• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 20:32 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Ik knijp mijn ogen dicht. Snapten Louis het dan echt niet? Ik balden mijn handen tot vuisten en drukten mijn nagels in mijn handpalm om proberen rustig te word, maar het hielp niet. "Ik weet het niet Lou. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?! Het maakt me in de was, hellemaal gek! Ja ik vind je leuk. Meer dan leuk! Ik hou godverdomme van je. Ik zou nog naar binnen lopen bij een leeuwenverblijf als je het vroeg!" Ik stond op het punt letterlijk gek te worden en ik sloeg met mijn hoofd tegen de muur aan terwijl de tranen over mijn wangen liepen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    "Het intereseert Harry niet eens!" Mijn tranen blijven stromen. "Hij kan toch wel aan Brooke denken, ookal haat hij mij?" Ik ben niet goed bezig. Opnieuw bel ik Louis. "Neem nou je mobiel op..." Ik laat mijn mobiel op de bank vallen. "we gaan, Zayn! We gaan nu naar Harry en Louis. Bel jij Liam?" Ik loop weer het appartement uit, ruw veeg ik de tranen weg. "Ze moeten het allemaal weten. De oude Niall is weg!" Ik kan niet meer de om alles lachende Ier zijn als ik geen reden heb om te lachen. "Harry zei dat Brooke maar een stomme hond was, dat ik een nieuwe kon gaan halen. Ik wil geen nieuwe! Ik wil Brooke!" Ik loop naar binnen. "Waarom? Hea? Jij was toch de gene die altijd Brooke meenam naar zijn huis als ik even omkeek? Wat heeft hij je aangedaan? Haat mij maar! Maar niet Brooke! Please..." Ik sluit me in Zayn's armen. "Komt Liam?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Bang kroop ik een stukje naar achter toen Harry letterlijk aan het flippen was. 'Sorry, sorry, sorry.' Was het enige wat ik mompelde en met grote ogen naar hem bleef staren. Ik had misschien niet zo door moeten zeuren, kijk nou eens wat ik heb aangericht. 'Echt, sorry, Harry. Ik had het kunnen weten...' Ik schud mijn hoofd en maak een raar geluidje waarna ik Harry nog steeds aanstaar. Opnieuw voelde ik mijn telefoon trillen maar ik was te bang voor Harry's reactie dus besteedde er geen aandacht aan.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 22:48 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik was op de grond gezakt en had mezelf tot een bolletje gerold terwijl de snikken mijn mond verlieten en de tranen mijn ogen. Ik hoorden wel dat Louis zijn exuses aan bood maar het kwam al niet meer binnen. Ik had niet door dat Niall binnen was gekomen tot hij begrinte tieren. Woeden kroop door heel mijn lichaam. Zag hij niet dat ik wat beters aan mijn hoofd had dan een hond? Ja ik vond Brooke geweldig maar op dit moment had ik wel wat anders aan mijn hoofd dan een egoïstische Niall. "Ga weg." Sisten ik en kwam langzaam overeind. "Ga weg!" Schreeuwde ik naar de blonden Ier en mijn ademhaling werd steeds sneller.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 22:53 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Een paar tranen liepen nu ook over mijn wangen toen ik zag hoe Harry langzaam ineen gezakt was op de grond. Had ik dit aangericht? Door alleen maar zo te zeuren? Wat ben ik toch een egoist. Als Niall dan ook nog binnenkomt flipt Harry hem helemaal, ik loop op hem af en pak hem bij zijn armen vast om hem om te draaien. Ik leg mijn handen op zijn wangen. 'Harry, rustig aan, kalmeer jezelf... Het spijt me echt...' Ik wilde een kus op zijn lippen drukken, maar dat was weer niet zo gepast.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    "En wat nou als ik niet weg ga? Ga je me dan dwingen? Ga je me slaan? Ik zal je smeken om mij te slaan! Ik verdien het namelijk! Ik ben stom bezig geweest, ik zal doorgaan ook! Godver Harry! Ik sloeg je één keer! Zayn sloeg me toch ook een keer? En kijk nou, hij is de enige persoon die een fuck om me geeft! Het enige wat ik je vraag is medelijden, niet voor mij. Voor Brooke! Hij en jij en wij allemaal gaan misschien vermoord worden! Maar ik kan het stoppen! Het enige wat jullie hoeven te doen is onthouden dat ik niet meer de oude Niall ben! Ik ben niet de jongens die vrolijk door het leven gaag!" Ik pak mijn telefoon. "Zayn legt het wel uit. Sms-jes staan erin." Ik gooi mijn mobiel naar Harry. "Code weetje, waag het niet een vuil woord over Brooke te spreken!" Ik draai me om en loop weg. Mijn nieuwe leven, geen jongens, geen Brooke, geen famous. Alleen de ijskoude dood!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Niall praten zoveel, veelte veel en alleen over zichzelf. Ik vouwden mijn handen voor mijn oren en kon alleen maar naar Louis Kijken die voor me was geknield terwijl de tranen nog steeds over mijn wangen rolden. In mijn ooghoeken zag ik Niall zijn mobiel naar me gooiden maar ik negeerde het en bleef strak in Louis zijn helder blauwe ogen kijken. Zo rustgevend. Toen ik merkten dat Niall was gestopt met praten liet ik langzaam mijn oren los en legde ik mijn hand op die van Louis, die op mijn wang lag maar zei verder niets. Hem gewoon aankijken en rustig worden. Me adem weer onder controle krijgen en geen mensen meer willen vermoorden.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 23:08 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry vouwden zijn handen om zijn oren en ik had zoveel medelijden met die jongen. Het was allemaal mijn schuld, ik draafte weer eens te ver door. 'Sssh, rustig, Hazza, het is goed, ik ben bij je...' Suste ik de jongen terwijl ik merkte hoe hij langzaam rustig werd. Harry plaatste een van zijn handen op mijn hand die nog tegen zijn wang aan lag, ik glimlachte zwakjes naar hem waarna ik de telefoon van Niall van zijn buik afhaalde en die naast hem op de grond legde, als hij de sms'jes wilde lezen, kon die het altijd doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    'tot de dood ons scheid.' De zin blijft door me heen gaan. De dood gaat ons scheiden! Ik loop richting mijn appartement. "Ik heb liever dat jullie bij Zayn's appartement staan, hij komt daarheen." Verzin ik. Na een hoop gelul vertrekke ze. Ik loop naar de tuin en kniel bij het kleine graf waar Brooke ligt. "Brooke, ze geben vast wel om je! Ze zijn alleen te boos op mij om dat te beseffen!" Verder kom ik niet door de tranen. "Ik zal van je blijven houden, oké?" Ik sta op en loop het huis in. Nog even wachten en de dood komt me halen. Fijn, om te wete!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Ik trok Louis naast me op de grond en nestelden me zwijgend tegen hem aan. De woeden had plaats gemaakt voor een warm gevoel en ik verstopten mijn hoofd in zijn nek en pakten zijn hand om weer met zijn vingers te spelen. Was dat warme gevoel het? Noemde ze dat liefde? Ik wist het niet. Ik was er aan gewent geraakt en vond het een helle normale reactie van mijn lichaam als Louis bij me was en zo voor me zorgden. "Ik ben verliefd op je." Fluisterde ik uiteindelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry trok me naast hem op de grond en nestelde zich tegen me aan. Ik glimlachte en aaide met mijn handen door zijn krullen heen. Terwijl zijn vingers weer met die van mij aan het spelen waren. Mijn hart bonste honderd miljoen keer zo snel toen Harry vertelde dat hij verliefd op me is. Ik slaak een klein gilletje en druk een kus op zijn voorhoofd. 'Ik hou van je, Hazza.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    "Ik wacht, ik wacht, ik w-" Er word op de deur geklopt. Ineens zakt mijn moed weg. Ik loop naar de deur. Opgelucht open ik hem als ik Paul zie. "Niall! Jij hoort hier niet te zijn!" Ik trek hem mee naar binnen. "Nee, jij ook niet! Ik moet dood! Oké? Ik verpest de hele band!" Ik wacht op de bevestiging. "Waar heb je het over?" Ik duw Paul weer naar buiten en sleut de deur. "Niks persoonlijks." Zeg ik nog voor ik weer naar binnen loop. "Ik wacht, ik wacht, ik wacht."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Het kleine gilletje dat Louis slaakte deed me glimlachen en ik wreef met mijn neus tegen zijn nek aan. "Ik ook van jou." Zei ik zachtjes terwijl een gelukzalige Zucht mijn mond verliet. Maar opeens overspoelde angst me en haalde ik mijn hoofd uit Louis zijn nek om hem te grote ogen aan te kijken. "We blijven ook wel beste vrienden hè?" Ik wilde niet dat Louis zich nu opeens heel ander tegenover me ging gedragen ofzo. Uitgezonderd het kleffe gedoe, want dat was alleen maar mooi meegenomen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry wreef met zijn neus tegen mijn nek aan en toen hij zei dat hij ook van mij hield overspoelde een gevoel van geluk zich door mijn lichaam heen, natuurlijk wist ik wel dat Harry van me hield, maar niet op zo'n manier. Dit is geweldig. Harry haalde zijn hoofd uit mijn nek en keek me met grote ogen aan, wat er schattig uitzag. Ik grinnikte en veegde een verdwaalde krul uit zijn gezicht weg. 'Natuurlijk, schatje,' zei ik extra overdreven om hem te plagen. 'Ik wil je ook niet kwijt als beste vriend...' Murmelde ik zachtjes en sloeg mijn ogen neer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik slaakte en opgelucht piepje en duwde Louis op zijn rug waarna ik mijn hoofd op mijn borst legde en hem aan bleef staren met een glimlach. Toch was ik ergens nog onzeker. "En nu?" Vroeg ik dan ook? Ik wist dat er een heel random bestond dat Larry werd genoemd en die zouden vast hellemaal uit hun plaat gaan als ze het zouden horen. Maar de rest?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''