• NIEUUUWWW TOPIC



    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:39 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [lol hoi Naoomz :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Zooo, ik ben weer wakker]

    Rafael Greywood

    'Wat voor les heb jij dadelijk?', vroeg Noralie aan me. Ik voelde hoe ze me aankeek, ondanks dat ik mijn ogen gesloten had. Een warm gevoel stroomde door mijn lichaam.
    Ik liet de vraag een paar seconden in me opnemen.
    'Spaans, dacht ik', antwoordde ik haar vraag. 'Jij?'.
    Ik ging rechtop zitten en opende mijn ogen weer, waarna ik ze meteen tot spleetjes trok, aangezien de zon vol in mijn gezicht scheen. Ik grijnsde.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij denkt even na, denk ik. Maar dan antwoordt hij, 'Spaans.' En ik knik dan. Hij vraagt wat ik heb. En toevallig heb ik het nog gecheckt. Ook omdat ik er verschrikkelijk slecht in ben. 'Wiskunde,' zeg ik met een zuchtje. Ik haat het vak gewoon, ben er slecht in. Het is gewoon niet mijn ding, cijfers enzo. Ik ben van de letters. Hij komt rechtop zitten en kijkt me aan. Ik lach zachtjes als hij zijn ogen tot spleetjes trekt. 'Ziet er heel charmant uit zo,' zeg ik met een lachje op mijn gezicht en ik kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    'Wiskunde', antwoordde ze mijn vraag. Ze zuchtte na het antwoord te geven.
    Ze lachte toen ik mijn ogen tot spleetjes kneep.
    'Charmant', lachte ze.
    Ik grinnikte.
    Waarom grinnikte ik? Ik haat grinniken.
    'Wiskunde is toch niet zo erg?', vroeg ik. Ik snapte niet hoe iemand wiskunde kon haten, ik vond het echt leuk en was er naar mijn mening best goed in.
    'Wil je bijles?', grijnsde ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik krijg medelijden met Rafael nu :')]

    Noralie Anderson
    Hij vraagt of wiskunde niet zo erg is, en ik schud mijn hoofd. 'Het is verschrikkelijk,' zeg ik hem. 'Ik heb niets met cijfers, meer met woorden. Talen, schrijven.' Ik strijk een lok achter mijn oor en glimlach om zijn aanbod. Ik vind het rot maar ook deze moet ik weer afwijzen. 'Ik krijg al bijles, en in ruil daarvoor geef ik bijles Engels. Aan Drew,' zeg ik dan ietwat voorzichtig. 'Maar als hij slecht erin is mag jij het altijd nog doen,' opper ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Waarom doe je zo gemeen tegen Raf? (cat)]

    Rafael Greywood

    'Ik heb meer met talen, schrijven', zei ze. Ik knikte en glimlachte af en toe.
    Mijn gezicht vertrok toen ze zei dat ze bijles kreeg van Drew, in ruil voor Engels bijles, maar dat ik haar wel mocht helpen, als Drew het niet goed deed.
    'Oke, is goed', zei ik kortaf. Ik ging weer op mijn rug liggen en sloot mijn ogen, waarna ik in mijn gedachten voor me zag hoe ik Drew's hoofd eraf schoot met mijn opa's jachtgeweer.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 14:04 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Niet met opzet xd ik kan er toch ook niets aan doen dat Raf zo laat is met zijn voorstellen :P]

    Noralie Anderson
    Ik zie zijn gezicht vertrekken als ik hem vertel over Drew. Er is iets, ik merk het gewoon. En dat wordt bevestigd als hij weer kortaf reageert. 'Oke, Raf,' zeg ik dan. Ik ben niet het type dat er echt om heen draait. 'Wat is er?' Vraag ik hem. 'Ik ken je net een lesuur lang en volgens mij zeg ik nu al de verkeerde dingen.' Ik kijk naar hem. Hij ligt op zijn rug met zijn ogen gesloten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Alsnog ;p]

    Rafael Greywood

    'Oke, Raf. Wat is er? Ik ken je net een lesuur lang en volgens mij zeg ik nu al de verkeerde dingen', zegt ze.
    Ik kwam weer overeind zitten en keek haar aan.
    'Nee, weet je. Het ligt niet aan jou', zei ik terwijl ik gras uit de grond trok en het weer los liet, waarna het gras met de wind meewaaide.
    'Weet je, laat ook maar zitten', zei ik stroef. Ik stond op, pakte mijn spullen bij elkaar en liep weg.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Dan moet hij gewoon iets voorstellen wat nog niet aan haar is voorgesteld of gewoon niets voorstellen ;P ach ja, hij is nu toch al weggelopen :')]

    Noralie Anderson
    Rafael komt weer overeind en kijkt me dan aan. Hij zegt dan dat het niet aan mij ligt. Maar er is dus wél iets. Ik kijk toe hoe hij gras los trekt en de wind het met zich meedraagt. Dan zegt hij, 'Laat maar zitten.' En ik kijk verbaasd naar hem. Hij pakt zijn spullen op en loopt weg. Even ben ik met stomheid geslagen maar dan pak ik snel het vest van Drew, trek die aan en pak ook mijn rugzak en eten. Ik loop met snelle passen Rafael achterna. 'Rafael, wacht nou even.' En ik pak zijn pols beet. 'Wat is er? Want het moet blijkbaar iets met mij te maken hebben. Anders loop je niet weg.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Iemand Charlynn meeten tenzij Memoria zo weer in komt ;')]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Andrew Justin Cole

    Ik kijk haar geschrokken aan en schud gelijk mijn hoofd. 'Niet doen hoor!" zeg ik gauw als ik even de tijd er voor heb en ga met tegenzin wat harder zingen. Waarschijnlijk hoor je het nu buiten ook en op de gangen zou je het ook wel een beetje kunnen horen. Ach wat maakt het eigenlijk ook uit? Het maakte me toch niet uit wat ze over me dachten dus ik kon gewoon zingen. Ik wist dat ik het niet kon dus dat hoefde ze me ook niet te vertellen. Zonder dat ik het zelf door heb was ik gewoon al harder gaan zingen en ik glimlach even.

    [Laat Charlynn naar buiten gaan?]
    Rafael Greywood

    Noralie rende achter me aan en greep me bij mijn pols.
    'Wat is er? Want het moet blijkbaar iets met mij te maken hebben, anders loop je niet weg', zei ze.
    Ik draaide mijn hoofd naar haar.
    'Nee, het is gewoon dat ik iets goeds voor je wil doen, omdat je nieuw en zo bent, maar iedereen is me voor, en ik ben een beetje jaloers aangelegd', zei ik toen maar.
    Maar dat ik haar het mooiste, bijzonderste meisje vond, dat ik ooit heb gezien, liet ik achterwege.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik zucht en dan gaat de bel en kijk even naar Hayden. 'We praten volgende les wel verder.' zeg ik dan en glimlach even en loop dan het lokaal uit en loop naar mijn kluisje en gooi mijn boeken erin, haal vlug een broodje in de kantine en besluit dan maar naar buiten te gaan, omdat te kijken of daar wat te doen is en het lekker weer dus. Ik loop naar buiten en al snel voel ik dan warme zon tegen mijn huid en glimlach en loop wat verder en kijk rond of ik bekenden zie.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ze staat nu buiten. ;')]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [brb, was opvouwen]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf