• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Dinaggo -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine xTomlinster ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes ArriverDat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah'
    Louis en Liam)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Nooooh, mijn persoon is eerste D:]

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    ( Serieus bij Lou en Hazz?? Ik heb medelijden met Niall )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Arriver schreef:
    [Nooooh, mijn persoon is tweede D:]


    (??)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Nouen, hij wou toch naar zijn vrienden ^.^]


    That is a perfect copy of reality.

    Niall James Horan
    Het kan me niet schelen dat de jongens er zijn. "Laat me hieruit! Ik ben echt niet bang voor jullie stelletje idioten! Het is een meisje! Straf mij dan als je lef hebt!" Ik bonk tegen de deur en geef me niet over. Na een tijdje richt ik me op de jongens. "Dus, goede locatie hea? Ik wil hier volgend jaar ook heen, krijg ik weer zoiets op mijn arm!" Ik laat ze de tekst zien. "Stoer hoor! Laat je zien!" Ik bonk weer op de deur. "Ailleen! Kun je me horen?!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    xTomlinster schreef:
    ( Serieus bij Lou en Hazz?? Ik heb medelijden met Niall )


    {Wat zijn die twee aan het doen?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ( Hazza stond op de gang, want die was de koffer met kleding van Lou aan het halen en Lou zat alleen op de slaapkamer)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    ( Hazza stond op de gang, want die was de koffer met kleding van Lou aan het halen en Lou zat alleen op de slaapkamer)


    {Waarom dan die medelijden?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ( Lees pagina 5 en je zult het begrijpen)

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:10 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    ( Lees pagina 5 en je zult het begrijpen)


    {Kill me! Of beter gezegd, Kill Niall!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ailleen Eliza Valentine
    Ik kijk angstig naar Niall die de kamer word uitgesleurd door iets en op dit moment gingen allerlei gedachten door me heen. Maar degene die toch steeds weer terug kwam is wat er hier aan de hand was en waar Niall was. Al snel word door het geschreeuw duidelijk dat hij in de kamer hiernaast zat en bijt op mijn lip. Er moet een manier zijn om hier weg te komen ook al zit alles dicht. 'Wat wil je van mij of beter gezegd van ons?' vraag ik als mijn naam ergens klinkt, maar heb er al snel geen aandacht meer voor. 'Niall? Niet heel goed, maar ik hoor je nog wel'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Camille
    ik zucht en ik keer terug naar Niall, ik haal hem uit de kamer en leg hem op de gang. Ik ga weer naast hem zitten en zeg sorry. Dan pak ik mijn mesweer en geef ik hem nog wat meer sneeën. Dan laat ik me heel even zien en verdwijn ik weer naar Melody. 'En Melody, what shall we do right now? Weggaan of hierblijven?' vraag ik aan haar.


    That is a perfect copy of reality.

    nessje schreef:
    (...)

    {Kill me! Of beter gezegd, Kill Niall!}


    ( Dat bedoelde ik dus...ik heb medelijden met hem (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Melody Serena Lockwood

    Ik kijk naar Camillle en kan eigenlijk niet anders dan grijnzen. Het is gewoon geweldig om te zien en dit was een stuk leuker dan vanmiddag bij Harry en Louis. Ik haal mijn schouders op en denk na. 'Opzoek naar ons volgende slachtoffer en haar eens bang maken? Ze is toch bang voor ons dus dat word lachen en dan komen we straks hier wel weer kijken. Niet dat er hier nog veel zal gebeuren aangezien ze beide bang zijn en in een andere kamer zitten.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer