• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…


    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionairy
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords

    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionairy
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn

    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame

    Rollenstorie

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:13 ]


    ~

    Damen Nathaniël Night ''Daniël''

    'Gaaf dat je moeder Italiaans is, En jij? Houd je ook van Italië enzo? Knappe Italiaanse meisjes, Italiaans eten.' vraagt ze waarna ik al bijna de helft van mijn driken op heb. 'Hm.. Italië is leuk, Knappe meisjes zijn ook hier wel te vinden' Zeg ik nadenkend. 'En qua eten.. Het is lekker maar het enigste wat ik weet te maken is een pizza' Zeg ik lachend waarna ik nog een slok van mijn drinken nam.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 20:57 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ben James Edwards

    Ik nam een slok, en keek haar even aan. 'Australië is erg leuk, en hoe ik weet dat de meisjes hier knapper zijn? Dat kun je zien.' Zeg ik en knipoog naar haar.'Hoelang dans je eigenlijk al?' Vraagt ze me. 'Zo ver ik me kan herinner wou ik altijd al een danser worden, mijn ouders vinden me een natuur talent.' Zeg ik met een grijns en laat mijn raarste dans moves aan haar zien. 'En wat vind jij?' Zeg ik lachend.


    Blub.

    [Wil iemand tegen Demi praten?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Alleshia Vanessa Ripoll
    “Mijn moeder komt van de Antillen, daar dansen ze die dansen, het is sensueel en fijn om met iemand te dansen. Daarom wilde me moeder dat mijn zusje en ik het leerde,” Hij glimlachte eventjes en ik nam het over. Wanneer ik mijn armen in zijn nek legde, mijn gezicht nog vlakbij die van hem, legde hij zijn handen op mijn heupen en ik voelde hoe zijn aanraking warmte liet door het dunne stofje van mijn kleding.
    “Ouder dan hem. Ik ben 25. Hij is 23 al gedraagt hij zich soms nog als een puber,” Hij zei het zacht met een glimlach en keek even om zich heen, waarna hij terug naar mij keek en zijn tanden speels een stukje bloot glimlachte. “Hoezo?” Ik zuchtte en verleidelijk kwam ik nog een stukje dichterbij, mijn ogen nog steeds op die van hem gericht. “Omdat ik, Mister Darryll, 21 ben… Wat ben ik dan volgens jou?” Glimlachte ik gewaagd terwijl ik speels over mijn lippen likte en mijn ogen iets uitdagend uitzonden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alessandra Phoebe Mercer
    Net als ik de dansvloer op wil lopen knalt er een jongen tegen me op. Ik wankel voor een paar seconden en moet me aan zijn arm vasthouden om niet op de grond te vallen. 'Ho sorry,' verontschuldigt hij zich met een lichte blos op zijn wangen. 'Ik ben Jayson. Kan ik je misschien wat drinken aanbieden?' glimlacht hij dan.
    Ik tuit bedenkelijk mijn lippen en kijk de jongen onderzoekend aan. Uiteindelijk haal ik mijn schouders op. 'Waarom ook niet,' antwoord ik waarna ik een glimlach op mijn gezicht tover en een hand door mijn honingblonde lokken haal.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    TheseWords schreef:
    [Wil iemand tegen Demi praten?]


    [Ik wil wel met Demi praten]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 20:57 ]


    Blub.

    TheseWords schreef:
    [Wil iemand tegen Demi praten?]

    [Anthony heeft alang gerageerd hoor ;x]

    Nidiot schreef:
    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ze vroeg of ik wilde dansen en meteen zette ik mijn glas op de bar. 'Daarvoor zijn we hier toch.' ik sprong van de kruk af en stak mijn hand naar haar uit om haar mee naar de dansvloer te nemen.
    Ik wilde wel eens zien wat al deze mensen zo biezonder maakte dat ze uit waren genodigd voor deze danscrew. ik stond er zelf nog versteld van, dat ik was gevraagd.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 21:00 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Darryll Wade
    Ze komt nog iets dichterbij. "Omdat ik, Mister Darryll, 21 ben....wat ben ik dan?" vraagt Alleshia. Ze glimlacht gewaard en likt speels langs haar lippen terwijl ze me uitdagend aankijkt.
    "Jij bent een hele mooie, goed dansende jongedame" antwoord ik eerlijk. "En verder ken ik je nog niet dus zou het ook niet kunnen zeggen" Ik kijk Alleshia ook even uitdagend aan. Wat zij kan, kan ik ook. Al was ik nog niet iets van plan te doen. Vooral omdat we mensen van de crew aan het leren kennen waren. Anders werd er al snel aan vriendjes politiek gedacht


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Demi Jones
    Toen het latin nummer uit werd gezegt zuchtte ik eventjes, fijn dit... Toen ik zag dat bijna iedereen gelijk de dansvloer verliet dacht ik even na of ik wel wou gaan dansen. Maar toen haalde ik mijn schouders op. Dit was mijn familie, dus zouden ze het gewoon respecteren als wij gingen dansen. Anders zou dit hele "familie"gedoe namelijk gelijk afgelopen zijn. Samen met Anthony liep ik de dansvloer op, waarna ik even naar het nummer luisterde om te horen wat voor muziek er nu aan zou komen.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 21:08 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    {D: Moet gaan... Tot morgen waarschijnlijk

    Edit: Kan nog ongeveer 20 min... }

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 21:05 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Oke, naar wie loopt demi toe?]


    Blub.

    xhansjee schreef:
    [Oke, naar wie loopt demi toe?]


    Oke, laat maar ;p


    Blub.

    [Sorry. Bn weer terug. Kijk half een film, maar reageer wel. Naar wie kan Kate toe om te praten of met welke jongen kan Kate danen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Welke muziek word er nu gedraait dan?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [gewoon hiphop rnb of dance]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]