• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:

    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino 3 maanden Californië
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Taylor Alison Swift ll Paniekaanvallen - Roww
    - Jordan Mark Witzigreuter ll Alcoholist en Drugsverslaving - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.): 
    - Precilla Watson - Sylvesti & MissStoran

    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino


    Regels

    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC- OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Kamerindeling:
    10; Justin Bieber & Grant Gustin
    11; Niall Horan & Alexander Gaskarth
    12; Selena Gomez
    13; Cher Lloyd & Mackenzie Foy

    Inspringen met nieuwe personages kan altijd!!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:51 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [douche-_]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik open mijn ogen een beetje en krijg een klein glimlachje op mijn gezicht als ik Naill zie. "Hey" zeg ik met een zacht krakende stem. "Laat me maar gewoon even liggen, als je het niet erg vind. Ik wil je niet tot last zijn." Ik heeg een beetje door het spreken. Ik was echt zwaar afgetuigd. Ik wilde alleen niet dat Naill daar nu over wist. Als ik beter was misschien. "Pas je wel op voor het open raam en het glas?" vroeg ik aan hem. Ookal was ik half dood, ik wilde niet dat hij zou sterven.


    Bowties were never Cooler

    [ik moet dit zeggen, ik vind dit zo leuk rpgén zorry hoor marja.. drama ideen zijn welkom

    Lexal kindje makenXD we moeten Nialer zwanger maken
    shipname word Lexal omg in een andere rpg is de ship naam van toby en niall Niby ahahahhaha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NIall HOran

    Laat me maar gewoon even liggen, als je het niet erg vind. Ik wil je niet tot last zijn." ik knik "je bent me niet tot last" fronzend omdat het hard waaide pakte ik snel Alex zijn dekens. Voorzichtig deed ik zijn schoenen uit en wikkelde de deken om hem heen "als het te koud is zeggen" zeg ik streng. Ik pakte zijn kussen en zo voorzichtig mogelijk leg ik zijn hoofd erop. "heb je dorst? Of honger?? ben je moe heb je veel pijn?" ratelend van bezorgdheid kijk ik hem aan. "wacht" mompel ik en begin snel voor zichtig de scherven op te ruimen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    XD.


    Bowties were never Cooler

    Alex Gaskarth
    Hij begon me wat heen en weer te sjouwen en ratelen. Ik liet hem maar gewoon gaan. "Alles is goed, Naill. Maak je maar geen zorgen." zei ik zacht. Ik sloot mijn ogen weer. "Ik wil eigenlijk gewoon slapen, maar ik mag niet van de zuster." Ik zuchtte. Ze was bang dat ik in mijn slaap in shock zou gaan ofzo. Ik wilde alleen slapen en geen watten meer in mijn lijf.


    Bowties were never Cooler

    XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    "Alles is goed, Naill. Maak je maar geen zorgen." "Ik wil eigenlijk gewoon slapen, maar ik mag niet van de zuster." ik kijk hem bezorgd aan "ik ga wat zingen" mompel ik. Snel pak ik mijn gitaar en plof naast hem neer. Zacht sla ik de accoorden aan en begin Little Things te zingen "niet gaan slapen hoor"mompel ik snel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [le dood


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Mijn ogen zakken dicht en ik luister naar Naill's gitaarspel en stem. Ook voel ik zijn warmte tegen me aan en zijn gewicht, waar ik blij mee was, op het bed. Mijn hartslag en ademhaling gingen langzaam slomer. Ik begon toch langzaam weg te zakken in slaap. Een slaap die niet persée tijdelijk hoefde te zijn in deze staat.

    [Meer Naill/Zayn problemen als jullie het goed vinden?]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 20:59 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ik stop wanneer zijn ademhaling slomer gaat "Alex nee nee niet gaan slapen" voorzichtig schud ik aan hem.
    "alsjeblieft verlaat me niet Alex ik heb je nodig" ik begin gelijk te stressen, straks lag hij in coma of ging hij dood


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa] en ik wil een Lexal kindje(baby):D


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Doe dat dan XD]


    Bowties were never Cooler

    [haah Niall is zwanger poef]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik zucht even diep, en neem nog een sigaret. Die vierde binnen twintig minuten.... Ik kijk voor me uit en plof op het bankje. Ik voel wat druppels en even later regent het keihard. Het boeit me niet en ik blijf zitten terwijl ik voel dat mijn haar inzakt.. Ik doe niks als ik de donderslagen hoor en blijf voor me uitkijken...


    El Diablo.