• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || NOI
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 13:39 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    (duidelijk wel ja)
    Allison Holly Moore
    "ben je er klaar voor?" Vroeg hij aan mij. Het klonk maar als een statement dan een vraag. Ik voelde zijn lippen weer op de mijne en kuste hongerig terug. Ik had geen idee wat er met mij aan de hand was, maar plotseling wilde ik dit. Er was nog niks gebeurt wat pijn deed, alles voelde goed en toch kon ik er zo voor zorgen dat hij mij niks aandeed. Langzaam kwam hij bij mij binnen en een geweldig maar ook een klein beetje pijnlijk gevoed overspoelde mij. Ik kneep mijn gen even pijnlijk dicht en probeerde te relaxen. "Gaat het?" Ik meende bezorgdheid in zijn stem te horen, maar hield mij er niet teveel mee bezig. Ik knikte langzaam en drukte mijn nagels in het matras. Het gevoel werd steeds beter. Langzaam begon ik sneller te ademen. Was dit nou waar ik zo bang voor was geweest?


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Lol. But Allie likes it Two :p]
    Zayn Javadd Malik
    Ze knikte aan haar gezicht te lezen had het geen pijn gedaan en ik begin langzaam te stoten. Ik begin te hijgen en te kreunen van genot en ga sneller en dieper in haar. Haar warmte maakt me zo opgewonden en ook omdat ze nog zo strak stond. 'Je bent zo lekker strak Allie.' Zeg ik terwijl ik door blijf hijgen en kreunen ze was zo lekker. Met mijn handen begin ik in haar borsten te masseren samen met haar tepels en begin langzaam in haar borsten te knijpen en er mee te spelen. Ondanks mijn gekreun en gehijg begin ik haar weer te kussen in haar nek. Ze was zo lekker strak. Zo een strakke had ik in tijden niet meer gehad.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nyan schreef:
    Juliet Fiore
    Hij begon me nu weer te zoenen.Ik wist niet waarom,maar ik begon te prutsen zijn shirt .Toen hij kreunde trok ik zijn shirt over zijn hoofd en beet dan weer op mijn lip.

    Liam Payne
    Ze trok op een gegeven moment mijn shirt over mijn hoofd , wat me deed glimlachen. Ikzelf begon wat te prutsen aan mijn riem , mijn geduld was opgeraakt.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    'Tuurlijk, het is allemaal mijn schuld, ik doe het mezelf aan.' en schud mijn hoofd. 'Wat wil je dan doen, wat moet me zo bang maken dat ik je zou gehoorzamen.' sis ik dan. 'Tuurlijk.' mompel ik dan weer. 'Vertel het me gewoon, je vertelt me de hele tijd hetzelfde, maar er komt niks van!' sis ik dan en kijk hem boos aan. 'En wat kan er zo geweldig zijn aan dat voorstel, ik kan me echt niks geweldigst voorstellen, ik ben ontvoerd zit hier vast, goh, want kan er dan geweldig zijn?' mompel ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    SateGoddess schreef:
    Florianne Alice de Ruiter
    'Doe mee bitch!' Ik kreun even als hij me tegen de muur duwt. Aan de ene kant omdat het wel degelijk pijn doet, maar aan de andere kant ook omdat hij gewoon zo goed kan zoenen. En dat had hij ook door. 'Je geniet hier eigenlijk wel van hé.' Het is zo waar wat hij zegt. En ik schaam me zelf er voor. Waarom nou? Ondertussen ben ik mee gaan zoenen, gewoon uit reflex om het nog beter te maken. Bovendien kan ik me hierdoor laten afleiden van zijn handen op mijn kont. Dat voelt op het moment nog erger dan het zoenen, geen idee waarom. Het bed kraakt onder onze bewegingen -of eerder zijn bewegingen, ik zit er meer bij als een lappenpop. Ik maak mezelf los en kijk hem aan.
    'Je gaat dit dus echt met me doen in dit hok?' Geen idee waar ik het lef vandaan haal en bovendien was het ook niet heel erg in mijn voordeel, want het bevestigt dat hij verder zal gaan dan alleen maar zoenen. Maar misschien kon ik onderweg naar zijn kamer -of een andere ruimte- wel ontsnappen of er onderuit proberen te komen.


    Niall Horan

    Ze zoent ondertussen mee en ik glimlach even lichtjes. Toen ik zei dat ze er wel van genoot wist ik dat het zo was, haar reactie. Ze zit er zelf nog wel steeds bij zonder veder wat te doen. Mijn handen laat ik nu om haar heupen rusten maar dan maakt ze zichzelf los en ik trek mijn wenkbrauw op. 'Je gaat dit dus echt met me doen in dit hok?' vraagt ze en ik begin te lachen. 'Wie zegt dat ik het met je wil doen, en anders heb ik me eigen kamer, ziet er veel beter uit' zeg ik en kijk der aan. Ik zucht even en ga weer normaal zitten. Ik kijk even voor me uit en dan naar Florianne. 'Wacht even' mompel ik en loop de kamer uit. Van buiten draai ik hem gelijk op slot. Ik loop naar de keuken en eet gauw een paar koekjes. Voor Florianne zoek ik ook even naar eten en pak uiteindelijk een zakje crackers mee. Ik loop weer naar de kamer en doe de deur open. Ze is nog steeds op me bed, goed van der. Ik ga weer op het bed zitten en duw het pakje crackers in haar hand. 'Als je me nog een keer slaat krijg je echt een dag geen eten, ik waarschuw je alvast' zeg ik. Ik zou zelf echt niet overleven zonder eten, het liefst at ik de hele dag.

    230710 schreef:
    (...)

    Harry Styles
    Ik wist niet precies waarom, maar haar angstige blik zorgde ervoor dat ik medelijden met haar kreeg. Ik schraapte m'n keel en antwoordde toen: "Normaal wel. Maar misschien kan ik er voorlopig voor zorgen dat ik de enige ben. Je bent eigenlijk ook gewoon te goed om af te geven," grijnsde ik, waarna ik een kusje op haar blote schouder drukte. "Hier, neem maar zo veel als je wil. Maar laat liefst nog wat voor mij over," lachte ik.


    Camille Aurora Amadou
    Ik knik dankbaar, en stort me vervolgens op het eten. Eerst neem ik flink wat slokken cola, en breek dan het koekje doormidden. Ik gaf Harry een helft en at zelf de andere op. Ook brak ik de appel door midden met een soort trucje dat ik als klein kind geleerd had, waarvan ik ook de helft aan hem gaf. Glimlachend at ik het eten op. 'Dat zou fijn zijn.' zeg ik zacht. Een kleine giechel verlaat mijn mond als ik er over na denk. 'Dan zorg ik dat ik telkens naast je zit, en als een van je vrienden mij dan wil en op me af komt, neem jij me snel mee of zo.' gniffel ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik neem het koekje van haar aan, en daarna ook het stuk appel. "Dank je," zeg ik. Ik luisterde naar haar theorie, die op zich zo slecht nog niet was. Ik dacht alleen dat ze het niet eeuwig zouden accepteren, maar voorlopig zou het wel moeten lukken. "Ik kan niets beloven, maar zal m'n best doen. Ik weet niet wat de andere jongens van plan zijn, dus zal ik ze er ook even over aan spreken. Sowieso zal je meestal op je kamer moeten blijven tot één van ons je komt halen."


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Juliet Fiore
    stom stom stom mens dat je bent.Verwijt ik mezelf in mijn hoofd als ik zie dat hij aan zijn riem begint te prutsen.Ik wilde niet,maar iets zegt me dat ik het wel wil.Ik sluit mijn ogen en hoop dat het rap voorbij zal gaan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Camille Aurora Amadou
    Ik knik, en als ik alles opgepeuzeld heb stel ik weer de vraag, die zo langzamerhand als mijn lijfspreuk aan begint te voelen: 'En nu?' ik zit er nog steeds vrij ongemakkelijk bij, aangezien hij kleding aanheeft en ik niet. Zo onopmerkzaam mogelijk trek ik de deken nog iets meer om me heen. Heel zacht bijt ik op mijn lip. Die doet nog steeds een beetje pijn, maar het bloeden is over.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    Ik zag aan haar dat ze in een tweestrijd was. "Relax." Fluisterde ik zachtjes. Opnieuw begon ik kussen in haar nek te planten terwijl ik langzaam mijn broek naar beneden te doen. Ik kuste haar teder en zacht op haar lippen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    "Relax." fluisterde hij zachtjes en drukte zijn zachte lippen opnieuw in mijn nek.Weer rolde er een kleune kreun over mijn lippen,maar die werd gemoord door zijn lippen die hij op de mijne plaatste.Ik wist dat ik hier spijt van zou hebben."Liam,wil je het veilig doen alsjeblief?"vroeg ik hem op mijn lievst en kijk hem dan smeekend aan.Ik wilde niet zwanger worden en zeker niet door iemand van deze jongens.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ik knikte even en pakte het pakje van condooms. Snel deed ik er eentje over mijn erectie die al overeind stond. Voorzichtig ging ik in Juliet en keek haar aan. Ik glimlachte en begon te stoten. Luide kreunen ontsnapte mijn mond , maar al snel drukte ik mijn lippen op die van haar om het te smoren.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    Hij knikte en nam een pakje condooms waarna hij er 1 om zijn erectie deed.Voorzichting ging hij in me en een luide en pijnelijke kreun verliet mijn mond,waarna ik mijn nagels in het matras priamde.Langzaam begon hij te stoten en verschillende kreuenen verlieten mijn mond.Eerst van pijnelijk naar genietend.Mijn heupen bewogen zich mee aan zijn ritme en ons gehijg vult de kamer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Florianne Alice de Ruiter
    'Wie zegt dat ik het met je wil doen, en anders heb ik me eigen kamer, ziet er veel beter uit.' Dat laatste had ik wel verwacht.
    'Nou dat is nogal obviously.' Desondanks laat hij me los en gaat hij staan.
    'Wacht even.' Hij loopt weg, maar de snelle hoop dat het nu mijn kans is om te ontsnappen, vervliegt eigenlijk gelijk weer, als ik het slot hoor dichtgaan. En natuurlijk zat er geen slot aan deze kant van de deur. Ik laat een diepe zucht horen, niet dat er iemand is die er naar luistert, ik ben toch alleen. Ik trek mijn benen op en sla mijn armen er om heen. Ik leg mijn kin op mijn knieën en staar naar de saaie grijze muur voor me. Echt waar ben ik nou in beland?
    Plotseling word ik opgeschrikt door het geluid van de deur. Niall komt weer de kamer ingelopen met in zijn hand een pak van iets. Hij geeft het aan me, waarna ik zie dat het een pak crackers is.
    'Als je me nog een keer slaat krijg je echt een dag geen eten, ik waarschuw je alvast' Alsof ik op crackers kan leven. Maar dat ging ik maar niet zeggen. Snel maak ik de verpakking open en eet een paar crackers. Opzich smaken ze goed, maar om er nou echt van te leven. Na een stuk of 8 crackers gegeten te hebben kijk ik de jongen weer aan.
    'Wat was je dan wel van plan met me?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    (Bluehope went Seaver)


    We've lived in the shadows for far too long.