon ik te lachen. 'Inderdaad' antwoordde ik 'Nog een reden waarom ik blij ben dat we bij Beauxbatons horen, hoewel het voor de dikke mensen hier natuurlijk wel handig is, die uniformen.'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Colt45 schreef:
    Brb. Ff wat over een potentiële opleidingen bespreken


    [haha klinkt spannend xddd, Oke tot zo!]


    "We accept the love we think we deserve."

    Axelle Bernette Beaumonde
    Ik zuchtte en haalde mijn hand door mijn roodachtige haar. Ik had nooit besloten welke benaming mijn haar moest hebben dus had ik het maar tot roodachtig gedoopt. 'Heb jij al interessante mensen ontmoet?'


    Remember to be ridiculous.

    Alize
    'Dat vroeg je net ook al' antwoordde ik lachend 'En aangezien ik de afgelopen vijf minuten alleen met jou heb staan praten ben ik na die twee nog steeds niemand tegen gekomen, nee'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Axelle Bernette Beaumonde
    'Oeps, je ent mijn kortetermijngeheugen intussen,' zei ik grinnikend. 'Dus behalve mij een een chagrijnige, impopulaire en vreemde kampioen van Hogwarts niemand als ik het me nog goed herinner niemand?'


    Remember to be ridiculous.

    [Lees je er weer overheen? xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Squib schreef:
    Axelle Bernette Beaumonde
    'Oeps, je ent mijn kortetermijngeheugen intussen,' zei ik grinnikend. 'Dus behalve mij een een chagrijnige, impopulaire en vreemde kampioen van Hogwarts niemand als ik het me nog goed herinner niemand?'


    Alize
    'Een meisje dat ging huilen omdat ze een "freak" genoemd werd' hielp ik haar herringeren 'Maar zolang jij me niet kan vertellen wat een "freak" in het frans is, heb ik er geen idee van waarom ze eigenlijk ging huilen'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Axelle Bernette Beaumonde
    'Ik geloof dat een freak zoiets is als een caprice,' zei ik. 'Maar ik weet het niet honderd procent zeker.'
    Pas op dat moment realiseerde ik me dat de leerlingen ie om ons heen stonden ons helemaal niet zouden verstaan omdat we Frans spraken, wel handig, konden we iedereen belachelijk makn zonder dat die het door had.

    [ik heb google vertalen gebruikt dus het is waarschinlijk niet goed maar altijd beter als mijn: Bonjour, do you speak English?]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 21:39 ]


    Remember to be ridiculous.

    Volgens mij is het een imbécile


    I've got to go, morgen tweede sollicitatiegesprek voor stage bij een bepaald bedrijf en daarna nadenken of ik daar of op de plek waar ik nu al ben aangenomen mijn stage wil lopen wat heel moeilijk gaat worden omdat het de twee leukste bedrijven uit mijn omgeving zijn...

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 21:42 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Klaine4Ever schreef:
    Ray

    "Is goed." Antwoorde Elizábeth.
    "Heb best zin in dat feest denk ik." Zeg ik nadenkent.
    Ik haal mijn schouders op. "Jawel." Zeg ik dan.

    Elisàbeth
    Ik wreef plagend met mijn hand over zijn haar.
    ''Een feestje zonder drank is geen feestje.'' zei ik.
    ''Maar jij bent nog te jong voor drank.'' grijnsde ik, en praatte tegen hem alsof hij acht was ofzo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''