• NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 20:48 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Ik schrijf wel eerst en doe wel alsof er iemand al gaat zitten anders moet ik nog wachten. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik zet mijn tanden strak op elkaar om hem niet meteen een klap te geven en loop dan ook de klas in en kijk Samuel vernietigend aan en ook de leraar die nog steeds zwijgt en rol met mijn ogen en kijk waar ik ga zitten. Ik zie dat er nog maar een paar plekken vrij zijn naast een paar kinderen en ik ga even alle plaatsen af. Nee, loser, loser, nurd, nee gewoon ugh, dan kom ik bij een jongen, oke niet slecht, zeker niet slecht, dan daar maar, ik wil naar de plek lopen als er al snel iemand anders gaat zitten en geef het meisje dat er ging zitten een vernietigende blik en zie dan dat er nog maar alleen een plek is naast Samuel en zucht geïrriteerd en loop naar de plek toe en ga zitten. 'Hou je kop dicht want ik wilde je toen net al bijna een slag geven en de enige die hier niks kan zien ben jij!' sis ik dan nog voor ik ging zitten

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:34 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    [Ik antwoord straks, eerst eten.]

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Anderson
    Hayden lacht, en het geluid vult heel de gang. Onwillekeurig moet ik er toch om glimlachen. Dan kijkt Hayden me aan. Hij pakt er iets bij en ik merk dat het zijn rooster is. Hij vraagt aan mij wat ik nu heb. 'Hm, even kijken,' mompel ik dan. Ik pak uit mijn grijze eastpack rugzak die over mijn rechter schouder hangt mijn rooster. 'Ik heb als eerste...' Mijn blik vertrekt. 'Great. Als eerste Engels. Wat een geweldig begin van een nieuw schooljaar.' Ik zucht en stop mijn rooster weer weg. Ik vind het een heel makkelijk en saai vak. En het bevalt nog maar te zien wat voor docent we hebben. 'En jij?' Vraag ik dan nieuwsgierig aan hem. Ik kijk hem aan.


    [Aangepast]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Samuel Lucas McClain.

    "Ik ben niet bang van jou" grinnikte ik spottend. Dacht ze nu echt dat ik bang was omdat ze me ging slaan ? Wauw. Ze had echt een groot ego. En trouwens, meisjes slaan mag niet ? Die regel telde niet voor mij. Zeker niet als ze erom vroegen, dan was het wettelijke zelfverdediging en konden ze me niets doen.
    "Trouwens, je tegenantwoord is echt lame, kan je niets beters verzinnen ?". Ik tikte met mijn stylo op tafel, puur omdat ik wist dat ze zich eraan ergerde. Ik had een slecht karakter ha ? Dankje, dat vind ik lief van je !

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik zucht en zet mijn elebogen op tafel en steun met mijn hoofd op mijn handen en kijk wat voor met uit. 'Jammer dat mijn tegenantwoord lame is, maar wil je daar alsjeblieft mee ophouden.' zeg ik dan gewoon rustig zonder hem aan te kijken en staar nog steeds voor me uit, ik had hier zo geen zin in meteen het eerste lesuur. Dan draai ik toch mijn hoofd om en kijk hem even aan en naar zijn stylo en zucht en kijk dan de klas rond.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Samuel Lucas McClain.

    "Nope", dacht ik in mezelf. Ze ging me niet zeggen wat ik moest doen als ze daarnet nog haatte. Ach ja, dat doet ze nu ook nog wel. Boeien. Ik was degene die voor de meerderheid van de mensen in dit land bekend was, niet zij. Ego ? Jupe, alleen bij doodirritante mensen.
    Ik begon te schrijven toen dat moest, op een kladpapiertje aangezien we dus geen boeken hadden, en keek terug naar het bord. Dit was echt niet normaal saai.
    Ik zuchtte stak alles weg en stond op. De leerkrachten zeiden er al niets meer op. Het was algemeen bekend dat ik het soms aftrapte midden in de lessen. De meeste leerkrachten waren al lang blij dat ik de helft van hun lessen zag, of dat ik toch was komen opdagen. Ik liep door naar buiten en ging tegen een boom aanzitten in het gras. Rustig begon ik iets te eten aangezien ik nog geen ontbijt had gehad en haalde mijn iPhone boven. Even kijken welke mensen ik nu kon irriteren.

    Hayden Clark

    Noralie heeft nu engels, echt het leukste vak op school. Niet dus. Nieuwsgierig kijk ik op mijn rooster en ik zie gelijk de bekende afkorting van Engels staan. Ik lach naar Noralie en laat haar mijn rooster zien.'Ik ook.' Engels is wel vol te houden als Noralie naast me komt zitten, dat brengt wat afleiding. Als ik op de klok kijk die midden in de gang hangt zie ik dat het eerste les uur op het punt staan om te beginnen. Snel pak ik mijn tas en kijk snel nog naar welk lokaal we moeten. Je kan het eerste uur beter niet te laat komen, dat is geen goed begin van het school jaar.
    [moet eten^^]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 19:22 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    N4I5 schreef:

    Samuel Lucas McClain.

    "Nope", dacht ik in mezelf. Ze ging me niet zeggen wat ik moest doen als ze daarnet nog haatte. Ach ja, dat doet ze nu ook nog wel. Boeien. Ik was degene die voor de meerderheid van de mensen in dit land bekend was, niet zij. Ego ? Jupe, alleen bij doodirritante mensen.
    Ik begon te schrijven toen dat moest, op een kladpapiertje aangezien we dus geen boeken hadden, en keek terug naar het bord. Dit was echt niet normaal saai.
    Ik zuchtte stak alles weg en stond op. De leerkrachten zeiden er al niets meer op. Het was algemeen bekend dat ik het soms aftrapte midden in de lessen. De meeste leerkrachten waren al lang blij dat ik de helft van hun lessen zag, of dat ik toch was komen opdagen. Ik liep door naar buiten en ging tegen een boom aanzitten in het gras. Rustig begon ik iets te eten aangezien ik nog geen ontbijt had gehad en haalde mijn iPhone boven. Even kijken welke mensen ik nu kon irriteren.


    [Nu laat je haar ng lonely achter. :'( .. Hihi.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noralie Anderson
    Hij kijkt op zijn rooster en ik wacht af. Dan lacht hij en zegt hij ik ook. Ik zucht opgelucht. 'Dan ken ik in iedergeval iemand,' zeg ik glimlachend. 'Hoewel. Ik ken alleen je naam en weet dat je nu Engels hebt, maar hé. Het is een begin.' Ik doe mijn rugzak weer over mij rechterschouder als ik zie dat Hayden op de klok kijkt. De les begint bijna. 'Jij weet waar we heen moeten?' Vraag ik aan hem. Ik ben nieuw en heb geen flauw idee waar ik heen moet. Geen idee wie de docent is, wat voor leerlingen. Hayden is in iedergeval vriendelijk. En zijn ogen zijn echt mooi.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lucy Ivory Jackson

    Ik kijk vlug de klas rond. Er waren alleen nog maar lege plekken naast losers. Dan maar alleen zitten. Alles beter dan naast een van hen. Ik naam plaats op een plek ergens achterin, waar gek genoeg nog niemand zat.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 20:19 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [Tja, nu kon je wel naast Charlynn, Samuel heeft haar lonely achtergelaten. ;'( hihi.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oh! Omg dat had ik helemaal niet gelezen.. even teruglezen, haha.]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Lucy Ivory Jackson

    Ik kijk om me heen en zie tot mijn verbazing dat Charlynn alleen zit. Dat was me nog helemaal niet opgevallen. Snel sta ik op van mijn plek en neem naast haar plaats. 'Hey girl,' begroet ik haar.

    [Beter. ^^]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grijns als dan eindelijk Lucy weer naast me komt zitten. 'Eindelijk beter gezelschap!' zeg ik dan blij. 'Oke, waar waren we toen straks gebleven voordat iemand ons gesprek kwam verstoren.' zeg ik dan en rol even met mijn ogen, echt ik had zo'n hekel aan die jongen, Samuel. Dan glimlach ik weer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp