• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - HuntedHeart - June Carmen Ruby - Schild.
    - Vegangirl - Lyna Tyred - Mage.
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - 5TYLE5 - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -

    Docenten:
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en verleiding.

    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    Hier pas reageren als topic 1 vol is! (:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:31 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Goed mensjes, wie heeft nog niemand om mee te praten of te doen en wil gemarteld worden door Kyle?]

    Lily Sharp - Helderziende.

    We waren gemeen, oh zo gemeen, maar het boeide me totaal niet, op dit moment. 'Oké, wie is de volgende?' vroeg Kyle terwijl hij mij even aankijkt. Ik kijk even rond of er in de buurt nog mensen zijn, maar het quasi uitgestorven. Hier en daar hoor ik nog wat lachen achter de deuren, maar verder is er niemand. 'Zullen we verder lopen om te kijken of er nog mensen zijn? Je kunt ook door de deur heen gaan, en dan hoor je ze opeens krijsen,' lachte ik.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kyle Logan Booth|| Bloed besturen, pijn laten lijden || room

    Ik kijk haar aan en haal mijn schouders op. 'Dan zie je hun gezicht niet.' Ik kijk haar aan. 'En dat is juist zo leuk, hun pijn en angst zien. Daar kan je om lachen. Niet echt om hun gegil,' mompel ik. Ik stop mijn handen in mijn broekzakken en loop rustig door. Ik kijk niet eens meer om me heen. Als ik iemand pijn wilde laten hebben hoefde ik hem alleen maar even aan te kijken, dus keek ik voor me. Daar waren ook mensen. Ik zucht diep en bijt op mijn lip. 'Jemig, er zijn geen leuke mensen om te zien lijden,' zeg ik teleurgesteld en kijk om me heen. Ik bijt op mijn lip en loop door. Ik sla linksaf een gang in en trek Lily mee. Ik loop weer gewoon verder en kijk nu wel weer een beetje om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lily Sharp - Helderziende.

    Hij trok me mee een andere gang in. 'Kyle, dit gaat vervelen,' mompelde ik. 'Kom, we gaan iets anders doen.' Ik beet speels op mijn lip. 'Iets leuks.' Mijn ogen lichtten op. Als ik wilde, kon ik alles gedaan krijgen van iedereen, met mijn gouden tong, dat was inofficieel ook een gave van mij, maar wat was de pret daar van? 'Dus, wat zeg je?' vroeg ik, terwijl ik speels een lok om mijn vinger draaide.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kyle Logan Booth|| Bloed besturen, pijn laten lijden || room

    Ik kijk haar fronsend aan en trek mijn wenkbrauw op. 'Ik weet dat het gaat vervelen, maar goed. Wat had je in gedachte?' Ik kijk haar vragend aan en haal mijn handen uit mijn broekzakken. Ik volg elke beweging van Lily en kijk even naar hoe ze een pluk haar om haar vinger windt. Ik bijt op mijn lip en sla mijn armen over elkaar aan, terwijl ik tegen de muur leun. Afwachtend kijk ik haar aan. 'Dus kom maar op met je idee.' Ik kijk haar recht aan en dan even om me heen. Ik zucht lichtjes en ga even met een hand door mijn haren. Tenslotte ga ik toch weer recht staan en kijk haar recht in haar ogen. Ik wacht nog steeds op antwoord, maar blijf haar aankijken.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 22:47 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wie wilt June lastigvallen? Want ze is een beetje loner. Ze staat in de gang. Hoeft niet meteen aardig ofzo, kan ook gewoon lastig vallen omdat ze nieuw is :)]

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 22:35 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lily Sharp - Helderziende.

    Zijn ogen laten me niet gaan en ik weet dat hij een antwoord verwachten. Plotseling overvalt me een gevoel dat er een meisje alleen is, ergens op een gang. Ik denk harder na, en ik zie haar in de buurt van de ingang staan. 'Meisje. Ingang,' mompel ik en krijg weer helder beeld. 'Er is een meisje alleen, in de buurt van de ingang. Zin om mee te komen en kennis te maken van het meisje?' vraag ik grijnzend.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Blossom Niënna Jones

    "Wat voor krachten je je nog meer dan je vleugels ?"
    Even overwoog ik mijn woorden, maar hij leek in iets wel vertrouwelijk, ook al deed ik dat normaal niet zo snel.
    Al vele jaren was ik dus al gemeden door mijn krachten en ook omdat ik niets weet van mijn leven voor ik in het weeshuis kwam, aangezien ik al bijna 6 was toen ik afgegeven werd bij het weeshuis, maar iets anders dan mijn leven in het weeshuis wist ik helemaal niets over, maar daar ging verandering in komen, ik ga op onderzoek uit.
    Maar eerst moest ik dit schooljaar goed afronden.
    Waaronder een antwoord richting Wolf.
    "Ik kan alle elementen beheersen, daarnaast werken mijn veren voor mij vaak ook wel als een éénzijdige berichtservice."
    Oké, nu kon ik mijn vraag ook niet lang voor me houden.
    "Wat zijn jouw krachten, als ik het vragen mag?"


    Credendo Vides

    Kyle Logan Booth|| Bloed besturen, pijn laten lijden || room

    Ik kijk met opgetrokken wenkbrauw naar Lily. Volgens had ze iets, wat met haar gave te maken had. Ik hoor haar vaag mompelen en kij even om je heen maar zag niemand alleen staan. 'Ja prima. Gaan we een grapje uithalen?' ik kijk Lily vragend aan en sta op. Ik kijk lily met een glimlachje aan. 'He weet je wat me net te binnen schiet,' grinni ik. 'Heksje Lily. Had die ook niet rode haren?' ik lach even en steek plagend mijn ton uit. Dan loop ik de gang uit en wacht op Lily. Waar heen? Zij had het meisje gezien, ik niet. 'Hoe ziet ze eruit,' vraag ik Lily en kijk om je heen. Of kon Lily dat niet zien? Wat hield haar gave eigenlijk in? Ik keek opzij naar Lily en besloot het een andere keer te vragen. Als ik me verveel ofzo, maar nu had ik meer zijn om dat Meisje te zien. Grapje uithalen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dat meisje is June zeker? Just asking dan weet ik namelijk of ze moet blijven staan of naar haar kamer ofzoiets moet lopen :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [na dat is June. :) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.
    Lachend kijk ik toe hoe Rosalie de informatie probeerde te onthouden. 'Het gaat wel lukken,' vertelde ze me. 'Hoop ik.' Mijn lach schalmde door de gang waar we doorheen liepen. 'Het zal je wel lukken. De eerste dag is het moeilijkst, maar daarna gaat het vrij makkelijk. En je mag mij altijd aanpreken hoor, of iemand anders.' Ze vroeg me of er nog iets was, maar ik schudde mijn hoofd. 'Nee, dit is het zoal. Er zijn nog buitenschoolse dingen, maar die zal je vanzelf zien. We hebben jacuzzi's, sauna's, een koffiewinkeltje, zwembad, groot sportveld, theater.' Er was wel nog wat meer, maar ik had geen zin om dat allemaal op te noemen. 'Wil je dat ik je dat ook nog laat zien of zal je dat zelf wel een keer vinden?'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik lach en schud van nee. 'Ik vind het wel, ooit en anders komt het wel een andere keer. Ik denk dat de wegen zich vanzelf wel leiden. Bovendien wil ik je niet lastig vallen voor dat. Het zijn toch alleen maar extra's van de school en niet het belangrijkste.' ik kijk Lillithvmet glimlachje aan en loop langzaam terug richting de aula. 'Maar ik denk dat we teru moeten naar de aula. Aangezien er alleen even naar de toilet zouden gaan,' glimlach ik en kijk Lillith aan. Met een glimlach op mij gezicht loop ik de aula in en zie El met een jongen bij de jongen waar Lillith mee was staan. 'O volgens mij ben je al vervangen,' lach ik en kijk Lillith aan. Ik loop richting het groepje. Bij mensen die ik goed ken zou i heel enthousiast hallo roepen, maar nu ben i te verlegen. Ik stop dan ook met lopen als ik vlakbij de sta. 'Hallo Eli,' begroet ik hem. Hij is de enige, op Lillith na dan, die ik ken.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 14:00 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nog niet af drukte te vroeg op plaats reactie ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kayleigh Beale

    'Als één ding aan jezelf mag veranderen, wat zou je dan veranderen?' Vroeg ze terwijl ze begon te tekenen. Ik vroeg me af wat ze nu net aan het tekenen was. "Uhm," dacht ik na. "Ik denk mijn huid," besloot ik uiteindelijk. "Een littekenloze huid," besluit ik en kijk haar dan aan. "Wat is het ergste dat je ooit hebt meegemaakt?" vraag ik. "Je moet hier trouwens niet op antwoorden als je liever niet wil," voeg ik er met een glimlach aan toe.


    Take me to wonderland

    Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik lach en schud van nee. 'Ik vind het wel, ooit en anders komt het wel een andere keer. Ik denk dat de wegen zich vanzelf wel leiden. Bovendien wil ik je niet lastig vallen voor dat. Het zijn toch alleen maar extra's van de school en niet het belangrijkste.' ik kijk Lillithvmet glimlachje aan en loop langzaam terug richting de aula. 'Maar ik denk dat we teru moeten naar de aula. Aangezien er alleen even naar de toilet zouden gaan,' glimlach ik en kijk Lillith aan. Met een glimlach op mij gezicht loop ik de aula in en zie El met een jongen bij de jongen waar Lillith mee was staan. 'O volgens mij ben je al vervangen,' lach ik en kijk Lillith aan. Ik loop richting het groepje. Bij mensen die ik goed ken zou i heel enthousiast hallo roepen, maar nu ben i te verlegen. Ik stop dan ook met lopen als ik vlakbij de sta. 'Hallo Eli,' begroet ik hem. Hij is de enige, op Lillith na dan, die ik ken.


    [zo is die goed]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne