• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || Dinaggo
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||DreamWishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || Seaver
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddess

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    - (Als je vragen hebt, zeg hebt dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 21:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    Ik haal een hand door mijn haar waarna ik haar weer aankijk. 'Het zou niet goed moeten voelen, toch? Want het is slecht wat we doen, dat weet ik ook wel, maar af en toe, het geeft je gewoon macht. De macht die ik nooit heb gehad, en dat maakt het gewoon zo fijn.' Eigenlijk was het heel slap dat ik me hierdoor goed voelde, maar ach, wat kon het kwaad? 'Ja, daar heb je gelijk in. Jij bent bijvoorbeeld heel stom geweest dat je ooit tegen me terug bent gaan praten, want dan had je hier nu niet gezeten...' Murmel ik zachtjes en leun met mijn hoofd tegen de muur aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adalicia Rosalia Zaviera
    Ik schud even mijn hoofd en kijk Louis aan. 'Eigenlijk niet, maar aan de ene kant begrijp ik het wel, met je jeugd, je wilt gewoon de macht hebben die je vroeger niet had, andere de angst laten voelen die jij gevoeld heb, maar jij voelt je dan misschien nu wel machtig, maar denk eens in hoe ik me dan voel, precies hoe jij je gevoeld heb, machteloos, zwak, bang, terwijl ik je nog nooit wat heb aangedaan, je moet toch weten hoe vreselijk het is om je zo te voelen, dus waarom doe je dat ons aan.' mompel ik dan zacht, proberend het zo goed mogelijk uit te leggen en en sla mijn blik dan neer en klem de deken nog wat strakker om me heen, ik kreeg het maar niet warm en wat kleren zouden ook fijn zijn, marja.. Ik kijk hem dan weer aan en knik. 'Als ja, maar het is gebeurt.' mompel ik dan en kijk even naar Louis en kruip dan wat naar hem toe en kruip wat tegen hem aan, geen idee waarom ik dit zo plotseling deed, misschien om net wat warmer te krijgen, hij nu misschien ook iemand kan gebruiken die nu bij hem is, ik het gevoel heb even iemand dicht bij me te hebben, ondanks het misschien mijn ontvoerder is, ik weet het niet, maar het ging bijna gewoon vanzelf.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik beet op mijn lip na Isabella's woorden, zo had ik er zelf nog nooit over na gedacht en nu ze dit zo zei, had ze gewoon volkomen gelijk. Hun voelden nu precies wat ik vroeger voelden, maar was dat mijn bedoeling? Nee, ik wilden alleen maar wat macht, ik wilden niemand pijn doen. Ik zuchtte zachtjes, waarna ik Isabella weer aankeek. 'Je hebt gelijk. Ik wil helemaal niemand de pijn geven die ik zelf heb gehad...' Waarom was het allemaal zo ingewikkeld? Ineens voel ik iets tegen me aan en merk dat het Isabella is, ongemerkt glimlach ik klein, waarna ik mijn arm over haar schouder heen sloeg en haar nog wat dichter tegen me aantrok, volgens mij had ze het gewoon koud.
    [Mogen ze eigenlijk weg? Anders kunnen ze gewoon weglopen, namelijk. Haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Geen idee, zou je Melissa, de xClove Melissa, eens moeten vragen.. XD]

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik kijk hem aan en knik even, het lijkt erop dat hij nu pas beseft wat hij doet, wat hij ons aan doet, hij weet zelf hoe erg het is je zo te voelen en wij worden ook nog gedwongen van alles te doen op niet bepaald een leuk gebied. Gedwongen worden sex met iemand te hebben is vreselijk, zo kort gezegd en hij zei dat er nog dingen zouden gebeuren, misschien wel erger dan wat ik tot nu toe heb gehad en dit vind ik al erg, hopelijk beseft hij dit dan nu ook.. Als ik dan dicht bij hem zit voel ik plots ook zijn arm om mijn schouder en trekt hij me wat dichter naar zich toe en ik leg dan voorzichtig mijn hoofd tegen zijn schouder en sluit even mijn ogen, eignlijk ben ik best moe... IK open toch snel mijn ogen weer, ik mag niet in slaap vallen, ik staar gewoon wat voor me uit en bijt op mijn lip. 'Louis besef je gewoon wat je met ons doet en dan niet alleen met ons, maar ook met jezelf.' mompel ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ga ik meteen doen, haha.]
    Louis Tomlinson.
    Twijfelend legt Isabella haar hoofd op mijn schouder en ik laat haar maar, als ik echt hier zou blijven, werd het vast nog erger en ook voor mij als Harry erachter zou komen dat ik haar nu bijna heel mijn levensverhaal had verteld. Ik knikte langzaam. 'Ik denk het wel. Maar het is een gewoonte. Nu, ik kan niet meer zonder seks, ik ben er gewoon gewend aangeraakt dat je hier iemand kan pakken en je helemaal suf kan neuken totdat je zelf geen zin meer hebt...' Ik sloot mijn ogen en zuchtte zachtjes. Eigenlijk had het gewoon heel zielig geklonken. Ik ben gewoon een zielig geval dat ik hier ooit aan begonnen ben. 'Ik kan alleen niet meer terug...' Mompelde ik heel zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik bijt zacht op mijn lip, dat ht al zo ver ging, een seks verslaving.. 'Dat heb ik gemerkt.' mompel ik dan zacht en zucht even. Ik hoor hem dan zacht iets zeggen, mar ik versta hem toch, luid en duidelijk. 'Dat kan je wel, ontsnap.' zeg ik dan zacht en haal mijn hoofd toch weer van zijn schouder af en kijk hem aan. 'Waarom niet, je kan een heel nieuw leven beginnen.' zeg ik dan en bijt op mijn lip terwijl ik hem afwachtend aankijk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ze mogen van het terrein af, of Louis in ieder geval. Wat zullen we doen? Hehe.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Maakt mij niet uit, Louis is de baas! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hm. Dan gaan ze weg. Denk ik. Even drama maken. Maar dan moet wel een van de jongens achter ze aankomen, anders blijft het zo... Ja.. xd]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    Ik knik. Dat ging ik doen. Ik mocht hier weg en ergens ver weg stond nog mijn zielige appartementje, die was iedereen hier vast vergeten. Ik drukte een kus op Isabella's voorhoofd en glimlachte naar haar. 'Oke, dan gaan ik weg.' Ik wilde al opstaan en weglopen totdat ik me iets besefte. 'Wil je met me mee?' Ik voelde mijn wangen warm worden en voor het eerst sinds tijden moest ik blozen, gosh, dat was echt een lange tijd geleden...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik zie hem knikken en glimlach even zwakjes en voel dan kort zijn lippen op mijn voorhoofd en slui mijn ogen en kijk dan hoe hij weg wilt lopen, ik bleef dan misschien wel achter met de 4 jongens en wie weet wat er allemaal nog met me gaat gebeuren, maar ik heb alsnog een iemand geholpen om zijn leven te verbeteren, dit te stoppen. Maar net als ik denk dat hij echt weg is draait hij zich toch om. Na zijn woorden kijk ik hem even verbaasd aan. 'Echt?' vraag ik dan zacht en kijk hem aan en zie hem blozen en glimlach even zwakjes. 'Ja, ik zou graag mee willen.' zeg ik dan zacht en sla mijn ogen even neer.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:30 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    'Dan ga ik nu mijn leven riskeren. Ik ben zo terug.' Ik stond op, keek heel even Isabella aan, voordat ik de kamer uit beende en naar de kamer ging waar ik net met Harry en Camille erbij was geweest. Ik opende de deur en blikte om het hoekje, waar Harry nog lag te slapen en Camille die leek in een soort trans. Ik trippelde de kamer in, trok mijn broek aan en mijn schoenen, pakte Isabella's kleding en zuchtte zacht. 'Sorry, Harry...' Mompelde ik zachtjes, waarna ik de kamer weer uitliep en naar Isabella terug ging. Ik wierp haar -haar kleren toe. 'Alsjeblieft.' Ik geloofde niet dat ik dit serieus ging doen, mijn beste vriend achterlatend en er met een meisje vandoor ging...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik kijk hem na en zucht even als hij weg is en sta op en kijk even in de spiegel die in de kamer staat en zucht, ik zag er vermoeid uit, zeker van de lange autotocht en alles wat daarna gebeurt is, ik heb werkelijk geen moment rust gehad. Ik hoor dan de deur weer opengaan en zie Louis helemaal aangekleed dan staan en hij geeft me mijn kleren en ik laat de deken langzaam van mijn naakte lichaam afglijden, Louis had me toch al naakt gezien, bijna de hele tijd zelfs, dus veel maakt het toch niet uit. Ik trek eerst snel mijn lingerie aan en dan mijn korte shortje, topje en jasje en hakken en alles wat erbj hoort. Ik ga dan even kort met mijn hand door mijn haar en kijk Louis aan en knik even dat ik klaar ben. 'Weetje het wel zeker.' mompel ik dan zacht, niet dat hij niet moet gaan, maar meer of hij mij wer moet meenemen. Waarom denk ik nu zo, ik moet blij zijn, ik kan weg hier!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik knikte langzaam, niet geheel overtuigend. 'Ja, ja, ik denk het wel... Je hebt me overtuigd. Maar, er is ding wat ik van je wil vragen.' Ik slikte hoorbaar en keek Isabella toen weer aan. 'Wil je bij me komen wonen? Ik bedoel, als de jongens me zouden komen zoeken dan willen ze weten wat ik met je heb gedaan... En dan is het misschien beter als je bij me bent?' Ik beet op mijn lip en pakte haar vast om haar dichter naar me toe te trekken. 'Alsjeblieft?' Ik begreep wel als ze het niet zou doen, harstikke erg zelfs, het enige was dat ik het hoopte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik knik even en glimlach dan weer. Maar als hij dan zijn zin afmaakt en zegt dat hij me iets wil vragen wordt de glimlach toch iets minder, wie weet wat hij wilt van me. Ik kijk hem aan en bijt op me lip en knik dan toch zacht, niet dat ik echt een andere keus had, maar een, ik zou niet weten waar ik anders naartoe moet, op straat leven.. en twee, voor mijn vrijheid, of in iedergeval weg te kunnen van hier, niet al die sex, daar heb ik het over. Ik heb nu ook Louis zachte kant gezien en die is niet zo erg, dus ik hoop dat hij zo blijft en niet weer wordt zoals toen straks.. Als hij me dan vast pakt en wat dichter naar zich toe trekt kijk ik hem aan recht in zijn ogen, zo kan ik niet eens nee zeggen. 'Oke.' zeg ik dan nog zacht en sla mijn ogen dan neer, twijfelend of ik nu wel een goede keus heb gemaakt.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp