• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgins
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog




    We beginnen dat iedereen, van alle drie de scholen, in de Grote Zaal zitten en dat Perkamentus (die ik voor nu even speel) aan de hand van de beker verteld wie er mee mag doen met het toverschooltoernooi

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:15 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Fred Weasley
    Ik zakte in elkaar van de pijn. Ik probeerde mijn geschreeuw in te houden, ik gunde haar dat genoegen niet maar toch kwamen er een paar pijnlijke geluiden over mijn lippen. Ik probeerde mijn vuist te ballen. Ze deed me niet echt pijn, hield ik me voor. Dit was gewoon een manipulatie in mijn gedachten, ik moest het negeren.


    Remember to be ridiculous.

    [Aragog en Klaine4ever kan ik Dawn naar Ray en Elisábeth laten komen? =)]


    Little do you know

    [Na haar martelmomentje, die is zo afgelopen ;DD]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "Elisa stop het." zeg ik en kijk haar aan.
    "Een lolletje oké, maar het doet hem pijn!" Zeg ik tegen haar.
    Ik bedoelde dit niet met gaan rellen, oké misschien een andere spreuk op hem afvuren, maar de Cruciatusvloek? Nee...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Okay =D]


    Little do you know

    Elisàbeth
    Ik genoot van het zien dat Weasley pijn leed, maar Ray blijkbaar niet.
    Met tegenzin stopte ik de vloek, en keek Ray geërgerd aan.
    ''Dat is de bedoeling, ukkie.'' siste ik.
    ''Of heeft mammie je aangeleerd dat je anderen geen pijn mag doen?'' zei ik, en rolde met mijn ogen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "Het is een van de onvergeeflijek vloegen, Elisa!" Zeg ik en kijk haar aan. "Die hoor je hier niet te gebruiken, vind je het gek dat ik zo reageer!"
    Ik kijk naar Weasley en overweeg naar hem toe te lopen, maar doe het niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    ''Die zijn er niet voor niks, ukkie.'' zei ik, en lachte spottend. ''Waarom zat je ook al weer in Slytherin?'' vroeg ik hem, met een opgetrokken wenkbrauw. Waar had hij nou weer last van? Ik begon hem te mogen, maar nu..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred
    Ik hoode de jongen vor mij pleitten en hoezeer ik ook hoopte dat ze naar hem zou luisteren terwijlik wist dat he ijdele hoop was weigerde ik o het woordje "alsjeblieft" uit te spreken. Mijn familie had me enige standaard meegegeven.


    Remember to be ridiculous.

    Dawn Melodie Harmonie
    Verveeld liep ik door de gangen. Het was al aardig donker en aangezien de leraren nu vast en zeker op pad waren voelde ik me niet echt.. Safe ofzo.
    Ik hield er niet echt van om regels te breken. Ja ik weet het ik klink niet als een Slytherin. Maarja, de Sortinghat zei dat ik hier hoorde.. God wat zou ik die hoed kapot knippen en het bij het oud vuil gooien..


    Little do you know

    Ray

    Ik pak mijn stok.
    "Hoe zou jij het vinden?" Vraag ik en kijk haar aan.
    "Dat ik nu even de cruciatusvloek op je af stuur?" Ik kijk haar aan.
    "Ik zit in Slytherin omdat ik daar thuishoor om andere redenen. Niet om martelingen." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ongeïnteresseerd keek ik naar zijn stok, en zuchtte vermoeid.
    ''Vertel, ik heb alle tijd.''
    Met het puntje van mijn vingers duwde ik zijn stok aan de kant, en keek hem aan.
    Ik wou bijna zeggen dat ik al vaak genoeg de cruciatus-vloek over me heen heb gekegen en dat ik het bijna gewend was, maar ik hield wijselijk mijn mond.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 22:59 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "Unbeleveable." Zeg ik en draai me om en loop naar Weasley toe.
    Ik weet dat ik nu een fout bega, maar ik kan hem hier niet laten liggen.
    "Gaat het?" Vraag ik voorzichtig en kniel naast hem neer.
    Ik spits mijn oren voor Elisa want straks doet ze iets.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 23:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dawn Melodie Harmonie
    Ik liep een bocht om en zag meteen een aantal personen staan.. Twee mensen van slytherin en een jongen van Gryffindor.
    "Wat is hier aan de hand?" Zeg ik waarna ik naar Weasly, die op de grond ligt, en de andere twee geschrokken aankijk..


    Little do you know

    Elisàbeth
    Mijn mond viel open toen Ray naar Weasley toe liep.
    Ik keek nors naar het meisje dat aan kwam lopen. ''Niks.'' antwoordde ik kortaf, terwijl ik met een dodelijke blik naar Ray keek. Hier ging hij spijt van krijgen..

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 23:02 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''