• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    En wat nou als de school geen geld heeft en je in groepjes van 2 geld moet inzamelen. Meschien wel met je grootste vijand, Maar misschien wel met je grootste liefde? Een verhaal van liefde en kwaad. En uiteindelijk komt het toch allemaal goed toch?




    Personages:
    Meisjes max 9. max 4 cheerleaders!
    -Kyra Rose Iglesias ll Captein Cheerleader ll Malino-
    -Chiara Bella Love ll Co Captein Cheerleader ll Damnbieber-
    - Madelaine 'Maddie' Louise Lockwood ll Cheerleader ll Zianourryx-
    -Ebony Felicia Keynes ll Muzikant ll Unchained-
    - Ellis Rosalie Smith ll Onopvallend ll Coockies-
    -Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll Seaver-
    -Lynn Amilie Mc.Down ll Cheerleader ll Nyan-
    -Anastasia Eleanor Walters ll Nerd ll DreamWishes


    Jongens max 9. Max 4 jocks!Badboys zijn genoeg
    - Austin Sam Henderson ll Muzikant ll Seaver-
    -Tyler Jay Iglesias ll QuaterBack ll Malino-
    -Beau James Sykes ll Nessje-
    -Rayn Oliver Larouffe ll Jock ll Nyan-
    - Zac William Smith ll Badboy ll Coockies-
    -Tyler Sky Draw ll Captein Footballteam/Badboy ll DamnBieber-
    - Benz Jamiro Dallas ll Muzikant ll DreamWishes
    -Jay Mason Connor ll Onopvallend ll Mindbreaker


    We kunnen ook beginnen met een gelijknamige indeling maar dan wel meer dan 7 ---- Wij maken de groepjes maar later in het verhaal kan het veranderd worden of kan je een andere partner vragen. -- Emo's, nerds of Onopvallend asjeblieft als je een nieuw karakakter maakt!!
    Indeling in gedachten:
    -Zac en Chiara
    -Tyler J. en Anastasia
    -Tyler S. en Ruby
    -Austin en Lynn
    -Rayn en Ebony
    -Beau en Madelaine
    -Ellis en Benz
    -Kyra en Jay




    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karaktar
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend:
    Extra:

    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Geen sneltrein
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 persornage´s. Dan wel 1 jongen en 1 meisje
    -We sluiten niemand buiten!
    -Nieuwe topics aanmaken alleen Malino en Damnbieber

    Dit topic is al eerder gemaakt maar doodgelopen. Topicidee is van Malino

    We beginnen dat jullie in de klas komen en de leraar (Ik) vertel wat er aan de hand is.

    Klasrooster:


    8:00 Mentor uur
    8:30 Engels
    9:00 Kunszinnige vorming
    10:30 pauze
    10:45 Mens en maatschapij
    11:15 Frans
    11:45 Scheikunde
    12:15 Biologie
    12:45 pauze
    13:15 Geschiedenis/Aadrijkskunde
    13:45 Duits
    14:15 Drama/muziek.


    De kinderen zitten op een soort van kostschool. Het aantal variert -- Je hoeft elkaar nog niet goed te kennen want de voorgaande jaren sliep je per 1

    Kyra, Madelaine, Chiara en Lynn Hut 1 ookwel bekend als paars
    Ruby, Ebony en Anastasia Hut 2 ookwel bekend als hut rood
    Ellis en Lillith Hut 3 ookwel bekend als hut roze

    Tyler J. en Rayn Hut 4 ookwel bekend als hut groen
    Zac en Tyler Hut 5 ookwel bekend als hut blauw
    Benz, Austin en Beau Hut 6 ookwel bekend als hut geel
    Mason en Jay Hut 7 ookwel bekend als hut oranje
    Feesthut ookwel bekend als hut grijs
    -Je ziet je ouders in het weekend daardoor kom je maandag althijd vanf huis af

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 18:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Tyler Jay Iglesias


    'Hmmm, waarschijnlijk wel.' zegt ze, en ik grinnik kort. 'Wat zijn dan jouw "types"?' vraagt ze, en ik kijk haar lachend aan. 'Zo zo, beetje nieuwschierig?' lach ik. Ik denk even na, 'gewoon, meiden waarmee je tenminste een goed gesprek kan voeren, niet echt heel dom en die er natuurlijk wel goed uit zien' lach ik. 'Daarom zijn de cheerleaders al niks voor mij' grinnik ik. Ik kijk haar weer aan en zie dat ze grijnst. 'Ik denk het wel niet.' zegt ze grijnzend en ze bijt op haar lip. Ik lach even zacht, 'ik wil geen hartaanval ofzo krijgen midden in de klas.' lach ik en krab even in mijn nek..


    El Diablo.

    Beau James Sykes
    "Maar vertel eens de dingen die handig zijn om van tevoren nog te weten. Tenminste als die er zijn." Zegt ze waarop ik bedenkelijk knik. "Ik hou van muziek, ben een vreetzak. Sport is voor mij op de derde plek en ik haat mensen die van het lik-mijn-vestje fonds afkomen." Som ik kort op, zoveel interessants is er nou ook weer niet over mij. "En jij dan?" Vraag ik dan maar, aangezien we over mij al uitgepraat zijn. Als ze meer wil weten moet ze het maar persoonlijk gaan vragen. "Eten, zeker weten" Antwoordt ze vrolijk terwijl ze mij aankijkt en ook de tas over haar schouder hangt. Ik grijns en loop richting de deur. "Lets go then!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rayn Oliver Larouffe ll Jock
    Ze keek snel weg toen ze doorhad dat haar gestaar eng begon te wordenOs staarde ze ergens anders naar?Misschien wel die domme snee ."Nee," antwoorde ze dan en een zachtte zucht verliet mijn lippen.
    "jij wel?" vroeg ze me dan en ik schudde mijn hoofd waardoor mijn haar een beetje in de war kwam te zitten."Nope en ik heb er ook geen zin in."zeg ik ook eerlijk en ga dan met een hand door mijn blonde haren ,zodat ze minder verward zouden zitten.Ze begon wat op haar been te tokkelen,waardoor mijn voorgevoel wat versterkt.
    "Oh en jij speelt muziek toch?"vroeg ik dan nog aan haar. Ik hoopte eigenlijk van wel en ook hoopte ik dat ze geen nerd was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ebony Felicia Keynes
    Ik hoorde hem zacht zuchten en daarna zei hij dat hij ook geen idee had en dat hij er niet eens zin in had. Ergens kon ik hem wel begrijpen, ik dacht dan ook dat niemand er zin in had. Teon merkte hij dat ik wat aan het spelen was op mijn been en vroeg hij of ik muziek speelde. "Ja, piano," antwoordde ik hem, "en jij speelt football, toch?" zei ik met een ietwat onzekere ondertoon. Ik was bijna zeker dat het zo was, maar ik kon er altijd naast zitten. Ik was dan ook niet zo'n nerdje dat alles wist.


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Madelaine Louise Lockwood
    Hij knikt bedenkelijk. "Ik hou van muziek, ben een vreetzak. Sport is voor mij op de derde plek en ik haat mensen die van het lik-mijn-vestje fonds afkomen." Somt Beau kort op. Een 'Hmm' geluid verlaat mijn mond. 'Ik kan niet zonder dansen, muziek en natuurlijk mijn vrienden, ook kan je me altijd wakker maken voor eten en haat dezelfde mensen als jij haat. Die mensen daar zijn geen woorden voor.' Antwoordde ik, en weet eigenlijk niet veel meer te zeggen. Als er vragen zijn dan zou ik het wel horen. Vrolijk loop ik mee en eenmaal naast hem haak ik mijn arm door de zijne. 'Niet anders te zeggen' zeg ik vrolijk en kijk Beau aan. 'Wil je iets zingen voor me? Alsjeblieft?' vraag ik zacht. Eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig geworden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Beau James Sykes
    Vrolijk loopt ze mee en eenmaal naast me haakt ze haar arm door de mijne. "Niet anders te zeggen." Zegt ze vrolijk en kijkt me aan. "Wil je iets zingen voor me? Alsjeblieft?" Vraagt ze zacht. Ik kijk even naar mijn schoenen en kijk haar dan aan. "Zoals?" Vraag ik, ik hou er niet van om eerst voor mensen te zingen en achteraf horen dat ze er geen flikker aan vinden. Al denk ik niet dat Madelaine zo is, maar je weet maar nooit. Straks gaat ze naar haar vriendinnen en gaat ze lopen lullen dat ik voor geen meter kan zingen, aangezien ik zelf ook denk dat ik het niet kan...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Madelaine Louise Lockwood
    Beau kijkt even naar zijn schoenen en kijkt mij dan aan. "Zoals?" Ik bijt op mijn lip terwijl ik nadacht. Uiteindelijk haal ik mijn schouders op. 'De keuze is aan jou, want mij maakt het niet uit.' Antwoord ik en glimlach bemoedigend. Ergens is gewoon te zien dat hij het niet wilde, tenminste niet als eerst en dan iets te horen te krijgen, wat niet bevalt. Het is wel begrijpelijk, maar heb het idee dat -dat niet zou gebeuren. 'Kom op, Beau, ik weet zeker dat het niet slecht is. Daarbij zal het tussen ons blijven en er met niemand over praten.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rayn Oliver Larouffe ll Jock
    "Ja, piano," antwoorde ze en ik knikte even ,best wel trots op mezelf dat ik dat goed geraden had.
    "en jij speelt football, toch?" vroeg ze dan met een onzekere toon in haar stem." Ja ,ik speel football hier."zeg ik. Iedereen wist wel wie er in het football team zat ,aangezien we een erg goed team zijn.
    Maar soms vond ik de populariteit er wat over. Er viel een soort van stilte en ik wist niet echt wat te zeggen. We hadden ook totaal verschillende hobbies ,dus daar kon je ook moeilijk over zitten praten en ideën voor het prom zat er ook niet in. "Dus..."zeg ik wat akward aangezien ik niets meer weet te zeggen en hoop dat zij een onderwerp heeft.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Zac William Smith


    Ik grinnik even. 'Regels zijn er om gebroken te worden he?' Ik kijk haar met een grijns aan en bijt op mijn lip. ik trek mijn wenkbrauw op en kijk haar aan. 'Hetzelfde geld voor jouw, lijken we toch nog meer op elkaar dan we dachten,' snauw ik en kijk strak voor me uit. Op sex gebied was ik helemaal niet zo erg hoor... In iedergeval, niet zoals zij nu zei. Ik kijk haar aan en blijf har zwijgend aankijken. Tja, wat moet ik zeggen? Dat ze haar bek moest houden. Dat ging ze toch niet doen, volgen mij wilde ze me alleen maar terugpakken en eerlijk.... Ik had hier niet zoveel zin in. 'Prima dan doe ik het wel alleen,' mompel ik. Ik kijk haar even vanuit mijn ooghoek aan, pak mijn boeken en ga aan het werk. Ik had helemaal geen zin in vandaag en al helemaal niet in dat gedoe met Chiara. Ik kijk haar even aan. 'Luister, kunnen we niet gewoon normaal tegen elkaar doen tijdens dit project. Want ik heb er geen zin in om jouw telkens voor slet uit te moeten maken en telkens aan t ehoren wat jij van me vindt. Dat weten we nu wel, dus zullen we nu beiden onze bekken er over dichthouden en gewoon iets verzinnen voor onze sloebere kut school en onze eigen prom redden?' Ik kijk haar strak aan, wachtend op antwoord.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ellis Rosalie Smith

    Ik was zo met mijn gedachte bij Louis, dat ik in de eerste instantie niet merkte dat er iemand naast me kwam zitten. Pas toen hij zijn stoel draaide keek ik op en zag ik de rug van Ryan. Ik kende iedereen van naam en van gezicht, maar verder dan dat ging het ook niet. Het was gewoon handig om iedereen van naam en gezicht te kennen. Ik bijt op mijn lip en staar voor me uit. Ik kijk even naar Ebony en Ryan. Dan zucht ik en luiter vaag mee met hun gesprek. Ik tik Ryan even ana. 'Sorry, ik had niet door dat je naast me zat,' glimlach ik zwakjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rayn Oliver Larouffe ll Jock
    Voor dat Ebony kon antwoorden ,voelde ik iemand op mijn rug tikken en draaide ik me om.
    Het was Ellis die blijkbaar ontwaakt was uit haar dagdroom.
    'Sorry, ik had niet door dat je naast me zat,' zei ze met een zwak glimlachje en ik glimlach ook lichtjes. "Ah is niet erg."zeg ik en verschijf mijn stoel wat zodat ik met de 2 meisjes kon praten zonder iemand uit te sluiten. Niet dat er denk ik nog veel gezegd gaat worden ofzo ,maar gewoon omdat ik niet wil dat mensen mij erg onbeleefd gaan vinden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ellis Rosalie Smith

    Ik glimlach even. 'Oké, niet dat je dacht dat ik je negeeer ofzo,' grinnik ik en bijt op mijn lip. Even dreig ik weer in mijn gedachte te verzinken, maar dan herpak ik me en kijk Ryan aan. 'Weet jij toevallig met wie ik dat project voor het prom moet doen, ik weet het neit en er is ook nog niemand naar me toe gekomen,' zeg ik hem. Ik kijk Ryan aan. Als ik het aan het eind van deze les nog niet wist, zal ik het wel weer aan Louis moeten vragen... Weer een excuus om met hem te gaan praten... Misschien werd dit te erg. Nee het was te erg, ik kon beter van school afgaan naar een andere school. Waarom moest ik nou weer verliefd worden op de o zo knappe docent? Ik kijk weer opzij naar Ryan en glimlach even. Misschien was het beter dat ik Louis vergat, ik moest wel. Ik tik met mijn nagels op het tafelblad en kijk voor me uit. Dan kijk ik weer opzij naar Ryan en Dan naar Ebony. Ik besef me dat ik haar nog niet gedag had gezegd, dus zeg ik maar vlug hoi. Ik glimlach even en kijk dan terug naar Ryan. Wachtend op antwoord.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rayn Oliver Larouffe ll Jock
    'Oké, niet dat je dacht dat ik je negeer ofzo,' grinnikte ze en beet toen op haar lip.
    Ik knikte zacht en keek verveeld voor me uit.
    'Weet jij toevallig met wie ik dat project voor het prom moet doen, ik weet het niet en er is ook nog niemand naar me toe gekomen,' vroeg Ellis me dan en ik keek haar even aan en keek daarna de klas eens rond. Ze tikte met haar nagels op de bank in afwachting oop mijn antwoord volgensmij."Euh,Ik weet niet ,misschien Mason of Benz ofzo?"zeg ik aangezien ik hun niet echt zie met een ander persoon dan gewoonelijk. Ik kijk weer naar Ellis ,maar ze lijkt weer even in gedachten verzonken te zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dit is gewoon cool
    Chiara Bella Love



    'Met opgetrokken wenkbrauw kijk ik hem aan. Weer noemt deze jongen me een slet en dit keer pik ik het niet. Ik sta op en sis naar hem '''Noem mij geen slet noem je moeder maar zo ik zou het nog kunnen accepteren als je had gezegt dat we samen konden werken maar je hebt me weer een slet genoemd en bij deze mag je oprotten en nooit meer tegen me praten''. ik pak mijn spullen en loop naar de voorste rij. ''Trouwens dieren hebben bekken''. Ik kijk naar rechts naar Rayn en Ellis. Ik ga niet mengen met hun gesprek want Rayn gaat vast dan geiriteerd doen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zac William Smith

    Ik kijk haar overdonderd aan. Als ze opstaat loop ik met pissige passen achter haar aan. Mijn rugzak heb ik over mijn schouder hangen. Aan haar pols trek ik haar achter me aan het lokaal uit. Ik blijf stevig doorlopen tot we buiten zijn. Ik had geen zin om een scene te schoppen. Buiten laat ik haar los en kijj Chiara woedend aan. 'Wat je ook zegt, haal mijn moeder er niet bij,' sis ik woedend. Ik kijk haar aan. 'Maak mij uit voor een klootzak, een eikel. Wat je ook wild, maar zeg geen woord over mijn moeder! Zij isde beste persoo die ik ken. De sterkste, dus zeg niks over haar.' Ik kijk haar aan. 'Sorry ja?! Sorry dat ik je slet noemde.' Ik kijk haar aan en zucht diep.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne