• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (en je zou nog met Louise doen^^)

    (Mijn topics, hoe kan ik invallen?)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Aideen en Lexi hebben Niall slapend, sorry tijdelijke oplossing, op een bagage kar met hun bagage gehesen en zitten nu in het iers te discusieren over wie in welke kamer gaat]


    Bowties were never Cooler

    amy66 schreef:
    Alexia *Lexi* Jasmine Wilson

    'Boven denk ik,' antwoordt Aideen en ze gaat met de kar naar de lift. Snel liep ik mee en duwde weer verder. 'Wie neemt welke kamer?' vraagt ze me. 'Maakt mij niks uit, kies jij maar,' geef ik als antwoord.
    Het maakt me echt niks uit. We hebben volgens mij 2 kamers dus of ik slaap met Aideen op een kamer, of met Niall, of alleen. Zij mag weten wat ze het liefste heeft.


    Llamarmy schreef:
    Aideen Nessa Horan
    Ik ging met haar en het karretje de lift in naar de juiste verdieping. Ik haalde mijn schouders op en wachtte tot de lift boven was. Daar duwde ik het karretje met mijn broer erop de gang op. Het maakte me echt niet uit waar ik sliep, zo lang het maar in een bed was. Ik had vaker met Niall op een kamer geslapen, maar Lexi volgens mij ook en wij ook samen. Al wist ik niet of Niall het prettiger vond niet bij meiden op een kamer te zitten... nou, dan had hij wakker moeten blijven. Ik duwde het karretje naar de deuren van onze kamers. "Kies maar. I don't care." Ik glimlachte en leunde tegen de muur aan.

    [Het scheve is Iers voor de makkelijkheid.]


    Bowties were never Cooler

    nessje schreef:
    (Mijn topics, hoe kan ik invallen?)


    BUUUUUUUUUUUUUUDDDDDDDDDDDYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY ;D
    [Sorry moest even/s]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik keek uit het raam terwijl ik langzaam heen en weer wiebelde. Echt niet dat ik nu stil kon zitten, want dat kon ik normaal al niet. Vrolijk zong ik mee met de muziek. Ook al kon ik niet briljant zingen, wat ikzelf vond, liet me mijn mond niet dichthouden. Na een tijd draaide ik me om bij de woorden van Austin. 'Dat is het inderdaad, lief klein broertje.' antwoordde ik vrolijk en begon nu echt te stuiteren. Straks met het suiker zou dat helemaal erg worden. Niet veel later stond we op de parkeerplaats waarna ik gelijk half de taxi uit struikelde. Ik probeerde mijn evenwicht te bewaren en recht te staan, maar was makkelijker gezegd dan gedaan. Ik was Louis dan ook niet als ik niet weer opnieuw struikelde over iets. Ik knalde tegen een jongen aan waar ik niet veel later bovenop in het gras lag. 'Het spijt me verschrikkelijk. Ik ben veels te onhandig.' verontschuldigde ik me terwijl mijn wang knalrood aanliepen en ik van de jongen met bruine krullen probeerde af te krabbelen. Het meisje had een stap opzij gezet en keek met een schuin hoofd toe. 'Ook leuk kennis te maken.' grinnikte ze.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lauren Lizz Tomlinson

    Zodra we stil stonden sprong Austin de auto uit, gevolgd door Louis. Vlug liep ik Austin achterna. 'Austin blijf nog even bij de auto....' Ik werd onderbrokeen door Louis die boven op een jongen knalde. Een lach verliet mijn lippen.
    'Lou,' lach ik. 'Zijn we er al?' Grinnikend kijk ik naar beiden jongens. 'Sorry van mijn broer, hij is zo onhandig als de pest.' Helaas had ik dat ook mee gekregen, alleen was ik wat erger. Ik pak mijn koffers ook uit de taxi en lop dan naar Austin. 'Lou kom ij ook inchecken of blijf je liever liggen,' grap ik. Ik kijk naar Austin en zet mijn zonnebril op mijn hoofd, maar niet op. Ik probeer een goede manier te vinden om zoveel tassen te dragen, maar het ging nogal lastig. Ik mopper dan ook als alles omvalt. Zoals ik al zei, ik ben ook niet de handigste. 'Lou kan je pleasse helpen.' Ik kijk naar mijn broer en glimlach even. Het was echt te leuk om te zien, wel een beetje zielig voor die andere jongen, maar ja. Ze overleefde het beiden wel. Ik kijk naar het kleine meisje en glimlach naar haar. Ze was schattig. 'Sorry van mijn broer, hij is nogal onhandig,' grinnik ik zachtjes. Ik kijk naar Austin, hij had in iedergeval een leeftijdsgenootje. Ik aai het jochie over zijn bol en geef hem een klein duwtje naar het meisje toe. Ik laat al het bagage vallen en stap zelf ook naar het groepje toe. Dat wil zeggen een op de grond liggende Louis en de andere jongen, het meisje en Austin.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Styles

    Ik buig me net een beetje richting Louise om haar op te tillen als ik het volgende moment iemand tegen me aan voel knallen. Voor ik het weet lig ik op de grond met de jongen op me. Eerst kijk ik even verbaast maar begin al snel te lachen, ik was nou niet zo iemand die hier boos om zou worden of zo en al helemaal niet omdat de jongen zich gelijk verontschuldigd en een rood hoofd krijgt. ' Maakt niet uit joh' zeg ik lachend en glimlach even, volgens mij schaamde die zich nogal wat ik ook wel weer snap.Ik hoor de woorden van Louise en grinnik, echt een opmerking voor haar. 'Ik ben het met me kleine zusje eens, leuk je te ontmoeten, ik ben Harry' zeg ik terwijl ik ondertussen onder hem uit weet te komen en weer rustig ga staan terwijl ik mijn kleren een beetje afklop. Ik kijk naar het meisje wat er ook was bij komen staan en al een keer excuses had gemaakt voor der broer. Mijn blik gaat even naar de jongen waarna ik weer zachtjes grinnik.

    Austin Tomlinson

    Ik begin hard te lachen om de onhandige actie van mijn broer waardoor die nu boven op een jongen ligt. Ik kijk naar Lauren die moeilijk doet met de tassen en wil haar helpen net op het moment dat alles omvalt. Ach dat kwam zo dan allemaal wel. Ik kijk even naar de twee jongens op de grond en daarna naar het meisje wat ernaast staat, volgens mij is ze van rond mijn leeftijd leuk! Ik zie hoe de jongen onder Louis heeft weten vandaan te komen en net op dat moment voel ik hoe Lauren me een zetje geeft richting het meisje. Ik kijk even naar haar achterom en haal daarna mijn schouders op. Ach beter maar gelijk vrienden maken. 'Hallooo' zeg ik vrolijk tegen haar en kijk er met een glimlach aan.

    Louis Tomlinson

    'Jongens hou alsjeblieft je mond dicht.' siste ik naar zowel mijn zus als mijn broer. Ik voelde mijn wangen alleen maar roder worden, want het was wel waar. Maar het gelach maakte het er ook niet beter op. Ik richtte me op de jongen onder me die ondertussen ook al lachte. Gelukkig was hij niet boos, want dat zou ik er echt niet bij kunnen hebben. Zeker niet, omdat ik al zo druk was en het echt mijn gedrag was. 'Dan is het goed. Maar alsnog mijn excuus, want dat is wel terecht.' zei ik met een kleine glimlach. De andere reageerde ik niet op, want had echt het idee dat ik dit nog een tijdje aan zou horen. Ik keek even naar het kleine meisje en weer naar de krullenbol. 'Het is ook leuk om jullie op deze bijzondere manier te ontmoeten, ik ben Louis.' zei ik langzaam ook weer overeind. Mijn blik liet ik over Harry heen glijden en glimlachte toch weer. Ik was blij dat hij het goed opnam. Ik keek naar mijn zusje en toen naar mijn broertje die alweer een leeftijdsgenootje had gevonden. 'Halloooo' zei ze net zo vrolijk tegen Austin en hield een zak snoep voor zijn neus. 'Ook?' voegde ze er met een glimlach aan toe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lauren Lizz Tomlinson

    Ik grijns even om Louis en bijt op mijn lip. Ik kijk van Harry naar Louis en van Austin naar het meisje.
    'Nou ik ben Lauren voor de mensen die het uitmaakt,' zeg ik met een kleine glimlach op mijn gezicht. Ik werp even een blik op al het bagage en kijk dan weer naar de jongen genaamd Harry. 'Is het misschien een idee om eerst alle tassen naar de kamer te brengen en daarna elkaar weer te zien bij het zwembad? Ik het her bloedheet en de tassen liggen ni op de grond.' Ik maak een gebaar naar de tassen. Ik weet niet aan wie ik het voorstel, maar het was bedoeld aan Harry en Louis. Ik kijk hun dan ook vragend aan. Ikzelf heb echt behoefte aan een duik in het zwembad en ik wil eigenlijk wel weten hoe het gebouw er helemaal uitziet.
    'Zijn jullie hier eigenlijk al lang,' vraag ik Harry en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coco Rebel Fernandez.
    Nadat ik er achter kwam dat ik de hele weg naar de camping had geslapen, stapte ik de taxi uit. Slaapdronken strompelde ik naar Louis. 'Loue, waarom had je me niet gewoon wakker gemaakt? Nu voel ik me net een zombie.' nu pas merkte ik de jongen op waarmee hij had staan praten. 'Oh, hai. Ik ben Rebel. Beste vriendin van Louis' ik noemde mezelf soms liever Rebel, en dan weer liever Coco. Dat vond ik eigenlijk vrij raar, maar ik kon er niks aan doen. Ik keek om me heen. 'Hawaii is mooi, niet? Ik kan eigenlijk wel een duik gebruiken.' ik glimlachte naar de jongen met de bruine krullen.

    [Nu kan deze wel toch?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles

    ' Nou je excuses zijn goed hoor, het kan gebeuren dus het maakt echt niet uit' zeg ik met een glimlach. Ik glimlach even als die verteld dat die Louis heet, dat moet ik even goed onthouden. Daarna kijk ik even naar Louise die het jongetje een snoepje aanbied, ze had nu in iedergeval iemand van der leeftijd zoals ik al gezegd had dat die er zouden zijn. 'Lekker' zegt het jongetje en pakt een snoepje uit de zak die die gelijk in zijn mond stopt. Ik glimlach even en richt dan mijn blik op het meisje wat zich net voorstelt als Lauren. Ze kijkt me aan waarna ze een voorstel doet en ik kijk even twijfelend waarna ik knik. ' Dat lijkt me een goed idee, dan zien we jullie daar zo' zeg ik met een glimlach. ' Nee we zijn eigenlijk net aangekomen' zeg ik en kijk ze ven aan. 'Ik ga de koffers nog even uit de taxi halen' grinnik ik en loop naar de kofferbak toe om vervolgens alle koffers eruit te halen en ze weer richting het groepje te slepen. Net als ik terug bent komt er een meisje aan, ' Hoi, ik ben Harry' stel ik mezelf aan haar voor en glimlach even. 'Heel mooi' zeg ik met een glimlach en kijk daarna even naar de andere om vervolgens mijn blik op Louise te richten. ' Zullen we maar is kijken waar we slapen?'

    Lilly Tiffany Malik:
    Weer houd Zayn het portier voor me open. Als ik uitstap voel ik weer in mijn zakken. 'Ik zou je graag wat fooi geven maar ik heb niks meer...'. Ik geef hem een schouderklopje en loop verder. Opeens stop ik en ik volg de weg van de neuzen van mijn voeten naar voren. Hoe meer mijn ogen het hotel komen te zien, hoe groter ze worden. 'Wauw!' fluister ik in mezelf. Ik spring een gat in de lucht en roep: 'Dit gaat ZO cool worden!!!'. Ik kijk even achterom en zie Zayn nog sjouwen met onze koffers. Ik ren naar de deuren van het hotel. Ja, dit keer is het mijn beurt. Ik houd de deuren voor zayn en Autumn open, dan kunnen hun in een keer doorlopen. Deze dag kan niet meer stuk!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Sorry, druk druk druk. Ik reageer rond zes uur]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."