• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - HuntedHeart - June Carmen Ruby - Schild.
    - Vegangirl - Lyna Tyred - Mage.
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - 5TYLE5 - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -

    Docenten:
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en verleiding.

    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    Hier pas reageren als topic 1 vol is! (:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:31 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik glimlach iet wat verlegen. 'Ik probeer die kwaadaardige kant ook niet te hebben. Ik haat die tanden,' glimlach ik. 'Maar het hoort bij me.' ik kijk haar aan en grijns even. Dan bijt ik op mijn lip en kijk haar aan. 'De enige jongen die ik heb gezien vandaag is Eli,' zeg ik. Ik kijk Lillith aan en glimlach even kleintjes. 'Maar goed, hij vindt me volgens mij echt raar doordat ik een gestoorde vraag stelde,' glimlach ik verlegen en sla mijn ogen even neer. Ik kijk haar aan en dan naar mezelf in de spiegel. Mijn grote bruine ogen staren me aan. Ik staar naar Lillith en glimlach even. 'En verder heb ik Lily nog ontmoet, ik denk wel dat je ze kent,' glimlach ik. Ik blijf gewoon veilig staan en leun nergens tegen aan. 'Zullen we anders even door de school lopen ofzo? Ik ken hier nog niet echt heel veel en de lokalen vinden lijkt me wel handig. Als je wilt dan he,' zeg ik verlegen en kijk Lillith aan. Op deze school was ik nog alleen maar aardige mensen tegen gekomen en dat luchtte me zo erg op. Als hier onaardige mensen tegen zou komen zou alles veel moeilijker zijn. Die actie in de aula dan erbuiten gehouden. Maar met die mensen had ik niet echt gesproken. Ik bijt op mijn lip en kijk naar Lillith en glimlach zwakjes. Trouwens, ik was wel wat gewend dus ik weet niet waarom ik eigenlijk zo dacht. De zeemeerminnen wereld was hard en totaal anders dan op het land. Dus ik kon wel tegen een stootje en nee ik was niet snel bang. Vooral niet als zeemeermin, maar dat komt misschien omdat ik best sterk en zelfverzekerd overkwam als zeemeermin. Ik wist wat mijn plek was en ik wist ook dat de andere niet sterker dan mij waren en dat als ze willen vechten ik het waarschijnlijk wel win. Bovendien kan ik als zeemeermin ook niet echt dood en dan heb ik de mazzel ook nog dat als ik op land lig ik overga in mijn menselijke gedaante. Dat hebben de andere niet, dus daar liep ik op voor. Al val ik daardoor bij sommige wel een beetje erbuiten. Er was maar eentje met wie ik het heel goed kon vinden. Hier, op deze school, zijn er al meerdere die aardig tegen me deden. Misschien was hier wel de juiste plaats voor mij. Misschien hoorde ik op het land, al hield ik van het Zeemeermin zijn.
    Ik schud me wakker en kijk naar Lillith.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 19:46 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayden Tristan Parker | Weerwolf.
    Jayden volgde de conversatie tussen Nick en Aria niet helemaal. In plaats daarvan dacht hij na. Over allerlei zaken. Aria, Lucifer, school, Nickolas, weerwolven. "Dus," vroeg Nickolas vervolgens en Jayden schrok zich wel even te pletter,"Waarover waren jullie aan het praten?"
    Jay keek verward op naar Aria en Nick die blijkbaar ook nogal bang begon te worden van Aria.
    "Wel uh." begon Jayden,"Je weet wel. School en zo." Zijn ogen schoten naar Aria en toen pas viel het Jayden op dat het licht terug aan was. Automatisch bewoog zijn hoofd in de richting van de TL lampen.


    kindness is never a burden.

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.
    Ik stemde toe toen ze vroeg nog even door de school te wandelen, maar gaf aan dat het niet te lang mocht duren, aangezien Jamey nog in de aula op me zat te wachten. Samen verlieten we de toiletten, om een andere gang in te slaan. Aan het einde van de gang zat een open ruimte, waaraan de vier wanden trappen zaten. Elke trap leidde naar een andere verdieping. 'Bovenaan zit de bibliotheek. Daaronder zitten de gewone vaklokalen, daaronder de magische vakken en de onderste is de sportzaal,' legde ik Rosalie uit, terwijl ik het aanwees. Ik keek de ruimte door, waar aan de muren foto's hingen van leerlingen en klassenfoto's. Ik stond er ook nog ergens op, op verschillende, omdat dit weer mijn zoveelste jaar op school was. 'We hebben hier geen kluisjes, omdat we binnen vijf minuten op en neer kunnen zijn van onze kamers. De kantine is die gang weer door,' ik wees onder een trap een gang aan.

    [Ik moet zo gaan werken, dus ben pas rond 9 uur weer terug. En dan moet ik ook nog leren, dus weet niet hoe laat ik weer online kom. ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Enucleato ----> Sorlembum]

    [Wil iemand iets met Yune doen? Alles mag, pesten ook. Cx
    Al moet ik nu gaan... D: Morgen?]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    (wat heb ik gemist :s )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Coockies schreef:
    Kyle Logan Booth|| Bloed besturen, pijn laten lijden || room

    Ik kijk haar grijnzend aan. 'Gewoon jets leuks. Niet iets ergs ofzo,' lach ik en kijk haar aan. 'Zodat we een beetje kunnn lachen.' ik sta op en loop mijn kamer uit op zoek naar nieuwelingen. Meestal zag je het wel. Maar ook andere mensen plagen is grappig. 'Let op,' grijns ik naar Lily. Ik geef iemand een pijnsteek tegen zijn arm, waardoor het lijkt of hij geslagevword tegen zijn arm door de jongen die net langs liep. De jongen kijkt geïrriteerd op en ik grinnik even. Dit was zo grappig altijd. Ik bijt op mijn lip en kijk naar Lily. 'Dat soort dingen.'


    Lily Sharp - Helderziende

    Hij gaf een jongen een pijnsteek in zijn arm. 'Dat soort dingen,' zei hij. 'Owh Kyle, jij bent zo gemeen!' zei ik en keek hem met medelijden aan. Maar direct er toverde ik een glimlach op mijn gezicht. 'Maar waarom ook niet.' Kyle grijnsde breed toen ik dat zei, maar ik stak mijn vinger op. 'Alleen niet bij de jongste. Dat is zielig. Doe het bij mensen van vorig jaar ofzo.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    DreamerN schreef:
    Blossom Niënna Jones ~ Engel, kan de vijf elementen besturen

    "Ik zit hier ook al een paar jaar, ik had je eerlijk gezegd nooit opgemerkt."
    Nu ik hem nog eens beter bekeek kwam hij me wel wat bekender voor, maar ik was zelf ook nooit echt een persoon geweest die op de voorgrond trad, dus vele mensen zagen me ook als onzichtbaar, niet dat ik het erg vond, ik vond het wel fijn, zeker omdat vele alleen maar naar mijn grote vleugels zouden staren.
    "In welk jaar zit je ?"
    Door de vraag van Wolf was ik nieuwsgierig geworden naar mijn klas, omdat ik me nog niet eens had gemeld nadat ik op mijn kamer was geweest wist ik dus niet in welke klas ik was geplaatst.
    Ik sloot mijn ogen en verruimde mijn geest.
    Dwalend schoot ik in een waas door de school heen, op zoek naar het beruchte papiertje met mijn naam erop.
    Daar, in het kantoor van de leerlingen secretariaat vond ik het formulier met mijn rooster.
    Een windje steeg op in de ruimte en liet het papiertje gelijk op met mijn verruimde geest terug trekken.
    Toen ik mijn ogen open deed kon ik het papiertje uit de lucht grijpen, waarna ik het snel doornam.
    "Ik zit in M3B."
    Voorzichtig trok ik een veer los uit mijn verendek. "Zeg tegen het secretariaat dat ik er ben." Waarna de veer wegvloog naar de balie.
    Zo, dat is ook weer gedaan.
    Ik wende me tot de jongen nadat ik nog eens naar mijn klassenindeling had gekeken. "Zo te zien zitten we bij elkaar in de klas."

    {sorry voor mijn late reactie :s Ik kan vanavond waarschijnlijk ook pas laat reageren, ga naar de bios zo.}


    Wolf Dumont
    Ze sloot haar ogen en het was even stil.Vragend keek ik haar aan,wat was ze aan het doen?Al gauw zie ik een papiertje uit de lucht dwarrelen en nam ze het vast,waarna ze er naar kijkt."Ik zit in M3B." zegt ze dan,en ik knik waarna ik glimlach."Zo te zien zitten we bij elkaar in de klas."zegt ze."Toevallig."glimlach ik,dan en zie haar een veer nemen,waarna ze er iets tegen zegt en het laat weg waaien.Nu was ik toch wel nieuwsierig,naar wat ze nog meer kon."Wat,voor krachten heb k-je nog meer,dan je vluegels?"vraag ik dan toch


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    5TYLE5 schreef:
    Jayden Tristan Parker | Weerwolf.
    Jayden volgde de conversatie tussen Nick en Aria niet helemaal. In plaats daarvan dacht hij na. Over allerlei zaken. Aria, Lucifer, school, Nickolas, weerwolven. "Dus," vroeg Nickolas vervolgens en Jayden schrok zich wel even te pletter,"Waarover waren jullie aan het praten?"
    Jay keek verward op naar Aria en Nick die blijkbaar ook nogal bang begon te worden van Aria.
    "Wel uh." begon Jayden,"Je weet wel. School en zo." Zijn ogen schoten naar Aria en toen pas viel het Jayden op dat het licht terug aan was. Automatisch bewoog zijn hoofd in de richting van de TL lampen.


    Nickolas Anderson
    "Wel uh." begon Jayden,"Je weet wel. School en zo." zei hij en keek naar Aria,daarna naar de lichten."Oh,ok."mompel ik dan en kijk nog even naar Jay,waarna ik dan naar Polar keek.Het werd nu wat onaangenaam stil.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik lach even en knik. 'Dat begrijp ik. Arme Jamey,' grinnik ik. Ik volg haar op de voet en kijk om me heen. Ik luister naar haar mini rondleiding en kijk naar alle trappen. Hoe ga ik dat in godsnaam onthouden? Aandachtig luister ik naar wat ze zegt en probeer het ook echt te onthouden en te begrijpen, maar dit hele gebouw is een en al magische shit, waar eigenlijk niks van te begrijpen is en dit... Tja, hiervan heb ik nog maar de helft van onthouden. Ik zal het vanzelf wel leren. Ik bijt op mijn lip en kijk haar met een glimlach aan. 'het komt wel goed,' zeg ik lachend. 'Hoop ik.' Ik kijk Lillith grinnikend aan. 'Zullen we dan terug naar Jamey gaan of is er nog meer?' Ik kijk Lillith vragend aan en glimlach even naar haar. Ik laat mijn blik weer even ronddwalen en veeg een pluk haar uit mijn gezicht. Soms was dat lange haar heel irritant, maar ik kon het nooit over mijn hart krijgen het korter te knippen, dus laat ik het deze lengte en ik vind het mooi zo.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 23:18 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brooke Lisa Collins

    "Hoe was diegene waarvoor je de allereerste keer gevoelens had?" Ik voel mijn wangen zachtjes aan rood worden.'Het was een lieve jongen, het was in de eerste, ik vond hem leuk met zijn grote blauw/groene ogen en krulletjes, hij was echt een charmeur en deed me denken dat ik er bij hoorde. Maar hij ging vreemd met nog een paar andere meisjes, toen heb ik hem maar voor schud gezet door hem een nerdlook te geven.' Ik doe het zelfde als haar en pluk een madeliefje.'Wat is je favoriete Zanger of zangeres?'Ik wist even niks originelers


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Kyle Logan Booth|| Bloed besturen, pijn laten lijden || room

    'Lil! Waarom niet bij de jongste, die kennen mijn kracht nog niet!' Ik kijk Lily smekend aan. Ik zie iemand langslopen en krijg van hem een blik toegeworpen die me niet bevalt. Gelijk geef ik hem een erge pijnsteek. Hij krimpt in elkaar, maar de pijn is maar van korte duur. De jongen kijkt me verbaasd aan. Ik kijk hem strak aan. 'Loop verder,' beveel ik hem en kijk hem na. Ik richt me weer tot Lily. 'Dus wie als eerst,' vraag ik haar en kijk om me heen. Ik grijns even. Dit was zo leuk. Ik bijt hard op mijn lip en wrijf in mijn handen. Het was zo makkelijk om mensen pijn te doen. Ik grinnik en kijk Lily aan. 'Echt het kan heel grappig zijn hoor. Moet je opletten.' Ik richt me op twee jongens. Ik focus me op de ene jongen en zorg ervoor dat ik zijn arm beweegt en die arm de andere jongen slaat. Bij de andere jongen verzorg ik een hele erge pijn. Ik haal mijn focus van hun af en zie hoe een gevecht start. Ik grinnik en kijk er geamuseerd naar. 'Zie je. Grappig toch? Ik hoef alleen maar het beginnetje te maken.' Ik kijk Lily grijnzend aan en kijk dan naar de twee die nu zijn begonnen met vechten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kayleigh beale

    .'Wat is je favoriete Zanger of zangeres?' Vroeg ze daarna. "Ik hoor heel graag naar Rise Against," zei ik met een knikje. "Paramore kan er ook nog mee door," voegde ik eraan toe. Ik blies wat haren uit mijn gezicht die meteen weer voor mijn ogen vielen waarna ik ze meteen weer wegveegde. Het was moeilijk voor me vandaag om goede vragen te vinden. "Wat wil je later graag worden?" vroeg ik terwijl ik mijn schoenen uitdeed en mijn blote voeten over het gras liet glijden. de topjes van het gras kietelde een beetje waardoor ik glimlachte.


    Take me to wonderland

    Lily Sharp - Helderziende

    Ik schudde lachend mijn hoofd. 'Kyle toch.' De twee jongens lagen ondertussen op de grond en ik liep er naar toe om hen uit elkaar te halen. Toen ze weer recht stonden, richtte ik me weer tot Kyle en keek hem kwaad aan. 'Je doet foute dingen, Kyle, zoiets mag je niet.' Maar ik kon mijn grijns niet lang genoeg aanhouden en ik grijnsde breed. 'Maar toch ben ik jaloers op je gift, kom op. Dan pakken we het groen.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Brooke Lisa Collins

    "Wat wil je later graag worden?" Ik keek bedenkelijk naar de bomen, deze vraag vond ik altijd moeilijk te beantwoorden, ik wou altijd wat anders. 'Ehm.. ik denk dat ik iets in de horeca ga doen later, ik weet het nog niet zeker.' Ik pak een kladboek en een potlood uit mijn tas en begin te tekenen.'Als één ding aan jezelf mag veranderen, wat zou je dan veranderen?' Mijn tong steekt een stukje uit mijn mond en terwijl ik teken wacht ik op haar antwoord.


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Kyle Logan Booth|| Bloed besturen, pijn laten lijden || room

    Ik loop ook naar ze toe en ik zie de jongens mij woedend aankijken. Ik houd mijn handen in de lucht. 'Wat nou, jullie sloegen elkaar, ik heb niks gedaan hoor,' zeg ik onschuldig, maar barst dan in lachen uit. Ineens voel ik een klap in mijn maag. Gelijk laat ik de jongen op de grond liggen van pijn. ik kijk de jongen strak in zijn ogen en geef hem steeds ergere pijn. 'Dat zou ik maar niet meer doen,' zeg ik bitter en kil. Ik maak mijn blik los en stap over de jongen heen. Ik laat hem nog even een napijn hebben. Over vijf minuten zou hij pas kunnen opstaan. Ik glimlach tevreden en loop rustig door zonder om te kijken. Wie mij slaat heeft problemen. 'Oké wie is de volgende,' vraag ik Lily en kijk haar eventjes aan. Vervolgens laat ik mijn blik langs de medeleerlingen gaan en kijk om me heen. Welke zouden grappig zijn?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne