• TOPIC VIER!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik denk nog even na.
    'Ik ben verslaafd aan muziek, ik kan eigenlijk niet eens een uur zonder. Ik heb ook twee hele grote stereo's op mijn kamer staan die ik altijd heel hard aan heb staan,' geef ik toe, 'ik wil heel graag iets met muziek doen en ik heb duizenden half afgeschreven liedjes op mijn kamer liggen. Mijn kamer is overigens een enorme bende en daarom komt er nooit iemand behalve ik. Niet dat ik dat heel erg vind want ik hou van een beetje privatie. Ik ben geobsedeerd door de stad London, misschien omdat dat een beetje een muziek stad is en het is gewoon een heel erg mooie stad. Ik heb mijn hele muur vol hangen met plaatjes, teksten en foto's van vrienden, familie en dingen waar ik fan van ben. Onder andere heel veel Disney dus. Tja en wat valt er nog meer te vertellen....ojah, ik kan best hard slaan, ik heb een keer met een jongen gevochten omdat hij mijn vriendin had bedrogen en die heb ik toen bewusteloos geslagen dus pas op,' zeg ik waarschuwend, 'en ik heb alles, maar dan ook echt alles over voor mijn vrienden.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jay
    ,,Oke... Ik zie daar een restaurant waar we kunnen eten'' riep ik
    Het restaurantjes die ik bedoelde was een oud cafeetje van hout.
    ,,Die lijkt me wel leuk'' zei ik en wees er naar toe.


    live your life, it is beautiful as it is!

    Lol, die muur die jij omschrijft in je bericht heb ik een soort van in Real life xD ik heb vandaag nog geteld en ik zit nu op 210 posters/foto's ;D
    Alex
    Ik begon te lachen, ze zag er echt totaal niet uit alsof zij zo'n vechtersbaas was. ''Goedzo.'' floepte ik eruit. ''zeg Cam.'' Zei ik toen. '' Valt het jou ook niet op dat ongeveer iedereen een stel aan het worden is hier? Op een paar na tenminste.'' iedereen was wel verliefd of had al liefde gevonden, ik vond het echt opvallend. Ik voelde mijn telefoon trillen. '' Oh sorry..'' Zei ik zachtjes. Ik pakte hem en zag het staan, mijn vader. Ik zuchtte en nam op. Hij begon meteen in het russisch tegen mij aan te lullen. ik praatte altijd russisch met mijn vader, met mijn moeder gewoon Engels. '' Hoi pa...ja, het gaat goed..zeker..ja ik heb een leuke kamergenoot... nee ik heb geen rare stalkers in het huis... nee nee...ja...okee..nee...ja..doe de groeten aan mama en Lena! Okee... dag pa... ik ook van jou...'' Ik hing weer op. Camille zal wel niets gevolgt hebben van het gesprek, ik verwachtte tenminste niet dat zij russisch sprak.


    Hi. This makes no sence.

    Max


    "Ja, lijkt me wel leuk," zei ik. Ik hoopte dat ik nu nieuwe mensen zou leren kennen.


    Allting handlar om relativitet

    [Me to! Nou ja... op mijn deur x'D]
    Camille
    Ik haal mijn schouders op, 'dat zou best kunnen,' zeg ik met een glimlach.
    Hij wordt gebeld en neemt op, hij begint in een of andere vage taal te praten en ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan.
    'Is dat Russisch?' vraag ik aan hem, 'dat kan ik ook een beetje, nou ja, ik kan een paar woordjes,' zeg ik met een glimlach, 'een goede vriend van mij heeft een tijd in Rusland gewoond.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alex
    TOen ik opgehangen had vroeg ze me welke taal dat was. Nouja, ze vroeg of het Russisch was. Ja dus. Ik knikte. '' Ja, ik ben half russisch, half Engels. Ik heb ook in Rusland gewoond tot mijn negende, toen ben ik naar oxford verhuisd, daar komt mijn moeder vandaan. Dus mijn eerste taal is eigenlijk ook Russisch. Naja mijn naam is ook afgekort, iedereen kent mij als Alex Lemo maar eigenlijk heet ik Alexander Lemovich. '' Ik lachtte een beetje ongemakkelijk. Ik had het nooit over rusland. Niemand dacht ook dat ik russisch was.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik glimlach.
    'Russisch is volgens mij een best mooie taal, ik heb nooit echt moeite genomen om er goed naar te luisteren,' geef ik toe, 'moet ik trouwens nog verder vertellen? Of ga jij nu wat over jezelf vertellen? Ik ben ook wel benieuwd naar jou namelijk,' zeg ik met een glimlach, ik pruts een beetje aan mijn shirtje en kijk hem aan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alex
    '' Ik weet niet of het heel mooi is, ik vind het wel een mooie taal om eerlijk te zijn.'' Ik trek mijn schouders op als ze verder praat. '' Maakt mij helemaal niets uit. Wat wil je weten over mij dan? Zoveel kan ik niet over mij vertellen.'' Ik glimlach en kijk uit het raam. Daarna kijk ik weer terug naar Camille.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik haal mijn schouders op en kijk hem aan.
    'Geen idee, vertel maar wat, net zoals ik gedaan heb,' ik glimlach en volg zijn blik naar buiten. We hebben op zich wel een mooi uitzicht vanaf hier, ik blijf een tijdje naar buiten staren en wacht op Alex om te beginnen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alex
    Ik zuchtte en dacht na... Wat kon ik vertellen over mijzelf? '' Ehmm... Ik ben Alex, 21 jaar, danser, half russisch, half brits, ik was op de middelbare school en toen ik studeerde de populaire jongen weetjewel, als ik daar nu op terugkijk snap ik echt niet wat ik daar zo leuk aan vond toendertijds. Ik heb shit in het verleden gedaan waar ik niet trots op ben, daar hebben we het ooit nog wel over. Ik heb ooit een poging tot piano spelen gedaan, niet gelukt.'' Ik viel stil. '' Is dat goed genoeg?'' Vraag ik lacherig.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik kijk weg als hij verteld over dat hij populair was en bijt op mijn lip, ik laat de middelbare school het liefst uit mijn gedachten.
    'Als je niks meer weet ja hoor,' zeg ik met een glimlach, ik ga achterover op het bed liggen.
    'Jesus het is hier best koud, ik denk dat ik maar eens een vest aan ga doen of zo.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alex
    De middelbare school was ook iets wat ik achterwege liet. Het was mijn eigen fout, dat gaf ik toe, maar daarom probeerde ik het juist nog meer te vergeten. Klotetijd. Toen ze zich liet vallen liet ik mij ook vallen. Ze zei dat ze een vest ging halen. '' Oke'' Zei ik zachtjes. Toen ze terugkwam zuchtte ik. '' Hoe was jouw middelbare school tijd?'' vroeg ik haar toen.


    Hi. This makes no sence.

    (Iemand voor Mel? Of Chris? of Dan?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    (Iemand voor Mel? Of Chris? of Dan?)


    Mel en Chris gingen toch mee uit? Jay heeft net een restaurant gevonden waar we met z'n allee heen kunnen ^^


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik trek snel mijn hoodie aan en ga weer naast hem zitten.
    'Nou ja...om het kort te zeggen... klote,' zeg ik zacht, 'ik ben zo ongeveer heel de middelbare school gepest door een stel jongens die stoer probeerde te doen, daar heb ik ook leren vechten, ik moest wel voor mezelf opkomen anders trapte me elke dag na school in elkaar... onder andere,' ik slik.... die ene dag na school, nee ik wil er niet aan denken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.