• NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 20:48 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    je kan anna wel naar allison sturen als je wil?


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    [is goed,, waar is Allison?? En kennen ze elkaar dan al? Zijn ze vrienden dan?? =)]

    Allison staat gewoon ergens in de gang. Uhm ze kennen elkaar wel van ziens en horen maar ze zijn nog niet echt vrienden omdat Allison een rebel is enzo ;)


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    [oke]

    Anna Bailey Miller
    Ik loop bij mijn kluisje weg en ga richting het lokaal waar ik zo les heb. Onderweg kom ik Allison tegen. "Heb je ook engels zo?" vraag ik dan. Veel hadden we nooit echt gesproken, maar ik weet dat ze bij mij in de klas zit.

    Allison Rose-mary Greens

    Ik kijk verbaasd op als ik merk dat er tegen mij gesproken word. 'Ja, loop je even mee?' vraag ik met een glimlach. Het is Anna. Ik weet dat ze niet zo'n snob is als de rest hier maar dat is dan ook alles wat ik over haar weet. Ze lijkt me wel aardig.


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    Anna Bailey Miller
    Ze kijkt verbaasd op, blijkbaar verwacht ze het niet dat er tegen haar gesproken wordt. "Ja, loop je even mee?" vraagt ze dan met een glimlach. "Ja" zeg ik dan en ik loop richting het lokaal waar we engels hebben. "Heb je een leuke vakantie gehad?" vraag ik dan.

    Allison Rose-mary Green
    Als ze vraagt of ik een leuke vakantie heb gehad haal ik grijnzend mijn schouders op. 'Voornamelijk mijn ouders irriteren door dingen te doen waarvan ze niet willen dat ik ze doe.' vat ik het in het kort samen. Al had ik er kunnen bij zeggen: die ene persoon missen en kijken hoe perfect mijn ouders mijn zus vinden. Dat laatste raakt me niet zoveel meer als vroeger. Ik haal weer een glimlach tevoorschijn. 'En jij?' vraag ik opgewekt.


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    Anna Bailey Miller
    "Mijn vakantie was wel leuk" zeg ik dan. "Ik ben met vrienden op vakantie geweest en ben wezen paardrijden" zeg ik dan en ik loop het lokaal binnen en ga ergens zitten. Het was leuk om veel geld te hebben, dan kon je van alles doen, maar ik schreeuwde het niet van de daken af en maakte er verder geen misbruik van. De cijfers die ik heb gehaald, heb ik zelf gehaald, die zijn niet gekocht. Ik weet dat Allison een van de mensen was die het haatte dat ze veel geld had en aan de ene kant kan ik dat begrijpen, maar je kan er ook veel goede dingen mee doen. "Heb je weer zin in school?" vraag ik dan.

    Allison Rose-mary Green

    Ik ga naast Anna zitten en gooi mijn tas op de grond. 'Niet echt. Het loopt hier nu eenmaal rond met... nu ja, snobs. Jij niet natuurlijk maar je weet wel, de meeste andere mensen.' antwoord ik. Ik haal de dot uit mijn haar en maak er een paardenstaart van. 'Waar ben je op vakantie geweest?' vraag ik. Ik ben altijd dol geweest op reizen. Het is mijn droom om een wereldreis te maken. Jammer genoeg is reizen niet één van de vele dingen die mijn ouders graag met hun geld doen.


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    anna Bailey Miller
    Ik lach even. "Ik snap wat je bedoeld" zeg ik als reactie op de 'snobs'. Sommige waren echt extreem. "Ik ben naar Italië geweest" zeg ik dan. "Was lekker weer daar en ze hebben daar zoveel lekker eten" zeg ik dan en ik lach even. "Pasta's, pizza's, hapjes, leuke jongens.." zeg ik met een grijns. "Al zijn er ook wat vieze types, veel oudere mannen kijken echt alsof ze nog nooit meisjes in rokje of korte broekjes hebben gezien of uberhaubt een meisje" zeg ik dan en rol even met mijn ogen.

    Allison Rose-mary Green

    Ik knik begrijpend. 'Zo'n mannen heb je jammer genoeg overal wel rond lopen. Maar voor de rest lijkt Italië me echt geweldig. Mijn ouders willen nooit op reis.' zucht ik. De leerkracht komt binnen en zegt dat we stil moeten zijn. Ik werp nog een laatste glimlach naar Anna en kijk dan naar de leerkracht. Van alle mensen hier op school komt Anna het meest in de buurt van een vriendin.


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    Anna Bailey Miller
    Ze knikt begrijpend. "Zo'n mannen heb je jammer genoeg over wel rond lopend. Maar voor de rest lijkt Italië me echt gweldig. Mijn ouders willen nooit op reis" zegt ze met een zucht. Ik wil antwoord geven maar dan komt de leraar binne gelopen en zegt dat we stil moeten zijn. Ze glimlacht nog even en glimlach terug en pak dan mijn boeken en spullen uit mijn tas en kijk naar der leraar. Allison was best aardig, ik had nooit echt veel met haar gesproken, wel jammer dat ik dat niet eerder heb gedaan.

    Lucy Ivory Jackson

    'Charly!' Ik draai me met een ruk om toen ik haar stem hoorde. 'Hoe is het? Leuke vakantie gehad?' vraag ik. 'En het belangrijkste: nog leuke jongens gespot?' Ik wiebel met mijn wenkbrauwen. Ik sta bekend als een echte jongensgek, dus Charlynn was deze vraag wel gewend.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Allison Rose-mary Green
    Ik haal mijn boeken uit mijn tas en doe mijn best om me te concentreren op de leerkracht maar mijn aandacht dwaalt al snel af en ik begin te dromen over hoe het zou zijn om niet rijk te zijn. Ook niet arm natuurlijk maar een gewoon gezin te hebben. Ik begin wat te tekenen in mijn cursus.


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    anna Bailey Miller
    Ik let op in de les en maak aantekeninen en als er wat aan me gevraagd wordt geef ik antwoord. Dan vraagt de leraar wat aan Allison, maar ze lijkt het niet te horen. Ze is druk bezig met tekenen dus tik ik haar even aan met mijn elleboog terwijl de leraar streng naar Allison kijkt.