• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.



    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues en/of Drama Queens!
    - Geen One liners
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:-
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by bluehope )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )


    JONGENSCHARS ZOVER:-
    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by bluehope )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by bluehope )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Matthew (by Mallory )


    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Matthew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina


    Hi. This makes no sence.

    eric
    goeiemorgen allemaal. ik hoop dat jullie jezelf en elkaar goed vermaakt hebben vannacht. het is tijd om wakker te worden voor de mensen die dat nog niet waren. De eetzaal is open vanaf nu tot elf uur. tot zo!


    Hi. This makes no sence.

    damian
    ik glimlachtte verlegen en keek even weg. dit was lang geleden voor mij en ik wist niet goed hoe ik moest reageren. “dankje“ zei ik zachtjes toen ze het compliment gaf. ik gaf haar snel nog een kus op haar wang en hoopte dat ze er niets op tegen zou hebben. ons moment werd verstoort door de intercom. het was tijd voor ontbijt. ik zuchtte, ik had geen zin in ontbijt, ik bleef liever hier met Mel.


    Hi. This makes no sence.

    Felicia Kiara Mancini
    Ik stond op van de grote bank en sloeg mijn dekentje over mijn schouders. Waarschijnlijk zag ik er niet uit en zat de make-up van gister avond nog over mijn hele gezicht, maar het maakte me op dit moment niet uit wat mensen van me dachten. Langzaam slofte ik op blote voeten naar de eetzaal en smeerde een broodje chocopasta voor mezelf, en pakte een kopje thee met extra suiker. Ik nam het voorzichtig mee naar de tafel en ging zitten op een van de stoelen die koud aanvoelde aan mijn blote bovenbenen. Ik zuchtte toen ik naar het broodje voor me staarde. Ik wist nu al dat ik het niet weg ging krijgen, en dat ik er geen hap van zou nemen. Weer die gedachten over gisteravond, en weer de tranen die in mijn ogen sprongen. Ik beet op mijn lip om het te verbijten, zo hard dat mijn lip kapot ging en ik de ijzeren smaak van bloed proefde toen een eenzame traan zijn weg over mijn wang vond.
    [stuur iemand naar haar voordat ze zichzelf iets doet :')]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Melinda
    Ik luisterde aandachtig naar de intercom en keek bedenkelijk. "Ik heb geen trek." Besloot ik en legde mijn hoofd in Damians nek. "en aan de zucht te horen jij ook niet." Ging ik verder en keek langzaam weer op. Ik haalde mijn vingers even over zijn wang en glimlachte. "Je bent schattig, het is echt heel leuk dat je zo verlegen bent, maar ik zou toch willen dat je wat meer iniriatief zou nemen." Zei ik met een spijtig ondertoontje in mijn stem. Ik zoende hem nog een keer voordat ik van het bed afklom en er naast ging staan. "En dan nu ontbijt."


    We've lived in the shadows for far too long.

    @depay. ik kan damian op je afsturem?



    damian
    initiatief? hoezo initiatief? verward keek ik naar mel die opstond. ik volgte haar met mijn ogen en zag hoe ze wegliep. ik vatte er geen fuck van, initiatief? initiatief op welk gebied? waar had ze het over... wat moest ik doen? ik zuchtte. ik kon mezelf zo irriteren. Ik stond op en liep door de kamer heen, wat nu? ik trok de deur open en haastte me naar de zaal, zoekend naar een lege tafel.


    Hi. This makes no sence.

    [stuur maar iemand haha:)]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Oki!
    damian

    Ik zag in de zaal nog een tafeltje vrijstaan. Aam het tafeltje zag ik een meisje wat gisteravond ook mee uit zou gaan. ik had haar alleen verders niet meer gezien en ook niet gesproken. net als mij zag ze er niet echt al te blij uit en dat motiveerde me juist om naar haar toe te zijn omdat i al wist dat ze waarschijnlijk ook stilletjes zou zijn. ik pakte wat eten en te drinken en liep naar de tafel. “bezwaar als ik naast je kom zitten?“ vroeg ik zachtjes. ik probeerde een beetje te glimlchen en zette toen mijn bord neer. “thanls..“ ik keek naar mijn bord. ugh. ik had echt geen honger.


    Hi. This makes no sence.

    [Oké, maakt het uit hoeveel ik schrijf? Nu hb ik namelijk heel veel tijd dus daarom c:
    Trouwens, Ness zou ook kunnen komen, dqt is meteen een goede start!]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 23:54 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Felicia Kiara Mancini
    'Bezwaar als ik hier kom zitten?' hoorde ik ineens iemand zacht vragen en met rood betraande ogen keek ik op. Een jongen met donkere haren keek me glimlachend aan. 'Thanks' zei hij toen hij zijn bord neerzette en naast me kwam zitten. Ik zag hoe hij net zo naar zijn bord staarde als mij, en waarschijnlijk zat hij ook niet zo lekker in zijn vel, anders zou hij wel eten. Ik wreef met mijn handen de tranen die over mijn gezicht liepen weg en toverde een neppe glimlach op mijn gezicht toen ik de jongen aan keek.
    'Ochtendhumeur of iets anders?' vroeg ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [ik hoop nog steeds dat ik tips krijg!]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 23:35 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ness Allison Candler
    Na nog een kwartier te hebben gewacht loop ik toch maar richting een zaal, de geur van eten lokt me hier gewoon naartoe! Ik kijk een beetje rond en kom tot de conclusie dat dit de deelnemers moeten zIjn die ik moet helpen! Ik bekijk ze aandachtig en hoop dat ze mij nog niet opmerken.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (Zal Mel of chris of Dan is met Ness gaan praten??)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Yo ness. Als ik morgen op mn laptop ben zal ik je tips doorsturen oke? (:

    eric
    ik sta al in de eetzaal, hopend dat iedereen een beetje snel zou lomen zodat ik wat nieuwtjes kon vertellen. ik zag ness naar binnenlopen en enthousiast liep ik op haar af. “ness! daar ben je!/ ik gaf haar een knuffel en keek vervolgens rond door de zaal. “ ik ga je zo voorstellem aan de groep, als iedereen er is. heb je daar prolblemen mee?“ vroeg ik aan haar terwijl ik naar de tafels liep met mijn eten. ik wees naar de stoel tegen ovwr mij. “ kom zittem“ zei ik vriendelijk.

    damian
    toen het meisje, dat duidenlijk niet in de bui was, tegen mij aan begon te praten keek ik verbaasd op. ik had verwacht dat ze alleen maar stil zou zitten. Ik trok mijn schouders op. “Verwarring en een kater is geen goede combinatie denk ik“ ik glimlachtte en nam een slok van mijn water. “en jij?“ vroeg ik haar. misschien was het een beetje brutaal om dat zo te vragen maar als se niet wou antwoorden zal ik het snel genoeg merken.


    Hi. This makes no sence.

    Felicia Kiara Mancini
    'Kater, slecht slapen en knallende ruzie met de jongen waar je smoor verliefd op bent is ook geen goede combinatie.' zeg ik zachtjes en ik scheur een stukje van mijn broodje af. Langzaam stop ik het in mijn mond en kauw erop, maar het smaakt nergens naar. De hele tijd zag ik Matthew met die blonde slet dansen, het beeld ging niet uit mijn hoofd. En dan hadden ze nog gezoend ook..
    'Ik ben Felicia trouwens.' zei ik alweer met een neppe glimlach op mijn gezicht.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [is goed, anders verpest ik het stukje met mijn foutjes]
    ---
    Ness Allison Candler
    'Ik heb er eerder een probleem mee als je me niet voorsteld!' Lach in flauwtjes. We gaan zitten en weer kijk ik om me heen, wat heb ik toch met die zenuwen?! Ze irriteren me de hele tijd. Eric lijkt me wel een aardig persoon, tot nu toe is hij de enige die met me praat. Hopelijk komt daar verandering in!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'