• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 18:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mika Isobel Payne

    Uit de verte zag ik Liam en Zayn al aankomen. Verward keek ik Liam aan. Zayn zei iets tegen hem waarbij ik zijn gezichtsuitdrukking niet echt kon raden. 'Ja, hoor!' zei ik vrolijk. 'Wat is er?' Maar mijn vrolijke uitdrukking verdween zodra hij mijn sigaret afpakte en uitdrukte. 'Li!' zei ik verontwaardigd. Gefronst keek ik hem aan. 'Dat is mijn eigen keus, al zou ik verhuizen met een vriend naar Canada' gromde ik. Ik trok één wenkbrauw op toen Liam Zayn een kus op zijn wang gaf. 'Wat heeft hij hier mee te maken?' Een klein knikje gaf ik naar Zayn. 'Dude. Je kent hem pas net en dan ben je al een stel. Vind ik niet erg, maar doe dan lekker klef als ik er niet bij ben. Ik heb namelijk geen behoefte aan braakneigingen' mompelde ik. Dadelijk zou ik me wel aankleden, mijn pyjama was niet zo comfortabel hierbuiten. Mijn bril zette ik af en ik keek Liam nu beter aan. Al was hij wel wat waziger. 'Zeg op, wat moet je?' Chagrijnig keek ik hem aan.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 12:19 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik
    ik gaf een klein bemoedigend kneepje in Liam zijn hand. Hij bleef aardig kalm en daar was ik blij om. Ik hielt me buiten het gesprek, maar bleef erbij voor Liam. Ergens gaf ik Mika gelijk. Het was haar eigen keuze om te roken. Maar ik snapte Liam ook. Ik zou het mijn zusjes ook afraden om het te doen en het niet leuk vinden. Ook al rookte ikzelf. ik glimlachte bij het kusje op mijn wang en wreef met mijn duim over zijn handpalm. mijn uitdrukking veranderde toen Mika haar mening gaf over ons samenzijn. Het kon aan mij liggen, maar ik vond dat ze behoorlijk overdreef. Het was een onschuldig kusje en ik wist dat er meer echt niet zou gebeuren hier zo. Maar ik hield me stil en staarde naar de punten van mijn schoenen. Ze was duidelijk chagrijnig en ik was benieuwd hoe dit ging uitpakken, als ze er nu al geen oor naar leek te hebben.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aurrisea Dawnelle Garcia.

    Mika gaat buiten roken en er komt een stem bij, de stem van Liam. En Mika's stem klinkt eerst vrolijk, dan verontwaardigd en dan chagrijnig. Nee, ik luister ze niet af. Twijfelend speel ik met mijn jurkje. Moet ik nu naar buiten gaan? Of hier blijven zitten? Naar buiten gaan lijkt me niet zo handig, het gesprek kan privé zijn. Uiteindelijk sta ik op, ik kan niet blijven zitten. Niet lang. Ik ga naar de keuken en pak een glas water. Wat ik even op het aanrecht zet maar dan per ongeluk omstoot. Oh, wat ben ik toch een stuntel, zowel sociaal als met dit soort dingen. Meteen ruim ik het op. En besluit zo na het gesprek mijn verontschuldegingen aan te bieden, te zeggen dat ik het terug betaal. En Liam bedanken dat ik vannacht hier heen kon.


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Toen Mika zo vrolijk naar ons keek was ik hoopvol, maar al snel verdween die hoop weer. Natuurlijk piepte ze tegen toen ik haar sigaret wegdrukte, maar ze moest het weten dat ze het van mij niet moest doen. Ik moest moeite doen niet hard tegen haar uit te vallen. Ik richtte me even op Zayn om rustig te worden. Ik gaf hem een kus op mijn wang. Direct begon Mika er natuurlijk op te pikken. Ik keek haar scherp aan. Ik gromde zacht en keek naar haar. "Hou jij eens even mooi je mond, jonge dame. Je wil niet weten hoeveel ik van jou heb moeten aanzien en aanhoren. Daarbij ken ik hem inderdaad nog niet lang, maar moet dat dan? Als het goed voelt, voelt het goed. Daar kan ik niets aan doen." Ik haalde een hand door mijn haren. "Ik wilde je vertellen dat ik er met hem een tijdje tussenuit ga via de site waar we elkaar ook hebben ontmoet." Ik zuchtte en keek het meisje voor me in de ogen. "Ik vertrouw je dat je het huis niet afbreekt en je aan onze ander afspraken houd, anders mag je inderdaad je koffers naar Canada gaan pakken." zei ik streng. Ik wilde niet boos zijn of streng zijn met mijn zusje, maar soms moest het jammer genoeg.


    Bowties were never Cooler

    Mika Isobel Payne

    Ik trok mijn beiden wenkbrauwen op en lachte kort. 'Hou zelf je mond, Liam. Als het bij jou goed voelt, en bij mij het roken goed voelt heb jij niks te zeiken over dat ik rook, om dat is gewoon gemeen wat je hier doet' sprak ik hem tegen. Boos sloeg ik mijn armen over elkaar. Ik was niet het soort zusje dat braaf naar haar broer luisterde, want dat was echt triest. Je moest tenslotte voor jezelf opkomen, niet? Al toen hij nog niet was uitgepraat begon ik weer vrolijk te gillen. 'FEESTJE!' riep ik uit. Ik lachte blij en gaf de jongen tegenover me een schouderklopje. 'Lieve, lieve broer. Doe niet zo saai en laat mij en Daw hier een feestje geven. Ik zorg voor al het eten, de alcohol enzovoort en zij zorgt voor dat alles wordt opgeruimd' Natuurlijk zou Liam het nooit goed vinden. Maar ik kon niks beloven dat ik het niet zo organiseren. 'En hoe zit het met je werk? En het eten? Ik moet toch echt ergens van leven, want ik heb geen baan. En ben ook niet van plan om te gaan werken voor een miezerig loontje' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Canibal = Styles]

    Zayn Malik
    ik voelde me behoordlijk opgelaten hier en ik ergerde me enorm aan het meisje voor ons. Het was echt nog zo'n kinderachtige puber. die dacht dat ze stoer was. En echt, ik had een hekel aan dat soort mensen. Ze leek dan ook niets op Liam. Liam was lief en zorgzaam. Had geen grote bek en was bijdehand. Ik had echt met hem te doen. Als het mijn zusje was geweest had ik haar meteen het huis uitgetrapt, helemaal toen ze begon te zuren over eten en ze geen baan wilde zoeken. Ik beet giftig op de binnenkant van mijn wang. Echt nog een klein kind dus. Ik wende mijn hoofd en hield Liam zijn hand stevig vast. Ik had het idee dat ik hier niet bij hoorde te zijn. Ik duwde mijn lippen op Liam zijn slaap en zei zacht, dat ik ze wel even alleen zou laten. Ik wilde er graag voor Liam zijn, maar ik ging me alleen maar ergeren aan dat stomme kind en ik wist dat, dat niet goed uit zou pakken. Daarbij, had ik er niets mee te maken. Ik ging een eindje verderop zitten en stak uiteindelijk als vanzelf een sigaret op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik kon haar nu echt wel een klap verkopen, maar dat deed ik niet. Ze bleef mijn zusje. "Maar het is mijn huis." zei ik in de hoop rustig te blijven. Toen ze feestje door me heen gilde werd mijn woede en irritatie niet minder. Ik voelde hoe Zayn afscheid nam en keek hem even na voor ik me weer op Mika richtte. "Mooi niet. Je doet het maar mooi met de 3 biertjes die we nog hebben. Meer krijg je niet van me." Ik wilde echt geen feestjes als ik weg was. Het bleef mijn huis, niet het hare. Toen ze ook nog verwachtte dat ik voor haar eten helemaal ging zorgen was ze echt gek geworden. "Het wordt dan een hoog tijd dat je gaat werken. Je hebt nog 10 pond in de pot voor eten en meer heb je niet. Dus ik zou maar een baan zoeken. Dat heb ik je nou al constant gezegt, maar nu zal je wel moeten, Miek." Ik drukte een kus op haar voorhoofd. "Geen feestjes en je moet het doen met het eten en drinken wat we hebben en met die 10 pond." Ik draaide om haar heen en schoot naar boven. Daar haalde ik mijn rugzak en koffertje onder mijn bed vandaan en begon er kleren in te stoppen. Een setje kleren hield ik eruit. Ik stopte mijn laptop en oplader in mijn tas, net als mijn paspoort en nog wat dingen. Mijn toilettas inclusief spullen en zwembroek en handdoek gingen bovenop en ik ritste alles dicht. Snel kleedde ik om om en nog geen kwartier later was ik klaar. Ik liep ermee naar beneden en gooide voor de zekerheid een paar condooms uit het pakje op de schoorsteen in mijn tas. Zo had zij er een paar en ik ook. Ik haalde nog een and door mijn pluizige haar en dacht even of ik alles had voor ik naar buiten liep en Zayn op zijn schouder tikte. "Gaan we?" vroeg ik zacht. Ik had echt geen zin te blijven.


    Bowties were never Cooler

    Mika Isobel Payne

    Woedend balde ik mijn handen tot vuisten. 'Soms ben je toch zo'n eikel, Liam James Payne' siste ik nu tussen mijn tanden door. Ik wist dat ik te ver ging en dit wel het domste was wat je kon doen, maar zo kinderachtig was ik nou. 'Dan ga ik wel naar Nolan' mompelde ik. Soms had ik ermee gedreigd, soms meende ik het maar nu was het wél waar. Als hij het zo ging spelen deed ik dat mooi ook. 'Ik heb verdomme Aurrisea hier gehouden, de moeite genomen om een heel ontbijt klaar te maken' Geloof me, als je mij was -was dat heel wat. 'En dan krijg ik niet eens een dankjewel van haar beste vriend dat ik iemand die ik niet eens mag heb opgevangen? Ze wacht hier al een fucking nacht omdat ze met jou wilt praten. Dus je gaat er vandoor voor weet ik veel hoelang, je zegt niet eens wanneer je terug komt en ik moet maar verhongeren? Zoek het lekker uit, dan kan ik nog beter in een afkickkliniek gaan wonen' gromde ik. Mijn blik ging naar Zayn en ik onderzocht hem even. 'Waag het niet om mijn broer wat aan te doen' Puur liefde. Ik hield veel van Liam, wat ik ook zei. Na mijn uitbarsting kon ik het gewoon niet laten. Nog altijd woedend stormde ik naar binnen en keek Aurrisea aan. 'Als je hem nog wilt spreken moet je nu rennen, want hij vertrekt met zijn vriendje' zei ik met mijn gezicht op onweer. Alweer pakte ik een flesje bier uit de koelkast, maakte hem open en dronk er met grote slokken uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik
    ik voelde me totaal niet op mijn gemak en was met opgetrokken benen op het stoepje gaan zitten. Ik hoorde Liam naar binnen gaan, maar probeerde het gesprek buiten me te houden. Ik zou me alleen maar meer gaan ergeren. de sigaret deed me goed. Nu ik de smaak van nicotine weer proefden wist ik dat ik het gemist had vanochtend. Maar ik wist ook dat ik moest stoppen. ik drukten hem uit, zodra ik bij de filter was en keek verward op toen Mika me toesnauwden dat ik haar broer niets aan moest doen. 'Jij bent hier de enige die hem wat aandoet. misschien moet je hem ook eens iets gunnen, in plaats van alleen aan jezelf te denken.' Snauwde ik terug. Want dat was, wat ze nu deed. Egoïstisch kind dat ze was. Zo te horen was Liam degene die alles voor haar deed, en dan reageerde ze zo. ondankbaar en zelfzuchtig. Het was maar goed dat ze woedend naar binnen stormden. ik stak nog een sigaret op en masseerde mijn slaap even. Ergens was ik blij dat we er nu tussenuit mochten. Al hoopte ik dat Liam de ruzie niet mee zou nemen en we een leuke tijd konden hebben. op het moment dat ik ook mijn tweede sigaret uitdrukten en een kauwgompje in mijn mond stopten, kwam Liam weer naar buiten. Ik stond op en keek hem even moeilijk aan. Ik had echt voor hem gehoopt dat het beter uit zou pakken. 'Ik wel.' ik liep even terug naar het huis om mijn eigen koffer te pakken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Terwijl ik inpakte bleef Mika schreeuwen. Ik vond dit echt alleminst leuk, maar ze moest zich niet zo erg met mijn leven bemoeien. Ja, ze was van me afhankelijk, maar als ze eens op haarzelf wilde gaan wonen, of als ik wilde verhuizen naar een ander huis heel ergens anders, dan moest ze toch zelf geld gaan verdienen. "Dan je dat je voor haar hebt gezorgt, maar dat betekent nogsteeds niet dat ik thuis blijf. Je moet leren op je eigen benen te staan, zusje." zei ik tegen haar terwijl ik langs haar liep en een kus op haar wang gaf. Ik liep toen rustig de straat op naar Zayn en ging naast hem staan. Nog even moesten we terug naar het huis om zijn koffer te pakken. Door het raam zag ik beide meisjes staan. Ik zwaaide kort naar ze en keerde me toen weer naar Zayn. "Maar waar gaan we heen? Het is zo wat om op de stoep te blijven staan, maar waar kunnen we anders heen?" Mijn hand pakte de zijne weer stevig vast en ik vlocht onze vingers samen. "Toch vind ik het zelfs helemaal niet erg om met jou op de stoep te staan." zei ik met een glimlach op mijn gezicht en glinsterende oogjes. Ik hield van hem. Kon mijn zusje dat niet gewoon zien en accepteren. Ik snapte ook wel dat het voor haar een schok was, dat was het voor mij ook, maar dan hoefde ze niet zo te gillen. Ik had ook minder bot mogen doen, maar goed. Hopelijk zou ze niet boos blijven, want ik had echt geen zin om straks weer in ruzie thuis te komen.


    Bowties were never Cooler

    Aurrisea Dawnelle Garcia.

    "Als je hem nog wilt spreken moet je nu rennen, want hij vertrekt met zijn vriendje." Meteen naar die woorden knik ik en snel naar buiten. Nog steeds op mijn blote voeten.
    "Li!" roep ik. Ik stop bij hem. Bewust van mijn beetje verwilderde uiterlijk, maar kan het me iets schelen? Nee. Of niet erg veel. Ik ben niet zo ijdel. Totaal niet. "Bedankt," zeg ik. "En eh, sorry. Ik heb een glas omgestoot, ik betaal je terug, zo snel mogelijk, dat beloof ik je."
    Op het moment heb ik geen geld. De laatste keer dat ik werkte ben ik ontslagen vanwege het in de fik zetten van de keuken. Maar desnoods was ik auto's, ik moet en zal terug betalen.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 12:25 ]


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Ik keek om toen ik een andere bekende stem hoorde. Mijn voeten stopte met lopen en ik draaide me een kwartslag om haar aan te kunnen kijken. Ze zag er nog erg slaperig en verwildert uit, maar wel uitgeslapen. Daar was ik al heel blij mee. "Geen probleem en als je het nodig hebt, je hebt de sleutel en ik ben de komende tijd toch weg, dus dan kan je in mijn bed crashen, daarbij kan het omstoten van een glas gebeuren en ik wil dus niet hebben dat je het in je hoofd gaat halen het terug te betalen. Het is prima zo." Ik gaf haar een kus op haar voorhoofd. "Let goed op jezelf en alsjeblieft ook een beetje voor Mika als het je uitkomt. Ik ben namelijk heel bang dat ze helemaal het verkeerde pad op verdwijt als ik niet op haar let." Ik wilde het niet tegen Mika zelf zeggen, bang voor nog meer ruzie, maar ik was echt bang dat ze binnen een paar dagen met die Nolan dude aan de cocaine, speed of LSD zat en dat wilde ik koste wat het kost voorkomen. Hopelijk zou als Aurrisea een oogje in het zeil hield het niet gebeuren.Ik glimlachte nog even naar haar. "Tot ziens." zei ik nog vrolijk tegen haar voor ik me terug draaide naar Zayn. "Dus, waar gaan we heen?" vroeg ik met onze hoofden dicht bij elkaar. Ik keek even of ik niemand zag kijken en toen dat zo leek kon ik het toch echt niet laten een kort kusje van zijn lippen te stelen.


    Bowties were never Cooler

    Aurrisea Dawnelle Garcia.

    Liam draait een kwartslag om me aan te kijken.
    "Geen probleem en als je het nodig hebt, je hebt de sleutel en ik ben de komende tijd toch weg, dus dan kan je in mijn bed crashen, daarbij kan het omstoten van een glas gebeuren en ik wil dus niet hebben dat je het in je hoofd gaat halen het terug te betalen. Het is prima zo." Liam geeft me een kus op mijn voorhoofd en ik knik.
    "Bedankt," mompel ik.
    "Let goed op jezelf en alsjeblieft ook een beetje voor Mika als het je uitkomt. Ik ben namelijk heel bang dat ze helemaal het verkeerde pad op verdwijnt als ik niet op haar let."
    Ik knik weer. "Zal ik doen." Ik frons mijn wenkbrauwen bedenkelijk en verbeter mezelf mompelend. "Proberen."
    Liam glimlacht nog even naar me. "Tot ziens," zegt hij vrolijk en vervolgens draait hij zich weer naar Zayn.
    "Veel plezier," zeg ik. Dan knik ik naar Zayn. "Beiden."
    Ik draai me om en ga het huis weer in. Daar pak ik mijn jack. "Ik ga maar eens, Mika," zeg ik dan. "Sorry voor het glas," zeg ik er achteraan. "Dat is mijn schuld."


    Reality's overrated.

    [O MYYY GOOOD, JONGENS IK BEN DIT RPG HELEMAAAL VERGETEN!!! Kan ik nog meedoen? Ik bedoel, weer terug inspringen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Malik
    Nog voordat we echt weg konden lopen kwam het andere meisje van gister, naar buiten. Ik bleef rustig staan, terwijl Liam met haar aan het praten ging en bedacht ondertussen wat we konden gaan doen. Ik luisterde maar half naar hun gesprek, terwijl ik naar Liam staarden. Mijn hand vond zijn onderrug en zachtjes kriebelde ik over zijn ruggengraat, terwijl ik naar het meisje keek, waar ik de naam, gister alweer van vergeten was. Liam nam afscheid van haar en ik glimlachte even naar haar, waarna ze zich opdraaide en weer het huis in liep. "Starbucks?' Stelde ik voor, omdat we dat plan eerder ook hadden en ik nog altijd mijn koffie niet had gehad. Ik glimlachte bij het kusje dat Liam me gaf en pakte ik zijn hand weer beet. Hij leek er een stuk meer ontspannen bij dan eerst. Het was fijn dat het nu ook een beetje van zijn kant kwam.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''