• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Dinaggo -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine xTomlinster ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes ArriverDat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    ( Op dit moment heb ik teveel energie om te slapen, maar denk dat het niet heel lang meer duurt...als ik morgen te lang lig te slapen dan krijg ik ruzie x'D)


    {Ik ben ook klaarwakker maar heb morgen nog school dus zal vroeg op moeten staan ): We RPG'en gewoon gezellig door XD}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ( Echt morgen nog school? Wij hebben alleen kerstviering maar lig al een week ziek op bed dus eigenlijk heb ik al vakantie x'D Ja daar ben ik het mee eens (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    ( Echt morgen nog school? Wij hebben alleen kerstviering maar lig al een week ziek op bed dus eigenlijk heb ik al vakantie x'D Ja daar ben ik het mee eens (: )


    (Ja, medelijden met mezelf! Ik moet nog 4 x 50 minuten en ben dan om kwart voor 12 uit... maar laten we het zo doen; tot 3.00 ben ik online, daarna ga ik pitten. Oké?)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ( Ahhh heb medelijden met je maar gelukkig is het nog wel dat je vroeg uit bent...goed plan en dat doen we (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    ( Ahhh heb medelijden met je maar gelukkig is het nog wel dat je vroeg uit bent...goed plan en dat doen we (: )


    (Dan heb ik 3 uur en 10 minuten om te slapen... Kut school! Ik zou wel een nachtje over willen, maar dan flikker ik op school in slaap en in nablijven heb ik ook niet zoveel zin... Maar in de vakantie zal ik heel veer RPG'en! )


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ( Dat is niet heel veel en niet echt handig om op school in slaap te flikkeren en dan ook nog is na te moeten blijven...is goed en trouwens morgen na school is er ook weer een dag of niet?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ailleen Eliza Valentine
    'Ik ben blij dat je er op dit moment anders over denkt' zeg ik en kan het niet helpen om even tegen zijn lippen te glimlachen als hij ze weer op die van mij drukt. 'Ik vind alles goed zolang jij maar in de buurt bent, en zou zeggen kies maar wat we gaan doen.' Ik grinnik door zijn wenkbrauwwiebel en druk snel nog een kus op zijn lippen voor ik weer mee word getrokken naar een kamer. 'Daar kan ik wel voor zorgen' zeg ik lachend en draai de deur op slot waarna ik de sleutel in mijn zak stop. Ik kijk Niall grijnzend aan als hij me mee trekt in zijn val wat er voor zorgt dat ik boven op hem terecht komt. 'Als het aan mij ligt wel..maar hoe denk jij erover?' Deze keer kijk ik hem ook vragend aan. Ik hem zacht terug en heb nog steeds het idee dat ik droom. 'Geen woorden die je kunnen beschrijven, Nialler, je bent gewoon perfect'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    ( Dat is niet heel veel en niet echt handig om op school in slaap te flikkeren en dan ook nog is na te moeten blijven...is goed en trouwens morgen na school is er ook weer een dag of niet?)


    (volgens de Maya's niet (; )


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ( Nee okeey maar volgens mij hebben ze zich vergist (: het is niet het einde van de wereld maar de week en ook bijna van het jaar)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Ik druk mijn lippen op de hare. "Antwoord gekregen?" Ik begin haar te kietelen en geef haar pesterige kusjes in haar nek. "You're mine!" Ik maak een zuigzoen in haar nek. "En iedereen mag het weeten." Glimlachend kijk ik haar aan. Awesome, gorgeous and fantastic... That's my little snowflake. "I love you!" Ik ga boven haar hangen. "Wat zullen we eens doen?" Ik kijk even naar haar. "Jij nog iets leuks?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    xTomlinster schreef:
    ( Nee okeey maar volgens mij hebben ze zich vergist (: het is niet het einde van de wereld maar de week en ook bijna van het jaar)


    (miss moet ik toch maar slapen, mijn ogen flikkeren dicht terwijl ik nog hyper ben. logica!)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    (miss moet ik toch maar slapen, mijn ogen flikkeren dicht terwijl ik nog hyper ben. logica!)


    ( haha is goed en slaap lekker dan (: Het klinkt wel heel erg logisch,...ik maak mijn reactie nog even af en ga dan toch ook slapen )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    (...)

    ( haha is goed en slaap lekker dan (: Het klinkt wel heel erg logisch,...ik maak mijn reactie nog even af en ga dan toch ook slapen )


    (ik wacht wel op je reactie, dan lees ik hem en gaan we lekker slapen! Sweetdreams alvast)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    (ik wacht wel op je reactie, dan lees ik hem en gaan we lekker slapen! Sweetdreams alvast)


    ( Is goed en ergens klinkt het best goed om te slapen (: Sweetdreams alvast )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ailleen Eliza Valentine

    Zijn antwoord was duidelijk als hij zijn lippen op de mijne drukt. 'Je antwoord is meer dan duidelijk.' Een vrolijke lach verlaat mijn mind als hij me begint te kietelen, en bijt heel even op mijn lip als hij pesterige kusje in mijn nek geeft. Deze combinatie is echt oneerlijk. 'And you're mine.' Ik voel hoe Niall een zuigzoen in mijn nek maak, en blijkbaar heeft hij nu mijn zwakke plekken al gevonden. 'Daar heb ik niet heel veel aan toe te voegen.' Met een vrolijke twinkeling in mijn ogen kijk ik Niall aan. Mijn woorden van net meen ik, want hij is ook perfect. 'I love you too' Ik druk een kus op zijn neus als hij boven me hangt. 'Suprise me' zeg ik met een oschuldig glimlach. 'Ik weet dat jij hartstikke leuk bent.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer