• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:

    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino 3 maanden Californië
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Taylor Alison Swift ll Paniekaanvallen - Roww
    - Jordan Mark Witzigreuter ll Alcoholist en Drugsverslaving - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.): 
    - Precilla Watson - Sylvesti & MissStoran

    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino


    Regels

    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC- OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Kamerindeling:
    10; Justin Bieber & Grant Gustin
    11; Niall Horan & Alexander Gaskarth
    12; Selena Gomez
    13; Cher Lloyd & Mackenzie Foy

    Inspringen met nieuwe personages kan altijd!!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:51 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ik frons even als ik een kreun hoor en mijn hoofd schiet naar de deur. De deur waar Zayn eerst sliep... Ik vernauw mijn ogen even en loop naar de deur. Ik open de deur en ik kijk naar Niall en die gast naar me. 'Zo zo, jij bent snel over Zayn heen.' zeg ik en leun tegen de muur...


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Ik grinnekte, maar stopte er snel mee, want ook mijn hoofd knalde uit elkaar van de koppijn. Ik vouwde me om hem heen om zo het andere glas water en het potje asperientjes te pakken. Ik ging zitten met een zachte kreun. Ik nam er 4 in en grijnsde naar Naill. "Pas op. Straks denken de anderen nog dat we alweer bezig zijn." Ik gaf hem een kus en stapte uit bed om een schone boxer te zoeken. Ik kijk naar de jongen die in de deuropening stond en zei dat ik snel Zayn's plek in nam. Ik trok mijn boxer aan alsof hij er niet was. Naaktheid deerde me niet echt. Ik wachtte af tot Naill iets zou zeggen tegen deze voor mij vreemde jongen terwijl ik onze kleren begin op te zoeken die weer door de hele kamer lagen.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 22:45 ]


    Bowties were never Cooler

    [Grant? XD Grant ligt nog lekker in zijn bedje hoor xd ]


    El Diablo.

    [sorry verkeerde :$]


    Bowties were never Cooler

    Lolil

    Niall

    Ik grinnik zachtjes. Ik nam geen aspirine aangezien ik niet wist wat er in het slangrtje zat. Ineens gibf de deur open en ik was blij met de dekens. 'zo jij bent snel over Zayn heen' ineens merk ik mjjn katee niet maar ben ik verlamd van angsy Cris is terug

    Mackenzie

    Mijn dromm ging over in een nachtmerrie en ik schrik wakker. Een verlaten geboel iverspeold me Justin moest naar Californië dankzij Lil Twist en met Cher ging het beter en ze ging weer touren. Snel pakte ik mijn knuffel en nwgeer iedereen die ik tegen kom. Al smel sta ik bij Gramt en kruip zonder iets te zeggen tegen hem aan. In hrt bwegin maakte ik hem wakker maar hij had gezrhd dat ik erbij mocht kruipen hij wad als mikn broer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ik kijk met een grijns naar Niall en haal een wenkbrauw op. 'Weetje Niall, ik heb mijn contacten hier... En weetje wat ik van hun heb gehoord? Dat jij maar een paar dagen na Zayn's dood met hem in bed lag. Leg eens uit, hoe kom je zo snel over je "grote liefde" heen..' zeg ik...

    Grant Gustin

    Ik word wakker en kijk recht in het gezicht van Mackenzie. Ik grinnik zacht en sla een arm om haar heen. Mackenzie was echt als een klein zusje voor me..


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Ik kijk op als Naill niks zegt en zie de angst op zijn gezicht. Ik snel naar hem toe en aai over zijn bol. "Alles is goed. Ik ben bij je. Ik laat je niks overkomen." mompelde ik zacht tegen hem. Dan kijk ik met een woedende blik naar de jongen in de deuropening. "Ga alsjeblieft weg. Ik weet niet wat je hebt gedaan, maar blijkbaar iets zo verschrikkelijks dat Naill daardoor in shock is." sis ik naar hem. "En wat Naill's liefdesleven betreft: Daar heb jij niks mee te maken." wie dacht die gast wel niet wie hij was?

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 7:03 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall ugh zenuwachtig

    Trillend kruip ik tehen Alec op maar mijn igen kan ik niet van Cris houden. Hij was nog gespierder hij kon nog harder slaan. Snrl verstop uk mijn gezichr tehen de borst van aldx
    Mijn ademhaling ging ongelikker terwijl ik echt bamg was.

    Mackenzie
    Al smel viel ik weer in slaap tegen Grant aangenesteld. Na een poos wordt ik wakker em ik ook. :hoi' mompel ik en haal snel een hand door mijn haar wat net een vogelnest is

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 7:11 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    "Ga alsjeblieft weg. Ik weet niet wat je hebt gedaan, maar blijkbaar iets zo verschrikkelijks dat Naill daardoor in shock is." sist de andere jongen terwijl Niall bang tegen hem kruipt. Ik lach alleen maar zacht en schud mijn hoofd. "En wat Naill's liefdesleven betreft: Daar heb jij niks mee te maken." vervolgt hij. Ik kijk hem grijnzend aan. 'Liefdesleven, gast. Er zit hier geeneens liefde in, het enige wat jij wil is dat hij in je bed komt.' zeg ik simpel...


    El Diablo.

    Khad post aangepast en met mackz erbij kom je ook bij glee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan.
    Ik slik moeilijk 'alasjeblieft Cris laat me met rust' zeg ik smekend mmet een trillende stem en kijk over het randje van Alex zijn shirt. Ok freumelde wat met mijn snoertje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ik kijk weer naar Niall die over het shirt kijkt. 'alasjeblieft Cris laat me met rust' zegt hij smekend met een trillende stem. Ik lach kort.. 'Kan ik doen...' zeg ik. 'Niall toch, wat denk je dat Zayn hierover zou vinden?'


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Ik probeerde hem zo veel mogelijk te negeren, maar van binnen werd ik steeds bozer. Ik had geen kort lontje, helemaal niet, maar je moest niet aan degenen komen om wie ik gaf. Toen Naill ook nog begon te piepen dat hij weg moest gaan. Ik liet Naill los en liep naar de gespierde jongen toe. "En nu opflikkeren!" Ik smeet de deur dicht en klom weer bij Naill op bed.


    Bowties were never Cooler

    Cristiano Ronaldo

    Ik lach alleen maar als de deur word dicht gegooid.. 'Ik krijg je nog wel Niall, dat weet je zelf ook.' zeg ik. Niet hard, maar hard genoeg zodat hij het hoort. Ik loop naar mijn kamer en begin grijnzend mijn spullen uit te pakken...


    El Diablo.

    Niall

    Ik zie dat Alex de deur diht smijt en hoor wat Cris zegt. Trillend van angst duik ik in elkaar terwijl Zayn in mkjn hoofd rond spookt. Hij was degene die me verliet.....

    Grant


    Change is for weirdos ~ Niall Horan