• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||SunnySpring
    -Carmela Lorenza rossini||Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason
    -Bree Amalia Rovers||Amas

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||xMerlex
    -Robin Lily DutoI|SunnySpring

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Charitable
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||JustArchery

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Charitable

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Nyan
    -Iris Quinty Browne||Helium

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Industrie] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Nyan

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||Amas
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||amy66

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    Wij trekken ong. iedere week een lootje, waarop staat wie er doodgaat. Zo hebben wij evenveel kans om dood te gaan als de rest van de tributen. De RPG begint op het moment dat de tributen de Arena ingaan (dus het laatste moment met de stylist en dan de Arena in).


    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    rollentopic

    praattopic

    topic 2

    De 1e dag(bloedbad:
    De arena is gebouwd met allemaal diamanten*blingbling*
    Noord-diamantendoolhof
    Oost-diamanten bos(ja het is mogelijk)
    Zuid- Straten met allemaal creepy diamanten stanbeelden van hunger games dingen(bijv. Spotgaai, de dood van een tribuut, enz...)
    West- Rotsen en heuvelachtige landschappen(opnieuw van Diamant :) )
    Midden- Raad eens waar de hoorn van gemaakt is? DIAMANT!

    De 2e dag:
    De Arena is donker!
    noord-Donker doolhof. Muren zijn bijna niet te zien....
    Oost-donker bos (mutilanten? :P )
    zuid-De standbeelden zijn donker. (Standbeelden bijv. van oude tributen, vrienden enz...)
    west- donkere rotsen en heuvels (duuh )
    midden- en je raad het al: Donkere hoorn.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 13:57 ]


    imperfection is beauty

    [Jaah! Ceacarpost! Switchen!!!]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Eigenlijk zou ik al moeten slapen, maar nu even snel met Dylan. Ik heb het maar even zo gedaan, ik hoop dat de andere Beroeps er op willen reageren. Morgen of overmorgen ga ik wel weer reageren en ook met mijn andere.

    Dylan Marc Bostell || District 1 || Hoorn
    Kreunend kom ik omhoog. Ik herinner me niet veel meer, behalve dat alles glinsterde, de gong ging en ik even later een klap op mijn kop kreeg. Van wie zou ik me echt niet kunnen herinneren, op het moment was het een grote brij van gedachtes binnen in mijn hoofd. Ik leg mijn hand op mijn hoofd als ik overeind kom. Het eerste wat ik opmerk, is dat weer alles glinstert. Ik moet een paar keer knipperen voor alles wat helderder binnenkomt. Voor me is een groot ding van diamant gemaakt. Dat is waar ook, vandaag is dag 1 en daarom in het voordeel voor mijn district. Diamant dus. Al zou ik niet helemaal weten hoe ik en Carmela daar in het voordeel zouden kunnen zijn. Nou ja, het is natuurlijk wel ons Districtsproduct. Benieuwd wat het de komende dagen allemaal zou laten zien, want zo zeker ben ik wel. Ik zou zeker dag 12 halen, tenzij het eerder afgelopen is natuurlijk. Dit kan ik winnen, dus waarom niet. Nu draai ik mijn gezicht rond, op zoek naar anderen -vooral andere Beroeps-. Alleen er is nergens iemand te zien. Misschien zit ik aan de achterkant van de Hoorn en zij aan de andere kant. Langzaam kom ik overeind, waardoor er een fikse hoofdpijn door mijn hoofd schiet. Snel breng ik mijn hand naar mijn hoofd, zodat ik daar een grote bult voel. Fijn, dat kon er ook nog wel bij.
    'Hallo, is daar iemand?' Bang om te schreeuwen en op te vallen voor andere tributen ben ik niet, met mijn armen ben ik koning en kan ik iedereen aan.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Jody Morgan Roberts || District 4 || Hoorn
    'Hallo, is daar iemand?'
    Verbaasd draai ik me om en sta voorzichtig op. Welke tribuut is er nou zo gek om keihard te gaan schreeuwen tijdens de Hongerspelen. Dat doe je niet als je slim bent, tenminste, niet als je geen zelfmoord wil plegen.
    Ik werp nog even één blik op het meisje uit 2. Haar mag ik niet zo, ze is veel te opvallend aanwezig en kan, tegen mijn zin in, goed overweg met Jonah. Ik ben wel echt toe aan nieuwe mensen en loop rustig de hoorn uit. Mijn drietand hou ik natuurlijk in de aanslag, wie weet is het toch gewoon een tribuut die wel wil vechten of die gewoon afgemaakt wil worden.
    Ik knipper even met mijn ogen tegen de glinstering van de diamanten. Dan zie ik de jongen uit 1 staan. Tenminste, ik denk dat hij uit 1 komt. Het zou zijn geschreeuw ook wel verklaren, want een normaal mens doet dat niet.
    'Ik ben er.' Zeg ik simpel. 'Jij komt uit 1, toch? Ik ben Jody, hoe heet jij ook alweer'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Carmela Lorenza rossini : district 1 : hoorn
    "Hooi Dylan" zeg ik als ik hem hoor roepen of er iemand is. als het goed is herkent hij mijn stem wel, iedereen herkent zo mijn hoge stem. "en jij ben toch Jody, uit 4"zeg ik tegen het meisje dat bij Dylan staat. eigenlijk hoef ik dit niet te vragen want dat weet ik wel. maar dat kan mij eigenlijk niet echt iets schelen. "sorry dat ik niet eerder gekomen ben, was bijna verdwaalt tussen alle diamanten, maar ik heb jullie gevonden" ik ben echt blij dat ik hen gevonden heb, zonder de andere beroeps heb ik weinig kans om te winnen denk ik. want dan heb ik geen eten, vechten kan ik gelukkig nog wel.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 15:22 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Caesar Flickerman

    Welkom panem! *applaus* Dank u, dank u. Een speciale dag was het voor de tributen vandaag. Het bloedbad is voorbij en er zijn 6 tributen bij omgekomen. Hebben de beroeps hun best niet gedaan? Of waren ze misschien verblind door al het diamant? Wie zal het zeggen. Laten we een kijkje nemen bij de bondgenootschappen. Voor zover wij weten hebben hebben Daniel en Louise een bondgenootschap. Ook Summer en Scarlett lijken het goed met elkaar te vinden. ... Arme Alexis en Brandon. Zij zijn nog steeds in hun eentje op pad. District 11 heeft ook al een bondgenootschap. (zeg ff als ik iets vergeten ben of verkeerd gedaan heb.) De beroeps zijn zoals altijd bij elkaar. Alhoewel... Jody lijkt het niet zo goed te kunnen vinden met Bree.
    Veel van onze tributen zoeken naar voedsel. Helaas is er geen eten of drinken te vinden. Althans, alleen vandaag. De enige uitzonderingen zijn de rugzakken. Hopelijk houden de tributen hun spullen bij zich, want de eerste tributen worden vanavond al gewisseld. De namen zijn *piep geluid* en *piep geluid*. Helaas Panem. Dat kunnen we u nog niet vertellen. Wij wensen alle tributen veel succes. Nog een goede avond Panem.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 21:06 ]


    imperfection is beauty

    Bree Amalia Rovers II D2 II Hoorn
    Ik hoor wat geroezemoes uit de hoorn. Ik zie dat Jody erheen gaat. Wat gebeurt daar? 'Ik ga er ook heen.' Zeg ik tegen Jonah. Met mijn mes in mijn ene hand en een zwaard in de andere loop ik uit de hoorn. IK neem het zwaard ook mee omdat ik straks mijn techniek wil oefenen. Eenmaal buiten zie ik dat het al aardig donker is geworden. Degene met wie Carmela en Jody praten is het joch uit 1. Dat is wel te vertrouwen. 'Eeh... we moeten ook even de wacht houden.' Zeg ik . Ik doe een grote stap richting de mensen en zeg: 'Ik stel voor dat Jody en ik de eerste wacht houden.' en ik kijk Jody met een vriendelijke lach aan. Niet veel later loop ik een paar meter van de groep af. MIjn mes doe ik aan mijn riem en ik pak mijn zwaard vast. Aan mijn techniek is te zien dat dit niet mijn beste wapen is. 'Nog maar eventjes door oefenen' denk ik in mijzelf.

    (Om Jody te pesten :P)

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 16:19 ]


    imperfection is beauty

    Josh || D2 || De hoorn des overvloeds

    Ik loop uit het bos met een treurige houding. Ik zie veel beroeps bij de hoorn en loop erheen. "Bad news, alle dieren zijn van diamant!" Zeg ik terwijl ik de boog op de grond gooi. Ik zie dat iedereen behalve Jody en Bree aan het slapen zijn. Ik loop naar Bree toe. Ik mag haar wel - deels omdat ze van hetzelfde district is. Daarna ga ik zitten in het gras en kijk ik naar de lucht die donker wordt. Ik hoop maar dat ze niet al alles op gegeten hebben. Ik grinnik als ik denk aan het bloedbad. Toch doet het me pijn. Het volkslied schalt door mijn oren. Ik kijk meteen naar de lucht en wacht tot de tributen te zien zijn. Eerst zie ik de jongen van vijf, dan de jongen van zes en beiden van acht. Van negen de jongen en van tien het meisje hebben het niet overleefd. Als laatste komt de jongen van vijf. Ik doe mijn ogen dicht om niet zijn gezicht te zien. Het volkslied begint weer en daarna is het stil.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Daniel James Ebens:

    Ik wacht nog op de antwoorden van Louise. Op dat moment zie ik de lucht snel donker worden. 'De kanonsschoten zullen zo wel komen' zeg ik tegen haar. Ik ga naast haar zitten en kijk naar haar gezicht. Opeens wordt het verstoord een geluid. Ik schrik een beetje en kijk naar de hemel. Ik zie de mensen die omgekomen zijn in het bloedbad. Slim genoeg ben ik niet om het hallemaal te onthouden, maar het aantal zal geen probleem worden. Denk ik... Tijdens het tellen van het aantal kanonsschoten kijk ik naar Louise. Ze huiverd naar de hemel. Ik zie een frons boven haar hoofd komen als ze probeert de tributen te onthouden. Schattig is dat. Ik schud mijn hoofd even en kijk weer omhoog. Niet lang daarna is het alweer afgelopen. 6, al ik het goed heb geteld. 'Had jij er ook maar 6?' . Dat is niet heel veel, maar het is wel wat. Ik zucht een keer en kijk naar de grond. Ik haal even een hand door mijn haar. Ik denk over de dood. Ik heb de voordelen er nooit van in gezien, maar ze zijn er wel. Je hoeft niet te lijden, te stressen, te denken. Die voordelen zullen er binnenkort ook voor mij zijn. Dat moet ik maar accepteren, ookal heb ik dat al lang gedaan.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Amas schreef:
    Caesar Flickerman

    Welkom panem! *applaus* Dank u, dank u. Een speciale dag was het voor de tributen vandaag. Het bloedbad is voorbij en er zijn 6 tributen bij omgekomen. Hebben de beroeps hun best niet gedaan? Of waren ze misschien verblind door al het diamant? Wie zal het zeggen. Laten we een kijkje nemen bij de bondgenootschappen. Voor zover wij weten hebben hebben Daniel en Louise een bondgenootschap. Ook Summer en Scarlett lijken het goed met elkaar te vinden. ... Arme Alexis en Brandon. Zij zijn nog steeds in hun eentje op pad. (zeg ff als ik iets vergeten ben of verkeerd gedaan heb.) De beroeps zijn zoals altijd bij elkaar. Alhoewel... Jody lijkt het niet zo goed te kunnen vinden met Bree.
    Veel van onze tributen zoeken naar voedsel. Helaas is er geen eten of drinken te vinden. Althans, alleen vandaag. De enige uitzonderingen zijn de rugzakken. Hopelijk houden de tributen hun spullen bij zich, want de eerste tributen worden vanavond al gewisseld. De namen zijn *piep geluid* en *piep geluid*. Helaas Panem. Dat kunnen we u nog niet vertellen. Wij wensen alle tributen veel succes. Nog een goede avond Panem.


    [ Jayden en Jazzlyn hebben ook een bondgenootschap ;) (Toch? xD) ]


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    (Sorry voor de late reactie :/ ik heb weer school en heb het best wel druk en gisteren blokeerde Q )
    Louise Kirla Offkins||district 9 ||Diamanten bos
    'Zo hard was het toch niet? Of...wel?' vroeg hij ,maar voor ik kon antwooreden ,gooide hij al zijn takken weg en ging hij naast me zitten.
    'Dus Lou... heb je ook Hobby's?' vroeg hij me dan en ik schudde simpel mijn hoofd,ik had geen hbby's ,daar had ik geen tijd voor.
    'Wat is jou wapen? En welk cijfer heb je gekregen'?'vroeg hij me daarna dan. voordat ik kon antwoorden ,viel het me op dat het zo rap donker werd ,waardoor ik kippenvel kreeg.
    Ik hoorde het volkslied en keek omhoog met een frons op mijn gezicht ,toen ik de eerste doden zag.
    Ik beet hard op mijn lip ,toen ik het bekende gezichtje zag van mijn districs genootje. Dat arme kind was nog maar 12 jaar oud.
    Later volgde de rest en zo zag ik er 6.'Had jij er ook maar 6?' vroeg hij en ik knikte zachtjes.
    "Ja."antwoord ik droevig. Ik haatte deze spelen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jonah Rion See || District 4 || hoorn:

    Ondertussen was de jongen van 1 ook eindelijk bij de hoorn, en was Jody begonnen een praatje met hem te slaan. Dylan, dacht ik dat hij heette. Hij ziet er sterk uit in zijn armen, misschien wel sterker dan mezelf. En nu ik er zo aan toe ben, zal hij me denk ik makkelijker kunnen overmeesteren met zijn kracht. Maar ik denk niet dat hij de intentie heeft dat te doen, en daarbij, mét wapens ben ik evenveel of misschien wel meer waard dan hem. Ik kan hem maar moeilijk inschatten.
    Dan klinkt de stem van Caesar door de arena. De doden op één rijtje. Jongen vijf en zes, heel district acht, het meisje van District 10 en de jongen uit 12. Opgeruimd staat netjes, vind ik in ieder geval. Het enige minpunt was dat de jongen uit 7 er niet bij stond. Die zou zonder medicijnen of planten, of bondgenoten onderhand al aan het doodbloeden moeten zijn. Maar zo te zien had hij op zijn minst één van die drie wel.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (Heb ik ook wel eens (Nyan), kangebeure:) )
    Daniel James Ebens II D3 II Bos(w/Louise)

    ''Ja'
    zegt ze. Ze klinkt droevig. Ik denk even na. Haar districtgenoot! Die zat er ook bij. Nu weet ik het nog wel, maar de rest ben ik morgen vergeten. Ik weet niet precies wat ik moet doen. Ik vraag haar dus maar gewoon rustig: 'Wil je..uithuilen?' Ik weet hoe het is om iemand te verliezen. Mijn districtgenoot nog niet, maar mijn opa wel. We waren veel samen, en opeens...was het voorbij. Ik krijg een beetje waterige ogen. Ik veeg het snel weg en richt me weer op Louise. Die zal wel helemaal in de war zijn. Ineens een gekke jongen die 1000 vragen stelt, opeens word het donker, en je districtgenoot is er meteen al niet meer. Op dit moment is het beste wat ik voor haar kan doen, er voor haar zijn. Of..zo iets..toch?

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 21:36 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Bree Amalia Rovers II D2 II Hoorn

    Kanonschoten, het volkslied, de beelden van de gevallen tributen. Het is in een rap tempo weer voorbij. Gelukkig heb ik het bij kunnen houden. Zes doden, dat zijn er al weinig. En dan zit dat joch van 7 er ook nog niet bij. Ik heb niet zo'n goed beeld van hem, maar als ik moet luisteren naar Jonah kan hij heel vervelend zijn. Ik houd hem maar goed in de gaten. Inmiddels heb ik het zwaard opgeruimd en zit mijn mes nog steeds aan mijn riem. Ook heb ik er nog een in mijn hand. Het is ineens heel stil. Voor mijn gevoel te stil. Ik ben druk en ik wil de boel wat op te schudden. Maar hoe zal ik dat doen? Niet veel later heb ik het antwoord. Ik ga op de hoorn staan en begin plots met mijn handen in mijn zij en mijn borst vooruit te zingen: 'some nights I stay up, cashing in my bad luck. Some nights I call it a draw...' Ik grinnik even en begin er daarna ook nog wat danspasjes bij te doen. 'Some nights I wish that my lips could build a castle, some nights I wish they just fal off...' Het doet me denken aan the roma games. Aan hoe dennis en Lauren een salto deden, aan hoe grappig rosa deed. Hopelijk komen alle leuke herinneringen hierdoor ook bij het Capitol omhoog. Ik zing verder en begin vrolijk op de hoorn te trommelen. Waren er trouwens mensen aan het slapen? Boeiend!!! Lets have fun!!!!


    imperfection is beauty

    [Amas, je bent Robin vergeten bij diegen die nog alleen zijn ;') Ze staat alleen nog niet in de beginpost]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Louise Kirla Offkins||district 9 ||Diamanten bos
    'Wil je..uithuilen?' vroeg hij voorzichtig.Ik keek hem even aan en schudde mijn hoofd dan,het had geen zin om verdrietig te zijn.
    Een zucht verlaat mijn lippen.Het werd donker en meteen voelde ik me angstig.
    Ik was erg bang in het donker,maar ik voel me een klein beetje op mijn gemak met Daniel.
    Ik liet mijn hoofd op zijn schouder rusten en sloot mijn ogen om aan iets anders te denken dan het donker.
    ALs hij niet wilde dat ik tegen heml aan leunde ,moest hij het maar zeggen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH