• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 20:32 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    'Maar wat wil je nu doen? Ik bedoel, hoe kan je nou normaal met mij omgaan als je weet dat ik verliefd op je ben? Dat is toch frustrerend?' Ik zuchtte zacht, waarna ik deur open hoorde gaan en Niall er stond. Ik fronste mijn wenkbrauwen en luisterde naar zijn waterval, waarna Harry direct achter hem aanrende, maar niet zonder mij een kus te hebben geven. Ik liet mijn duim en wijsvinger even over mijn lippen glijden waarna ik mijn ogen sloot, ik had niet bepaald zin om achter Harry aan te rennen, hij redde het wel en om terug te gaan naar de meisjes zag ik helemaal niet zitten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    "Nee! Tuurlijk hebben jullie geen geheimen! Die heb ik ook niet, nou goed?!" Woedend kijk ik hem aan. Als hij zegt dat het niet expres gaat sla ik hem. "Ow, sorry! Deed ik niet expres!" Sis ik. "Rot op, man! Ga lekker naar je vriendje, weetje? Ik ga wel." Alweer trek ik me los om weg te lopen. "Laat me gewoon met rust." Ik loop terug. "Laat mij en de andere met rust. Kom terug als je er wel voor uit durft te komen. We zijn een band, maar jullie zijn mijn beste vrienden. Tenminste, voor dit gebeuren." Ik kijk hem teleur gesteld aan. "Hoe durf je Harry? Ik heb je alles toe vertrouwd en je doet me dit aan?" Ruw veeg ik mijn tranen weg. "Vergeet het, het was een grote leugen..." Ik draai me om en loop weg, het ligt zeker weer aan mij?! Ik haal diep adem om te kunnen nadenken. Hij heeft alles verdomme gelogen! Al die tijd dat hij het raar vond als ik als een idioot op Liam's bed sprong, Zayn zijn kleren aantrok en Louis een Horan-hug gaf, hij durfde er gewoon niet voor uit de komen! Hij duwde me anders niet weg als ik op hem sprong, of viel. Nu is het ineens wel raar? Rot op!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward styles
    De klap van Niall branden na en ik bleef hem enkel aankijken toen hij zo bleef tieren. de tranen die daarnet nog gestopt waren begonnen weer te lopen. ''Denk je nou echt dat het zo makkelijk licht?'''ongelovig keek ik hem aan. het kon me niet schelen dat er fans buiten de hekken stonden en dit morgen op heel internet te lezen is. ''denk je nou echt dat als ik en Louis al zo lang een relatie zou hebben dat je dat niet gemerkt zou hebben?' Niall wist niet waar hij het over had. hij deed of ik een moord had gepleegd terwijl het enige dat ik deed, was er achter komen wat ik wilden en voelden. ''Weet je, ga maar. loop maar weer weg.'' sisten ik en draaiden me net als Niall om, om terug naar binnen te lopen. ik liet mijn ogen op Louis vallen en begon me schuldlg te voelen. dit was allemaal mijn schuld.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Toen de film was afgelopen begon ik maar met zappen, niks interessants kwam tevoorschijn. Ik belandde tenslotte op één of andere zender uit waar een vrouw met roze haren allemaal roddels vertelde.' Vandaag werden er twee bandleden van One Direction gespot. Hun gesprek was niet zo vriendelijk, er werden zelfs klappen uitgedeelt,' zei de vrouw. Ik greep naar mijn iphone en zocht het nummer van Niall op, die onder mijn sneltoets zat. Ik belde hem op en wachtte todat hij op zou nemen.


    •*• Lululu •*•

    Zayn Javadd Malik

    Mijn mond viel open. Niall had Harry geslagen. Hij ging nu echt te ver. Woedend pakte ik Niall's arm. 'Wat denk jij wel niet, Niall? Ik sla mijn beste vriend omdat ie meer aandacht besteedt aan mijn andere beste vriend?' siste ik. Weer balde ik woedend mijn andere hand tot een vuist. 'Wat is er toch met jou? Je wordt kwaad, je scheldt iedereen uit. Je slaat zelfs! Niall, wat is er gebeurd? Wat is er dat zo erg is?' kefte ik naar hem, terwijl ik niet doorhad dat ik zijn arm haast fijn kneep.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Wie wil Chayenna meeten? Misschien dat ze kwaad worden omdat ze had gezegd dat ze misschien naar een andere band ging? En dat op tv kwam? ]


    El Diablo.

    Niall James Horan
    "Hou je bek, Zayn!" Sis ik. Zodra mijn mobiel pak laat ik Zayn voor wat hij is. Liam Ik neem op. "Ja, ik sloeg Harry! Wat?" Iedereen tegen mij, fijn! Probeer ik voor ze op te komen... Ik druk Liam af. "Ik zou maar niks zeggen, Zayn. Jij was anders ook niet echt aardig tegen me. Nu verwacht je dat ik braaf naar je luister? Tuurlijk, ik ga naar huis en wacht op het teken tot je me zegt dat ik mag adem halen. Bye!" Ik loop lang de paparazzi. "Ga toch weg! Jullie zijn alleen maar storend!" Ik loop mijn appartement binnen. Shit, ze hebben de sleutel! Ik laat het er maar bij en loop naar de keuken. Met een glas cola zak ik voor de TV. "Niall van One Direction is gespot terwijl hij een klap verkocht aan mede-bandlid Harry. Wat is hier gebeurd?" Beelden van mijn uithaal verschijnen. "Ik sloeg hem alleen!" Schreeuw ik naar de TV. "Laat het gaan! Zayn sloeg mij toch ook toen ik irritand deed?! Waarom kan ik dat dan niet!" Ik laat van woede mijn glas vallen. Hij breekt en ik blijf er een tijdje naar kijken. Ik moet iets gooien. Ik kijk om me heen maar kan niks vinden wat hard genoeg is. Ik loop naar buiten en laat de TV aan. Overal waar ik kijk staan camera's. "Laat me met rust!" Ik duw er een paar aan de kant en ren weg. Ineens knal ik tegen iemand op. "Wat? Wil je een sorry?!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Malino schreef:
    [Wie wil Chayenna meeten? Misschien dat ze kwaad worden omdat ze had gezegd dat ze misschien naar een andere band ging? En dat op tv kwam? ]


    {Niall kan tegen Chay zijn geknald.}

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 19:15 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Chayenna Montoya

    "Wat? Wil je een sorry?!" hoor ik. Ik kijk op en lach even, 'waarom zou ik een sorry van jouw willen' lach ik.
    Ik rek me uit en neem de laatste slok van mijn redbull. 'Dus, het is officieel. Alle twee de bands zijn uit elkaar' zeg ik.
    Ik kijk naar Niall en zucht...


    El Diablo.

    Zayn Javadd Malik

    Wat was er toch met die jongen?! Hij had die twinkeling in zijn ogen niet meer, hij was niet meer die vrolijke Ierse kabouter. Niall was zichzelf niet meer. Wat was er met hem? Wat had iemand gedaan? Ik liet een korte zucht horen en pakte dan maar het sigarettendoosje uit mijn zak, waarbij ik er één aanstak. Ik maakte me zorgen om Niall, misschien had iemand hem bedreigd. Oké, dat klinkt raar, maar het zou toch kunnen? Was Niall weer deprissief omdat hij op een haterssite had gekeken? Hij wist dat ze gewoon jaloers waren. Hoofdschuddend liep ik door de straten van Londen, af en toe stoppend om met een meisje op de foto te gaan of om in een etalage voor schoenen te kijken. Uiteindelijk trapte ik mijn sigaret maar uit en liep een winkel binnen. Daar bekeek ik een paar sneakers en pakte drie dozen. Bij de kassa legde ik de dozen neer en het meisje achter de kassa trok haar wenkbrauwen op. 'Veel geld, zeker?' vroeg ze terwijl ze alles scande. 'Wat je veel noemt' lachte ik. Ze leek me te herkennen en snapte het al. Na afrekenen en het aangepakt te hebben, bedankte ik haar en liep de winkel uit. Ik besloot maar om naar Niall's appartement te gaan. Geen Niall. Wacht. Geen Niall? Niall was hier altijd wel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Alle twee? o_o ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {er zit ruzie bij bijde bands}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Niall James Horan
    "Nee!" Sis ik en ik loop weg. Waarom haat iedereen mij?! Wat doe ik fout? Zal ik zoals Zayn ook mijn account opheffen? #10ReasonsToHateNiall een wereldwijde trend! Ben ik zo erg?! Hebben ze medlijden?! Ik zucht en zie Zayn. "Sorry." Piep ik. "Je haat me nu ook zeker?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Natuurlijk niet! Ben je gek?!' riep ik uit. Ik trok Niall in een knuffel en hield hem daarna stevig bij zijn schouders vast. 'Luister is, Niall. Ik wil niet dat jij denkt dat iedereen je nu haat. Dat je Harry sloeg was fout, maar ik durf te wedden dat iedereen binnen een week het alweer vergeten is. Anders doe ik er wel wat aan' sprak ik hem toe. Ik keek naar Niall's computer en zonder te vragen ging ik ervoor staan. Ik logde in op Twitter, de afgelopen week had ik het alweer aangemaakt. Gefronst begon ik te typen. "Oh alstjeblieft zeg! Doe niet zo gemeen, iedereen heeft wel eens ruzie!" tweette ik, en daarna klikte ik op de trend. Wie had deze begonnen? Uiteindelijk kwam ik bij een meisje uit en liet nog een tweet achter. Deze keer minder aardig. Daarna sloot ik af en liet een zucht horen. 'Ik zal dalijk wel eens meer proberen te doen' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Uiteindelijk ging de deur weer open en keek ik zielig naar diegene die binnen gekomen was. Harry, maar direct veranderde mijn blik toen ik zag dat hij aan het huilen was, ik stond op, snelde naar hem toe en sloeg mijn armen om hem heen. 'Hey, ssh, wat is er?' Ik kneep mijn ogen dicht en probeerde erbij te blijven. Nu moest ik er even voor Harry zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you