• TOPIC VIER!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Damian
    '' Ik zou zeggen; VAL AAN!'' Wauw, ik hield zo veel van fish and chips en alle andere traditionele engelse gerechten. Daarmee voelde het alsof ik weer thuis was. Bij mijn moeder en zusjes.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik bloos, 'dank je,' zeg ik en er verschijnt een waterig glimlachje op mijn gezicht.
    'Niemand, behalve jij en die jongens die het gedaan hebben,' zeg ik zacht, hij laat zich vallen en trekt me mee, 'ik durf het aan niemand te vertellen, bang voor vooroordelen of bang dat ze naar de politie gaan. Ik heb het altijd stom gevonden dat van die meisjes nooit naar de politie gaan, maar nu ik het zelf heb meegemaakt doe ik het zelf ook niet. Ze bedreigde mijn moeder en ik weet dat ze weten waar ik woon, dus ik heb het nooit aan iemand verteld.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alex
    ik voelde me vereerd dat ze haar geheim aan mij vertelde. mijn geheim was geen geheim meer. de popu-boy van de school laat zn zwangere vriendin zitten, ja dat blijft echt geheim ja. *sarcasme* ik kijk haar aan en zuchf als ik hoor wat ze allemaal gedaan hadden. mijn neiging om iedereen te martellen kwam weer evrn terug. “Als je ze ooit ziet, bel me. het maakt me geen fuck uit of ik dan in ruslamd, engeland of ergens anders op de wereld zit, ik zoek ze, ik vind ze, ik pak ze. geloof me. “


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Ik slikte mijn eten snel door zodat ik kon antwoorden. "smakkelijk. sorry volle mond. Dat lijkt me leuk, een keer samen zingen." Zei ik vrolijk en nam nog een hap. Ik werd rood toen Damian zei dat ik een schatjes was. God, wat kon ik slecht tegen complimentjes. "En bedankt. jij bent niet schattig, maar wel een heleboel andere dingen." Zei ik met een kleine scheve glimlach. Ik keek even vanuit mijn ooghoek naar de tafel waar het blonde meisje zat. Natalie, Natalie wat deed jij nou weer hier? Zuchtend nam ik nog en hap en schoof mijn boord weer weg. Ik zat vol. En aangezien ik straks ging drinken leek nog meer eten mij niet echt slim.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 23:37 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Max

    "Ok, als we terug in het huis zijn, zingen we eens iets samen!" Ik was blij, ik was er zeker van dat ik met Damian en Mel zou opschieten.
    Ik at mijn eten op, mmm, het was best lekker, maar ik had toch nog het liefst Grieks.

    [Ik ga nu slapen, moet vroeg op. Iemand van aan tafel (mel of damian) mag wel in Max zijn plaats beslissen. Slaapwel^^]


    Allting handlar om relativitet

    (Slaap lekker)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Camille
    'Ik help mee,' zeg ik zachtjes tegen hem, ik trek de mouwen van mijn sweater omhoog omdat ik het toch een beetje heet krijg, dan pas bedenk ik me dat je het litteken op mijn arm kan zien. Ik kijk er even naar en trek dan mijn mouw weer omlaag. Dat litteken zal voor altijd blijven, voor altijd een herinnering aan die avond.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    alex
    “goedzo“ zei ik enthousiast. plotseling voel ik mijn telefoon weer trillen. Ik frons, wie kan dat nou zijn!? Ik pak mijn telefoon. het was een smsje van mijn zusje. ze was een laatkomertje, ze was pas acht. in een gebrekkig smsje vertelde ze dat ze niet kon slapen omdat ze mij mistte. ik glimlachtte en stond op. “ Cam. ik MOET even bellen, ik ben zo terug“ ik liep naar de badkamer en belde mijn Uzusje op. ik praatte even met haar. het horen van dat stemmetje deed mij smelten van binnen. een paar minuten later kwam ik naar binnen en ging ik weer naast cam liggen. “ Dat was mn zusje“

    damian
    ik glimlach verlegen als ik hoor wat Mel zegt. hoe moet ikvdaar op reageren? ik kan zoveel zeggen, maar wat?? als ik zie dat ze haar eten weer wegschuift kijk ik haar vervaast aan. “nu al op?“ vraag ik haar een beetje verward. Ik nam nog een hap van mijn eigen eten en keek een beetje om mij heen.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    'Is goed,' hij loopt weg en gelijk is het weer een stuk kouder, nu besef ik pas dat ik de hele tijd tegen hem aangelegen heb. Nou ja, het dringt nu pas echt tot me door. Ik sta op en kijk in de spiegel, ik probeer een beetje de uitgelopen make-up weg te boenen, als ik het ergste weg heb ga ik weer liggen. Even later komt hij weer terug liggen.
    'Mistte ze je?' gok ik terwijl ik hem aan kijk.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Melinda
    "Ja, ik heb ook geen honger meer." Zei ik schouder ophalend en zuchtte. Ik keek verlegen naar mijn voeten haalde even een hand door mijn haar. Ik pakte mijn mobiel en bekeek stiekem even mijn horoscoop. Ik wist niet of het Zo een goed idee was om mee te gaan. Ik bedoel ik zou al mijn zorgen hel even vergeten. What the fish was that supposed to mean?! Ik wist het niet hoor. Toch wilde ik mee. Nog sterker, ik wilde het zo verschrikkelijk graag. "En nu wachten totdat jullie klaar zijn." Ik Kee even naar Chris naast mij die gulzig zijn eten naar binnen werkte. Wow...

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 23:58 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik moet slapen, ben morgen ochtend ff snel online en anders morgen middag/avond xx


    _

    damian
    ik kon niet wachten om uit te gaan. ik wou gewoon werr een keer helemaal losgaan. vroeger deed ik dat wel eens. Helemaal los gaan, een top avond hebben en dan de dag daarop spijt hebbem omdat je de helft niet meer kon herrineren. Veel mensen zagen mij niet als het type die zulke dingen zouden doen. ik deed het oom niet vaak hoor, gewoon als ik er echt zin in had, verders niet. “ja, ik vraag me af wanneer de rest klaar is..“

    alex
    toen ik terugkwam vroeg ze gelijl of mn zusje me mistte. “ja, en ik haar ook. mijn zusje is mijn alles“ zeg ik met een glimlach op mijn gezicht. Ik zou me niet kunnen bedenken wat ik zonder mijn kleine zusje zou moeten. “het is een schatje“ zeg ik zachtjes terwijl ik weer ga liggen.


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Chris propte het laatste hapje in zijn mond en gebaarde naar zijn boord. "Wel, hij is ook klaar." Ik rikte zacht met mijn voet ik de vloer. Ik kreeg er steeds meer zin in. Ik stof zo een beetje te springen. Ik zou morgen waarschijnlijk spijt hebben van alles wat ik gedaan had, naar het maakte me niet uit. Het kwam vast wel goed. Ik kon een soort van voor mezelf zorgen. Ik keek verveeld maar Max. Als hij klaar was zouden we kunnen gaan.


    (Slaap lekkwr^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Camille
    Ik glimlach.
    'Lief dat je haar belt,' zeg ik tegen hem, ik meen het. Hij is echt lief en niet alleen tegen zijn zusje, ook tegen mij. Ik wed dat hij een van de enige is die zo gereageerd zou hebben op mijn verhaal.

    [Kay :c welterusten xxxx]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cisco schreef:
    Max

    We keken naar de menukaarten. "Euh, ik ken niet veel van deze gerechten want ik kom van het buitenland. Kan iemand me helpen?" vroeg ik verlegen.


    Jay
    ,,Nou er is biefstuk ken je dat?'' vroeg ik aan Max
    Zelf bestelde ik een salade met bacon. Als drinken neem ik ice tea


    live your life, it is beautiful as it is!

    Damian
    ik keek op naar Max, Chris en Mel. “zullen we anders alvast gaan?“ zei ik zachtjes. ik had geen zin meer om te wachten op de rest. ik stond op. “jongens, wij gaan alvast. tot straks!“ zei ik. ik wist nuet of de groep dit zou waarderen maar gewoon de waarheid vertellen was het beste.

    alex
    “het is een schatje, dus als die me dan smst dat ze niet kan slapen omdat ze me mist dan bel ik haat wel. “ zei ik met een glimlach. Mijn zusje was echt zo‘n lieverd. met haar srap ik altijd engels want dat was haar eerste taal.


    Hi. This makes no sence.