• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:

    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino 3 maanden Californië
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Taylor Alison Swift ll Paniekaanvallen - Roww
    - Jordan Mark Witzigreuter ll Alcoholist en Drugsverslaving - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.): 
    - Precilla Watson - Sylvesti & MissStoran

    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino


    Regels

    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC- OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Kamerindeling:
    10; Justin Bieber & Grant Gustin
    11; Niall Horan & Alexander Gaskarth
    12; Selena Gomez
    13; Cher Lloyd & Mackenzie Foy

    Inspringen met nieuwe personages kan altijd!!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:51 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [zo'n pak waarbij je je armen en benen neit kunt bewegen, google it het ziet er grappig uit....]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan.

    Ik ben blij als hij me uit het ding haald en dat ik me weer kan bewegen. Hij neemt me mee naar zijn kamer. Geruisloos stromen mijn tranen nog over mijn wangen maar mijn ademhaling is al iets rustiger dan toen net. 'Je gaat me haten Niall.' ik kijk hem niet begrijpend aan, hij zat onder het bloed.. Angstig keek ik hem aan, straks haalde hij Cris erbij en gingen ze me in eklaar slaan. "w-waar is Alex?" fluister ik bijna onhoorbaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    "w-waar is Alex?" fluistert hij bijna onhoorbaar, ik kijk even op van de spiegel. 'De zuster, denk ik dan.' zeg ik kalm. Ik veeg het bloed bij mijn neus weg en kraak hem weer goed. Mijn hand veeg ik af aan de deken, ik druk zacht op mijn oog en bijt op mijn lip. Hij gaat me haten, het is nu zeker...


    El Diablo.

    Niall Horan.

    "De zuster, denk ik dan" zegt hij eng kalm. Hij veegt zijn bloed weg en een akelige kraak klinkt door de kamer "W-waarom, wat is er gebeurd. alex bij de zuster jij onder het bloed?" verward keek ik hem aan. Ik volgde het allemaal niet meer, de angst en paniek van de laatste uur helpt niet mee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    "W-waarom, wat is er gebeurd. alex bij de zuster jij onder het bloed?" zegt hij en ik kijk zijn verwarde blik. Ik zet de spiegel weg, 'ik heb hem een paar klappen gegeven, het raam is ook niet ongedeerd gebleven.' zeg ik kalm. Ik ga voor het raam staan, en kijk naar buiten. 'Hij gebruikt je Niall, waarom zie je dat niet in?' mompel ik...


    El Diablo.

    Niall Horan

    'ik heb hem een paar klappen gegeven, het raam is ook niet ongedeerd gebleven.' mijn ogen worden groot en floepen naar het raam.
    'Hij gebruikt je Niall, waarom zie je dat niet in?' ik kijk hem ongelovig aan "Zayn volgens mij was jij eerder gdegene. Hij heeft me geholpen, en jij je liet me keihard vallen terwijl ik het moeilijk had. Ik mag neit eens naar mijn broer, ik weet niet of hij nog leeft, of hij al thuis is helemaal niets.. Niemand belt me of laat me iets weten. Toen ik hoorde dat je dood was flipte ik helemaal waardoor ik niet meer welkom ben en ik kom hier niet weg. Weetje wat voor nachten ik heb door gestaan de ene nachtmerrie naar de ander. En elke keer was Alex er om me te troosten, me ervan te weerhouden om zelfmoord te plegen, iets mezelf aandoen, hij knuffelde me als ik bang was, deed wat leuks om me vrolijk te maken en zong met me. Hij was er voor me maar jij liet me vallen. Niemand die iets heeft gezegd, zelfs Justin niet die er eerst ook voor me was tot een zogenaamde vriend kwam en me keihard liet vallen. Ik ben geen pop waarmee je kunt sollen Zayn, ik heb gevoelens, ik ben een mens, begrijp dat eens. Je zou je moeten schamen en eigenlijk had ik het moeten opnemen. Alex en ik hebben elkaar gesteund met alles, of het nou die kut sondes waren, proberen te eten of Alex weer laten eten was of iets heel anders. Ik dacht je dood was, dat je verdomd gewoon helemaal weg was van deze planneet. maar nee je vond het leuker om met me te kutten om me zo kapot te maken. Nu kun je doen wat je wilt maar ik blijf voor Alex kiezen, hij laat me niet vallen en al had ik voor jou gekozen, zelfs dan was hij blij voor me geweest" zegi k gefrustreerd en begin te pulken aan het slangetje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    0_0 beetje langer dan gedacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik werd wakker in een groot wit bed in een witte kamer. Ik had 3 naalden in mijn arm en veel verband rond mijn hoofd. Ik had lichte hoofdpijn, maar vooral veel watten zaten in mijn hoofd. Ik wilde rechtop gaan zitten maar de zuster duwde me terug. "Je hebt flink wat zware klappen gehad. Blijf maar liggen." Ik zuchtte en dronk wat water wat naast mijn bed stond. Ik wilde terug naar Naill, maar ik kon natuurlijk nergens heen.


    Bowties were never Cooler

    Precilla Watson

    IK zag dat hij wakker werd en zucht zacht. Nu moest ik het spelletje nog mee gaan spelen ook.
    Ik ging hun levens zuur maken "gaat het een beetje? Weet je wat er gebeurd is?" nep bezorgd kijk ik hem aan. Zodra de zuster het niet ziet grijns ik even vals naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Nee, waarom denk je dat ik deed alsof ik dood was! Nou!' schreeuw ik opeens uit het niets. 'Jij zat me verdomme te bedreigen met een mes! Cher haat me! Maar als het aan jouw lag zou ik dus beter dood kunnen zijn! Dan kan je weer terug naar de tijd in deze fucking drie maanden! Uithuilen bij die loser omdat je "grote liefde" dood was. Nou weetje! Misschien doe ik het dit weekend dan maar echt, niet? Heeft Niall weer zijn zin! Ik spring wel voor een trein ofzo! Als dat je fucking blij maakt!' schreeuw ik en ik kijk naar Niall die recht voor me staat.....


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Ik kijk naar de psychiater/zuster aan de andere kant. "Het gaat, maar het voelt of ik watten in mijn hoofd en ledematen heb. En ja, maar ik wil er niet over praten." Ik zie nog net een evil grijns voor ik mijn hoofd terug leg op het kussen en mijn ogen sluit. Ik was zo moe en zelfs denken kostte zo veel energie.


    Bowties were never Cooler

    [lolol]

    Niall Horan.
    'Nee, waarom denk je dat ik deed alsof ik dood was! Nou!' schreeuwt hij opeens uit het niets. 'Jij zat me verdomme te bedreigen met een mes! Cher haat me! Maar als het aan jouw lag zou ik dus beter dood kunnen zijn! Dan kan je weer terug naar de tijd in deze fucking drie maanden! Uithuilen bij die loser omdat je "grote liefde" dood was. Nou weetje! Misschien doe ik het dit weekend dan maar echt, niet? Heeft Niall weer zijn zin! Ik spring wel voor een trein ofzo! Als dat je fucking blij maakt!' Ongelovig kijk ik hem aan "je weet verdomme dat ik door de war was door wat je Greg aandeed. Alex is geen loser, hij laat me tenmiste niet vallen. Je weet dat ik je niet dood wil hebben Zayn JE WEET DAT VERDOMME." schreeuw ik hard, ineens sloeg ik helemaal door. Alle spanning en angsten moesten er uit. 'JE WEET VERDOMME DAT IK HET MOEILIJK HEB GEHAD, DENK JE DAN ECHT DAT IK TERUG GA NAAR IEMAND DIE ME MISSCHIEN WEER LAAT VALLEN OMDAT IK NIET WIL ETEN OF OMDAT WEET IK VEEL WAT. DIE CRIS IS JE ZOGENAAMDE VRIEND, HIJ SLOEG ME DE HELE TIJD IN ELKAAR HAD IK DAN NIETS MOETEN DOEN?! MOETEN TOEKIJKEN?! DE PIJN VOELEN NEE ZAYN ZO WERKT HET HIER VERDOMME NIET, JE GAF MIJ DE SCHULD DAT HIJ AGRESSIEF REAGEERDE OP ME, HIJ WOU ONS UIT ELKAAR HEBBEN NOU GEFELICITEERD HOOR RONALDO DAT IS JE GELUKT. EN GEEF ME EEN FUCKING REDEN WAAROM JE DEED DAT JE DOOD WAS GEEF ME EEN FUCKING REDEN' tier ik gillend naar hem. Mijn hele lichaam begon weer te shaken

    precilla Watson

    ik grijns even evil en daarna lief "ik breng hem naar zijn kamer" mompel ik en klik de wieltjes los. Daarna rijd ik hem naar zijn kamer zodat hij mee kan luisteren naar het gesprek tussen de homoband vrienden. Chagerijnig smijt ik de deur open bij de homo's

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 19:40 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ongelovig kijkt hij me aan. "je weet verdomme dat ik door de war was door wat je Greg aandeed. Alex is geen loser, hij laat me tenmiste niet vallen. Je weet dat ik je niet dood wil hebben Zayn JE WEET DAT VERDOMME." schreeuwt hij hard. 'JE WEET VERDOMME DAT IK HET MOEILIJK HEB GEHAD, DENK JE DAN ECHT DAT IK TERUG GA NAAR IEMAND DIE ME MISSCHIEN WEER LAAT VALLEN OMDAT IK NIET WIL ETEN OF OMDAT WEET IK VEEL WAT. DIE CRIS IS JE ZOGENAAMDE VRIEND, HIJ SLOEG ME DE HELE TIJD IN ELKAAR HAD IK DAN NIETS MOETEN DOEN?! MOETEN TOEKIJKEN?! DE PIJN VOELEN NEE ZAYN ZO WERKT HET HIER VERDOMME NIET, JE GAF MIJ DE SCHULD DAT HIJ AGRESSIEF REAGEERDE OP ME, HIJ WOU ONS UIT ELKAAR HEBBEN NOU GEFELICITEERD HOOR RONALDO DAT IS JE GELUKT. EN GEEF ME EEN FUCKING REDEN WAAROM JE DEED DAT JE DOOD WAS GEEF ME EEN FUCKING REDEN' tiert hij gillend. 'MISSCHIEN OMDAT IK DACHT DAT JIJ MIJ VERDOMME DOOD WOU HEBBEN, DAN KON IK DAT MAAR BETER DOEN. MAAR WEETJE?! IK KWAM HIER VERDOMME TERUG VOOR JOUW, MAAR DAT HAD IK BETER NIET KUNNEN DOEN WANT JE GEEFT VERDOMME TOCH NIKS OM ME.. NEE, WEETJE. HUPPEL MAAR TERUG NAAR DAT ROTJOCH VAN JE, LAAT JE BANDLID MAAR STIKKEN. KIES MAAR IEMAND DIE JE PAS 3 FUCKING MAANDEN KENT BOVEN IEMAND DIE JE TWEE JAAR KENT!' Schreeuw ik naar hem. Ik schud mijn hoofd even, 'IK HAAT JE!' Schreeuw ik recht in zijn gezicht en loop de kamer uit terwijl ik de deur met een harde klap achter me dicht gooi. Ik loop de tuin in en steek een sigaret op. Ik neem een trekje en kijk voor me uit terwijl er een traan langs mijn gezicht loopt..


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Ik voelde hoe mijn bed begint te rijden. Het voelt niet fijn. Niet veel later hoor ik de deur open slaan en brekend glas. Er was dus nog niks opgeruimd. Ik voel me door de lucht worden geslingerd en op iets zachts landen. Ik zuchtte diep, waardoor ik meer watten voelde. De naalden, met de infusen eraan, bleven naast mijn bed staan, maar de zuster verdween weer. Ik bleef gewoon liggen. Mijn ademhaling was oppervlakkig, net als mijn hartslag. Vooral door al het verloren bloed. Daar was ook een van de infusen voor: bloedtransfusie. De andere waren pijnstillers en een normaal infuus met vocht met mineralen erin.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    'MISSCHIEN OMDAT IK DACHT DAT JIJ MIJ VERDOMME DOOD WOU HEBBEN, DAN KON IK DAT MAAR BETER DOEN. MAAR WEETJE?! IK KWAM HIER VERDOMME TERUG VOOR JOUW, MAAR DAT HAD IK BETER NIET KUNNEN DOEN WANT JE GEEFT VERDOMME TOCH NIKS OM ME.. NEE, WEETJE. HUPPEL MAAR TERUG NAAR DAT ROTJOCH VAN JE, LAAT JE BANDLID MAAR STIKKEN. KIES MAAR IEMAND DIE JE PAS 3 FUCKING MAANDEN KENT BOVEN IEMAND DIE JE TWEE JAAR KENT!' tierd hij terug "Ik ben nieteens meer een bandlid en alex is geen rotjoch" zeg ik kalm "IK HAAT JE" schreeuwt hij en loopt daarna weg. Volkomen kalm loop ikn aar mijn kamer waar ik Alex zie "alex gaat het wel?" bezorgd snel ik me naar hem toe. Hij zag er niet uit. Waarom lag hij zo op het bed.. "zal ik je helpen in je eigen bed of wil je blijven liggen? Ik kan je dekens wel geven en een kussen en je schoenen uit doen en een pyjama aandoen" ratel ik bezorgd mijn eigen problemen negerend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan