• NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 20:48 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Wl iemand met Charlynn meeten?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    [Ik heb Samuel anders nog ?]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 17:38 ]

    [Oke ze is wel bitchy, dat je het weet. ;) En ze is opweg naar het lokaal waar ze nu les hebben.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    [Hmm, ja, Samuel kan door toevallig niet zo goed tegen xp]

    Samuel Lucas McClain.

    Ik ging op weg naar het lokaal waar we les hadden. Het was de eerste dag dus echt veel les hadden we hoogst waarschijnlijk niet. Reden ? Wel ja, iedereen was te lui om zijn boeken te gaan halen in de ochtend, waardoor niemand in de klas zijn boeken meehad en ze sowieso niets konden geven van les.
    Lekker handig voor mij, want ik vergat dat gewoonweg, boeken gaan halen. Toen ik het lokaal naderde botste ik bijna tegen een meisje op. Vlug bekeek ik haar even. Slechter kon ik vandaag niet krijgen. Het was Charlynn. Ze was op zijn zachtst uitgedrukt een beetje grof tegen de meeste mensen. Kort gezegd, ze was de grootste bitch die rondliep op school en vond alleen knappe en rijke mensen leuk. Ze was een mannenverslindster en gaf zo goed als niets om de gevoelens van de personen die ze achterliet met een gebroken hart of een eeuwige crush.
    Achja.
    Ik hoopte zo hard dat ze er niets tegen zei dat ik bijna tegen haar opgelopen was. Met mijn voorkennis van haar was die kans klein, maar blijven positief denken toch ?

    Lucy Ivory Jackson

    'Ja, ik heb nog met hem...' zeg ik bijtend op mijn onderlip. 'Maar... je kent me, ik blijf flirten. En ik weet het, jij bent erger, bad girl.' Ik stak lachend mijn tong uit. 'Trouwens, we zijn te laat in de les. Niet dat mij dat wat boeit, ik klets liever met jou. Hoeveel jongens heb je op vakantie gezoend?' Men weet dat ik altijd aan een stuk doorratel. Met Charlynn had ik dan ook altijd eindeloze gesprekken.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik kijk Lucy aan en lach even. 'Ik ben de tel volgensmij al kwijt.' zeg ik dan lachend. 'Och, het komt wel goe en flirten mag toch, niks mis mee.' zeg ik dan en grinnik even en haal mijn schouders op. 'Ik zou echt geen vast vriendje kunnen hebben, ugh.' zeg ik dan kort en zucht en al ik dan bijna bij het klaslokaal ben botst er iemand bijna tegen me op en ik kijk met een vernietigende blik naar de persoon en al snel herken ik diegene als Samuel en ik rol even geïrriteerd met mijn ogen en kijk hem daarna weer arrogant aan. 'Kan je niet uitkijken ofzo, of is dat zo moeilijk.' sis ik dan naar hem.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:02 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Samuel Lucas McClain.

    Ik trok 1 wenkbrauw omhoog en draaide me om. De enige emotie die in mijn ogen was te vinden was pure arrogantie. Ik keek haar even schuin aan waarna ik een neppe glimlach tevoorschijn haalde.
    "Voor mij ? Nee, eigenlijk niet nee, maar voor jou waarschijnlijk wel, ik zou ook niet weten hoe ik nog iets zou moeten kunnen zien met al die mascara op mijn wimpers".
    Ik rolde nog even met mijn ogen en liep op mijn gemakje het lokaal binnen. De leraar stond op punt iets te zeggen, maar toen ik hem aankeek met een blik die al niet te veel goeds voorspelde, zweeg hij op slag. Ik deed altijd netjes mijn strafwerk, mijn zusje dus niet, maar als ik in een slechte bui was, zoals nu, moesten ze daar niet mee afkomen.

    [Zullen we doen dat er alleen nog maar een plek naast Samuel is, ;) Oehh, dat gaat wat worden.. :P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    [Mijgoed xp]

    [En Lucy dan? Haha]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [Oja, dat er geen plekken meer zijn voor Lucy en Charlynn naast elkaar en dan is er alleen nog maar plek is naast een leuke jongen/meisje/iemand en naast Samuel dan. ;) Whaha. En dan pikt Lucy die plek net in voor Charlynn, maar de plekkn zijn wel bij elkaar in de buurt, kunnen ze nog kletsen. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Goed idee. ^^ Is er nog plek naast John? Dan gaat Lucy daar wel.. (:]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    MirLiam schreef:
    [Goed idee. ^^ Is er nog plek naast John? Dan gaat Lucy daar wel.. (:]


    [John is nog niet in het lokaal aangezien Delaney en hij net van de directeur weg zijn xp]

    [Oke, geen idee, maar zet haar maar gwn ergens neer, of doe gwn dat het John is, schrijf jij dan eerst met Lucy dan reageer ik erop dat ze die plek net pakt en dat ze dan naast Samuel moet gaan zitten.]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:26 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hm oke, dan wacht ik eventjes. (:]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.