• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…


    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionairy
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords

    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionairy
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn

    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame

    Rollenstorie

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:13 ]


    ~

    Ben James Edwards

    'Jij dans ook super hoor.' Zegt ze en schenkt me een glimlach.
    'En ik ben deels Latina.' Zegt ze.
    e begint Sensuele heupbeweging te maken en pakt mijn hand.
    Ze draait een rondje en stopt een paar centimeter van me af en gaat weer verder. 'Vind je het leuk?' Vraagt ze. En gaat langzaam naar beneden en weer omhoog. 'Vind wat leuk?' Vraag ik met een grijns.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 20:09 ]


    Blub.

    Julliët Elisabeth Day
    'Dat kan ik begrijpen,' zegt Daniël grijnzend. En daarna laat hij me een rondje draaien. 'Damen Nathaniël Night,' zegt hij grijnzend. Ik glimlach naar hem. 'Day and Night,' zeg ik dan lachend. De muziek verandert en gaat weer over op een ander dans ritme. 'Dat is een hele aparte en ook zo'n lange naam,' zeg ik glimlachend. Dan loop ik even van de dansvloer af. 'Ik ga nog een cocktail nemen,' zeg ik lachend. 'Want ik ben dorstig. Wil jij ook nog wat drinken?' vraag ik aan hem. En ik bestel alvast een cocktail voor mezelf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    We dansen door, veel gewaagder dan eerst, totdat het liedje is afgelopen en de DJ wat anders op zet. “Wil je een cocktail Alleshia?” vroeg hij met een lichte en speelse grijns wat ik beantwoordde met een vermakelijke blik in mijn ogen en verleidelijk glimlachje op mijn lippen.
    “Tuurlijk, gezellig,” Ik liet hem los en liep er alvast naartoe, waarna ik om een cocktail vroeg. Wanneer ik deze kreeg, keek ik om naar de jonge man, Darryll, en vroeg met een licht gewaagde toon: "En, vraag je meisjes altijd om de Bachata met je te dansen?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nuria Layla Moreno

    'Nou dansen en nu bij deze familie/crew te horen' zeg ik en glimlach. Als het liedje stopt trek ik hem mee naar de bar. Ik knik voor nog twee cocktails en geef hem eentje. Ik neem meteen slok en glimlach. 'Heerlijk.' Ik bekijk Ben. Hij zag er leuk uit net als de anderen jongens en meiden hier. Ik hoop dat alles goed komy metdeze crew. Het idee ergens bij te horen. Ik glimlach en kijk naar hem. 'Mijn vader is Spaans en mijn moeder Amerikaans.' 'Daarom ben ikdeels Latina.'


    ~

    Damen Nathaniël Night ''Daniël''

    'Day and Night, Dat is een hele aparte en ook zo'n lange naam.' Zegt ze lachend, 'Ik ga nog een cocktail nemen, want ik ben dorstig. Wil jij ook wat drinken?' Vraagt ze vervolgens, 'Dat krijg je er blijkbaar van als je moeder Italiaans is en je vader Amerikaans' Zeg ik grijnzend waarna ik achter haar aan de dansvloer afloop richting de bar. 'Lekker' Andwoord ik waarna ik een Cola bestel, een cocktail kon ik daarna nog altijd nemen.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 20:24 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Darryll Wade
    "Tuurlijk gezellig" Alleshia loopt vast naar de bar. Als ik naast haar kom staan en op een van de weinige barkrukken ga zitten. Ze heeft al een coctail voor zich staan. "En vraag je meisjes altijd om de bachata met je te dansen?" vraagt ze. Net als mijn neef Jason mijn coctail neer zet. "Hij? Bachata dansen? Hááá" Zegt Jason half lachend. "Hij vraagt nóóit een meisje om Bachata te dansen, hij haatte het om het te leren G" zegt hij. Ik rol met mijn ogen. "Het is nou eenmaal een kut dans om te leren" zeg ik. "G" zeg ik sarcastisch en kijk Jason even sarcastisch aan. Dan kijk ik Alleshia weer even aan. "Moest het leren van mijn moeder vond ik niet zo leuk....Maar ik vraag niet veel meisjes om het met me te dansen nee...Niet veel kunnnen het ook maar hé als je spaans spreekt kun je vast ook bachata dansen" zeg ik. "Ai Caramba" zegt Jason. "Jason er willen meer mensen coctails" Ik knik met mijn hoofd naar de andere kant van de bar. Grijnzend loopt Jason weg. "Excusses voor mijn kinderachtige neef, hij is nog jong"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ben James Edwards

    Ze trekt me mee naar de bar en drukt een cocktail in mijn hand.
    Mijn vader is Spaans en mijn moeder Amerikaans.'
    'Daarom ben ikdeels Latina.'Zegt ze. Ik neem een slok van mijn cocktail en glimlach naar haar.'Interessant.' Zeg ik. 'Ben zelf Australisch, daarom het accent.' Zeg ik. 'Ben verhuist naar Amerika toen ik jonger was, heb niet veel van het Australische leven kunnen meemaken. Maar een ding is wel zo, dat de meisjes hier knapper zijn dan daar.' Zeg ik met een grijns


    Blub.

    [sorry reageer laat]


    Blub.

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Op het moment dat ik die vraag stelde, zette de jongen net een cocktail voor Darryll neer. “Hij? Banchata dansen? Hááá!” zegt hij half lachend en grijnzend kijk ik hem aan. Daardoor kan ik dus verklaren dat hij het niet vaker doet. “Hij vraagt nóóit een meisje om Bachata te dansen, hij haatte het om het te leren G,” Ik keek naar Darryll met een glimlachje, als teken dat ik me vereerd voelde. Ik wilde het hem net melden, toen hij begon te praten.
    “Het is nou eenmaal een kut dans om te leren. G,” Hij keek de jongen even sarcastisch aan waarna hij naar mij keek. “Moest het leren van mijn moeder vond ik niet zo leuk… Maar ik vraag niet veel meisjes om het met me te dansen, nee… Niet veel kunnen het ook maar hé, als je Spaans spreekt kun je vast ook bachata dansen.” Ik begin zachtjes te lachen en Darryll zegt tegen de jongen, die Jason heet, dat er nog meer mensen cocktails willen, waardoor hij grijnzend wegloopt. “Excuses voor mijn kinderachtige neef, hij is nog jong,”
    “Was ik goed?” Grinnikte ik speels terwijl ik een slok van mijn cocktail nam en naar hem keek. “Waarom moest je het leren van je moeder?” Hierna nam ik nog een slok, voordat ik naar hem toe draaide en mijn armen in zijn nek legde. Mijn gezicht iets dichterbij, waardoor ik zijn oogkleur kon onderscheiden. “Als hij nog jong is, hoe jong ben jij dan wel niet?” Kwam er verleidelijk zacht Spaans over mijn lippen en ik keek hem vanonder mijn wimpers aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Waar of naar wie kan Kate?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Waar of naar wie kan Kate?]

    [Je kan haar naar Demi sturen? Die is nu bij Anthony, maar die is offline]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Darryll Wade
    "Waarom moest je het leren van je moeder?" vraagt Alleshia. "Mijn moeder komt van de antillen, daar dansen ze die dansen, het is sensueel en fijn om met iemand te dansen. Daarom wilde me moeder dat mijn zusje en ik het leerde" Ik glimlach eventjes. Alleshia neemt een slok van haar coctail, draaide zich dan naar me toe en legd haar armen in mijn nek, met haar gezicht vlak bij de mijne. Automatisch leg ik mijn handen op haar heupen. "Als hij nog jong is, hoe jong ben jij dan wel niet?"zegt ze op een zacht verleiderlijke toon in het spaans. Ik glimlach even. "Ouder dan hem. Ik ben 25. Hij is 23 al gedraagt hij zich soms nog als een puber" ze ik zacht met een glimlach. Ik kijk even om me heen, meerendeels om mijn zusje even te zoeken en zie haar vrolijk dansen. Ik kijk weer even terug naar Alleshia en glimlach mijn witte tanden speels een stukje bloot. "hoezo?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nuria Layla Moreno

    Ik neem nog een slokje terwijl ik naar hem luister. 'Australie lijkt me geweldig maar ik zou nooit willen verhuizen hier weg' zeg ik en neem plaats op een bar kruk. 'En hoezo weet je zo zeker dat de meiden hier knapper zijn? Vraag ik interreserend. Ik glimlach even. Ik wist heel goed dat we hier in Miami zeer knappe jongens hadden rondlopen. 'Hoelang dans je eigenlijk al? Vraag ik en kijk hem aan. Ik danste zelf al zolang ik me kon herinneren. Ik had enkele dingen van mijn broer geleerd en moves uit clips en dansfilms.


    ~

    WillNotLearn schreef:
    Damen Nathaniël Night ''Daniël''

    'Day and Night, Dat is een hele aparte en ook zo'n lange naam.' Zegt ze lachend, 'Ik ga nog een cocktail nemen, want ik ben dorstig. Wil jij ook wat drinken?' Vraagt ze vervolgens, 'Dat krijg je er blijkbaar van als je moeder Italiaans is en je vader Amerikaans' Zeg ik grijnzend waarna ik achter haar aan de dansvloer afloop richting de bar. 'Lekker' Andwoord ik waarna ik een Cola bestel, een cocktail kon ik daarna nog altijd nemen.


    Julliët Elisabeth Day
    'Dat krijg je er blijkbaar van als je moeder italiaans is en je vader Amerikaans,' zegt hij grijnzend. 'Lekker,' antwoord Daniël dan en hij bestelt zelf een Cola. Dit is mijn derde cocktail in redelijk weinig tijd. Maar het boeit me niets. Zorgen zijn voor morgen, is mijn motto. En na kater komt water. Dus als ik morgen een kater heb, gewoon veel water drinken. Ik doe het wel wat rustiger aan met mijn cocktail. 'Gaaf dat je moeder Italiaans is,' zeg ik glimlachend. 'En jij? Houd jij ook van Italië enzo? Knappe Italiaanse meisjes, Italiaans eten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jayson Nathan Carlson

    Ik loop rustig naarde bar terwijl ik rond kijk. Iedereen danst en drinkt en het lijkt er super gezellig. Ik knal per ongeluk tegen een meisje op. 'Ho sorry' zeg ik verontschuldigent. Ik bloos even. Dit moest nou net mij weer overkomen. 'Ik ben Jayson.' 'Kan ik je misschien wat drinken aanbieden?' Ik bekijk het meisje. Ze zag er mooi uit maen absoluut niet verlegen. Ik glimlach rustig en wacht op haar antwoord. Ik werp even een blik naar de rest en vroeg me af of ik een bekende zag.

    [Ik moet even gaan. Tot straks (K)]


    ~