• NIEUUUWWW TOPIC



    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:39 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [sorry, moet elke dag behalve woensdag tot vijf uur naar school.D:
    Ik maak even wiskunde en dan meng ik me wel even in een gesprek(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Hij kan wel bij Charlynn en Noralie komen, wanner je tijd hebt ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ok(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Andrew Justin Cole

    Ik kijk haar aan en schud lachend mijn hoofd. 'Wat denk je zelf, ik heb echt geen zin in dat de school mijn verschrikkelijke stem hoort door die microfoon ' zeg ik en grinnik even. Dan zou iedereen gelijk gek worden. ik kijk naar haar terwijl ze een paar partituren bekeek. Als ze er een uitzoekt pakt ze een gitaar en ik leun iets opzij zodat ik kan kijken wat ze heeft gekozen. Ik grijns even en schiet in de lach als ze zegt dat ze goed is. 'Dat klopt' zeg ik lachend en speel dan ook een stukje van dat nummer. Het stukje dat ik uit mijn hoofd weet. Daarna stop ik weer en doe de band over mijn hoofd. 'Ik denk dat ik wat te eten ga halen in de kantine' zeg ik en kijk eraan. 'Ga je mee of blijf je hier?' vraag ik haar.


    Delaney Marie McClain.

    Geconcentreed was ik aan het spelen tot ik het woord eten hoorde. Abrupt stopte ik en keek op. Ik had misschien een kleine verslaving aan eten. Ik legde de gitaar terug weg en stond vlug op. Met een hand die ik door mijn haren haalde lag mijn haar weer goed en keek ik hem aan.
    "Natuurlijk ga ik mee, het is eten waar we het over hebben" zei ik serieus. Ik nam zijn hand vast en trok hem mee naar de kantine die ik uit mijn hoofd wist zijn. Ik was een stuk kleiner dan hem, wat normaal was, dus het was alsof een muis zei tegen een giraffe, hé kom eens mee ! Best vreemd, maar hé, i don't fucking care.
    Toen we in de kantine waren aangekomen zag ik dat de meeste naar buiten waren om te gaan eten of omdat ze simpelweg al gedaan hadden met eten.
    "Dusss, wat wil je ?" zei ik onschuldig.

    Andrew Justin Cole

    Ik begin te lachen. 'Aah nog iemand die van eten houdt' zeg ik enthousiast. Ik wordt meegetrokken naar de kantine en doe moeite haar een beetje bij te houden. 'Rustig aan' zeg ik lachend en kijk even om me heen. Als we er zijn bevrijd ik lachend mijn hand en haal mijn portemonnee uit mijn zak. I haal er een briefje van vijf uit en kijk Delany aan. 'Ik ben eigenlijk nog aan het denken' zeg ik lachend en kijk even om me heen. Wat eigenlijk overbodig was want ik wist eigenlijk wel zo'n beetje alles wat er lag. 'Wat neem jij?' vraag ik aan Delaney en kijk er aan. Ik haal mijn hand even door mijn haar en kijk er aan.

    Memoria schreef:
    [ok(:]


    [ja, maar wat was dat nou dat ze tegen hem moest zeggen, wat je in je laatste reactie met Hayden schreef jet: 'Ik weet al waar ze het over wil hebben. Ik wil het alleen uit haar eigen mond horen' of zoiets... Want ik weet niet wat ik haar moest laten zeggen, whaha. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Anderson
    En zoef, weg is Rafael. Charlynn is naar ons toe komen lopen en ik kijk nog heel even Rafael na. Ik zucht zachtjes. 'Charlynn, stink ik soms?' Vraag ik dan aan haar. Het lijkt wel alsof ik Rafael weg jaag. Misschien komt het wel doordat ik Drew's vest en shirt aan heb. Lang verhaal. Ik kijk Charlynn aan die zich dan verontschuldigt voor vanochtend. 'Ik was ook niet echt aardig,' zeg ik met een klein glimlachje. 'Vergeven en vergeten?' Vraag ik haar. Charlynn kan wel aardig zijn, en ik waardeer het ook dat ze sorry zegt.


    [Naoomz? (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Delaney Marie McClain.

    Ik begon te lachen. Deze kantine wist ik zelfs al vanbuiten, ik wist waar alles lag en wat er elke dag was. Jup, ik kende deze kantine beter dan mijn school en uurrooster en ik kende de namen van de mensen die hier werkten beter dan mijn leerkrachten. Wat begrijpelijk is. Maar goed.
    Ik haalde mijn geld boven en keek, bijtend op mijn lip even rond. Ik werd verleid door de chocoladen cakejes en brownies, evenals de broodjes, zeker die met tonijn. "Keuze gemaakt" zei ik grijnzend in mezelf. Of ik op dieet was ? Ben je gek, dan miste ik dit alles !
    Ik liep naar het eten dat ik wou, wat bestond uit 5 brownies en 3 chocoladen cakejes en nog 1 broodje. Ik nam nog wat drinken mee en betaalde alles. Maar goed dat ik wat geld op overschot had, want als ik dit elke dag deed zouden normale mensen direct blut worden. Ietwat beschaamd keek ik Andrew aan met zacht roze wangen.
    "Ik heb honger" mompelde ik.

    Andrew Justin Cole

    Ik begin te lachen en kijk naar wat ze heeft. 'Wedden dat ik meer kan eten' zeg ik grijnzend en pak nog een briefje uit mijn portemonnee. Normaal gaf ik eigenlijk niet zo heel veel geld uit, af en toe wat maar ik haatten al dat geld dat ik had. Ik hoefde het niet dus gaf ik er ook niet zoveel van uit. Ik kocht alleen wat als ik dat echt wou of het nodig was. Binnenkort zou ik gaan werken en dat zou ik dat geld van me ouders helemaal niet meer aannemen, dan mochten ze dat geld waar ze zo hard voor werkten maar lekker zelf houden. Ik kijk even en pak dan twee broodjes, een saucijzenbroodje, drie muffin en nog twee cakejes.ik kijk even en bijt twijfelend op mijn lip. ik pak nog een appel, zo gezond ben ik aan het doen he. Ik grijns even en loop dan terug naar Delaney. 'Ik heb ook honger' zeg ik lachend en wijs daarna naar de appel. 'Ik ben gezond bezig hé' zeg ik lachend.


    Delaney Marie McClain.

    Ik begon te lachen terwijl ik alle moeite deed om mijn eten niet te laten vallen. "Dus zo ziet dat eruit als ik eten ga halen" zei ik grijnzend.
    Ik begon te lopen naar een tafeltje en toen we daar eenmaal neerzaten keek ik naar de appel. Ik begon te grijnzen. "Mensen kijken me altijd vreemd na als ik de Mac binnenstap, al mijn eten bestel en er dan achter roep dat ik een Cola Light wil, ik bedoel, je moet ergens beginnen !".
    Ik begon aan mijn broodje en kauwde er netjes op zodat ik niet overkwam als een totaal gestoorde. "Mensen vragen altijd als ze bij ons komen eten wie er nog meer komt als ze al het eten zien staan, maar als ze dan doorhebben dat het enkel en alleen is omdat ik erbij ben dan liggen ze plat van het lachen, ik lach niet, ik ben serieus om mijn eetgewoontes". Ik noemde het liever eetgewoontes dan een verslaving. Dat klonk ook zo boem, verslaving, drugs, alcohol. Oké, vaag, maar ik begreep mijn eigen gedachten.

    Andrew Justin Cole

    'Bij mij dus zo' zeg ik lachend en kijk eraan. 'Ja ik ken het, maar ze beginnen altijd al met vreemd aankijken als ik mijn bestelling opnoem' zeg ik lachend. 'Maar ik neem meestal geen cola light hoor, dan sport ik maar een keer extra' zeg ik lachend en neem een hap van mijn saucijzenbroodje. Ik slik door en glimlach, zo lekker! Ik schiet in de lach, 'Ach dat heb ik ook wel is gehad toen er iemand kwam, toen zouden we met ze tweeën eten en toen dacht die dat ik toch nog meer mensen had uitgenodigd' zeg ik lachend. Vaak aten der geen mensen bij mij, ik had eigenlijk altijd alleen aangezien mijn ouders ook alleen maar werken waren. 'Ach ik kan er altijd wel om lachen, ik eet veel maar het is ook best wel grappig om te zien' zeg ik met een glimlach en eet veder. Zo lekker dit ! Ik hield echt van eten. Eigenlijk vraag ik me nu wel af waar Noralie is, ik zou eigenlijk haar voorstellen aan mijn vrienden in de pauze. Ach ik zie er nu zo snel niet, dan deed ik dat de volgende keer wel, of ik moest er nog zien.


    [Me mama is cheeky bezig over met kerst naar London gaan, hoe awesome !]

    Delaney Marie McClain.

    Ik verslikte me in een stukje brownie door het lachen waarna ik vlug wat dronk en even op mezelf sloeg. Zo op je borst, dat hielp altijd. "Genius" zei ik lachend. Ik nam mijn haren te samen en deed ze in een hoge staart. Dat was gewoon veel handiger en het zag er nog goed uit ook. Ik at vrolijk verder tot alles op weg en zuchtte. Waarom had ik nog steeds honger ? Stomme buik die altijd honger heeft.
    "Het enige irritante is, is dat ik 's nachts honger krijg, waardoor ik cheeky naar beneden moet gaan maar dat dan meestal eindigt met het bijna vallen of het vallen van de trap".
    Ik keek hem serieus aan want het was zo. Ik viel ook echt bijna altijd van mijn trap als ik stil moest doen.

    [Ik moet zo gaan eten, maar daarna moet ik me klaarmaken voor paardrijden, dus ga zeker pas rond 9 uur terugkomen ;s]

    [ik moet naar een fluitcursus voor hockey, ik ben pas laat thuis dus ik ga nu niet reageren, anders moeten jullie op mij wachten(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [ja, maar wat was dat nou dat ze tegen hem moest zeggen, wat je in je laatste reactie met Hayden schreef jet: 'Ik weet al waar ze het over wil hebben. Ik wil het alleen uit haar eigen mond horen' of zoiets... Want ik weet niet wat ik haar moest laten zeggen, whaha. XD]

    [ik wist zelfs niet, dus ik dacht laat ik het jouw maar laten verzinnen(;]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."