• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Lol ja, ik denk dat die van mij nog klopt. Hoop ik.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sempra schreef:
    | haha, iedereen door elkaar ;s |

    { Idd :P Maar ik denk dat het zo ongeveer wel lukt. Lilly komt wel wat later enzo... Maar ze kan even niet verder als ze niet weet welke kamer. Of ze moet weer die piccolo opzoeken...xP }

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 12:26 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam Payne
    Ik ben blij dat Lie in de verdediging schiet. Zelf had ik het nog niet zo bekeken, maar dat kon natuurlijk wel. Ik keek even terug naar haar en knikte dankbaar. Zij snapte meisjeslogica, ik niet. Ik kijk het rare meisje na die nu wegrent. Okay dan. "Zullen we anders vast naar beneden gaan? Ik denk dat planken regelen namelijk nog wel even kan duren." Ik stond op en stopte de kamersleutel in de kontzak van mijn zwembroek. Ik legde mijn arm om Emilie's schouders heen en glimlachte naar haar en Autumn. "Kom." Ik liep met Lie naar de deur. Een handdoek hadden we toch niet nodig... Toch? Ik zag niet in waarom. Ik hield van het strand en het water. Voor zo ver ik me kon herrinderen Zayn niet. Ik had toen nooit gesnapt waarom hij nooit verder in de golven ging dan zijn middel terwijl de rest kopje onder ging, maar later dacht ik dat het eraan lag dat hij waarschijnlijk niet kon zwemmen. Toch wist ik het niet zeker.


    Bowties were never Cooler

    [Klopt het zo?]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 12:37 ]


    Bowties were never Cooler

    Lilly Tiffany Malik:

    'Laat maar' zeg ik tegen Autumn als ik een medewerker zie. Ik loop er zo rustig mogelijk heen en haal een hand door mijn haar. Ik vraag hem of hij ook weet welke kamer ik heb. Hij geeft me een teken dat ik mee moet lopen. Na een lange gang komen we bij een balie met computer. Hij vraagt simpel om mijn naam. Ik zeg maar Malik. (nummer...?) zegt hij. Ik dank hem en loop terug. Ik ga in de lift en druk op het knopje. Hoppa! Bij het 'ping' geluidje ren ik riching de kamer. Ik bonk op de deur. 'Zayn? ZAYN! IK HEB LIAM GEVONDEN! KOM! HIJ WIL JE ZIEN! SCHIET OP ANDERS ZIJN ZE WEG!' ze ik tegen de deur. Man, wat zou dit ongemakelijk zijn als hij niet in de kamer is...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Oh God, ik ben even aan mijn story werken en er is van alles gebeurd. Wat heb ik gemist?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Autumn Madison Brooke.

    Ik zeg nog even snel tegen Liam en z'n vriendin dat we ze wel op het strand zien. Rustig loop ik naar boven naar de hotelkamer. Daar kleed ik me om, vlak voor de vakantie had ik een blauw met wit gestreepte bikini gekocht. Als ik klaar ben met omkleden pak ik een tas in met modebladen, drinken, en eten. Daarna loop ik naar Zayn toe. Ik geef hem voor de grap een klap op zijn kont. "Opschieten, we gaan zo met Liam naar het strand." Zeg ik wenkbrauwwiebelend. Ik draai me om en smeer me in met zonnebrandcréme. Ik weet nog een keer dat ik naar het strand was gegaan en in slaap was gevallen zonder dat ik me had in gesmeerd. Ik was een paar uur later wakker geworden als een kreeft. Die dagen erna was ik niet meer naar buiten gekomen. Sindsdien smeer ik me ieder uur in met zonnebrandcréme. Ik was mijn handen, droog ze en berg de zonnebrandcréme op. Ik pak een handdoek en leg die op de bank zodat ik erop kan gaan zitten zonder dat er een vetvlek in de bank komt. Ik pak een haarelastiekje en maak met mijn haar een knot.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 13:07 ]

    Luminoase schreef:
    [Oh God, ik ben even aan mijn story werken en er is van alles gebeurd. Wat heb ik gemist?]

    ( Nou, Lilly staat nu bij de deur van de kamer. Ze is Liam gaan zoeken en Autumn ging achter haar aan. Autumn gaat misschien met ze surfen. Is het zo goed? Volgens mij mis ik iets maar ik weet het niet...)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Luminoase schreef:
    [Oh God, ik ben even aan mijn story werken en er is van alles gebeurd. Wat heb ik gemist?]


    | Lilly en Autumn gingen naar boven, maakte kennis met Liam en spraken af dat ze hen op het strand zouden zien. |

    Sempra schreef:
    (...)

    | Lilly en Autumn gingen naar boven, maakte kennis met Liam en spraken af dat ze hen op het strand zouden zien. |

    { Ja, dat ja... xP Maar ik ben nu in de war want Lilly bonkt opd e deur en Autumn loopt gewoon naar binnen...vaag....}


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    xMerlex schreef:
    (...)
    { Ja, dat ja... xP Maar ik ben nu in de war want Lilly bonkt opd e deur en Autumn loopt gewoon naar binnen...vaag....}


    | Autumn heeft de sleutel haha |

    Zayn Javadd Malik

    Ik was net alles verkennen, tot ik ineens geschreeuw van Lilly hoorde. Mijn blik ging naar Autumn toen ze mijn aandacht had gekregen doormiddel van een tik op mijn kont te geven. 'Opschieten, we gaan zo met Liam naar het strand' zei ze, en ze wiebelde even met haar wenkbrauwen. 'Liam? Wie is Liam?' vroeg ik. Het strand. Eigenlijk had ik er wel zin in. 'Mij best, doe jij de deur even open voor Lilly? Dan kan ik me omkleden' zuchtte ik. Snel liep ik naar mijn koffer, en pakte er een zwembroek uit. Ik bleef wel gewoon op het strand, want in het water zou ik toch niet gaan. Misschien wel gewoon tot mijn voeten, maar goed. 'Mag ik nu weten wie die Liam is?' Ik herinnerde me geen Liam, misschien ook iemand uit Bradford? Of kende Autumn hem ergens van? Ach, ik zou het wel zien. In de badkamer kleedde ik me om, en liep ik weer terug naar de hotelkamer om daar mijn koffer te doorzoeken naar een zonnebril. Uiteindelijk vond ik hem, en zette hem op. 'Zo' mompelde ik. Zonnebrand deed ik daar wel op, trouwens ik verbrandde toch niet. Ik mijn hele leven ben ik maar één keer verbrand, en dat was als kind. Toen had ik niet eens er veel last van. Lekker makkelijk, niet waar? 'Denk jij dat ze hier misschien een tattooshop hebben?' vroeg ik aan Autumn. Verslaafd aan tattoos? Nee, joh. Rond de zevenentwintig maar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zo goed? o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Autumn Madison Brooke.

    'Mij best, doe jij de deur even open voor Lilly? Dan kan ik me omkleden' antwoord Zayn. Shit! Ik snel naar de deur toe en open die. 'Sorry Lils.' Verontschuldig ik me. 'Mag ik nu weten wie die Liam is?' Vraagt Zayn. Mijn wenkbrauw schiet de lucht in. "Lilly vertelde me dat je hem ooit al had ontmoet. Je was toen ook hier." Zeg ik met een grijns op mijn gezicht. Na een paar minuten komt Zayn weer terug uit de badkamer waarna hij naar zijn zonnebril zoekt. As hij hem heeft gevonden en opgezet keert hij zich naar mij. 'Denk jij dat ze hier misschien een tattooshop hebben?' Vraagt Zayn. "Vast wel. Het stikt hier van de vakantiegangers, en dan vooral jongeren. Zo kunnen ze alleen maar winst maken." Beantwoord ik zijn vraag. Ik ruim de handdoek, waar ik eerst op zat, op. Daarna loop ik naar de keuken om een flesje te vullen met water. Als ik zeker weet dat het water koud is houd ik mijn flesje onder de kraan. Als hij bijna overloopt zet ik de kran uit en draai de dop op het flesje. "Gaan we?" Vraag ik.

    Lilly Tiffany Malik:

    'Sorry Lils.' zegt Autumn tegen me. Lils, zo heeft nog nooit iemand me genoemd. Ik mag het wel. Ik loop de kamer binnen en sluit de deur achter me. 'Mag ik nu weten wie die Liam is?' vraagt Zayn. "Lilly vertelde me dat je hem ooit al had ontmoet. Je was toen ook hier." ik knik instemmend. 'Ja, Liam Payne. P-A-Y-N-E. Weet je het weer?' zeg ik. Ik wacht rustig tot Zayn terug komt. 'Denk jij dat ze hier misschien een tattooshop hebben?' vraagt hij waarop Autumn antwoord: "Vast wel. Het stikt hier van de vakantiegangers, en dan vooral jongeren. Zo kunnen ze alleen maar winst maken." . Dat geloof ik wel. Ze vult een flesje met water. "Gaan we?" vraagt ze dan. 'Waar gaan jullie heen?' vraag ik aan ze. 'Oh, gaan jullie met Liam surfen? Gezellig' zeg ik een beetje teleurgesteld. Ik begrijp het wel als ze me er niet bij willen hebben.


    Gotta get, gotta get out of my head <3