• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    En wat nou als de school geen geld heeft en je in groepjes van 2 geld moet inzamelen. Meschien wel met je grootste vijand, Maar misschien wel met je grootste liefde? Een verhaal van liefde en kwaad. En uiteindelijk komt het toch allemaal goed toch?




    Personages:
    Meisjes max 9. max 4 cheerleaders!
    -Kyra Rose Iglesias ll Captein Cheerleader ll Malino-
    -Chiara Bella Love ll Co Captein Cheerleader ll Damnbieber-
    - Madelaine 'Maddie' Louise Lockwood ll Cheerleader ll Zianourryx-
    -Ebony Felicia Keynes ll Muzikant ll Unchained-
    - Ellis Rosalie Smith ll Onopvallend ll Coockies-
    -Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll Seaver-
    -Lynn Amilie Mc.Down ll Cheerleader ll Nyan-
    -Anastasia Eleanor Walters ll Nerd ll DreamWishes


    Jongens max 9. Max 4 jocks!Badboys zijn genoeg
    - Austin Sam Henderson ll Muzikant ll Seaver-
    -Tyler Jay Iglesias ll QuaterBack ll Malino-
    -Beau James Sykes ll Nessje-
    -Rayn Oliver Larouffe ll Jock ll Nyan-
    - Zac William Smith ll Badboy ll Coockies-
    -Tyler Sky Draw ll Captein Footballteam/Badboy ll DamnBieber-
    - Benz Jamiro Dallas ll Muzikant ll DreamWishes
    -Jay Mason Connor ll Onopvallend ll Mindbreaker


    We kunnen ook beginnen met een gelijknamige indeling maar dan wel meer dan 7 ---- Wij maken de groepjes maar later in het verhaal kan het veranderd worden of kan je een andere partner vragen. -- Emo's, nerds of Onopvallend asjeblieft als je een nieuw karakakter maakt!!
    Indeling in gedachten:
    -Zac en Chiara
    -Tyler J. en Anastasia
    -Tyler S. en Ruby
    -Austin en Lynn
    -Rayn en Ebony
    -Beau en Madelaine
    -Ellis en Benz
    -Kyra en Jay




    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karaktar
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend:
    Extra:

    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Geen sneltrein
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 persornage´s. Dan wel 1 jongen en 1 meisje
    -We sluiten niemand buiten!
    -Nieuwe topics aanmaken alleen Malino en Damnbieber

    Dit topic is al eerder gemaakt maar doodgelopen. Topicidee is van Malino

    We beginnen dat jullie in de klas komen en de leraar (Ik) vertel wat er aan de hand is.

    Klasrooster:


    8:00 Mentor uur
    8:30 Engels
    9:00 Kunszinnige vorming
    10:30 pauze
    10:45 Mens en maatschapij
    11:15 Frans
    11:45 Scheikunde
    12:15 Biologie
    12:45 pauze
    13:15 Geschiedenis/Aadrijkskunde
    13:45 Duits
    14:15 Drama/muziek.


    De kinderen zitten op een soort van kostschool. Het aantal variert -- Je hoeft elkaar nog niet goed te kennen want de voorgaande jaren sliep je per 1

    Kyra, Madelaine, Chiara en Lynn Hut 1 ookwel bekend als paars
    Ruby, Ebony en Anastasia Hut 2 ookwel bekend als hut rood
    Ellis en Lillith Hut 3 ookwel bekend als hut roze

    Tyler J. en Rayn Hut 4 ookwel bekend als hut groen
    Zac en Tyler Hut 5 ookwel bekend als hut blauw
    Benz, Austin en Beau Hut 6 ookwel bekend als hut geel
    Mason en Jay Hut 7 ookwel bekend als hut oranje
    Feesthut ookwel bekend als hut grijs
    -Je ziet je ouders in het weekend daardoor kom je maandag althijd vanf huis af

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 18:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Taylor Sky Draw

    Geconcenteerd probeerde ik opteletten, maar ik werd steeds maar afgeleid naar Lynn en Austin die naast elkaar zaten. Wat moest die strond muzikant met haar. Even valt mijn blik op Ruby ze zit te pennen. Jezus kan dat kind ook nooit stoppen met leren. Maar snel is mijn blik weer op Lynn en Austin gericht. 'Heeft mr. perfect iets verkeerd gezegt' hoor ik hem zeggen. 'Taylor ik heb het. De talentenjacht? We moeten een leraar overuituigen meetedoen iedereen wil een leraar zien afgaan dus iedereen zal komen' Ik herkende de stem uit duizenden. 'Ruby' moppel ik. 'wat doe je hier. Net als ik op het punt sta Austin een grote mep teverkopen.' boos kijk ik op, 'Goed idee ga het maar verder uitplanen ik ga even naar Austin toe'. Ik loop naar Austin toe en pak hem bij zij kraag 'Wat zij meneertje kan niet zingen over mij' sis ik. Ik duw hem hard tegen de muur aan. Ondertussen zit de leraar gewoon verder les tegeven. 'Waag het niet om dat nog eens te doen meneertje kan niet zingen. Ik kan er ook niks aan doen dat meisjes mij perfect vinden en jou maar een mogool' vervolg ik. Ik laat hem los 'Begrepen' sis ik. Ik ga op de stoel naast Lynn zitten.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ebony Felicia Keynes
    Iedereen in de klas zat wat met elkaar te praten, maar ik bleef liever wat uit de drukte. Ik zat ergens helemaal achteraan in een hoekje. Ik lette totaal niet op wat er gebeurde, maar ik denk dat bijna niemand in de klas dat deed. Het kon me ook niet zo veel schelen, ik had het nooit nodig gevonden om me met vanalles en nog wat te bemoeien zonder dat het nodig was. Ik lette niet meer zo op wat er rond me gebeurdde en automatisch begonnen mijn vingers Clair de lune van Debussy te 'spelen' op de tafel. Het was het eerste lied dat ik kon spelen op de piano. Ik weet nog dat mijn grootmoeder zo trots op me was op dat moment, maar dat is alweer 11 jaar geleden.


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    [Sprry waar mket ik op reageren?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin Sam Henderson ll Muzikant ll
    Ik zag Tyler vanuit mijn ooghoek opstaan en richting mij lopen. Er kwamen een hoop woorden uit zijn mond en ik kreeg een duw van hem. Ik bleef rustig tegen de muur staan en schudde mijn hoofd. "En dat komt uit de mond van een jongen waamee meiden maar één nacht van hun leven willen door brengen en voor geen goud ook maar één meer. Luister naar wat ik zeg. Later als ik op wereld tour ben met mijn bloedmooie vriendin zit jij alleen thuis, spijt te hebben van het feit dat je nooit ook maar een boek opengeslagen heb. Je zult moeten leven met het feit dat je nooit een vriendin zal hebben die zo mooi is als Lynn. Dat je nooit even slim zal zijn als Ruby of Anastasia. En nooit zo goed in Football als andere Tyler of Ryan. Nee, jij moet het doen in een klein kut apartement met foto's van jou als team captain. En wel van een team waar je alleen in bent gekomen omdat ze bang waren dat je ze anders iets aan zou doen. Maar geloof me, ik denk dat zelfs als ik later in een doos woon ik nog een betere vriendin als jou kan krijgen." Zei ik voor ik mijn tas oppakte nog even nep naar hem glimlachte en de klas uitliep. De leraar schreeuwde nog dat ik terug moest komen. Ik was die gast zat, ik was het zat dat hij dacht dat er ook maar één meisje echt verliefd op hem kon zijn. Ik kon niet geloven dat Ruby ook nog maar wilde proberen om het prom-project samen met hem te doen. Zoals altijd als ik boos was liep ik naar het muziek lokaal, simpel gezegd alleen maar omdat dat de enige plek was waar ik mij thuis voelde, naast het podium. Alleen al daarom.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Anastasia Eleanor Walters || Nerd
    Outfit
    Ik zie hem grijnzen en als hij dan ook nog eens 'cute' zegt heb ik het gevoel dat mijn wangen nog roder worden, als dat mogelijk is. Ik blijf toch gewoon naast hem lopen, zijn arm nog steeds rond mijn schouder, ik voel dat mijn wangen al wat minder rood worden.
    Al snel zijn we dan bij het lokaal en lopen we naar binnen ik zie dat wat mensen ons raar aankijken, tsja, meestal liep Tyler ook niet naast meisjes zoals mij. Hij laat me dan los en neemt plaats ergens in de klas. Ik twijfel even of ik wel naast hem zou gaan zitten, ik weet trouwens ook niet of hij liever naast iemand anders wil zitten dan mij of niet, naast een van zijn vrienden of een van de cheerleaders. Uiteindelijk neem ik toch maar naast hem plaats en pak de boeken en mijn spullen die ik nodig heb uit mijn tas en leg ze neer op de tafel. 'Je vind het toch wel goed als ik hier kom zitten?' vraag ik dan toch en kijk hem vragend aan.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 21:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lynn Amilie Mc.Down
    Ik hoorde de steol naast me schuiven als het Tyler was ging ik hem een mep verkopen ,maar tot mijn grote verbazing is het Austin ,die naast me is komen zitten.
    'Heeft mr. perfect iets verkeerd gezegt' vroeg hij "Of is alles wat hij zegt verkeerd."vervolgt hij en ik grinnik kort."Pff alles wat uit zijn mond komt is verkeerd ,het is een sul."mompel ik zacht.Ik kijk hem met een glimlachje aan ,maar schrik als ik Tyler zie afkomen.
    Hij pakt Austin bij zijn kraag en duwt hem dan tegen de muur aan ,met open mond keek ik naar wat er gebeurde.
    'Wat zij meneertje kan niet zingen over mij' siste hij. 'Waag het niet om dat nog eens te doen meneertje kan niet zingen. Ik kan er ook niks aan doen dat meisjes mij perfect vinden en jou maar een mogool' vervolgde hij dan en liet Austin los ,waarna hij naast mij kwam zitten.
    Austin bleef tegen de muur staan en schudde zijn hoofd."En dat komt uit de mond van een jongen waamee meiden maar één nacht van hun leven willen door brengen en voor geen goud ook maar één meer. Luister naar wat ik zeg. Later als ik op wereld tour ben met mijn bloedmooie vriendin zit jij alleen thuis, spijt te hebben van het feit dat je nooit ook maar een boek opengeslagen heb. Je zult moeten leven met het feit dat je nooit een vriendin zal hebben die zo mooi is als Lynn. Dat je nooit even slim zal zijn als Ruby of Anastasia. En nooit zo goed in Football als andere Tyler of Ryan. Nee, jij moet het doen in een klein kut apartement met foto's van jou als team captain. En wel van een team waar je alleen in bent gekomen omdat ze bang waren dat je ze anders iets aan zou doen. Maar geloof me, ik denk dat zelfs als ik later in een doos woon ik nog een betere vriendin als jou kan krijgen." zei hijh dan en ik keek hem verbaasd aan.
    Ik keek Tyler aan nu was het echt de druppel.Ik sloeg hem met de platte van mijn hand op mijn hardst- niet dat dat zo hard is- maar mijn hand zou wel even in zijn wang staan."Oeps mijn hand schoot uit."zeg ik quasi onschuldig en sta dan op ,waarna ik achter Austin loop. Oh god ,wat heb ik nu gedaan. Ik had Tyler nooit mogen slaan ,maar het gebeurde gewoonIk kwam uit bij het podium en zag hem zitten."Gaat het?"vraag ik Austin zacht. Dit verpeste nu zo hard mijn reputatie,maar ik dacht er eigenlijk niet aan op dit moment.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Iemand voor Ebony?]


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    (@Cookies ,kun je reageren met Ellis op Rayn?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tyler Jay Iglesias

    Haar wangen worden nog roder en ik lach even. Al snel trekt het wat weg. Als ik zit kijk ik op naar Anastasia, ze lijkt te twijfelen. Ik klop op de stoel naast me, als teken dat ze gewoon mocht gaan zitten. Even later neemt ze toch plaats en ik glimlach. Ze pakt gelijk haar spullen, en ook ik begin rustig mijn boeken te pakken. 'Je vind het toch wel goed als ik hier kom zitten? vraagt ze en ik knik. 'Ofcourse' glimlach ik, 'Ik heb vandaag echt geen zin in cheerleaders ofzo' grinnik ik en krab even in mijn nek...


    El Diablo.

    Austin Sam Henderson ll Muzikant ll
    Ik hd mijn gitaar erbij gepakt en ging zitten. het zou allemaal wel goed komen. Tyler zou het toch niet durven om mij echt iets an te doen, zeker nu zelfs Lynn hem geslagen had. Met een kleine glimlach op mijn gezicht begon ik zachtjes mijn favorite liedje te spelen. Eén van mijn vele favorite liedjes in ieder geval. Ik hoorde voetstappen en stopte langzaam met spelen. Het was Lynn. Ergens was ik verbaasd, maar rgens ook niet. Ik was goed verbaasd, laten we het zo zeggen. Ik glimlachte even naar haar. "Gaat het?" Vroeg ze. Ik lachte even zacht en knikte. "tuurlijk. Mijn oom heeft mij geleerd mij niks van mensen zoals Tyler aan te trekken. Ik verloor mijn klamte alleen even toen hij mij een duw gaf." Zei ik schouderophalend en keek naar de snaren van de gitaar. Ik pakte de juiste snaren en kee weer op. "Hij moet gewoon leren dat meiden geen speeltjes zijn. Eerst heel aardig tegen je doen en je dan gewoon weg duwen, ik kan echt niet geloven dat er nog meiden zijn die hem leuk vinden." Ik staarde even naar de muur. Gewoon om na te denken over wat ik gezeagd had tegen hem en over wat alle dingen die hij gedaan had. "Ik zou aan jou moeten vragen of het gaat. Dus ja, gaat het?" Vroeg ik zacht en richtte mijn blik weer op haar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Anastasia Eleanor Walters || Nerd
    Outfit
    Ik glimlach als hij zegt dat ik Tuurlijk naast hem
    Mag zitten en na zijn volgende woorden grinnik ik even.
    'Tyler Iglesias wil niet naast cheerleaders zitten?' Vraag ik dan met opgetrokken wenkbrauwen, duidelijk is iets laconieks in mijn stem te horen. 'Dat is nieuw.' Zeg ik dan grijnzend. Ik leg dan zacht mijn hand op zijn voorhoofd en grijns. 'Hmmm, volgens mij ben je ook ziek aan het worden hoor.' Zeg ik dan lachend en haal mijn hand weer weg van zijn voorhoofd en grijns speels naar hem.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 22:10 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lynn Amilie Mc.Down || Cheerleader
    Hij was gitaar aan het spelen en ik vond de geluiden die eruit kwamer erg mooi.
    Hij keek daarna op en glimlachte naar me. Hij lachtte even zacht op mijn vraag en knikte dan.
    "tuurlijk. Mijn oom heeft mij geleerd mij niks van mensen zoals Tyler aan te trekken. Ik verloor mijn klamte alleen even toen hij mij een duw gaf."legde hij schouder ophalend uit en en ik knikte weer en ga naast hem zitten.
    "Hij moet gewoon leren dat meiden geen speeltjes zijn. Eerst heel aardig tegen je doen en je dan gewoon weg duwen, ik kan echt niet geloven dat er nog meiden zijn die hem leuk vinden." vertelde hij ,nadat hij naar zijn gitaar staarde. Hij had gelijk niet iedereen wilde wat hij van hun wilde.
    "Ik zou aan jou moeten vragen of het gaat. Dus ja, gaat het?" vroeg hij zacht.Ik grinnikte licht en knikte dan. "Ja alles is oké met mij,maar ik moet toegeven dat hij een harde kaak heeft,mijn hand doet mijn van hem een mep te verkopen."zeg ik giechelend en kijk even naar Austin.
    "Ik vind het erg moedig van je dat je dat durvde zeggen aan hem."zeg ik eerlijk en staar dan voor me uit en slik even moeilijk.
    Alleen zullen er zeker nog gevolgen komen. Het ergste wat er zou gebeuren is dat ik uit de cheerlaeders groep geschopt word. Dat zou een ramp zijn ,maar zover zou het toch niet komen. Toch? Een naar gevoel bekruipt me nu.Hij is wel nog steeds erg populair en kapitein van de footbal ploeg.
    Ik beet even zachtjes op mijn lip en dacht terug aan daarnet. Nu valt het me ook pas op dat Austin me mooi heeft genoemd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tyler Iglesias

    Ze grinnikt even, 'Tyler Iglesias wil niet naast cheerleaders zitten?' vraagt met opgetrokken wenkbrauwen. Ik knik en lach even.
    'Dat is nieuw.' grijnst ze en ik knik lachend. 'Tutjes die het zijn.' grinnik ik. Opeens legt ze zacht haar hand op mijn voorhoofd en grijnst. 'Hmmm, volgens mij ben je ook ziek aan het worden hoor.' zegt ze lachend en ik haal mijn schouders nonchalant op. 'Misschien wel' grinnik ik.
    Ik kijk naar haar speelse grijns en bijt even op mijn lip. 'Wat heb ik dokter?' grinnik ik...


    El Diablo.

    Taylor Skt Sraw

    "En dat komt uit de mond van een jongen waamee meiden maar één nacht van hun leven willen door brengen en voor geen goud ook maar één meer. Luister naar wat ik zeg. Later als ik op wereld tour ben met mijn bloedmooie vriendin zit jij alleen thuis, spijt te hebben van het feit dat je nooit ook maar een boek opengeslagen heb. Je zult moeten leven met het feit dat je nooit een vriendin zal hebben die zo mooi is als Lynn. Dat je nooit even slim zal zijn als Ruby of Anastasia. En nooit zo goed in Football als andere Tyler of Ryan. Nee, jij moet het doen in een klein kut apartement met foto's van jou als team captain. En wel van een team waar je alleen in bent gekomen omdat ze bang waren dat je ze anders iets aan zou doen. Maar geloof me, ik denk dat zelfs als ik later in een doos woon ik nog een betere vriendin als jou kan krijgen." '''Later zal jij zeggen ik kende deze jongen jij zal niet eens een doos krijgen om in te leven. Je zal zielig in een steegje wonen je zal nooit nooit werk vinden omdat niemand zo een fatt ass als jou wil, want laat me je 1 ding zeggen je bent dik en kan niet eens zingen. Het enige wat je kan is gitaar spelen maar dat kan ik ook. Trouwens je zegt dat ik nooit een boek opensla. Geen wonder dat ik altijd achten/negenen of zevenen haal en jij zevenen en achten. Dus shut your mouth en ga weer zielig zitten doen in het muziek lokaal' schreeuwde ik hem nog achterna


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Coockies schreef:
    [Sprry waar mket ik op reageren?]
    Op chiara volgensmij was dat in 7)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,