• Verhaallijn:
    Vechtschool Wicked is weer geopend voor de beschermers van onze wereld. En daarmee bedoel ik dus niet Superman. Ik bedoel tieners van onze leeftijd die magische wezens zijn. Ze trainen op de school in vechtkunst en in van alles en nog wat. Achter dit vechtleven schuilt natuurlijk ook hun privé leven en hoe ze dat afreageren op de wereld. Als ze hun examens hebben gehaald zullen ze de wijde wereld in trekken en ieder duister iets aanvallen en doden
    Van duister tot diep in de zee of gewoon onder je bed. Ook moeten ze een grote oorlog zien te stoppen tussen sommige werelden op aarde.

    Weerwolfen : Tom Jason Andersen noelle1111 &
    David Reesan Ewijn & Ylva nachtkat.
    Vampieren: Nick Castell Silas & Lucy Charlotte Smeath Eyes & Jilliana Edison xSkinnyGirl
    Tovenaar/Tovenares: Alana Fire MissMeXD & Melian Tywyll Vegangirl & Calvin Eora Paranormaal & Cas Damian Wayland Silas
    Half-goden: Meredith Casey noelle1111 & Jael Elisabetha Pierce Silas & Julliëtte Amalia Scott. Pebble
    Kampleiders: Sky Jollet. MissMeXD & Hayden Livinstone Seaver&

    De relaties tussen de karakters zijn vrij in te vullen en iedereen slaapt in zo'n hut. Dat mag samen of alleen





    De school staat in een reusachtig stuk bos ver van de buitenwereld. Geen enkel mens weet dat het bestaat. De hutten zijn in de bomen gebouwd en je kan het berokken via een trap. Na de lessen mag je doen wat je maar wilt. Je kan gaan zwemmen in het meer met een waterval of jagen in het bos.


    [url]file:///C:/Users/no%EBlle/Pictures/wicked.jpg[/url]
    Klik hier met je rechtermuisknop op en klik dan op OPEN IN NIEUW TABLAT bedankt

    Rooster
    9:00 Iedereen neemt ontbijt in de Lunch room.
    9:30 Iedereen meld zich op het Vechtveld.
    10:30 tot 10:45 Kleine pauze.
    10:50 Iedereen meld zich op het boogschietveld.
    12:00 tot 13:00 Iedereen neemt een pauze en gaat lunchen. Nu kan je zwemmen, dutje doen, eten of iets anders.
    13:00 iedereen begeeft zich naar zijn huis = Tovenaars: Magiehuis. Vampieren: vampierhuis. etc etc Hier bespreken jullie je dag.
    15:00 De dag is voorbij en jullie hebben vrij.
    19:00 Avondeten.


    Hutgenoten
    'Meredith Casey en Cas Wayland.
    Alana Fire en Calvin Eora
    Jilliana Edison en Lucy Charlotte.
    Tom Andersen en Ylva.
    Melian Tywyll en Nick Catell.

    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - 16+ Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Beoordeel elkaar niet teveel, want sommige mensen kunnen ook nieuw zijn in de RPG wereld.
    - Nette Nederlands taal (maar natuurlijk mag je wel eens vloeken )
    - Je mag best af en toe iemands andermans karakter besturen, maar overdrijf niet te veel.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 8:12 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    noelle1111 schreef:
    Elizabeth Macenzie

    Met tas en al loop ik het hek door.
    Ik bots bijna tegen twee jongens op. 'Heb je enig idee waar ik de kamerindeling kan vinden?' Hoor ik de jongere jongen zeggen.
    Ik steek mijn hand naar hem uit en schud de zijne.
    'Ik ben Elizabeth, jullie hoofdbegeleider,' zeg ik rustig. 'Loop maar mee dan vertel ik alles.'
    Wat een puinhoop was het hier. Iedereen stond her en der. Ik loop de lunch room in en pak een megafoon.
    'WILT IEDEREEN SNEL HIERHEEN KOMEN?' Klinkt het versterkt uit de megafoon. Sommige kinderen schrikken zich rot en lopen gelijk mijn kant op. Andere blijven even staan en komen dan ook.
    'Goed,' zeg ik als iedereen er staat. 'We missen zo te zien nog wat mensen, maar ik stuur iedereen nu naar zijn kamer. Ik geef jullie de kamerindeling en jullie rooster is te vinden in het kastje naast de bank.'
    Ik pak de lijst met namen van de kamerindeling.

    'Meredith Casey en Cas Wayland.
    Alana Fire en Calvin Eora.
    Jilliana Edison en Lucy Charlotte.
    Tom Andersen en Ylva.
    Melian Tywyll en Nick Catell.
    De gene die ik niet heb genoemd slaapt alleen en nu opschieten en naar jullie kamers.'
    Ik wees naar de rij negen huisjes. Ik vond het slim dat ze het gemengd hadden gedaan. En niet een weerwolf in het weerwolf huis ofzo. Die hutten stonden er pas vorig jaar en dat was een slimme uitvinding. Iedereen loopt naar de trap en verdwijnt alleen of samen in een huisje.
    'Dat heb je mooi geflikt' zegt plots een vrouwenstem. Ik draai me om en herken haar van een foto. Ik steek mijn hand uit.
    'Jij moet Skype Yollet zijn toch?'


    [Skype XD het is Sky XD]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins


    Giovanni

    Paranormaal schreef:


    [Is niet erg maar ik ga nu naar school doei]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins


    Giovanni

    MissMeXD schreef:
    Alana Fire

    Ik wandelde terug naar mijn hut.
    Ik zag dat mijn dagboek nog opde taffel lag.
    Ik pakten het snel op liep naar mijn kamer en liep naar mijn bed.


    [sorry hoor, maar wil je astjeblieft langere posts maken?
    gaat ze slapen op dat bed? of gaat ze haar spullen opruimen?
    anders beschrijf je haar gevoel.]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=149176
    KLIK


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Calvin Eora.

    Ik liep naar mijn hut, onderweg kwam ik het meisje met de paarse haren nog tegen, ik denk dat ik verliefd ben. Hoe kan ik het haar vertellen? Zal ik falen? Hoe gaat ze erop reageren, steeds meer vragen voor het mooie meisje met de paarse haren. Moet ik doorzetten, of komt dit gewoon door de puberteit? Nee, ik denk het niet, ik ben vaker verliefd geweest maar deze keer, deze keer was het anders... Meisje, wat ben je mooi zei ik hard op maar er stond iemand in de opening van de deur...


    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    Calvin Eora.

    Ik liep naar mijn hut, onderweg kwam ik het meisje met de paarse haren nog tegen, ik denk dat ik verliefd ben. Hoe kan ik het haar vertellen? Zal ik falen? Hoe gaat ze erop reageren, steeds meer vragen voor het mooie meisje met de paarse haren. Moet ik doorzetten, of komt dit gewoon door de puberteit? Nee, ik denk het niet, ik ben vaker verliefd geweest maar deze keer, deze keer was het anders... Meisje, wat ben je mooi zei ik hard op maar er stond iemand in de opening van de deur...


    Come on! Een mens wordt niet zomaar pats-boem! Smoorverliefd.... Dat gaat over het algemeen lsngzamerhand. Vertel ik uit eigen ervaring.
    Sorry, als ik een beetje bot overkom, maar dit is gewoon niet realistisch...


    Stenenlikker

    [sorry dit is mijn eerste roleplay duss ;p heb alleen op habbo aan roleplays gedaan]


    Giovanni

    [Mensen beoordeel niet al te veel iemands anders zijn stukje. En ja het is wel zo geef het wat tijd..]


    "Rebellion's are build on hope"

    Meredth Casey

    'Meisje wat ben je mooi' zegt Calvin. Ik sper mijn ogen open en staar hem verbaasd aan.
    'Echt?' vraag ik hoopvol. Verbaasd kijkt hij me aan.
    'Euh nee, ik bedoel, nee niet jij, ik bedoel' hij raakt verstrikt in zijn woorden maar de boodschap was duidelijk. Het kon me niet schelen dat we naar onze hutten moesten. Bij het meer, daar wou ik nu zijn. Ik ren met tranen in mijn ogen langs Calvin en sprint de trap af. Onderweg bots ik bijna tegen iemand op, maar ik rende gewoon door.
    Ik hoorde de waterval en daar was het meer. Ik dook het water in, met kleren en al en zwom de waterval onder. Ik kwam aan in een inham die achter de waterval zat. Buiten begon het hard te regenen. Ik voelde me verdrietig en de tranen drupte op de stenen grond. Wat was ik ook een sukkel. Niemand zou mij ooit knap vinden en zeker niet een meisje dat als ze verdrietig was het liet regenen. Een luide bliksemflits schoot door de hemel. Ook hallo vader. Ik ging zitten en liet mijn hoofd in mijn handen rusten. Ik liet het net zo lang regenen als ik wou.


    "Rebellion's are build on hope"

    Calvin Eora.

    Elgh, wat ben ik toch een sukkel! Schreeuwde ik, ik voelde me om het in een woord te zeggen, klote! Ik heb een mede-tovenaar afgeschrikt, ik heb d'r beledigd hoe moet ik mijn excuses aanbieden? Wacht! Ik weet het! Snel sprak ik de spreuk uit, Weg is weg, op naar Meredeth! Ik kwam in een donkere plek ik dacht dat het een grot was maar toen hoorde ik de waterval, we waren achter de waterval. Ik zocht en zocht naar Meredeth en ik vond haar, alleen in een hoekje huilend. Ik zei, Meredeth, het spijt me van net, ik bedoelde het niet zo. In het leven valt het soms tegen en soms zit het mee. Het spijt me dat ik je niet knap noemde, natuurlijk ben je dat wel! Maar ik bedoelde het voor iemand anders, een speciaal meisje. Ik denk dat ik van haar hou, ik ken haar pas net maar ze is prachtig! Ze heeft pra... hier vrolijk ik je dus niet mee op, sorry. Ik pakte snel een koker uit mijn zak en gaf het haar. Ze keek me raar aan maar ik antwoordde, open maar! En ze opende het, er zat eenhoorns haar in, eenhoorns haar brengt geluk wist je dat? Ik heb het vorig jaar in de vakantie in Schotland gevonden.


    Giovanni

    Meredith Casey

    Ik pak het aan en kijk verbaasd. Wat moest ik nou weer met haar?
    'Eenhoonshaar brengt geluk, wist je dat,' zegt hij. 'Ik heb het vorig jaar in Schotland gevonden.'
    Ik glimlach en veeg de tranen van mijn wangen. Buiten stopte het met regenen en begon de zon weer te schijnen. Calvin kijkt op van de plotselinge weersverandering.
    'Dochter van Zeus,' zeg ik glimlachend. 'Weet je nog?'
    Ik stop het haar in mijn zak.
    'Bedankt' zeg ik. Ik voelde me een beetje een sukkel omdat ik zo hard had moeten huilen,'
    'Sorry dat je me moet zien' zeg ik lachend en ik veeg de tranen weer van mijn wangen. Hij haalt zijn schouders op.
    'Laten we maar teruggaan,' zeg ik dan. 'Voor iemand ons gaat missen,


    "Rebellion's are build on hope"

    Calvin Eora.

    Ik begon onder weg te zingen, One way or another I’m gonna find ya I’m gonna getcha getcha getcha getcha One way or another I’m gonna win ya jalalalala... Plots zei ze, houd je van one direction? Ik antwoordde, sommige liedjes... Genoeg over one direction, zullen we naar onze hut, hutgenoot? Zei ik op een humoristische manier. Zal ik vanavond eten maken? Jij mag kiezen wat. ;)


    Giovanni

    noelle1111 schreef:
    [Mensen beoordeel niet al te veel iemands anders zijn stukje. En ja het is wel zo geef het wat tijd..]


    [Sorry, het irriteerde me een beetje...]


    Stenenlikker