• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor


    Okay. Dit jaar is de arena dus niet iets technisch van het Capitool. Geen nagebouwd landschap. Maar Rome, de bekende hoofdstad van Italië. Rome was vroeger al zeer bekend, maar zelfs in Panem kennen ze het nog. De enige plek die niet is vernield in de oorlogen. Eigenlijk is Panem niet het enige wat nog van de wereld over is.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Noah Shaw||Ollivander
    -Rosa Amore Diamond|glimmur

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Jayy Kilian von Monroe||Sikowitz
    -Diana Taylor Temple||xAmnesia||Dood

    District 3 [Technologie] :
    -Gregor Rose||Jandewasbeer||Dood
    -|| |Bloedbad|

    District 4 [Visserij] :
    -Dennis Cobus Adams||2012Hangover
    - Lauren Fiona Johnsen||Ruexx

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -Drew Jackson||foxfaceXXX||Dood
    -Indianna Laurens||xAvis

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -Peather Didier Butcher||Seaver||Dood
    -|| |Bloedbad|

    District 7 [Hout] :
    -Micheal Dumont||Nyan||Dood
    -Teaghan Anderson||Seaver

    District 8 [Textiel] :
    -|| |Bloedbad|
    -Leyla Moore||Nyan

    District 9 [Industrie] :
    -|| |Bloedbad|
    -Ariana Louisa Green||foxfaceXXX

    District 10 [Vee] :
    -|| |Bloedbad|
    -|| |Bloedbad|

    District 11 [Landbouw] :
    -Mason Jacob Springfield ||Ollivander
    -Fea Diona Hendrixs||2012Hangover||Dood

    District 12 [Steenkool] :
    -|| |Bloedbad|
    -Demitria Catherine Valentine||Bibble

    Er zijn niet echt regels, maar misschien zou je je aan een paar dingetjes willen houden:
    - Er komt een praattopic van de Roma Games, dus plaats daar alles wat je niet weet of niets met de Roma Games te maken heeft.
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]
    - Boven de post zet je je naam, district en de plek waar je je op dat moment bevindt.

    [Bijvoorbeeld: Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn]


    Btw wij trekken (ong) iedere week een loodje waarop staat wie er doodt gaat. Zo hebben wij even veel kans om dood te gaan als de rest. Het verhaal begint op het moment dat de tributen de arena in gaan. (dus het laatste moment met de stylist en dan de arena in)

    Dit is de kaart van de Arena In het midden is het Colloseum, met daarin de Hoorn des Overvloeds. Rechts van het Colossem is het Parco del Colle Oppio. Daar zijn veel bomen, goede verstopplaats en jaagplaatsen. Boven en links van het Colloseum is een spookstad, waar vroeger dus mensen woonden. Onder het Colloseum is een groot plein. De rest van wat je op de kaart ziet hoort niet bij de Arena.

    Rollentopic
    Praattopic
    Praattopic 2
    Speeltopic 2

    We trekken ong. elke vrijdag 1/2 lootjes!!

    Thanks!
    xx xAvis en Ruexx

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 18:40 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Mason Jacob Springfield • District 11 • Bos, Parco Del Colle Oppio
    "Als thuis, het ziet eruit als thuis." antwoordde Teaghan en Mason moest grinniken. "Maar hoe ziet 'thuis' eruit? Kun je het beschrijven voor mij?" vroeg hij gretig en keek Teaghan enthousiast aan. Maar ze schoot overeind in plaats van te antwoordden waarna ze naar haar zij greep. "Wie is dat? Ze is ons gevolgd denk ik. Maar waarom?" Mason ging over de dikke tak hangen en staarde naar beneden waar hij een figuur zag staan. Het was Fea! "Is dat niet?" vroeg Teaghan zacht en Mason knikte nog enthousiaster dan hij al was waarna hij uit de boom klauterde en Fea meteen een knuffel gaf. "Fea! Waar zat je de hele tijd? Ik heb je niet gezien sinds het Bloedbad." zei Mason onmiddellijk. "Wil je erbij? Ik heb noten en we waren net aan het praten over District 7. Ik heb een bondgenootschap met het meisje uit dat District. Ze heet Teaghan en ze is erg aardig. Eerst was de jongen er ook maar die werd vermoord door de Beroepstroep," ratelde hij aan een stuk door.


    kindness is never a burden.

    Bibble schreef:
    Demitria Catherine Valentine || District 12 || Bos, dunno

    " Wie is het?" riep Indy naar me en ik keek om me heen. Ik wist even niet waar ik heen moest kijken. "Kom snel in de boom! En wees stil! Het zijn de beroeps, ze hebben hem met een zwaard - " Stopte ze en ze kreeg tranen in der ogen. "Indy? Niet huilen! Dan ga ik ook huilen..." Zei ik zachtjes en ik klom langzaam de boom in. Ik voelde me slaperig en ik gaapte. Langzaam vielen mijn ogen dicht...


    Indianna Laurens || District 5 || Bos, Parco del Colle Oppio
    Ohnee... wat voelde ik me nu zwak. HOE kon ik gaan huilen? Sponsors kon ik nu wel vergeten. Think about happy things.. happy things... maar wat was happy? De laatste tijd was niet echt happy. Er zijn geen leuke dingen gebeurt, er waren geen superaardige mensen die ik vertrouwde, of toch wel..
    Larry! Hij zat nu vast te kijken hoe ik die stomme tranen wegveegde. En mijn zusje.. Charlotte.. ze mocht me niet zien huilen.
    'Sorry Demi,' zei ik snel, maar ze was al in slaap gevallen. Ik zuchtte en keek door het bladerdek. Het was al licht, wat ik gek vond. Naar mijn idee was het nog maar net avond. Beneden zag ik geen andere tributen meer, dus het leek me veilig genoeg om snel wat groenten te zoeken voordat Demitria wakker werd.


    :)

    Lauren Fiona Johnsen || District 4 || Colosseum Hoorn
    Aan de rest van de beroeps te zien, merk ik dat ik misschien iets te druk was met het wakker maken. Meteen moet ik in mezelf lachen, tja ik ben waarschijnlijk niet de eerste persoon die ze willen zien als ze net wakker worden en het is natuurlijk ook nog vroeg. Alleen Dennis lijkt nog steeds helemaal zichzelf te zijn en begint meteen te flirten. Ik weet dat hij het niet meent en dat hij dat gewoon bij iedereen doet. Daar ben ik gauw genoeg achter gekomen tijdens het trainen. Toch besluit ik er maar gewoon op in te gaan, omdat hij waarschijnlijk de enige zal zijn die aardig zal doen. De rest is te veel bezig met de spelen. Dus antwoord ik met: 'Hi schat. De wacht houden was heel gezellig met Jayy. Lekker geslapen?'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Leyla Moore||8|| Spookstad
    "Ja, ik heb een speer."zei hij."Maar ik neem aan dat jij geen wapen heb of wel?"vroeg hij dan en ik schudde mijn hoofd,maar aangezien hij me niet kan zien zeg ik "Nee ,ik heb geen wapen of rugzak."mompel ik zacht en zie vaag lichtstrak-len de kelder een beetje verlichten.
    Ik vreesde ervoor dat de beroeps op pad zouden gaan."Maar ik kan wel deze oude flessen gebruiken."zeg ik dan.
    "Hoeveel mensen zijn er eigenlijk nu dood?"vraag ik hem dan,ik had er een paar geteld gisteren,maar ik ben niet zeker of ik ze allemaal had.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosa Amore Diamond
    "hi schat, de wacht houden met jayy was heel gezellig lekker geslapen" hoor ik terwijl ik wakker word. ik weet dat het Lauren is die dat zegt en waarschijnlijk tegen haar districtgenoot Dennis. daarna hoor ik iedereen mopperen dat Lauren hun zo luid wakker heeft gemaakt. ze heeft dus iedereen wakker geroepen en ik word wakker omdat ze tegen Dennis praat. ik wist altijd al dat ik raar was. omdat ik weet dat Lauren tegen Dennis praat antwoord ik haar, om hun te pesten: "ja hoor ik heb heerlijk geslapen, gaat het goed met jullie" ik weet dat het met niemand echt goed gaat in de arena maar je moet toch iets als je opgesloten zit.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Ruexx schreef:
    Lauren Fiona Johnsen || District 4 || Colosseum Hoorn
    Aan de rest van de beroeps te zien, merk ik dat ik misschien iets te druk was met het wakker maken. Meteen moet ik in mezelf lachen, tja ik ben waarschijnlijk niet de eerste persoon die ze willen zien als ze net wakker worden en het is natuurlijk ook nog vroeg. Alleen Dennis lijkt nog steeds helemaal zichzelf te zijn en begint meteen te flirten. Ik weet dat hij het niet meent en dat hij dat gewoon bij iedereen doet. Daar ben ik gauw genoeg achter gekomen tijdens het trainen. Toch besluit ik er maar gewoon op in te gaan, omdat hij waarschijnlijk de enige zal zijn die aardig zal doen. De rest is te veel bezig met de spelen. Dus antwoord ik met: 'Hi schat. De wacht houden was heel gezellig met Jayy. Lekker geslapen?'


    Dennis Cobus Adams || District 4 || Colosseum/Hoorn
    'Hi schat. De wacht houden was heel gezellig met Jayy. Lekker geslapen?' Ik glimlachte speels naar haar, wanneer ze antwoordde. Natuurlijk wist ik dat ook zij het niet meende, maar deze gezelligheid zou ons allebei op de been houden en uiteindelijk was zij degene die ik het meest kon vertrouwen. Nog steeds niet 100%, maar toch meer dan de anderen.
    'Ja hoor, ik heb heerlijk geslapen, gaat het goed met jullie?' Ik draaide me om naar het geluid, wat afkomstig bleek van Rosa, vanuit de Hoorn. Ik besteedde er echter niet meer aandacht aan en draaide me weer terug, met mijn rug naar de Hoorn. Naar Lauren draaide ik even met mijn ogen, waarna ik mijn stem extra verhief om Rosa wat te pesten.
    'Super. Mooi weer vandaag, prima dag om te moorden, niet waar?' Ik meende het ook echt, nu ik hier in de Arena stond, wilde ik ook echt doen waar ik jarenlang voor getraind had. Ik verschoof wat extra en ging dicht tegen Lauren aanstaan en legde mijn hand om haar heup. 'Vind je niet?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Lauren Fiona Johnsen || District 4 || Colosseum, Hoorn
    "Ja hoor ik heb heerlijk geslapen, gaat het goed met jullie" Ik draai me verbaasd om. Wie zei dat? Dan kom ik erachter dat het Rosa was. Ik schiet in de lach, af en toe kan Rosa best geniale dingen zeggen. Dennis rolt met zijn ogen, waardoor ik bijna al weer in de lach schiet. Volgens mij kan het nog best gezellig worden hier met de beroeps. Al zeggen Jayy en Diana niet veel, maar die zijn gewoon te veel bezig met het winnen van de spelen. Dan zegt Dennis: 'Super. Mooi weer vandaag, prima dag om te moorden, niet waar?' Aan zijn stem kan ik horen dat hij het meent. We hebben natuurlijk ook ons hele leven getraind voor de spelen. Dan gaat hij nog wat dichter tegen mij aan staan en slaat een arm om mijn heup. Even sta ik in tweestrijd. Zal ik zijn arm laten liggen of van mij af slaan? Voor ik een keuze heb kunnen maken vraagt hij: 'Vind je niet?' 'Natuurlijk,' zeg ik.'Vandaag wordt weer een mooie dag.' Ik geef een speels tikje tegen zijn arm en maak zijn arm los. Dan probeer ik de slaapzak weer in de rugzak te krijgen, wat me natuurlijk nooit in één keer gaat lukken. 'Wat gaan we doen vandaag?' vraag ik aan niemand in het bijzonder.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Dennis Cobus Adams || District 4 || Colosseum/Hoorn
    Ik grinnik door Laurens lach, die aanstekelijk werkt en haar afwijzing tegen over mij door mijn arm weg te duwen. Maakt ook niet uit, meisjes die afstandelijk doen, zijn altijd leuk.
    'Wat gaan we doen vandaag?' vraagt ze, terwijl ze ondertussen een slaapzak in een rugzak probeert te proppen.
    'Wat dacht je van eten? Ik heb honger.' Ik kijk ook de rest vragend aan, wat zij van mijn voorstel vinden, maar eerlijk gezegd boeit me dat niet zoveel, ik zou toch wel te eten krijgen, of zij dat nou goed vinden of niet. Daarom loop ik alvast naar onze voedselvoorraad, achterin de Hoorn.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Lauren Fiona Johnsen || District 4 || Colosseum, Hoorn
    Natuurlijk is Dennis weer de eerste die op mijn vraag reageert, ´Wat dacht je van eten. Ik heb honger.´ Hij gunt ons niet veel tijd om te reageren en loopt gewoon naar onze etensvoorraad toe. Zelf heb ik ook honger en ik heb ook geen zin om te wachten tot de rest helemaal wakker is. ´Goed idee´ roep ik naar Dennis, terwijl ik achter hem aan ren. Het is ook wel fijn om even met hem alleen te kunnen praten zonder dat de rest het allemaal meteen hoort. Ik heb echt zin in eten en pak meteen het allereerste van de stapel. Het zijn stukjes gedroogd fruit. Alleen de gedachte eraan maakt me al hongerig, dus ik stop meteen drie stukjes in mijn mond. ´Wil jij ook wat?´ vraag ik aan Dennis. ´Het is echt heel lekker. Is hier btw ook ergens een waterpoel ofzo? Ik voel me echt heel smerig, kijk mijn haar dan!´ Mijn haar zit vol klitten en er zit zelfs wat bloed in van andere tributen. Het zou echt fijn zijn om me even te douchen, maar het Capitool heeft vast geen douches met lekker geurende shampoo in de Arena geplaatst.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Peather Didier Butcher || District 6 || Spookstad
    ik draaide even een rondje om de heel kamer te bekijken en telde in mijn hoofd de doden. Het waren er vrij veel, maar ik vond twee doden al veel. Ik dacht acht, maar ik kon het ook mis hebben. Ik had niet heel goed opgelet of ik schoten hoorde, maar was vooral met mijn eigen gedachte bezig. Ik was iets te vaak met mijn eigen gedachte bezig. "Ik dacht acht." Mompelde ik en ging tegen het muurtje aan zitten. Ik voelde mij vreselijk, maar dan ook echt gewoon vreselijk. Ik zakte iets meer ondeuit en keek het naar het meisje. "Maar ik kan het mis hebben." Zei ik zacht. Ik had de neiging om te bewegen, maar elke keer als ik dan ook echt wilde bewegen deed het pijn, dus bleef ik maar zitten waar ik zat.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Leyla Moore ||8|| Spookstad
    "Ik dacht acht." mompelde hij en ging tegen een muurtje zitten.
    "Maar ik kan het mis hebben." zei hij zacht en ik zuchte even,waaronder dus mijn districs partner."Ik wil naar huis."mompel ik zacht,ik had amper geslapen en ik wist dat de beroeps waarschijnelijk de arena gingen onderzoeken vandaag.Ik kreeg de rillingen toen ik terug dacht aan mijn district parten ,waar een mes door zijn keel zat. De kans dat zoiets bij mij gebeurd is ook groot.µIk kijk even naar P,door het licht die de kelder lichtjes verlicht kon ik zijn gezicht nu wel zien en ook zijn speer."Heb jij al iemand vermoord?"vroeg ik hem zacht.Ik ging waarschijnelijk ook ooit iemand moeten vermoorden om mezelf te redden,maar ik ben echt kansloos.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Drew Jackson II 5 II Parco del Colle Oppio
    Langzaam word ik wakker en open mijn ogen. Ik wil opstaan als ik meteen een steek aan mijn arm voel. De wond die ik gisteren opgelopen heb is er alleen nog maar erger aan toe. Het ziet er ontstoken en dik uit, maar niet dodelijk. Ik pak mijn spullen geïrriteerd in.
    Na een tijdje te lopen naar een goede schuilplaats voor vanavond bedenk ik me dat mijn rugzak wel wat camouflage kan gebruiken. Ik ga op mijn knieën zitten en veeg de bladeren weg zodat ik bij de aarde kan. Terwijl ik het goedje op mijn rugzak smeer begint er een lichtje te branden. ''Het is modder!'' fluister ik. En waar modder is, is water! Opgevrolijkt kijk ik om mij heen en zie niet veel later een klein poeltje water. Ik vul mijn waterfles een laat het over mijn wond van mijn wond glijden. Meteen voelt het al beter. daarna vul ik de fles opnieuw, zuiver het water en stop het in mijn tas. Ook zoek ik wat wordtels om te eten. Opgefrist loop ik opnieuw verder, opzoek naar een veilige schuilplaats...


    imperfection is beauty

    Ariana Louisa Green II 9 II Spookstad>>Parco del Colle Oppio
    Terwijl ik in een rap tempo doorgelopen heb, heb ik een eekhoorn te pakken gekregen en aan mijn riem gebonden. Ik zou hout moeten vinden voor een vuurtje, en dat moest ik ook nog wel met het daglicht doen, want s'avonds konden de beroeps je gelijk vinden en dan ben je het haasje. Maar hout zie ik niet in dit verlaten dorp dus moet ik een soort bos vinden.
    In de verte zie ik de eerste bomen. Er verschijnt een lach op mijn gezicht. Ik loop eerst nog even door omdat het hier niet genoeg beschut is om te verstoppen. Mijn eerste slaapplaats was dat ook niet, maar toen had ik ook geen andere keus. Mijn zintuigen staan allemaal op scherp als ik een stem hoor. Ik draai mijn hoofd in de richting van de stem en kijk of ik iemand zie...


    imperfection is beauty

    Indianna Laurens || District 5 || Bos, Parco del Colle Oppio
    Beneden was inderdaad niemand te zien. Ik sloop wat rond en plukte bessen van struiken die ik herkende. Aalbessen, vlierbessen, en zelfs bramen, wat gek was voor deze tijd van het jaar. Ook vond ik een plek met bosaardbeien, die genoeg zon kregen door een kleine opening van het bladerdek om te kunnen groeien. Tevreden met het fruit liep ik weer terug terwijl ik zoog op een bosaardbei. Vanbinnen zat vocht, wat mijn dorst wat leste.
    Opeens stond ik stil. Ik zou zweren dat ik wat had gehoord. Maar hoewel ik naar mijn gevoel wel tien minuten daar wachtte en me niet verroerde, merkte ik niks meer op. Ik ademde uit en liep weer verder, maar tot mijn schrik hoorde ik weer wat. Ik draaide me om en daar stond een van de vrouwelijke tributen. Het meisje van 9, dacht ik. Haar naam wist ik niet, ik had me nooit echt geïnteresseerd in haar. Maar ik zag de speer in haar handen.
    'Als je bent gekomen om te vermoorden, doe het nu dan en een beetje stil alsjeblieft, anders komen de beroeps je halen,' zei ik maar, want als ze dat echt van plan was, kon ik haar toch niet tegenhouden. Zonder wapens was ik weerloos.
    'Besje?' ik stak mijn hand met bessen uit. Het leek me beter om met een glimlach te sterven. Minder zwak, op de een of andere manier.


    :)

    Peather Didier Butcher || District 6 || Spookstad
    Ik schudde meteen mijn hoofd en slikte. Ik en iemand vermoorden was nou geen geweldige combie. Ik was zelf njiet dapper genoeg om mijn distict genootje te redden, mar was er meteen vandoor gegaan. Ik sloeg mijn ogen neer en keek even om mij heen. Geweldig was dit gewoon. Ik zat in een huis in Roma, deed mee aan the honger spelen en alles waar ik aan kon denken was hoe een lafaard ik wel niet was. Ik keek L. even aan. "Nope en gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren." daarna liet ik mijn blik afglijden naar het plafon. Het was niet interessant, maar ik kon beter nadenken zo. "Jij?" Vroeg ik zacht. Ik wist het antwoord al en daarom besloot ik de vraag anders te stellen. "zou jij iemand kunnen vermoorden?"


    We've lived in the shadows for far too long.