• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor


    Okay. Dit jaar is de arena dus niet iets technisch van het Capitool. Geen nagebouwd landschap. Maar Rome, de bekende hoofdstad van Italië. Rome was vroeger al zeer bekend, maar zelfs in Panem kennen ze het nog. De enige plek die niet is vernield in de oorlogen. Eigenlijk is Panem niet het enige wat nog van de wereld over is.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Noah Shaw||Ollivander
    -Rosa Amore Diamond|glimmur

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Jayy Kilian von Monroe||Sikowitz
    -Diana Taylor Temple||xAmnesia||Dood

    District 3 [Technologie] :
    -Gregor Rose||Jandewasbeer||Dood
    -|| |Bloedbad|

    District 4 [Visserij] :
    -Dennis Cobus Adams||2012Hangover
    - Lauren Fiona Johnsen||Ruexx

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -Drew Jackson||foxfaceXXX||Dood
    -Indianna Laurens||xAvis

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -Peather Didier Butcher||Seaver||Dood
    -|| |Bloedbad|

    District 7 [Hout] :
    -Micheal Dumont||Nyan||Dood
    -Teaghan Anderson||Seaver

    District 8 [Textiel] :
    -|| |Bloedbad|
    -Leyla Moore||Nyan

    District 9 [Industrie] :
    -|| |Bloedbad|
    -Ariana Louisa Green||foxfaceXXX

    District 10 [Vee] :
    -|| |Bloedbad|
    -|| |Bloedbad|

    District 11 [Landbouw] :
    -Mason Jacob Springfield ||Ollivander
    -Fea Diona Hendrixs||2012Hangover||Dood

    District 12 [Steenkool] :
    -|| |Bloedbad|
    -Demitria Catherine Valentine||Bibble

    Er zijn niet echt regels, maar misschien zou je je aan een paar dingetjes willen houden:
    - Er komt een praattopic van de Roma Games, dus plaats daar alles wat je niet weet of niets met de Roma Games te maken heeft.
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]
    - Boven de post zet je je naam, district en de plek waar je je op dat moment bevindt.

    [Bijvoorbeeld: Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn]


    Btw wij trekken (ong) iedere week een loodje waarop staat wie er doodt gaat. Zo hebben wij even veel kans om dood te gaan als de rest. Het verhaal begint op het moment dat de tributen de arena in gaan. (dus het laatste moment met de stylist en dan de arena in)

    Dit is de kaart van de Arena In het midden is het Colloseum, met daarin de Hoorn des Overvloeds. Rechts van het Colossem is het Parco del Colle Oppio. Daar zijn veel bomen, goede verstopplaats en jaagplaatsen. Boven en links van het Colloseum is een spookstad, waar vroeger dus mensen woonden. Onder het Colloseum is een groot plein. De rest van wat je op de kaart ziet hoort niet bij de Arena.

    Rollentopic
    Praattopic
    Praattopic 2
    Speeltopic 2

    We trekken ong. elke vrijdag 1/2 lootjes!!

    Thanks!
    xx xAvis en Ruexx

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 18:40 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Caesar Flickerman || Capitol
    'Hallo Panem, hier is weer even een kleine tussenstand over hoe het met de tributen gaat in de Arena. Er is deze nacht 1 dode gevallen. Het is helaas Michael Dumont uit district 7. Hij is gedood door de beroeps. De beroeps zitten allemaal nog bij de Hoorn in het Colosseum, behalve Noah Shaw uit district 1. Hij zwerft nog steeds in zijn eentje rond in de spookstad. Natuurlijk zijn we heel erg benieuwd wat de rest van de beroeps hem achterna zullen gaan. Er zijn deze nacht ook weer nieuwe bondgenootschappen ontstaan. Bijna iedereen heeft wel een bondgenoot. Opvallend is dat Gregor Rose nog steeds in zijn eentje ronddwaalt. Ook Ariana Louisa Green en Drew Jackson hebben nog geen bondgenoot, maar wat niet is kan altijd nog komen. De meeste tributen bevinden zich in het Parco Del Colle Oppio of in de Spookstad. Het plein is opvallend leeg, waarschijnlijk omdat de tributen nog niet een nieuwe strijd aan willen gaan. De eerste zonnestralen beginnen te komen, dus schakelen we weer over naar de Arena.'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ariana Louisa Green II district 9 II Spookstad
    De eerste zonnestralen schenen door het bladerdek op mijn gezicht. Gisteren ben ik vroeg gaan slapen, waardoor ik nu meer dan genoeg energie heb om voedsel te zoeken. Terwijl ik mijn tactiek bepaal, maar ik mij klaar om zometeen op pad te gaan.
    Als ik een tijdje aan het lopen ben, begin ik me iets te realiseren. Ik weet niet veel van planten. Ik dacht dat het niet zoveel zou uitmaken in de arena omdat ik goed kon jagen, maar sinds ik hier ben heb ik(op de andere tributen na) nog geen enkel spoor van vlees gevonden. Ik begin wel zin te krijgen in een stukje vlees. Vooral die eend die ik laatst had gegeten. Dat was mijn laatste maaltijd voordat ik de arena in ging. Ik kan de eend bijna proeven.
    Ik schiet uit mijn gedachten als ik tegen een tak aan knal, en ik val op de grond. Ik moet mezelf inhouden niet te gaan vloeken. Er verschijnt een bult op mijn voorhoofd. Ik probeer het te negeren en loop verder. Waar dacht ik ook alweer aan? O ja, planten! Misschien heb ik wel een bondgenoot nodig die er iets meer van weet....


    imperfection is beauty

    Mason Jacob Springfield • District 11 • Bos, Parco Del Colle Oppio
    "Ik vind het goed zo, eerlijk gezegd vind ik dit hoog genoeg." zei Teaghan en plaatste haar hoofd tegen de stam. Mason kroop een aantal takken naar beneden zodat hij maar een tak van Teaghan verwijderd was. Hij scheurde een stuk van zijn shirt af en sprong toen op haar tak. "Hier, laat me je wonde verzorgen." Hij keek even Teaghan aan en keek toen naar de snee in haar zij. Op zich stelde het niet veel voor. Het deed vast meer zeer dan het eruit zag dus maakte Mason het stuk shirt wat nat met zijn eigen speeksel en bond die toen om Teaghans middel waarna hij terug een tak hoger kroop en daar de noten begon met pellen. "Dus nog iets interessants te vertellen?" vroeg Teaghan na een tijdje. Mason wierp haar een noot toe en stak er zelf één in zijn mond. Hij dacht even na maar kon niks bedenken. "Hoe ziet District 7 eruit?"


    kindness is never a burden.

    Rosa Amore Diamond || district 1 || Hoorn
    Lauren pakt de nachtkijker uit mijn handen en daarna zegt Lauren tegen mij dat ik maar moet slapen en dat ze me wel wekt als ik de wacht moet gaan houden als dat deze nacht aan bod komt. waarschijnlijk blijven Jayy en zij de hele nacht samen de wacht houden. ik kan inderdaad nu maar beter gaan slapen. ik neem de slaapzak mee en loop naar de hoorn. opeens bedenk ik me iets. ik draai me om en zeg tegen Jayy en Lauren: "willen jullie misschien de slaapzak hebben, jullie zitten buiten de hoorn en daar is het een stuk kouder dan hier binnen in de hoorn". ik wacht niet op antwoord en leg de slaapzak neer. daarna ga ik in de hoorn bij Diana en Dennis liggen te slapen.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    (Ik reageer morgen weer)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lauren Fiona Johnsen || District 4 || Colosseum, hoorn
    Eigenlijk is die slaapzak helemaal niet zo'n slecht idee. Dus ik loop weer terug naar de Hoorn en pak de slaapzak op die Rosa daar had neergelegd. Het is best wel koud, maar met slaapzak is het goed uit te houden. Een lange tijd houden Jayy en ik de wacht. Plotseling zie ik ineens een paar zonnestralen. Het wordt weer dag. Blij spring ik overeind en ren naar de anderen. 'Het is dag! Iedereen wakker worden.' gil ik de Hoorn in. Ik heb de eerste nacht ook overleefd en nu weet ik zeker dat ik kans maak om de spelen te winnen. Jayy en ik hebben de hele nacht de wacht gehouden, maar ik ben nog niet moe of zo. Ik heb wel honger, het is misschien wel een goed idee om wat te eten en te drinken en volgens mij hebben wij het meeste eten van iedereen. Dan pas merk ik hoe droog mijn haar aanvoelt. Het liefst zou ik nu gaan douchen, maar helaas hebben ze die hier niet neergezet. Misschien is hier ergens een waterpoel of zo, want ik zie er niet uit en dat is verschrikkelijk! Hopelijk stuurt mijn mentor wat shampoo want dat heb ik echt wel nodig.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [Ik ben weer terug van vakantie. Hoe kan ik het best reageren met Dennis en Fea?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    2012Hangover schreef:
    [Ik ben weer terug van vakantie. Hoe kan ik het best reageren met Dennis en Fea?]

    [de beroeps worden net wakker, dus Dennis denk ik ook. de beroeps zijn nog steeds bij de Hoorn. Fea heeft toch een bondgenootschap met Teaghan en Mason?]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ruexx schreef:
    (...)
    [de beroeps worden net wakker, dus Dennis denk ik ook. de beroeps zijn nog steeds bij de Hoorn. Fea heeft toch een bondgenootschap met Teaghan en Mason?]


    [Uh, jaah, maar ik weet niet zo goed waar die twee zijn, dus als ze dat even melden, kan ik inspringen ;')]

    Dennis Cobus Adams || District 4 || Colosseum/Hoorn
    'Het is dag! Iedereen wakker worden!' Doordat de Hoorn rond is, galmt de stem van Lauren lekker hard mijn oren binnen. Ugh, goed begin van de dag. Kreunend kom ik overeind en rek me uit. Daarna wrijf ik even over mijn ietwat pijnlijke rug van waarschijnlijk een verkeerde houding. Ik voel hoe mijn maag zachtjes knort en vraagt naar eten. Ik kom omhoog en loop de Hoorn uit, naar mijn districtspartner toe, Lauren.
    'Hey beauty.' Niet dat we wat hebben of dat ik daar op uit ben, ik hou er gewoon van om te flirten en meisjes te imponeren. 'Ging het wacht houden?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Bastard schreef:
    Mason Jacob Springfield • District 11 • Bos, Parco Del Colle Oppio
    "Ik vind het goed zo, eerlijk gezegd vind ik dit hoog genoeg." zei Teaghan en plaatste haar hoofd tegen de stam. Mason kroop een aantal takken naar beneden zodat hij maar een tak van Teaghan verwijderd was. Hij scheurde een stuk van zijn shirt af en sprong toen op haar tak. "Hier, laat me je wonde verzorgen." Hij keek even Teaghan aan en keek toen naar de snee in haar zij. Op zich stelde het niet veel voor. Het deed vast meer zeer dan het eruit zag dus maakte Mason het stuk shirt wat nat met zijn eigen speeksel en bond die toen om Teaghans middel waarna hij terug een tak hoger kroop en daar de noten begon met pellen. "Dus nog iets interessants te vertellen?" vroeg Teaghan na een tijdje. Mason wierp haar een noot toe en stak er zelf één in zijn mond. Hij dacht even na maar kon niks bedenken. "Hoe ziet District 7 eruit?"


    kindness is never a burden.

    2012Hangover schreef:
    [Ik ben weer terug van vakantie. Hoe kan ik het best reageren met Dennis en Fea?]


    |Fea was aan het fluisteren/praten met Mason maar omdat je toen op vakantie ging zijn Mason, Teaghan en Micheal ondertussen weggelopen, maar Micheal is vermoord geweest door de Beroeps. Fea, Mason en Teaghan hebben niet echt een bondgenootschap maar Mason en Teaghan zitten momenteel in een boom te praten en te eten. (; |


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    |Fea was aan het fluisteren/praten met Mason maar omdat je toen op vakantie ging zijn Mason, Teaghan en Micheal ondertussen weggelopen, maar Micheal is vermoord geweest door de Beroeps. Fea, Mason en Teaghan hebben niet echt een bondgenootschap maar Mason en Teaghan zitten momenteel in een boom te praten en te eten. (; |


    [Oh, ik kan het me vaag herinneren x'D Maar Fea sluipt wel achter die twee aan ofzo en stelt zich dan zelf voor of iets?]

    Fea Diona Hendrixs || District 11 || Bos
    Ik had gezien dat de jongen uit District 7 was vermoord. Of eigenlijk gehoord aan het kanon en daarna zijn gezicht aan de hemel. Bovendien had ik naar het gezicht van het meisje uit 7 gekeken vanuit een boom. Ik kon zien dat het haar verdrietig maakte, maar dat ze het zo veel mogelijk probeerde te verbergen. Daarna was ze samen met Mason weggelopen. Ik had ze gevolgd, van boom tot boom, op een afstandje. Nu bekeek ik ze, terwijl ze ook in een boom zaten. Mason trok iets van zijn shirt en boog daarna over haar heen. Geen idee wat hij aan het doen was. Ik besloot dat het nu wel veilig genoeg zou zijn om toenadering te zoeken op de twee. Het meisje zou toch niks tegen me beginnen op het moment, want volgens mij was ze gewond en daarbij zou Mason me hopelijk verdedigen. Ik sprong uit de boom en sloop naar die het tweetal. Op de grond zocht ik naar een eikel of een ander nootje, omdat daarna omhoog te gooien.
    'Heey, psst, hieronder.'

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:49 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    |De jongen van 7 is vermoord. Niet het meisje. (: |


    kindness is never a burden.

    Teaghan Anderson || District 7 || Bos, Parco Del Colle Oppio
    Ik keek toe hoe Mason een stukje van zijn shirt om de wond deed. Ik moest toegeven dat het vreselijk pijn deed nu er iets was wat het aanraakte, maar waarschijnlikjk was het wel beter. Hoe was het in district 7, of hoe zag het eruit. Ik wilde zeggen mooi, maar dat was niet zo. Ik vond het mooi, want het was thuis. Ik lachte even zacht om mijn eigen gedachte en keek naar Mason. "Als thuis, het ziet eruit als thuis." Antwoorde ik zacht en ging wat rechter op zitten.Ik hoorde iets onder ons en mijn eerste reactie was dat ik op sprong, om daarna wel weer naar mijn zij te grijpen. Ik keek even voorzichtig naar onder en slikte. "Wie is dat? Ze is ons gevolgd denk ik. Maar waarom?" Ik keek even opzij naar Mason hopend dat hij of een antwoord wist of zou weten wie ze was. Ik wist niet f ik wilde weten wie ze was, maar ze zag er vrij aardig uit. Toen herkende ik haar als het meisje van elf. "Is dat niet?" Vroeg ik nog zachter en fronste mijn wekbrauwen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nyan schreef:
    Leyla Moore ||8|| Spookstad
    "Dus, zo oud lijk je nog niet. En je was toch slim genoeg om een kelder in te vluchten, als je niet moest niezen was ik hier zo weggelopen dus je zit hier heel veilig. Maar waarom een kelder?" vroeg hij me dan.
    Ik haalde simpel mijn schouders op. "Ja ik ben nog maar dertien jaar."zeg ik op zijn eerste gedachte. "En ik vond een opening in de grond,daar heb ik me dan tussen gewurmt en dan me zo klein mogelijk gemaakt."antwoord ik dan nog steeds op een zachte stille toon.
    En het genies...Ik kan er niet echt veel aandoen,ik had iets vast en het kwam zomaar op.
    "En jij hebt een wapen?"vraag ik ookal zie ik niet echt goed wat het is.
    Ik had geen wapens of iets om me te verdedigen ,behalve de lege flessen die hier liggen.



    Peather Didier Butcher || District 6 || Spookstad
    Ik keek even rond en tilde hier en daar een lege fles op. Al zat ze hier goed, ze zou zich nog geen twee seconde uitgehouden hebben tegen een beroeps, but then again, die zouden hier niet zo snel komen. Ze vroeg of ik een wapen had en ik knikte. Ik realoseerde mij dat aangezijn ze de speer niet had gezien ze het knikken waarschijnlijk ook niet zou zien. "Ja, ik heb een speer." Zei ik en pakte hem weer vast. "Maar ik neem aan dat jij geen wapen heb of wel?" Vroeg ik daarna en deed een paar stappen dichterbij. We, of in ieder geval ik, moesten wel ooit opzoek naar eten en drinken. Ik wist niet hoelang het ging duren voordat we hier weg moesten om die twee dingen te zoeken, maar we zouden hier nog wel even zitten.


    We've lived in the shadows for far too long.