• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || Dinaggo
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||DreamWishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || Seaver
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddess

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    - (Als je vragen hebt, zeg hebt dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 21:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Het is beter dat jij eerst reageert anders is het ook zo dubbel...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Reageer je dan met Camille....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja, sorry :$]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Oke, ik wou net ook al reageren omdat je niet reageerde, maar als je nu toch reageert. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Camille Aurora Amadou.
    Uitdagend kijk ik van Harry naar Louis. 'En wat als ik het niet doe?' zeg ik brutaal. Ik was het niet van plan, wilde het niet, en het zou niet gebeuren ook. Ik werp een snelle blik op Isabella, die er ook niet om zit te springen. Ik kijk om me heen, bestudeer mijn nagels alsof ik in een klaslokaal zit, en het boeit me niks meer. Ze doen maar met me wat ze willen. Mijn leven was nu toch wel verkloot.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nyan schreef:
    Juliet Fiore
    Ik voelde een hand die mijn schouder vast nam."Brood of bier?" vroeg hij en ik draaide me om om hem aan te kunnen kijken."Brood alsjeblieft."mompel ik dan.Die crakers hadden niet zoveel honger van me gestild daarnet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ik gaf haar een stuk brood van mijn eigen en nam een slokje van mijn bier. Ik ging wat beter liggen en zuchtte.

    [Echt 0% inspiratie. Sorry..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (is niet erg,ik heb ook geen inspi :/ )
    Juliet Fiore
    Hij gaf me een stukje van zijn eigen broodje en nam dan een slok van zijn bier.Ik eet het stukje broog op en zuchtte zachtjes.
    Die geluiden hiernaast,zorgden allesinds niet voor een aangenaam gevoel. Hoe lang moet ik hier nog blijven en hoe lang zou ik het hier kunnen volhouden.
    Zonder dat ik het echt besefte ging ik dichter tegen hem aanliggen.
    Ik was de koude hier echt niet gewend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xClove schreef:
    Camille Aurora Amadou.
    Uitdagend kijk ik van Harry naar Louis. 'En wat als ik het niet doe?' zeg ik brutaal. Ik was het niet van plan, wilde het niet, en het zou niet gebeuren ook. Ik werp een snelle blik op Isabella, die er ook niet om zit te springen. Ik kijk om me heen, bestudeer mijn nagels alsof ik in een klaslokaal zit, en het boeit me niks meer. Ze doen maar met me wat ze willen. Mijn leven was nu toch wel verkloot.


    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik kijk naar Camille en knik dan, wij beide wilde dit niet. Ik ga toch naast haar zitten gewoon alsof we een team waren of iets, zouden ze iets gaan doen. Ik zie haar even naar haar nagels kijken en grinnik toch even kort, echt het perfecte moment om dat te doen.. Ik kijk dan even met een strakke blik naar Harry en dan naar Louis. 'Schrijf het maar op je buik.'


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Eerst had ik nog gedacht dat het wel gingen lukken, maar natuurlijk moesten deze twee meiden ons het pleziertje niet gunnen. Dan maar op de hardhandige manier. Als het goed is lagen er in deze kamers ook handboeien, zweepjes etc. dat was eigenlijk het enige voordeel, voor de rest was het hier vaak koud, maar op dit moment kwam het goed uit. Ik duwde Harry een beetje aan de kant, die loom naar de twee meisjes aan het kijken was, ik schudde even mijn hoofd, stapte van het bed af en liep richting de kast. Ik opende deze, pakte een van de zweepjes eruit, eentje die nog niet zo heel groot en pijnlijk zou zijn. Het zou wel pijn doen, maar er lagen hier nog ergere. Vervolgens sloot ik de kast weer, liep terug naar Camille en Isabella en showde hun mijn prachtige zweepje. Ik grinnikte even en streek met het zweepje over hun beide benen. 'Willen jullie deze voelen? Ik denk het niet....'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik kijk naar Louis en zijn zweepje die hij net gepakt heeft en grinnik even. 'Serieus?' vraag ik dan met opgetrokken wenkbrauwen en voel hem dan ook over mijn been glijden. 'Je wilt ons gaan slaan.' mompel ik dan en frons even. 'Zijn jullie soms echt zo wanhopig?' sis ik dan en kruip nog wat naar achter en kijk even Camillle aan en dan Louis en weer naar zijn zweepje en weer terug naar Louis en schud even mijn hoofd.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Een klein lachje verliet mijn mond toen ze mij en Harry wanhopig noemde. Ik schudde mijn hoofd even heen en weer. 'Natuurlijk zijn we niet wanhopig. We kunnen iedereen krijgen die we willen. Maar, mijn lieve Isabella, jullie moeten gewoon doen wat wij vragen...' Met een heel zacht klapje belandde het zweepje op haar benen terecht, even wilde ik hetzelfde doen bij Camille, maar die had nog niets anders gedaan dan naar haar nagels gestaard te hebebn, dus die liet ik maar zo. Ik richtte mijn blik weer op Isabella. 'Snap je het nu?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik ga haar even tegendraads laten zijn. XD]

    Isabella "Bella" Adalicia Rosalia Zaviera
    Ik kijk hem aan en voel zacht het zweepje tegen mijn benen, je voelt het wel even, maar echt pijn deed het nog niet. 'Nee, ik begrijp het niet Louis, hoe valt dit uberhaupt te begrijpen.' kaats ik dan meteen terug. 'Waarom zouden jullie nou iedereen kunnen krijgen die jullie willen, leg me nou eens uit waarom, ik vroeg het al eens, maar echt een duidelijk antwoord kreeg ik er niet op en ik zal nooit alles doen wat jullie vragen er is een limiet.' sis ik dan en kijk hem boos aan. 'Ik ben niet lesbisch, Camille ook niet, dus waarom zouden we dit doen, om jullie te plezieren, dacht het niet!' sis ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dadelijk gaan ze nog vechten. ^^ Haha.]
    Louis Tomlinson.
    Ik kreunde zacht en liet het zweepje naast me neervallen, als dit dan ook niet meer zou werken, ik blikte nog even op Harry, die er bij lag als een stoned iemand en gewoon maar toekeek. Kon die gast mij niet even helpen?! Ik dacht dat hij dit ook wilde, nou ja, ik schudde mijn hoofd en keek Isabella weer aan. 'Nee. Er is geen limiet.' Antwoordde ik simpel. 'Jullie zijn verplicht alles te doen wat wij vragen, en het maakt ons niets uit of je lesbisch bent of niet. Je kan het altijd nog worden,' grinnikte ik zachtjes. 'Wie weet vind je het wel hartstikke lekker, je hebt het nog niet eens uitgeprobeerd...' Met mijn vinger streelde ik even over de plek waar ik net het zweepje had laten belanden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik kijk hem aan en hoor hem even kreunen en dan het zweepje naast zich neerleggen, zeker teleurgesteld dat het niet veel effect op me had, hoe sloeg dan ook niet bepaald hard, maar ik voelde het wel even en het plekje is een beetje rood en tintelt, maar verder ook niks. 'Ik heb wel een limiet, jij misschien niet, maar ik wel. En het is een vrij land, ik ben niks verplicht en oja, misschien ben jij wel ook gay, neuk Harry, misschien vindt je het wel lekker jij hebt het toch ook nooit geprobeerd.' imiteer ik hem dan een soort van en grijns even. Ik kan het ook zo gemeen spelen, geloof me maar. 'Toch?' zeg ik er dan, gewoon om hem te pesten nog even achteraan en grijns even. Ik voel dan zijn vinger over het plekje strelen waar hij net met het zweepje op sloeg en bijt even op mijn lip en kijk naar zijn vinger die over het plekje streelt en dan weer naar Louis.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp