• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:24 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Liz

    'Nah, ik was wat door het huis aan het zwerven en nu praat ik gezellig met jou onder de trap.' antwoord ik met een grijns. 'De trap is trouwens wit...echt luxe hier.' Dan komt er een meisje aan die ik al eerder had ontmoet, Eleanor. Ze stelt zichzelf voor en verteld dan aan Holly dat ze een kamer moeten delen of zo. Oja, mijn kamer! Het enige wat ik nog niet heb gezien. Ik kijk weer naar de witte trap. Het is gewoon zo'n mooie trap. Dan draai ik me weer om naar Eleanor en Holly. 'Waren jullie trouwens nog van plan om iets te gaan doen?' vraag ik dan. Ik heb eigenlijk wel zin om iets te gaan doen want ik verveel me heel erg.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Eleanor Calder

    Ik glimlach en luister even naar het andere meisje. Volgens mij heette ze Liz. Ik had haar gezien toen ik bij Toby, Gaby en Niall was. Ik glimlaxh naar Holly. 'Ja vast wel,' grinnik ik. Dan kijk ik weer naar Liz en volg meerdere keren haar blik naar de trap.
    'Wil je naar boven of vind je het gewoon een mooie trap,' vraag ik met ewn klein lachje. 'Ik ga zo shoppen met Mickey en Louis. Jij ging toch ook mee,' vraag ik Holly. Tenminste, ik dacjt dat Louis dat had gezegd. 'Van mij mag je mee hoor,' zeg ik dan tegen Liz. 'Als je niet mee wilt, er is ook nog een groep in het zwembad. Waaronder Niall en Toby.' Ik kijk Liz met een glimlachje aan. 'Maar ook Liam, Danielle en twee andere jongens.' Ik grinnik even. 'Dus je kan kiezen.' Dan kijk ik ongeduldig naar boven. Waar bleven ze?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liz

    Ik grijns. 'Ik ga liever met jullie mee. En ik vind het gewoon een mooie trap ja.' Ik werp nog even een korte blik op de trap en kijk dan weer naar Eleanor en Holly. Oke, ik moet nu echt stoppen met naar de trap kijken. 'Zullen we Mickey en Louis anders gaan zoeken?' stel ik voor. 'Of heb je met ze afgesproken onder de trap?' ik grijns even naar Eleanor. Ik ga liever met hun shoppen omdat ik niet zo van zwemmen houd. Ik ben een keer aangevallen door een gans. Hij had mijn hele voet verwond en ik moest zelfs naar het ziekenhuis. Ook al zijn er geen ganzen in een zwembad, ik ga nog steeds liever niet het water in.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Holly Renée McDawn
    Owh, fijn. Ik had weer eens half geluisterd. Gingen we echt nu shoppen. Ik dacht dat ze morgen ofzo bedoelde. Aangezien we hier net waren aangekomen. Dit was wel duidelijk een teken dat ik heter op moest gaan letten en niet continu in gedachte verzonken moest zijn. Dat zou me een hele hoop verwarming schelen, dacht ik zo. En daarbij wist ik niet of ik zo'n zin had om nu te shoppen. Na een lange autorit zat ik liever gewoon op de bank ofzo. Ik zuchtte zacht. Het zou wel leuk worden. Ik bedoel met aardige mensen is alles leuk. "Ja, shoppen. Tuurlijk, denk dat ik er niet helemaal bij was met mijn gedachte " zei ik verontschuldigend en glimlachte even moeilijk. Minder dromen, meer opletten. "En het zou inderdaad leuk zijn als je meeging. Dat is gezellig. Natuurlijk mag je ook gaan zwemmen als je wil." Zei ik vrolijk. Ik had geen idee waarom ik ineens zo vrolijk was, al had ik wel vaker last van stemmingswisselingen. Ik moest het echt onder controle krijgen, maar tot die tijd zou ik zomaar vrolijk of verdrietig kunnen zijn. Ik was blij om te horen dat ze met ons meeging. "Ik denk dat we beter kunnen wachten, aangezien dit huis groot genoeg is om ze mis te lopen." Het was waar. Het was echt evenveel groot huis, zeker in vergelijking met mijn huis. "En ze zullen zo toch wel komen?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Liz

    Ik glimlach. 'Oke, dan wachten we bij de mooie trap.' Ik ga op de trap zitten. Ik kijk even naar Holly en Eleanor. 'Dus...Hebben jullie een beetje zin in x factor?' Ik weet niet wat ik anders moet vragen. Ik kijk naar boven, deze keer niet naar de trap, want ik kijk of Mickey en Louis er al aankomen. Nee dus. Ik haal mijn hand even door mijn bruine krullen. Dan begin ik met mijn voeten op de trap te stampen tot dat ik besef dat dat een beetje irritant voor de andere is. 'Sorry,' verontschuldig ik me. 'Soms moet ik gewoon energie kwijt.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Jezus liz panday echt de grootste onzin ever... een mooie trap waar je 400 keer naar kijkt? je moet het zelf maar weten xD
    tips om makkelijker 4 regels te halen
    Beschrijf je omgeving, maar blijf niet te lang oo een ding hangen kan saai worden om te lezen
    beschrijf je gevoel
    Mijn vervelend verveeld gevoel ging gelijk over toen ze mee vroegen om te gaan shoppen.
    ga op ieder klein dingetje in (niet te overdreven!)
    Eleanor zei dat ik ook kon gaan zwemmen met Niall, Toby, Liam, Danielle en nog twee jongens. Veel jongens, arme Danielle, maar mij was dat te druk in het zwembad
    verzin een onzin verhaaltje
    bv die gans, maar dat kan uitgebreider worden beschreven
    Gebruik een groter lettertype

    zolang je die dingen met mate doet wordt het meestal niet vervelend om te lezen en een stuk langer (ik volg ze zelf niet altijd hoor)

    seaver je link deed het niet :c
    oh ga straks met liam reageren]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 0:42 ]


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    [Jezus liz panday echt de grootste onzin ever... een mooie trap waar je 400 keer naar kijkt? je moet het zelf maar weten xD
    tips om makkelijker 4 regels te halen
    Beschrijf je omgeving, maar blijf niet te lang oo een ding hangen kan saai worden om te lezen
    beschrijf je gevoel
    Mijn vervelend verveeld gevoel ging gelijk over toen ze mee vroegen om te gaan shoppen.
    ga op ieder klein dingetje in (niet te overdreven!)
    Eleanor zei dat ik ook kon gaan zwemmen met Niall, Toby, Liam, Danielle en nog twee jongens. Veel jongens, arme Danielle, maar mij was dat te druk in het zwembad
    verzin een onzin verhaaltje
    bv die gans, maar dat kan uitgebreider worden beschreven
    Gebruik een groter lettertype

    zolang je die dingen met mate doet wordt het meestal niet vervelend om te lezen en een stuk langer (ik volg ze zelf niet altijd hoor)

    seaver je link deed het niet :c
    oh ga straks met liam reageren]


    [Sorry...Maar bedankt voor de tips ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (Nu zou de link het moeten doen. En voor als hij het nog steeds niet doet. Het is 'for the first time' van the script. Een cover van Corey Gray^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [maakt niet uit het was wel lollig, maar ik denk dat het voor jou ook makkelijker schrijven is dan xD
    en okey bedankt seaver]


    Dont say why me, say try me

    Eleanor Calder

    Ik lach even en kijk naar Holly. Ik glimlach even en kijk dan naar Liz die toegewft dat ze het een mooie trap vindt. Ik grinnik.
    'De hele trap is mooi,' lach ik en kijk ze aan. Ik laat me naast Liz op de trap vallen.
    'Natuurlijk heb ik er zin in,' grinnik ik. 'Ik bedoel... Het is jammer dat ik niet kan zingen, maar het wordt hier vast heel gezellig,' glimlacj ik en kijk ook even naar Hollly. Dan kijk ik voor me uit en trommel even met mij handen op mijn benen. 'Willen jullie kauwgom?' Ik pak het pakje uit mikn tas en neem er zelf een. Daarna hou ik het Liz en Holly voor. Ik wacht af en kijk weer even naar boven. Waar bleven ze?!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Helium schreef:
    [MT.]

    Evelynn Hastings.
    Toen hij zei dat ik een beetje vals zong, knikte ik. Het was wel waar, ik was net wat te enthousiast geweest. Hij gaf hetzelfde commentaar bij Kyra, en gaf haar het advies om het liedje Want U Back van Cher Lloyd te zingen, maar bij mij wist hij het nog niet. 'Zou je nog wat willen zingen?' vroeg hij nieuwsgierig. Ik knik en zorg dat ik even kalmeer, en adem even diep in en uit. Dan begin ik te zingen. 'You shout it out,
    But I can't hear a word you say
    I'm talking loud not saying much
    I'm criticized but all your bullets ricochet
    You shoot me down, but I get up
    I'm bulletproof, nothing to lose
    Fire away, fire away
    Ricochet, you take your aim
    Fire away, fire away
    You shoot me down but I won't fall
    I am titanium
    You shoot me down but I won't fall
    I am titanium'
    Ik stop, en glimlach. Dat was al een stuk beter dan Locked out of Heaven. 'Dit beter?' vroeg ik.

    [Sorry als de lyrics niet helemaal klopt, heb hem snel gekopieerd van een site :$

    EDIT: de link is alleen beluisterbaar op mobiel, omdat ik op tablet zit. Als je het wilt horen op gewone computer, zoek je op youtube: Titanium Cover Cheyenne en dan de bovenste. (: ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles

    peinzend kijk ik haar aan. ''Ik denk dat jij iets van Usher moet doen'' vragend kijk ik haar aan. Ik hoop dat ze het leuk vind. Ach wat bedenk ik nou. Ik ben haar coach en mij wil is wet. Ik grinik even om mijn gedachten en wuif het weg ''Binnenpretje'' glimlach ik. ''Iniedergeval hop naar de studio'' ik sla mijn armen om de twee meisjes heen en trek hun daarmee weg. ''Hier is de studio'' met een glimlach kijk ik de meisjes aan. ''Als Kyra als eerst gaat met want u back van cherr lloyd kan ik met Evelynn nog wat dingen bespreken wat voor liedje ze wil gaan doen'' ik duw Kyra in het opname hok en doe de andere deur open. Ik duw Evelynn op een stoel. ''Begin maar'' gil ik door de microfoon. ''Doe eerst je koptelefoon op''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Evelynn Hastings.
    Hij zei dat hij dacht dat ik iets van Usher moest doen. Ik trok een wenkbrauw op. Aparte keuze. Het zou eigenlijk best kunnen, ik had van hem nog nooit een liedje gezongen. Of niet bewust meegemaakt, in elk geval. Ik knikte. Hij grinnikte en mompelde daarna 'Binnenpretje.' Ik rolde onopmerkbaar met mijn ogen. Ik slaak een klein gilletje als hij ons meesleurd naar de studio. Kyra moest eerst met Want U Back, en hij wilde met mij nog wat bespreken. Ik werd op een stoel neergeduwd en ik keek verontwaardigd. 'Mag ik ook zelf nog eens wat doen, of niet? En ik ben helemaal niet zo van Usher.' dat laatste mompelde ik er achteraan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Kyra Luca Graig

    Vanbinnen werd ik helemaal blij toen Harry zei dat ik Want U Back van Cher Lloyd mocht doen. Eén van mijn favorite liedjes. Hij neemt ons mee naar de studio. Ik moet eerst. Ik kijk even rond, pak dan de koptelefoon en zet die op mijn hoofd. Ik knik als hij zegt dat ik kan beginnen. Ik begin te zingen. 'Lalalalalalala' Ik grinnik even zoals dat in het liedje hoort.
    'Hey, boy you never had much game
    Thought I needed to upgrade
    So I went and walked away-way-way
    Now I seen you been hanging out
    With that other girl in town
    Looking like a pair of clowns-clowns-clowns
    Remember all the thing that you and I did first
    And now you're doing them with her
    Remember all the things that you and I did first
    You got me got me like this.' Waarna ik ook de rest van het liedje zongen. Het klonk eerst best wel raar om jezelf door die koptelefoon te horen. Maar zo was ik er wel zeker van dat het zuiver was. Ik hang de koptelefoon weer terug op zijn plek en loop de ruimte uit. 'En hoe klonk het?' vraag ik met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 13:54 ]


    Do what people say you can't.

    Harry Edward Styles

    ''Dan moet je er maar wat van gaan vinden'' onopmerkbaar rol ik met mijn ogen. Wat een arrogant beest ze denk dat ze altijd haar zin kreeg. Nou hier mooi niet want nu krijg ik mijn zin. ''Doe dan maar iets acounstic van Usher of Justin bieber maar het word 1 van de 2. Misschien more van Ushes'' vragend kijk ik haar aan. Ik kon haar verder niet helpen. Ik draai me weer om als kyra begint te zingen en luister met een glimlach. ''Het klonk perfect'' gil ik. In een opwonding gaf ik haar een knuffel. Met pretogjes keek ik haar aan. ''Jij kan misschien wel DE volgende x Factor worden''. ik kijk Evelynn aan. ''Ben je er al uit wat je wil gaan zingen?''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,