• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || NOI
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 13:39 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Ik heb niks te doen, Louis reageert NOOIT.... )': En ja, ik geval vaak genoeg een gb gestuurd... Dus wil iemand wat doen met Isabella??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    xClove schreef:
    Camille Aurora Amadou
    Ik knik, en als ik alles opgepeuzeld heb stel ik weer de vraag, die zo langzamerhand als mijn lijfspreuk aan begint te voelen: 'En nu?' ik zit er nog steeds vrij ongemakkelijk bij, aangezien hij kleding aanheeft en ik niet. Zo onopmerkzaam mogelijk trek ik de deken nog iets meer om me heen. Heel zacht bijt ik op mijn lip. Die doet nog steeds een beetje pijn, maar het bloeden is over.


    Harry Styles
    Toen ik merkte dat ze er niet ontspannen bij zat, gleed mijn hand van haar hals, naar haar schouder en vervolgens naar haar borsten. "Is het hier zo koud dat je het deken om je heen hoeft te slaan? Anders kan ik de verwarming wel wat hoger zetten," grapte ik. Daarna trok ik het deken langzaam van haar af, waardoor ze helemaal naakt voor me lag. Om ervoor te zorgen dat ze zich wat minder ongemakkelijk zou voelen, trok ik m'n eigen kleren weer uit, tot ik in m'n blootje naast haar zat. "En nu gaan we genieten van Liam z'n gekreun," ik zei het sarcastisch, om de sfeer wat luchtiger te maken. Daarna duwde ik haar achterover op het bed en drukte zacht m'n lippen op de hare.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    HurtedHeart schreef:
    [Lol. But Allie likes it Two :p]
    Zayn Javadd Malik
    Ze knikte aan haar gezicht te lezen had het geen pijn gedaan en ik begin langzaam te stoten. Ik begin te hijgen en te kreunen van genot en ga sneller en dieper in haar. Haar warmte maakt me zo opgewonden en ook omdat ze nog zo strak stond. 'Je bent zo lekker strak Allie.' Zeg ik terwijl ik door blijf hijgen en kreunen ze was zo lekker. Met mijn handen begin ik in haar borsten te masseren samen met haar tepels en begin langzaam in haar borsten te knijpen en er mee te spelen. Ondanks mijn gekreun en gehijg begin ik haar weer te kussen in haar nek. Ze was zo lekker strak. Zo een strakke had ik in tijden niet meer gehad.


    (*too, niet onaardig bedoelt hoor)
    Allison Holly Moore
    Langzaam begon hij te stoten. Oh god, dit voelde goed. Nooit gedacht dat ik mij zo makkelijk ver zou geven, maar hoe kon ik ook anders. ik haal mijn nagel uit het matras en zet ze weer in zijn schouders. Ik zocht hou vast, ik zocht een manier om dit gevoel de baas te zijn, maar het lukte niet. "Je bent zo lekker strak Allie." Zei hij. Ergens vond ik et al heel wat dat hij mijn naam had onthouden, maar het was ook zo dat alleen vrienden mij Allie mochten noemen. Niet dat ik mij daar lang mee bezig hield. In het begin probeerde ik mij kreunen nog te smoren, maar nu een tijdje lukte het gewoon niet meer. Ik voelde hoe hij verder ging met het masseren van mijn borsten en kleine kusjes in mijn nek af tussen het hijgen en kreunen door. Mijn achterhoofd gooide ik zo ver mogelijk in mijn nek. "Zayn." Probeerde ik normaal te zeggen, maar dat ging niet erg door de kreunen die nog steeds mijn mond verlieten. Toen voelde ik iets wat ik wat ik nog niet had gevoeld, weet een nieuw gevoel, nog beter, nog fijner. Een warm gevoel vulde mijn onderbuik en mijn ogen rolde als het wae naar achter. Mijn nagels zette zich nog dieper in zijn schouders, dit was fantastisch.


    We've lived in the shadows for far too long.

    (even een abo op dit topic)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Sorry sons fault mijn grammatica en auto correct :P]
    Zayn Javadd Malik
    Als ik aan haar lichaam voel dat ze het echt lekker vind ga ik nog sneller en zo diep als ik kan. Ze begint gesmoord te kreunen en even later verlaten harde kreunen haar mond. Ik glimlach omdat ze het zo te zien fijn vind en ik kreun met haar mee terwijl ze haar nagels in mijn rug zet. 'Zayn.' Zegt ze tussen haar kreunen door. Ik stoot door en hoor haar ademhaling sneller gaan. Ik voel hoe ze zich begint aan te spannen. Haar lichaam duwt zonder dat ze het merkthaar kont dieper in het matras zodat ik dieper kan stoten en ze kijkt naar boven. 'Ik ga je helemaal volspuiten.' Grom ik terwijl ik mezelf niet meer in kan houden en sterker en wat agressiever beweeg in haar. Niet dat het pijn begon te doen bij haar. Het zou haar alleen genot geven.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (En het wordt slechter en slechter... Ik moet echt gaan.... leren??.... om die 16+ stukje te schrijven...)
    Allison Holly Moore
    Ik had mezelf even niet meer in de hand. for that moment a felt infinite. Ik beet op mijn lip, drukte mijn lippen op elkaar, alles om de kreunen minder hoorbaar te maken. Ik schaamde mij er ergens voor aangezien ik andere mensen ok al had horen kreunen en ik dus wist dat ze mij ook konden horen. "Ik ga je helemaal volspuiten." Zei hij nogal onduidelijk, maar wel verstaanbaar. Naarmate zijn beweging sneller en harder werd kreeg ik de neiging mijn benen bij elkaar te duwen. In plaats daarvan sloeg ik ze om Zayn's heupen. Mijn ademhaling ging sneller dan hij ooit gegaan was en onderhand schreewde ik zayn's naam nog net niet uit. Daarna wist ik geeneens meer wat ik moest denken. Duizende emoties gingen door mij heen en ik kraste met mijn nagels over zijn rug. Ik was klaar gekomen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zayn Javadd Malik
    Ze doet haa benen om mijn middel en ik voel hoe ze zich aanspant. Haar nagels krassen in mijn schouders, maar het wind me alleen maar op. Im stoot nog een aantal keer. 'ALISON!!!' brul ik kreunend terwijl ik voel hoe ik haar helemaal volspuit. Ik ontspan helemaal en zodat ik niet op haar val laat ik me naas haar neervallen. Ik sla een arm om haar heen. Ze kreeg mij. Complimenten aangezien ze voor een eerste keer zo goed had gedaan. Ik kijk haar aan en druk een kusje op haar neus. 'Ik zei toch dat het geen pijn zou doen? En het was wel lekker toch?' Vraag ik haar terwijl een glimlach rond mijn lippen speelt. 'En je deed het ontzettend goed.' Complimenteer ik haar terwijl ik bezig ben met uithijgen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Allison Holly Moore
    "Allison!" Hoorde ik hem schreeuwen en voelde hoe een warm goedje in mijn onderbuik plaats nam. Hij was ook klaargekomen. Ik liet zich naast mij neer vallen en hijgend wierp ik even een blik op hem. Hij sloeg een arm om mij heen en ik kroop iets tegen hem aan. "'Ik zei toch dat het geen pijn zou doen? En het was wel lekker toch? En je deed het ontzettend goed." Ik blies glimlachend een plukje haar uit mijn gezicht en probeerde mijn ademhaling normaal te krijgen. Toen ik eindelijk weer op een normaal tempo ademde keek ik hem aan. "Het voelde zo goed." Zei ik zacht en tekende kleine figuurtjes op zijn borstkas. Het was niet precies zoals ik mijn eerste keer had voorgesteld, maar het voelde wel veel beter dan ik had gedacht. Ik slikte even en trok mijn knieën op. Ik durfde niet goed te vragen wat er nu ging gebeuren, bang dat ik terug moest naar 'mijn kamer'.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zayn Javadd Malik
    Ze kroop tegen me aan iets wat me een goed gevoel gaf van. Ik gokte macht. Ik had haar in mijn macht niet dat dat nodi was aangezien ze lief was. 'Het voelde zo goed.' Fluisterde ze terwijl ze tekeningetjes op mijn borstkast tekent. Ik krijg kippenvel van haar aanraking aangezien het zo goed voelt. Ze trekt haar benen op en ik kijk in haar ogen terwijl ik haar wang streel. 'Het was ook onwijs goed.' Zeg ik met een glimlach waarna ik kort mijn lippen op de hare druk. Dan hoor ik plots mijn maag en de hare rammelen. Ik grinnik. 'Ik zal even wat te eten halen.' Zeg ik vriendelijk terwijl ik opsta. Ik doe zelf een boxer aan en een joggingbroek. Mijn borstkat liet ik bloot aangezien ik altijd zo in bed lag. Ik kijk haar aan en open de kast. Ik had een 'S die ze zou passen. Ik pak een mooie zwarte string met strikjes en een zwart jurkje om in te slapen. Het was sexy, maar niet te. Ik gaf het haar aan. 'Hier trek het maar aan. Ik ben zo terug.' Zg ik vriendelijk. Ik loop de deur uit aanezien ze niet ebt weg kon rennen omdat ze dan langs mij in de keuken moest rennen en pakte een dienblad waar ik verse jus d'orange op zet. Een tosti en een broodje met kruidenroomkaas. Ik was wel iets van 3 à 4 minuten bezig geweest dus ik loop wel terug. Ik gokte dat ze al klaar was met omkleden waarna ik weer baar binnen loop met het eten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Allison Holly Moore
    Hij ging eten halen. Mooi, want ik had honger. Ik bekeek het setje wat ik van hem gekregen had en schudde mijn hoofd. Perv. Ik ging rechtop staan endeedhet setje aan. Ik keek even naar de deur die hij open had laten staan. Ik liep een klein stukje de gang op en keek even rond. Het was niet het mooiste gebouw ooit, maar de gang was zelfs al mooier dan mijn kamer. Ik liep de kamer weer in. hij zou ik hiier weg kunnen komen? Hij zou niet voor niets de deur open hebben laten staan. Ik kon niet weg zonder gezien te worden, ik dacht dan ook dat het een test was. Ik ging weer op het bed zitten en trok mijn benen op. Een enkele traan rolde over mijn wang bij de gedachte dat in ieder geval de komende week niemand mij zou missen, alsof ze me wel zouden missen na die week. Ik veegde de traan ruw weg en zuchtte. Zayn kwam terug met een dienblad met wat eten. Met een schuin hoofd keek ik ernaar. "Mag ik een hapje tosti?" Vroeg ik voorzichtig.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zayn Javadd Malik
    Ze vroeg ernaar. Ze vroeg er serieus naar. Om te eten? Wat voor tiran dacht ze dat ik was. 'Tuurlijk. Ik heb het eten voor jou gemaakt.' Zeg ik vriendelijk. Ik kijk naar haar en schuif het dienblad met eten op de helft van haar schoot. 'Vind je het topje jurkje iets goed, want ik heb het van mijn zus gepakt waarvan het te klein was. Anders kan je altijd wat anders aan hoor.' Zeg ik vriendelijk. Goedzo Zayn. Probeer zonder dat ze het zal merken haar voor je te strikken. Ik keek haar vriendelijk aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [bAllison Holly Moore[/b]
    Oh my josh, het was helemaal van mij. Van mij en mij en mij. Een glimlach sierde mijn gezicht en ik kreeg het dienblad naar mij toe geschoven. Ik pajte de tosti en nam een hapje. Okem ja ik had echt honger gekregen. Ik knikte druk en nam meteen een slokje orange jus. "nee, het is prima. Het zit zelfs wel lekker." wuifde ik het weg, hopend dat ik hiermee punten kon scoren. Tuurlijk zou hij het leuk vinden als ik het aan zou houden, ik bedoel, keek naar wat ik aanhad.Ik nam nog een hapje tosti en pakte het broodje op. "heb jij al gegeten?" Vroeg ik met een schuin hoofd. Ik was er zo fucking goed in. Gewoon geen andere emotie laten zien dan blij. Ik was niet blij, echt niet, maar alles aan mij schreeuwde dat ik zo gelukkig was als maar kon en niet blijer en kon zijn. Misschien kwam het omdat? Nee."Umh, mag ik wat vragen? of eigenlijk nog wat aangezien mag ik wat vragen opzich al een vraag is." Mijn stem stierf langzaam weg, bang dat hij niet geamurseerd was met mijn vrije gedachtes en neiging om mijzelf te verbeteren.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zayn Javadd Malik.
    Terwijl ze wat at zei ze dat ze het wel lekker vond zitten. Ik wist dat ze loog, maar liet het zo. Ik at zelf wat van mijn eigen broodje die niet op het didnblad stond. "Umh, mag ik wat vragen? of eigenlijk nog wat aangezien mag ik wat vragen opzich al een vraag is." Vraagt ze dan. Ik kijk haar met volle mond en slik het door. Ik knik. 'Tuurlijk wat wil je vragen?' Vraag ik haar vriendelijk. Ik glimlach naar haar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    230710 schreef:
    (...)

    Harry Styles
    Toen ik merkte dat ze er niet ontspannen bij zat, gleed mijn hand van haar hals, naar haar schouder en vervolgens naar haar borsten. "Is het hier zo koud dat je het deken om je heen hoeft te slaan? Anders kan ik de verwarming wel wat hoger zetten," grapte ik. Daarna trok ik het deken langzaam van haar af, waardoor ze helemaal naakt voor me lag. Om ervoor te zorgen dat ze zich wat minder ongemakkelijk zou voelen, trok ik m'n eigen kleren weer uit, tot ik in m'n blootje naast haar zat. "En nu gaan we genieten van Liam z'n gekreun," ik zei het sarcastisch, om de sfeer wat luchtiger te maken. Daarna duwde ik haar achterover op het bed en drukte zacht m'n lippen op de hare.


    Camille Aurora Amadou
    Ik kneep mijn ogen stijf dicht toen ik zijn hand bij mijn borsten voelde. Ik had hem toch alles gegeven, en ik had eten gekregen.Wat moest er nu nog meer? Ik werd achterover geduwd en voelde zijn zachte lippen, maar door alle gedachtes die door mijn hoofd spoken vergeet ik compleet om terug te zoenen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nyan schreef:
    Juliet Fiore
    Hij knikte en nam een pakje condooms waarna hij er 1 om zijn erectie deed.Voorzichting ging hij in me en een luide en pijnelijke kreun verliet mijn mond,waarna ik mijn nagels in het matras priamde.Langzaam begon hij te stoten en verschillende kreuenen verlieten mijn mond.Eerst van pijnelijk naar genietend.Mijn heupen bewogen zich mee aan zijn ritme en ons gehijg vult de kamer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH