• Verhaallijn:
    Vechtschool Wicked is weer geopend voor de beschermers van onze wereld. En daarmee bedoel ik dus niet Superman. Ik bedoel tieners van onze leeftijd die magische wezens zijn. Ze trainen op de school in vechtkunst en in van alles en nog wat. Achter dit vechtleven schuilt natuurlijk ook hun privé leven en hoe ze dat afreageren op de wereld. Als ze hun examens hebben gehaald zullen ze de wijde wereld in trekken en ieder duister iets aanvallen en doden
    Van duister tot diep in de zee of gewoon onder je bed. Ook moeten ze een grote oorlog zien te stoppen tussen sommige werelden op aarde.

    Weerwolfen : Tom Jason Andersen noelle1111 &
    David Reesan Ewijn & Ylva nachtkat.
    Vampieren: Nick Castell Silas & Lucy Charlotte Smeath Eyes & Jilliana Edison xSkinnyGirl
    Tovenaar/Tovenares: Alana Fire MissMeXD & Melian Tywyll Vegangirl & Calvin Eora Paranormaal & Cas Damian Wayland Silas
    Half-goden: Meredith Casey noelle1111 & Jael Elisabetha Pierce Silas & Julliëtte Amalia Scott. Pebble
    Kampleiders: Sky Jollet. MissMeXD & Hayden Livinstone Seaver&

    De relaties tussen de karakters zijn vrij in te vullen en iedereen slaapt in zo'n hut. Dat mag samen of alleen





    De school staat in een reusachtig stuk bos ver van de buitenwereld. Geen enkel mens weet dat het bestaat. De hutten zijn in de bomen gebouwd en je kan het berokken via een trap. Na de lessen mag je doen wat je maar wilt. Je kan gaan zwemmen in het meer met een waterval of jagen in het bos.


    [url]file:///C:/Users/no%EBlle/Pictures/wicked.jpg[/url]
    Klik hier met je rechtermuisknop op en klik dan op OPEN IN NIEUW TABLAT bedankt

    Rooster
    9:00 Iedereen neemt ontbijt in de Lunch room.
    9:30 Iedereen meld zich op het Vechtveld.
    10:30 tot 10:45 Kleine pauze.
    10:50 Iedereen meld zich op het boogschietveld.
    12:00 tot 13:00 Iedereen neemt een pauze en gaat lunchen. Nu kan je zwemmen, dutje doen, eten of iets anders.
    13:00 iedereen begeeft zich naar zijn huis = Tovenaars: Magiehuis. Vampieren: vampierhuis. etc etc Hier bespreken jullie je dag.
    15:00 De dag is voorbij en jullie hebben vrij.
    19:00 Avondeten.


    Hutgenoten
    'Meredith Casey en Cas Wayland.
    Alana Fire en Calvin Eora
    Jilliana Edison en Lucy Charlotte.
    Tom Andersen en Ylva.
    Melian Tywyll en Nick Catell.

    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - 16+ Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Beoordeel elkaar niet teveel, want sommige mensen kunnen ook nieuw zijn in de RPG wereld.
    - Nette Nederlands taal (maar natuurlijk mag je wel eens vloeken )
    - Je mag best af en toe iemands andermans karakter besturen, maar overdrijf niet te veel.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 8:12 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    David Reesan - Weerwolf

    'Mijn naam is Nicholas,' zei de jongen 'Ik bedoel Nick Castell, heb je enig idee waar ik de kamerindeling kan vinden?'
    'Eerlijk gezegd heb ik geen idee,' beantwoordde ik zijn vraag. 'Dat zal je denk ik aan een van de kampleiders moeten vragen.' Vlak nadat ik dat had gezegd kwam een jonge vrouw vanuit het hek onze kant op gelopen.
    'Ik ben Elizabeth, jullie hoofdbegeleider,' zeg ze rustig 'Loop maar mee dan vertel ik alles.' Ik fronste en liep samen met Nick achter haar aan. Die jonge vrouw was een kampbegeleider? Ik vond haar er wat te jong daarvoor uitzien. Ze kon niet veel ouder dan mij zijn...
    Al gauw schalde door het kamp de mededeling dat we naar de lunchroom moesten komen. Waarschijnlijk zouden we daar wat uitleg krijgen. Al zou er voor mij waarschijnlijk niet veel nieuws verteld worden. Ze vertelde dat ze voor ons de kamerindeling had en we ons rooster op onze kamer konden vinden. Nu moesten we naar onze eigen kamer gaan. Ik vermoedde om uit te pakken, maar dat had ze er niet bijverteld. Ik hoopte dat het avondeten wel op de normale tijd gehouden zou worden en niet later, want ik begon al best wel trek te krijgen. Ik keek nog even om me heen naar iedereen die hier stond. De kampleiders stonden apart en waren allemaal rond een jaar of 25. Zoals ik al eerder opgemerkt had: Niet heel veel ouder dan ikzelf. Alle leerlingen van deze vechtschool waren een jaar of 16, 17, 18. En daar stond ik dan met mijn 21 jaartjes. Precies tussen de twee groepen in. Wat geweldig toch weer, dacht ik sarcastisch.
    Ik gaf een hoofdknikje naar Nick en liep maar naar mijn hut. Mijn spullen uitpakken en dan nog even relaxen tot het avondeten....


    [Vanavond ben ik weer terug. Nu nog even naar school voor een uurtje frans en een stadswandeling door A'foort xD]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 10:04 ]


    Stenenlikker

    [ sorry hoor maar net zeg je zelf dat je niet houd van mensen die andere dingen laten doen en nu doe je het zelf..? ]


    Giovanni

    [opmerking tussendoor, One way or,another is niey van 1D, ze hebben em gewoon gecoverd. Dus het is eig niet zo logisch.
    En liefde op heet eerste gezicht, dat kan, maar daar kom heel veel gevoel aan te pas. ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Jael Elisabetha Pierce
    Ik was het terrein net opgelopen toen een vrouw zich voorstelde als onze hoofdbegleidster en de kamerindelingen op begon te lezen. Blijkbaar sliep ik alleen maar niemand was zo handig om even te zeggen in welke kamers we sliepen. Ik besloot dan maar opzoek te gaan naar een kamer met mijn naam erop. Het duurde even maar toen ik eindelijk mijn kamer had gevonden, gooide ik enkel en alleen mijn bagage naar binnen om de deur weer te sluiten. Nu maar opzoek naar iemand om kennis mee te maken.

    Cas Damian Wayland
    Nadat de begleidster de kamerindelingen had opgelezen ging ik opzoek naar mijn kamer. Ik zou hier wel weer de freak zijn. Natuurlijk, hier waren meer mensen die net als mij niet volledig "normaal" waren, ik was nog anders. Na een paar minuten wist ik mijn kamer te vinden, ik plaatste mijn koffers op een leeg bed en liep weer naar buiten. Nog eenmaal controleerde ik mijn zakken, alles dat ik nodig had zat erin. Toen ik op mijn horloge keek zag ik tot mijn opluchting dat ik nog even had voordat ik weer medicatie moest slikken.

    Nick "Nicholas" Castell
    David leek ongeveer even oud als mij. Ik mocht er dan wel uitzien als een zeventienjarige, ik was drieëntwintig. Sinds mijn transformatie tot vampier was ik vrijwel niets veranderd, uiterlijk ten minste niet. Ik zuchtte toen ik de kamerindeling had gehoord, ik had nog geen zin om mijn kamer te zoeken, mijn koffer was niet heel zwaar en ik was sterker als een gewoon mens dus ik kon net zo goed eerst kennis met iemand gaan maken.


    Remember to be ridiculous.

    [HO HO HO HO! Ik had de link niet, dus zie nu pas dat er een topic is! Zouden jullie wat rustiger aan kunnen doen? Dan kan ik alles vlug bij lezen en zo reageren met Julliëtte.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Paranormaal schreef:
    [ sorry hoor maar net zeg je zelf dat je niet houd van mensen die andere dingen laten doen en nu doe je het zelf..? ]


    [Hu wat ik? Dat doe ik niet... Ik herhaal alleen wat anderen eerder gezegd hebben.
    Oké, ik zeg dat de kampleiders apart stonden, maar dat leek me enigszins logisch..]


    Stenenlikker

    Julliëtte Amalia Scott II Dochter van Aphrodite.
    Met een zucht bekeek ik de grote poort van het camp Wicked. Hier was mijn bestemming, hier had ik op gewacht. Meteen toen ik gehoord had dat dit kamp bestond, een maand of twee geleden, had ik met gelijk ingeschreven. Ik was zo blij dat ik toegelaten was. Bij mijn tante hield ik het echt niet meer uit. Ik trok mijn fuchsia gekleurde koffer, die gelukkig wieltjes had, dank aan de goden, achter me aan het terrein op. Het kamp was gelegen aan een groot meer en midden in de bossen, wat er werkelijk prachtig uit zag.
    Ik steek mijn lichtblonde haar uit mijn gezicht en trok mijn koffer achter me het trottoir op. Het kamp was groter dan ik verwacht had. Verbaasd keek ik om me heen en liep wat langzaam vooruit. Misschien moest ik eerst maar eens naar mijn hut gaan, als ik die gevonden kreeg. Voor me bloeide uit het niets een roos uit het trottoir. Glimlachend stopte ik met lopen en plukte de bloem. 'Bedankt mam,' fluisterde ik zachtjes richting de hemel. Ik wist dat ik hier op de goede plek was en mijn moeder liet weten dat ze het er mee eens was. Glimlachend rook ik aan de bloem en liep verder, zoekend voor mijn kamer.

    [Iemand voor Julliëtte?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ylva || Weerwolvin

    Ik schrok op toen ik opeens een stem door de luidspiekers hoorde roepen. Aarzelend bleef ik staan, maar begon toch te lopen toen iedereen naar de vrouw toe ging. Ze vertelde de kamerindelingen en zoals Tom had gezegd, zaten wij op één kamer.
    Langzaam pakte ik mijn pas weer van de grond, en liep naar mijn tijdelijke huis toe. De kamer zag er mooi uit. Met een plof liet ik mijn tas vallen op de grond. Ik nam een aanloopje, en veranderde in een wolvin terwijl ik op mijn bed sprong. Daar ging ik in een rondje liggen, en deed mijn ogen dicht. Natuurlijk sliep ik niet; ik hield mijn oren goed open.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Iemand voor Ylva????


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    nachtkat schreef:
    Iemand voor Ylva????


    [Kom wel naar je toe als je dat goed vindt?
    Ow wacht, dit moet in het kletstopic...]


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    [Kom wel naar je toe als je dat goed vindt?
    Ow wacht, dit moet in het kletstopic...]


    Woops, ik kom wel naar je toe, was Davis toch?


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    nachtkat schreef:
    (...)

    Woops, ik kom wel naar je toe, was Davis toch?


    [David ja xD De andere weerwolf.]


    Stenenlikker

    Okey, I'm here:P


    Ylva || Weerwolvin

    Na een tijdje vervelen op mijn bed, besloot ik toch maar wat rond te lopen. Ik sprong van mijn bed af zonder weer in een mens te veranderen. Deels ook omdat ik me veel beter voelde in mijn wolvinnengedaante.
    Op het plein was niemand meer, dus liep ik maar naar de andere huisjes toe. David Reesan stond er op één van de deuren, de andere weerwolf dus. Langzaam stak ik mijn kop om de hoek van de deur.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [Right, ben nu mijn stukje aan het schrijven :)]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 21:30 ]


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Right, ben nu mijn stukje aan het schrijven :)


    Okey;)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.