• NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 20:48 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Allison Rose-mary Green
    Ik voel een tik tegen mijn elleboog en kijk verbaasd op. De leerkracht staat me streng aan te kijken. 'Wel, weet je het antwoord juffrouw Green?' vraagt ze bits. Wat. Een. Rotmens. 'Nee dat weet ik niet.' antwoord ik met een poeslieve glimlach op mijn gezicht. 'U moet vanavond al nablijven dus misschien zou u iets beter uw best willen doen om op te letten. Ik neem ten slotte aan dat u wil afstuderen hier.' zucht de leerkracht geïrriteerd. Of ik wil afstuderen? Absoluut! Of ik dat hier wil doen? Nee, bedankt!


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    MirLiam schreef:
    Lucy Ivory Jackson

    'Charly!' Ik draai me met een ruk om toen ik haar stem hoorde. 'Hoe is het? Leuke vakantie gehad?' vraag ik. 'En het belangrijkste: nog leuke jongens gespot?' Ik wiebel met mijn wenkbrauwen. Ik sta bekend als een echte jongensgek, dus Charlynn was deze vraag wel gewend.


    Charlynn Cassidy Williams
    'Zeker leuk.' zeg ik dan en grijns even. 'Genoeg jongens, en zeker een paar leuke, jammer dat ze nu zijn achter gelaten met hun gebroken hartjes.' zeg ik dan en lach even, ja ik stond bekend als de hartenbreker, zo kort gezegd. Dan kijk ik Lucy en en grijns weer even. 'En jij, ook leuke jongens gezien of heb je nog steeds met die Britse jongen?' vraag ik dan en grinnik even.

    [Charlynn is erger, ze gebruikt jongens voor haar plezier dus, lees maar eens bij Rollentopic.... Hihi.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    John Ellean Brody
    De directeur keek me streng aan, ik grijnsde en kwam omhoog. 'Luister eens, het boeit me geen zak wat je met mij gaat doen, als je me nu straft stappen mijn ouders uit de schoolcommisie, en dat lijkt me niet zo handig voor de subsidie en shit.' Ik kwam omhoog en schonk de directeur een nep lachje. De directeur werd rood en paars van woede. 'Brody, zitten, nu.' Zijn stem was bijna lachwekkend, zo trilde ie. 'Ik zal mijn ouders wel even bellen, meneer.'


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Jordan Everbeet
    Met slepende voeten ging ik op zoek naar mijn klas, ik had er zo geen zin in, maar als ik niet ging dan kreeg ik mot met m'n ouders. Ik zuchtte en overwoog om weg te gaan, mijn auto to pakken en rond te rijden, maar ik liep uiteindelijk toch maar verder. Engels, fack my life.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    oke, misschien een domme vraag, maar wat wordt er bedoeld met {mijn topic}?


    Tomorrow is a new chance

    Bayly schreef:
    oke, misschien een domme vraag, maar wat wordt er bedoeld met {mijn topic}?


    [Tja tot het tussen "Mijn Topics" staat... Weet niet hoe je het moet uitleggen... Oja en als je iets tussen haakjes zet betekent dat dat je off-topic praat. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Is er iemand voor Jordan? (:]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Tja Charlynn en Lucy staan bij hun kluisjes gwn aan het praten, je zou daarbij kunnen gaan staan, maar ze zijn wel van de bitches dus ze zijn misschien niet al te aardig tegen iemand die niet van hun groepje is. ;) Heeft er iemand hier eigenlijk ook vakantie?? Ik voel me zo Lonely... :P]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 14:56 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Tja Charlynn en Lucy staan bij hun kluisjes gwn aan het praten, je zou daarbij kunnen gaan staan, maar ze zijn wel van de bitches dus ze zijn misschien niet al te aardig tegen iemand die niet van hun groepje is. ;) Heeft er iemand hier eigenlijk ook vakantie?? Ik voel me zo Lonely... :P]



    [haha, jaa ik heb ook vakantieeee x]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Jeej, nu voel ik me niet meer Lonely, maar ben nu wel kinda bored..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Jeej, nu voel ik me niet meer Lonely, maar ben nu wel kinda bored..]


    Ik laat Jordan wel een stiekeme crush op Cherlynn hebben, (: x


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Oke, awsome. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jordan Everbeet
    Ik was bijna bij mijn lokaal toen ik Charlynn zag staan met een vriendin. Ik bleef stokstijf staan en mijn wangen werden snel rood. Mijn longen leken wel uitgeschakeld, de zuurstof leek niet meer binnen te komen. Mijn hart begon als een gek te bonken, sneller dan ie ooit had gedaan. Ik graaide om me heen, want ik werd licht in mijn hoofd, gelukkig kreeg ik een kluisje te pakken en kon ik even op adem komen. Come on, Jordan, het is maar een meisje, niks ergs. Ik keek op en zag haar glimmende haren, prachtige ogen en stralende huid. Godver, ze was zo perfect, maar het allerergste was dat ik nog nooit iets had gezegd. Geen gesprek, niet eens een 'hoi'. Ik durfde gewoon niet.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik luister nog even naar Lucy en kijk dan weer op mijn horloge en zie dat de lessen bijna beginnen, niet gedacht dat ik toch nog optijd zou komen, dan kijk ik weer op naar Lucy en glimlach even. 'Zullen we naar les gaan, vertel me onderweg en in de klas maar de rest, niet dat ik toch ga opletten.' zeg ik dan en grinnik even en loop dan door en zie dan een jongen bij een kluisje staan die vorig jaar volgensmij bij mij in de klas zat, geen idee hoe hij heet of iets, ik heb nooit echt met hem gesproken. 'Hey.' zeg ik dan kort en glimlach even en loop dan weer samen met Lucy door naar het lokaal waar we nu les hebben.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Delaney Marie McClain.

    Ik was het lokaal nog niet uit of ik hoorde al hoe de directeur woedend werd. Serieus, als die man rood-paars werd van de woede, voelde je dat gewoon aan alles wat rondom je stond. De grond was nog nét niet aan het trillen. Ik draaide me om en keek even naar John die dreigde zijn ouders te bellen als hij straf zou krijgen. Ik rolde met mijn ogen. Dat kon ik ook doen. Mijn ouders waren 1 van de grootste sponsers op school, maar ik dreigde daar toch ook niet mee ? Nou, voor 1 keertje dan, gewoon omdat hij het me had gevraagd zodat hij niet leek op een totaal nutteloze directeur tegen de iets populaire kinderen. Ik liep het lokaaltje weer binnen en legde mijn hand op John zijn mond.
    "John gaat mij wel helpen met het muzieklokaal, toch John ?" zei ik waarna ik bij de laatste woorden naar hem keek met een glimlach.
    "Hij kan al niet wachten zo te zien, bye bye !".
    Voor John er nog iets in kon brengen trok ik hem het lokaal uit.
    "Doe gewoon 1 keer je straf, het muzieklokaal ligt nooit vuil, dat is het enige lokaal waar iedereen respect voor heeft dus je moet niets doen, laat die arme man gewoon een sterk overkomen, hij heeft al zijn zwaar leven met zo'n uiterlijk".
    Grof ? Ja, een beetje, maar hé, ik had nou eenmaal een grote mond.