• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - Hazzakins


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema: In de RPG

    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 15:52 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    NiallHoran
    ' ik heb ook eten mee genomen uit de stad, of wil je liever wat hierzo halen? Mij boeit het toch niet zo.' Zeg ik melig. 'Ehm en je been moet dat niet ontsmed worden?' 'alleen in de ochtend en avond, maar uhm eten is eten dus i don't care' 'Oke eerst eten halen ik heb honger en ik wil ook ijs ' ze rent naar de tafel 'etenn' zucht ze en gooit wat naar me wat ik snel opeet en nieuwe voedsel pak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Ben nu op die verjaardag so kan nie altijd reageren . )

    Emma :
    We zitten nu lekker op ons gemak te eten en ik lik ondertussen aan me ijsje. Genietend zak ik wat onderuit. ' Het is nog steeds best lekker eh. ' Zeg ik ontspannen. ' Trouwends Nialler hoe is het met je ' zeg ik melig en ik lach hard.
    Hij lacht ook even. ' Eh , het is hier echt achtelijk rustig eh? ' En ik kijk even om me heen.
    ' Oke i'm bored.' Zeg ik droog
    Wat gaan we nu doennn ?


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan.

    Ik geniet van het ijsje die ik eet. 'Het is nog steeds best lekker eh' zegt ze en ik knik. trouwens Niall hoe is het met je?' ik knik 'goed hoor, ik wil alleen niet graag terug naar school'. 'eh het is hier echt achtelijk rustig eh' zegt ze 'im bored wat gaan we nu donen' ik haal mijn schouders op j'ik ben een beetje moe. ik heb trouwens nog een liedje geschreven' vertel ik trots en pak mijn gitaar erbij. Daarna begin ik te spelen. 'I'm in love with you, and all your little things' eindig ik het en kijk haar afwachtend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Hij vertelt me trots dat hij een nieuw nummer heeft geschreven. Ik glimlach vertrouwt dat hij kan beginnen. Als hij eindigt kijk ik hem met open mond aan en spring dat op en begin hard te klappen.
    'Wauw wat goed joh je kan zo goed schrijven! En je zing zo zuiver! Wauw. Kom hierr' zeg ik en trek hem in een knuffel.
    ' Ik ben zo trots op jou! En ik heb trouwens ook geen zin in school.' Ik glimlach even. En druk een kus op zijn wang. 'Knap van je!' Zeg ik blij.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan.

    Even is het stil, was het slecht? Had ik vals gezongen? Uit het niets begint ze hard te klappen. 'Wauw wat goed joh je kan zo goed schrijven! En je zing zo zuiver! Wauw. Kom hierr' ze trekt me in een omhelzingen en tranen springen in mijn ogen. Nog nooit voelde ik me ergens zo gewaardeerfd, of had ik vrienden. ' Ik ben zo trots op jou! En ik heb trouwens ook geen zin in school.' I ze drukt een kus op me wang 'Knap van je' roept ze blij en ik glimlach terwijl een traan oer mijn wang rolt. Snel veeg ik hem weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Ik zie tranen over zijn wangen rollen, ik veeg snel een traan van zijn wang weg met de zei kant van me duim.
    'Niall? Is er een rede waarom je net even huilden?' Ik kijk hem even aan en trek hem op nieuw in een knuffel en houd hem stevig vast.
    " Wil je het nog een keertje voor me spelen? Of summer love of een ander nummer?' Vraag ik rustig.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan.

    'Niall Is er een rede waarom je net even huilden?' ze kijkt me vragend aan en veegt de tranen weg. 'Het is gewoon. Ik heb nooit iemand gehad in heel mijn leven en dan nu ineens zo. Het is gewoon raar voor mij dat mensen me niet uitschelden en duwen maar tegen me praten en lief doen. Ik ben het gewoon niet gewent' zeg ik zachtjes. 'Wil je het nog een keertje voor me spelen? Of summer love of een ander nummer?' vraagt ze zacht en ik bedenk me nog een liedje. 'Am I asleep, am I awake or somewhere in between.' start ik het liedje.

    [ Truly Madly Deeply


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :

    Ik schrik van zijn worden over dat hij gepest is en geduwt dat mensen zo lullig tegen hem doen terwel hij eigenlijk geweldig is. Maar hij het zelf gewoon niet kan beseffen door van die stommen mensen. Ik luister aandachtig. ' Het was weer geweldig!' Zeg ik lief. ' Niall wil je anders het laatste jaar school bij mij in londen doen? En dat we dan volgend jaar weer terug naar londen gaan? En als 1 iemand aan je zit krijgt die gene zo fk harde klap! ' Zeg ik beschermt.
    Een kleine lach vormt zicht op zijn lieve gezichtje. ' Dan kun je de jongens hier na ook nog zien. ' Zeg ik. 'Volgens mij zit liam ook bij mij op school ik heb hem er wel eens zien lopen geloof ik.' Zeg ik simpel.
    ' Niall je bent echt een leukert, laat je niet zo op je kop zitten ik ben ook 5jaar lang gepest en naar andere scholen gegaan dat ging al een stuk beter.' Zeg ik lief.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan.

    'het was weer geweldig' zegt ze lief en ik glimlach zwak. 'Niall wil je anders je laatste jaar school bij mij in Londen doen? En dat we dan volgend jaar weer naar Londen terug gaan. En als 1 iemand aan je zit krijgt diegene zo een fucking harde klap' zegt ze beschermd. 'Ik weet het niet Em, het is super lief weet je maar mijn ouders willen dat ik op een jongensschool zit in verband met het geloof enzo, en het geloof is nogal belangrijk in Ierland. En ik kan niet zolang weg blijven van mijn ouders. Ik vind dit kamp eigenlijk al te lang want ik mis ze verschrikkelijk.' zucht ik zachtjes. 'Dan kun je de jongens hier na ook nog zien' zegt ze 'we kunnen volgend jaar gewoon weer mee op kamp gaan' stel ik voor. 'volgens mij zit Liam ook bij mij op school, ik heb hem er wel eens zien lopen geloof ik ' zegt ze. 'Niall je bent echt een leukert, laat je niet zo op je kop zitten. Ik ben ook vijf jaar lang gepest en naar andere scholen gegaan en dat ging stukken beter' zegt ze lief en ik glimlach zwak. 'Het is gewoon, sinds groep drie word ik gepest en ik dacht dat het aan mij lag en toen na de middelbare dacht ik dat het over zou zijn maar de jongens kwamen in mijn klas en de rest volgde ze uit angst zelf gepest te worden. Ze schelden me met van alles uit, dat ik homo ben omdat ik een Belieber ben en omdat ik mijn haren verf en dat mijn familie erachter komt en me uit de familie zetten.' zucht ik zachtjes. 'Maar na dit jaar ben ik er vanaf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    ' Ga je dan mee na dit jaaar? ' Stel ik voor.
    ' Je mag trouwends nu wel weer gaan skype hoor? Je mag zelf kiezen ik zal je wel me macbook aan je uitlenen tot dat het hier is afgelopen. ' Ik glimlach licht en pak me gitaar.
    ' They don't know about the this we do they don't know about that i love you' - the dont know about us.- ' zing ik zachtjes. 'Niall voegt zich er ook bij aan -met zijn gewone solo-. ' Ik zing het refrein weer en pak een F chord.
    ' Waar woont marlotte ' vraag ik als ik eindig.

    ( Weinig inspiratie waneer komt marlotte weer online? )


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [geen diee

    Niall Horan.
    'Ga je dan mee na dit jaar?' stelt ze voor. 'Ik kijk wel wat ik doe dan. Wie weet heb ik dan een baan egkregen ofzo' zeg ik zacht. 'Je mag trouwens nu wel weer gaan skypen hoor? Je mag altijd zelf kiezen ik zal je wel me macbook aan je uitlenen tot dat het hier afgelopen is' ik glimlach dankbaar. 'Ik ga niet eheel de tijd twee keer per week een kwartiertje is wel genoeg denk' zeg ik dankbaar. Ze begint te zingen en halverwege zing ik ook een leuk stukje erbij. 'Waar woont marlotte
    ?" vraagt ze zacht. ' uhmm Ze woont als ik het goed begrepen heb ook in Ierland'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :

    ' Wat leuk dat zijn jullie teminsten dicht bij elkaar' probeer ik zo blij mogelijk te zeggen maar dat mislukt een beetje. Een naar gevoel borrelt op in mijn maag. Maarja hoe graag ik hem nu ook zou willen zoenen en op zijn borst zou willen liggen het kan gewoon niet. Hoe leuk hij ook is hoeveel ik ook van hem hou... Het kan niet Em, ik voel mezelf wit wegtrekken en trek me knieen op.
    Ik voel me ineens heel down? Hoe kan dat?
    Hmm, haatelijk dit zeg. Hoopelijk trekt hij zich er niets van aan.
    Ik hou van je niall... Maar ik kan het je niet zeggen ik kan niet zeggen dat ik stapel op je ben. Omdat ik weet dat ik me zelf voor lul zet en dan een hele ongemakkelijke sweer tussen ons komt. Nee dat wil ik niet.
    Ikhouvanjeman.


    ( Ik ga zo weer terug naar huis ik reageer dalijk sws weer. )


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall horan.

    ' Wat leuk dat zijn jullie teminsten dicht bij elkaar' haar stem klonk anders. Het klonk niet menend, gespeeld. Waarom? Gunde ze na mijn verhaal me geen liefde, het gevoel dat ik eindelijk gewaardeerd werd. Dat ik andere kon zien dat ik geen homo was, dat mijn ouders een keer iets leuks hoorde? Nogal teleurgesteld, of nee chagerijnig, nee ook dat niet, down, ja dat was het ze keek down voor zich uit en trekt een beetje wit weg. 'Emma wat is.....?" ik slaak een kreetje omdat mijn been lichtjes begint te tintelen en een pijn door mijn been gaat. 'verdomme klote verdovingen bljif dan gewoon werken tot het geen pijn meer doet' sis ik mopperend naar mijn been


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Ik schrik even op als niall me vraagt wat er is.
    ' Ehm niks hoor , ben gewoon blij voor je ' probeer ik blij te antworden en toch zacht.
    Ik begrijp dat zijn verdoving is uitgewerkt.
    'Rustig niall, ik ga lisa voor je halen okee?' Ik glimlach kort en ren naar lisa


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan.

    Ehm niks hoor , ben gewoon blij voor je ' ik zucht zacht. Dacht ze echt dat ze me dat kon laten denken? Dan had ze het echt fout, ik moest misschien maar eens vragen waa rhet op sloeg. Maar misschien was er wel iets in de stad gebeurd en kon ikhet Liesa wel vragen. 'Rustig Niall, ik ga Lisa voor je halen okoee?' ik knik pijnlijk. Ik neurie een deuntje maar het helpt niet tegen de pijn. Mijn handen omklemmen mijn been pijnlijk, er schoten steken door mijn been, korte, lange, harde, wat zachtere noem maar op. Het leek af en toe alsof iemand met een mes in mijn been prikte naar binnen en een mes van binnen naar buiten probeerde te gaan. Het deed pijn.

    [je mag lisa besturen van myloubearx want dat hadden we dtoen afgesproken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan