• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.



    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues en/of Drama Queens!
    - Geen One liners
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:-
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by bluehope )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )


    JONGENSCHARS ZOVER:-
    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by bluehope )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by bluehope )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Matthew (by Mallory )


    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Matthew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    "Ik ben te slap. Jij heb gewonnen." Zei ik zuchtend en kroop oder hem vandaan. Ik ging weer op gewoon onder de dekens liggen en keek hem even met een glimlach aan. "Ik ga nog even slapen. Want slapen is leuk." Zei ik en draaide mij om. Het was alweer bijna ochtend, dus ja. "damian? als ik morgen alles vergeten ben, dan vertel je mij het toch?" Vroeg ik nog voordat ik inslaap viel.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia Kiara Mancini
    Ik zuchtte, het voelde goed om mijn verhaal kwijt te zijn aan Chris, zodat ik er zelf niet meer mee rond liep.
    "Laat maar. wil je een film kijken? Of wat dan ook? Gewoon om je gedachte er even vanaf te krijgen." zei hij en ik knikte toen ik van het aanrecht afsprong en mijn voeten de koude vloer raakte. Ik pakte mijn kop thee en liep met mijn dekentje over mijn schouders naar de woonkamer met de grote comfortabele bank. Ik zakte neer en dronk voorzichtig van de hete thee. Het was echt lief van Chris dat hij zo zorgzaam was meteen.
    'Welke film wil je kijken? Of wil je liever iets anders doen?' vroeg ik toen Chris ook de kamer in kwam.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chris
    ik liep de kamer in. Ik zette mijn kopje thee op tafel en keek even in het kastje. "Wel, we moeten ooit gaan slapen, maar voor nu een film." Ik pakte een film die mij wel geschikt leek en zette hem op. daarna liep ik terug naar de bank. "Ik heb een huil-film gekozen. waarom? Er staan geen goede comedies en ik kan niet tegen horor of triller." Bekende ik eerlijk en ging op de bank zitten. Ik dronk mijn thee op en zakte een beetje onderuit. Eerlijk, na een kwatier was ik al inslaap gevallen, niet omdat de foml saai was, maar omdat ik echt moe was.


    We've lived in the shadows for far too long.

    -Bij rpg bestuur je alleen je eigen personage dus je kan niet zeggen wat Eric doet. snappie? t maakt niet uit, is een beginnersfoutje hihi x


    eric
    ik laat haar naar binnekomen en sla de deur weer dicht. het was nog ontzettend vroeg en iedereen zal waarschijnljk nog slapen. “ dus, hoe vind je t om hier te zijn?“ ik hoorde dat je stage loopt hier. “ vroeg ik haar. ik pakte wat cola uit mijn mini bar en gooide een blikje naar haar toe.

    alex
    ik hoorde wat geluiden vanuit de slaapkamer en besefte dat ik de deur niet op slot gedaan had. “fuck“ fluisterde ik. ik haastte me naar de deur en deed h snel op slot. ik was nog net optijd. ik kleed me snel om en liep naar de kamer. “goedemorgen“ fluisterde ik. ik was schor van de avond daarvoor.

    damian
    ik vond het jammer dat ze opgaf maar ik snapte best dat ze wou gaan slapen. het was al half zes en we hadden nog geen oog dichtgedaan. “ga maar slapen..“ zei ik zachtjes. “ en ja hoor, ik zal het je doorgeven“ het werd stil naast me. ik zuchtte, ik was niet moe. ik pakte mijn mp3 speler en mijn schetsvlok. ik ging verder met Mel‘s tekening. ik dacht na, ze was wel echt een schatje. en die goodnightkiss die ik ruim twee uur geleden had gehad was echt voor herhaling vatbaar.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik kijk op, 'goedemorgen,' zeg ik met een glimlach, ik gaap kort.
    'Heb je nog een beetje kunnen slapen?' vraag ik voorzichtig, 'ik hoop niet dat mijn actie je te lang wakker heeft gehouden.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    alex
    “Nee hoor maak je geen zorgen“ zeg ik vriendelijk. ik trek haar naar me toe en geef haar een knuffel. “goodmorning hug!“ zeg ik terwijl ik haar heen en weer schudt. ik loop naar mn bed en pak mn telefoon. ik heb een smaje. ik frons en open het. Ellen? ik frons en begin te lezen. [/i] Sierre ligt in het ziekenhuis. ze heeft longontsteking. ze moet voorlopig nog blijven. bel me zo snel mogelijk. x ellen[/i] mijn mond valt open. “Shit..“ fluister ik.


    Hi. This makes no sence.

    (Oke... nu moet ik wachten tot een uur of 8.... Kan iemand mij dan even waarschuwen??)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Camille
    Ik grinnik als hij me een knuffel geeft. Hij pakt zijn mobiel en ik zie zijn gezicht betrekken als hij een smsje leest.
    'Wat is er?' vraag ik bezorgd, ik hoop dat er niks ernstigs is gebeurt ofzo. Ik kijk hem aan en loop naar hem toe. 'Is er iets gebeurt?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BlueHope schreef:
    (Oke... nu moet ik wachten tot een uur of 8.... Kan iemand mij dan even waarschuwen??)


    hoe bedoel je?


    Hi. This makes no sence.

    Felicia Kiara Mancini
    Ik zet mijn lege kopje op de tafel en krul mijn benen onder mijn lichaam. Mijn dekentje trek ik dicht tegen me aan en ik kijk naar de film. Na een tijdje voel ik mijn ogen zwaar worden en kijk naast me. Chris lag ook al te slapen, dus als ik ging slapen kon het toch geen kwaad. Mijn lichaam voelde al te zwaar aan om nog naar boven te lopen dus sloeg ik mijn dekentje over me heen en viel in een diepe slaap op de bank.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Nou,, Mel wordt nu pas rond een uur of acht wakker, omdat ze normaal altijd zo laat opstaat... dus dan nu ook gewoon)


    We've lived in the shadows for far too long.

    alex
    “sierra licht in het ziekenhuis“ ik wou zo graag naar haar toe maar ik kon niet. ten eerste omday ik vast zat in dit huis
    en ten tweede omdat sierra in de andere kant van engeland woonde. “longontsteking“ zeg ik terwijl ik Ellens nummer opzoek. “ik moet haar bellen“ ik stond op en liep naar de badkamer. ellen nam op. “ellen. “ zei ik zachtjes. “ik wil sierra spreken, nu. “ ellen begon te zeiken maar gaf de telefoon uiteindelijk toch door vtoen jk de liefe stem vn sierra hoorde smolt ik. “heh liefje“ zei ik zachtjes. “wat hoor ik nou van mama?“ ik begon met haar te praten. na een tijd praten wist ik dat het tijd was om op te hangen. “het komt allemaal goed en papa houd van je oke schatje?“ ik hoorde zachtjes “ja“ aan de andere kant van de lijn. ik zei gedag en liep toen de kamef weer in.


    Hi. This makes no sence.

    BlueHope schreef:
    (Nou,, Mel wordt nu pas rond een uur of acht wakker, omdat ze normaal altijd zo laat opstaat... dus dan nu ook gewoon)
    p

    ja snap ik maar dan kan ze toch gewoonnu wakker worden? xd


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik slik. Hij belt Ellen en ik kijk hem aan. Hoe zou dit voor hem zijn? Volgens mij is het heel moeilijk voor hem om een dochter te hebben die hij niet mag zien, maar waar hij wel van houd.
    'En?' vraag ik zachtjes, 'hoe gaat het met haar?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    alex
    “slecht“ antwoord ik. ala ouder wil je natuurlijk je kind niet bang maken dus ik deed zo chill mogelijk aan de telefoon. “ ik heb met Ellen gepraat. tuurlijk overleeft ze het maar ze weten niet hoe dit gekomen is. er is dus een kans dat ze een longziekte heeft zoals copd of astma...“ ik wist dat het geen dodenlijke of bedreigende ziektes waren maar ze warencwel zwaar irritand.


    Hi. This makes no sence.