• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:24 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Geen idee, maar de kamers op de plaatjes hadden maar 1 bed en anders pas ik het aan]


    Bowties were never Cooler

    [ghehehe er kunnen like bedden buiten het plaatje vallen ;) ga er maar vanuit dat het geval is dat je bed gewoon in dezelfde kamer als het bed van hem staat xD
    deel ik een kamer met liz?]


    Dont say why me, say try me

    [Mag je zelf kiezen. Je kan ook kiezen dat Liam een kamer deelt met Danielle en Gaby dan waarschijnlijk met Liz, maar kamers alleen kan je ook voor kiezen denk ik. Ik heb werkelijk waar geen idee. Maar zo is het nou eenmaal gelopen]


    Bowties were never Cooler

    Iedereen slaapt in dezelfde kamer jongens en meisjes gescheiden??)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lavigna schreef:
    Mackenzie Lou Arretez

    Ik rolde even met mijn ogen en zuchtte. ''Kijk, lieve, lieve Chiara. Als je niet wilt dat ik uitbarst, moet even stoppen met kwebbelen. Begrepen? Gesnopen?'' Ik glimlachte sarcastisch en zette een ander liedje van Green Day op. ''En sinds wanneer denk je dat ik je haat? Ik haat mensen niet zo snel, weet je. En je moet maar eens weten dat ik je in ga maken.'' zei ik en haalde glimlachend mijn schouders op en keek haar met pretoogjes aan. Soms kon ik ook echt aardig zijn, maar dan moet je niet zoveel eigendunk hebben.



    DamnBieber schreef:
    Chiara Bella Love

    Wat een bitch. Ik heb nog nooit zo een zelfverzekerd mens die denkt dat ze alles is ontmoet. Geen wonder dat ze pillen slikt. "Lieve mackenzie. Probeer je onzekerheid niet weg te stoppen achter zo een bitch'' glimlach ik nep naar haar. Onopvallend rol ik met mijn ogen. In Ya Face Bitch. ''Ik ga nu naar mijn kamer fijne dag nog. Het is trouwens al 11 uur.'' grijns ik naar haar. ''Je wil geen walletjes onder je ogen krijgen'' glimlach ik. Ik gniffel in mezelf. Met grote passen ga ik naar de deur voor me. Ik glimlach als ik zie dat het een meisjes kamer is. Met een plof val ik op mijn bed.

    (Lavigna laatste reactie's)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    --

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 23:06 ]


    Dont say why me, say try me

    [Dus als ik het goed begrijp, als Perrie/Niall over vijf dagen nog niet reageert ligt ze eruit?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik trok mijn knieën op het bankje en sloeg mijn armen eroverheen. Het was dan al best laat, maar bepaald moe was ik niet. Als de lichten zo uitgingen, bleef ik gewoon eigenwijs zitten. Het mocht morgen dan een belangrijke dag zijn, ik werd niet zo makkelijk moe. Als ik moe werd, had ik mijn pillen nog. Chiara nog. We zaten bij elkaar in het team en de rivaliteit werd steeds groter en groter. Niet dat het mij wat uitmaakte, maar ik vond het juist wel grappig. Misschien dacht ze gewoon dat ik een grote tegenstander was. Ik grinnikte kort en deed mijn andere oortje in. Harde rock muziek klonk in mijn oren en het maakte me al een stuk blijer. Wat moesten mensen van me denken, een psyschopaat die pillen nam. Ja, dat.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sidestap schreef:
    [Dus als ik het goed begrijp, als Perrie/Niall over vijf dagen nog niet reageert ligt ze eruit?]
    (Ze ligt er nu al uit -_-)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Luke ligt volgens mij alleen, nu nog, en Mickey ligt dan met Louis samen. Niall met Toby en meer weet ik niet.]


    Bowties were never Cooler

    DamnBieber schreef:
    (...)(Ze ligt er nu al uit -_-)


    [Oh o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [wie wil een van ze overnemen ik wil de ander wel, maakt me niet uit wie]


    Dont say why me, say try me

    (Ze ligt er niet uit.. Ze kan en heeft mijn berichtje nog niet gelezen)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Nu snap ik er niks meer van. Net lag ze er wel uit en nu niet]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson
    Ik draaide me om en trok een bedenkelijk gezicht. 'Dat denk ik ook niet, maar ben wel benieuwd. Of toch ook weer niet. Ik weet niet wat te denken.' Grijnzend schudde ik mijn hoofd en stopte een snoepje in mijn mond. Eigenlijk zou ik nog genoeg moeten regelen, maar was te lui en zou morgen wel vroeger opstaan daarvoor. 'Waarom eigenlijk ook niet Ik bedoel als je het echt wilt, dan krijg je van mij de kans dat te zingen.' Ik ging niets anders verzinnen als hij dat wilde. Mickey, en natuurlijk ook Holly, moesten zelf ook iets te zeggen hebben. Onschuldig stopte ik nog een snoepje in mijn mond, wetende dat ik heel slecht tegen suiker kon en binnen een korte tijd door de kamer zou rennen. 'Als je -je bedenkt weet je ze te vinden.' De zak vouwde ik dicht en gooide hem toen op het nachtkastje neer. Al snel draaide ik me weer om en keek van Mickey naar de deur en weer terug nadat ik ook 'Weltruste' had geroepen. Met moeite kwam ik toen weer overeind om mijn shirt uit te doen. Een zachte plof was te horen toen mijn schoenen op de grond terecht kwamen, die ik daarna uittrapte. Het laatste beetje energie dat ik overhad gebruikte ik om mijn broek uit te trekken en hoopte dat mijn energie toch niet terug zou komen. Dat zou niet goed uitkomen. Ik draaide me daarna om zodat ik met mijn hoofd op mijn kussen terecht kwam. Toen ik merkte dat hij een stukje van het dekbed onder mijn kont vandaan trok, kwma ik iets omhoog zodat het makkelijker zou gaan, maar kon er zo zelf ook onderkruipen. 'Weltruste' zei ik deze keer ook met een glimlach tegen Mickey. Niet dat ik snel inslaap zou vallen, alleen was dat een ander verhaal.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer